abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2003 @ 10:25:44 #26
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_15476092
Ik heb gehoord dat Reinout vreemd gaat met Tooske, terwijl Danielle zwanger thuis zit
  † In Memoriam † woensdag 17 december 2003 @ 11:30:52 #27
43556 miss_dynastie
pi_15477786
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:25 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb gehoord dat Reinout vreemd gaat met Tooske, terwijl Danielle zwanger thuis zit
Neeeeeee.... Tooske had toch wat met die Bas Ragas Ach, altijd lullig als een huwelijk eindigt, zeker na zo'n lange relatie!
pi_15477814
quote:
Op woensdag 17 december 2003 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Neeeeeee.... Tooske had toch wat met die Bas Ragas Ach, altijd lullig als een huwelijk eindigt, zeker na zo'n lange relatie!

Dat ze iets met Reinout zou hebben lijkt me zeer, zeer, zeer onwaarschijnlijk ja
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 17 december 2003 @ 11:33:08 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_15477844
Ik vind het jammer voor ze.. Ik snap niet dat er mensen zijn die zo lullig reageren over dat ze een doos is ofzo.. Alsod dozen niet gelukkig mogen zijn?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 december 2003 @ 11:33:51 #30
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_15477857
WTF is Keith
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_15477894
Het volledige verhaal:
quote:
Tooske gaat scheiden van haar Keith

"Ik verlies mijn DROOMMAN"

Het enorme verdriet achter haar glimlach...

Tooske Breugem (29) gaat scheiden van haar Keith. De musicalster en Idols-presentatrice heeft gevochten als een leeuwin, maar deze strijd heeft zij verloren. "Keith en ik hebben voor ons huwelijk tien jaar lang van elkaar gedroomd. We idealiseerden onze relatie en verwachten dat het prachtig zou zijn als we elke dag samen wakker zouden worden. In de dagelijkse praktijk bleek 'ons' echter niet te werken. Een ongelooflijk pijnlijke ontdekking, waar we geen van beiden rekening mee hebben gehouden. Onze ritmes en temperamenten zijn te verschillend. We hebben het maanden niet aan elkaar toe willen geven, maar de desillusie moest worden geaccepteerd. Keith en ik gaan NU onze eigen weg. Het wordt echtscheiding."

Tooske Breugem vertelt haar verhaal vandaag EXCLUSIEF op de pagina Privé. "Ik wil niet hoeven liegen over hoe het met mijn privé-leven gaat. Na anderhalf jaar huwelijk met Keith komt de echtscheiding", zegt zij verdrietig vanuit Londen, waar ze vanavond aanwezig is bij de opnames van World Idols. "Ik maak het liever zelf bekend. En nee, ik heb geen relatie met iemand anders. Ook niet met Bastiaan Ragas, mijn collega bij 3 Musketiers. Al de roddels over Bastiaan en mij zijn onzin. Inkoppers. Gemakkelijk bedacht, want onze podiumliefde als D'Artagnan en Constance bestaat immers op foto's. Ja, collega Bastiaan en ik gingen carpoolend naar ons werk. Ja, we kunnen goed met elkaar opschieten. Net zoals ik goed met collega Pia Douwes op kan schieten." "Maar op het gebied van liefde was en is er niks aan de hand.

Keith heeft vanaf afgelopen maart bij mij in Nederland gewoond. We gingen samen helemaal voor ONS huwelijk. Het doet me zelfs pijn om dan over de suggestie van Bastiaan of een ander in het spel te moeten nadenken. Alsof Keith of ik zin of tijd zouden hebben gehad om aan een andere liefde te denken. Het verloren gevecht om ONZE relatie heeft nu alle energie opgeslokt."

"Hij is vorige maand definitief weggegaan"

Tooske vertelde vorig jaar december nog ontroerd over hoe hun huwelijk tot stand was gekomen: "Keith en ik zijn maar liefst tien jaar lang heimelijk verliefd geweest op elkaar. Maar dat hebben we al die tijd niet tegen elkaar willen zeggen. Onze liefde zou immers onverstandig zijn. Na een korte vrijage in 1993 besloten we dat we gewoon vrienden moesten blijven. De afstand tussen ons was onoverkomelijk. Keith is Amerikaan en in het theatervak moest Keith een carrière op Broadway opbouwen en ik in Nederland. Maar elke Kerstmis belde hij en toen opeens vertelde hij me dat hij nog zo veel van me hield en van me droomde. Ik heb de hele nachtmis zitten huilen. Zo vol gevoel was ik. Kort daarop ben ik onverwacht naar hem toe gereisd en toen we elkaar weer zagen, verdronken we in elkaar. Wilden we waarmaken waar we zo lang naar hadden verlangd. Op een superromantische dag gaven we elkaar ons jawoord. We zouden afwisselend op Broadway in een huurappartement en in Nederland in mijn koopflat wonen. We waren zo gelukkig."

"Werk gaat mij door deze pijn heen slepen"

"Hier in Nederland bleek echter dat we toch niet elkaars droompartner waren. Onze romance is als een zeepbel uit elkaar gespat."

Irritaties
Tooske aarzelt: "Het is echt tragisch. Want daar hadden we dus geen rekening mee gehouden. Ik ging aan de slag bij de 3 Musketiers. Hij woonde hier semi-permanent. Maar we kregen allerlei irritaties. De afgelopen maanden hebben we daar steeds over gepraat. Hoe kon het nou dat wij, die er zeker van waren dat we soulmates zijn en echt voor elkaar bestemd, in het dagelijks bestaan niet met elkaar konden leven. Ik concludeer nu dat we qua karakter toch misschien te veel verschillen. Keith is een heel creatieve, poëtische geest, door wie ik altijd heel erg geboeid ben geweest. Hij zou voor de kunst alles opgeven en kan compleet gelukkig zijn ook als hij alleen zijn innerlijke gedachten zou hebben. Ik heb veel meer impulsen van de buitenwereld nodig. Dat botst. Weet je, je kunt over culturele verschillen praten. Keith is een zwarte Amerikaan. Of over het probleem van twee carrières, waarvan één aan de andere kant van de oceaan. Maar over dat alles hadden we heen kunnen stappen als de rest, ons dagelijkse samenzijn , had gedeugd. Maar dat was niet zo en hoe we het ook hebben geprobeerd, we slaagden er ook niet in dingen anders te doen." Voorzichtig voegt ze toe: "We zijn misschien ook te snel getrouwd. Maar wat moesten we. Even af en toe een weekendje samenwonen. Vanuit twee huizen langzaam naar één woning toe groeien, dat kan allemaal niet als je met duizenden kilometers te maken hebt. Onze liefde kon niet worden getest in het dagelijks gebruik."

Keith is intussen terug naar Amerika en zal vanuit New York verhuizen naar Chicago waar hij in een prachtig toneelstuk aan het werk gaat. Tooske gooit, zoals ze zelf zegt, haar hoofd in de wind en gaat troost zoeken in haar werk. "Ik ga het goede van mijn band met Keith bewaren en in de loop van volgend jaar zeker naar hem kijken in Chicago. En verder ga ik dat doen waar ik altijd veel energie van krijg: werken. Het is heerlijk om nu in 3 Musketiers te staan met mensen als Pia. Zij had van de week een briefje op mijn spiegel gedaan: je doet het goed, meisje! Daar moet ik dan weer om huilen, want dit alles gaat met heel veel tranen gepaard. Maar zo'n lieve notitie helpt me heel veel. En op kerstavond ga ik lekker naar mijn ouders of mijn broer, die me in deze tij den ook heel erg steunen. Ik ben een echt familiemens en heel dol op de gezelligheid van Kerstmis, maar dit jaar ben ik heel blij dat ik eerste en tweede kerstdag op het podium sta van het Nieuwe Luxor. Dan voel ik kracht en aanmoediging van de mensen die naar de 3 Musketiers komen kijken."

Met haar broer is Tooske kort geleden naar Namibië geweest naar een anti-aids-project. "Ik heb daar veel geleerd van de veerkracht van die vrouwen. Die runnen daar de dorpen. Heel praktisch accepteren ze de situatie en proberen er dan het beste van te maken. 'Alles is relatief', dacht ik toen. Zonder mijn eigen verdriet te willen verdoezelen, kreeg ik er kracht van. Als die vrouwen dat kunnen, mag Tooske uit de Zwolse klei ook wel wat laten zien. Mijn moeder zegt dat ik een vechter ben en een optimist. Beide eigenschappen kan ik nu goed gebruiken."

Mijmert: "In Namibië heb ik twee regenbogen tegelijk gezien. Mijn broer kneep me in mijn hand: Het komt goed, Toos. En dat geloof ik."

woensdag 17 december 2003 @ 16:41:41 #32
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_15486846
Arme Tooske
ik wil Tooske wel Troosten hoor
  woensdag 17 december 2003 @ 17:16:13 #33
46511 Linz
held der helden
pi_15487684
ze vindt wel weer iemand anders
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_15488273
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:07 schreef Ripley het volgende:
En dan over een paar maandjes: Tooske en Bastiaan Ragas samen?

Dat waren de geruchten toch?

Neeeeeeeee, toch? Bastiaan Ragas is toch ook getrouwd?

niet dat dat nog wat uitmaakt tegenwoordig trouwens.....

Maar Bas en Toos zou wel leuk zijn saampjes... Bas

Men are like a fine wine. They start out as grapes, and it's up to women to stomp the shit out of them until they turn into something acceptable to have dinner with.
pi_15488318
Keith? Keith wie?
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_15488338
quote:
Op woensdag 17 december 2003 06:48 schreef Rnej het volgende:
dus ik maak weer een kans!!! WOOHOO!!!!
Als je op grote negers valt..
pi_15488709
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:38 schreef somegirl het volgende:

[..]

Nee Bastiaan Ragas is een paar maanden geleden gescheiden van Laura Vlasblom.
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:40 schreef Lucille het volgende:
Keith? Keith wie?
Davis
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15488802
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:38 schreef somegirl het volgende:

[..]

niet dat dat nog wat uitmaakt tegenwoordig trouwens.....

Maar Bas en Toos zou wel leuk zijn saampjes... Bas

Bastiaan en Laura Vlasblom zijn een paar maanden geleden uit elkaar gegaan.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_15490586
quote:
Het heeft maar anderhalf jaar mogen duren, nu al is het huwelijk op de klippen gelopen. Tooske Breugem gaat scheiden van haar Amerikaanse man Keith.

Idols
Idols-presentatrice Tooske zit op dit moment in Londen voor de opnames van World Idol, waarbij Jamai het zal opnemen tegen alle Idols-winnaar van deze aardbol. De show wordt op Kerstavond uitgezonden, en blijkt dus niet het live spektakel waarop werd gezinspeeld. De uitslag volgt overigens op 1 januari van het nieuwe jaar. Tooske verzorgt de presentatie voor Nederland. Aan De Telegraaf vertelde Tooske dat de scheiding van haar man Keith inderdaad een feit is.

Droomman
Tooske trouwde in 2002 met haar Amerikaanse vriend, met wie zij jaren daarvoor ook al een relatie had gehad. Keith verhuisde naar Nederland, maar dat blijkt achteraf geen succes. "Keith was mijn droomman. Wij zijn tien jaar lang verliefd geweest en hebben elkaar van een afstand geïdealiseerd. Maar toen we eenmaal waren getrouwd, bleek onze relatie niet bestand tegen het dagelijks samenzijn", aldus Tooske in De Telegraaf.

En een plaatje van Tooske en Keith, want volgens mij stond die er nog niet in :

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_15490952
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Bastiaan en Laura Vlasblom zijn een paar maanden geleden uit elkaar gegaan.

Hebben toch een kindje samen??
pi_15491773
quote:
Op woensdag 17 december 2003 10:07 schreef Ripley het volgende:
En dan over een paar maandjes: Tooske en Bastiaan Ragas samen?

Dat waren de geruchten toch?

Inderdaad..

En waar rook is, is vuur.

De tijd zal het leren.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_15491919
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:53 schreef ruby het volgende:

[..]

Inderdaad..

En waar rook is, is vuur.

De tijd zal het leren.

Ik durf er wel geld op te zetten, die Toos doos is vast al heel wat door geragasd..

[Dit bericht is gewijzigd door Samson op 17-12-2003 20:32]

Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_15492920
quote:
Op woensdag 17 december 2003 17:55 schreef Svensational het volgende:

[..]

Nee Bastiaan Ragas is een paar maanden geleden gescheiden van Laura Vlasblom.
[..]

Davis

Bas en Laura zijn nooit getrouwd geweest, maar hebben wel een jaar of 10 een relatie gehad.
  woensdag 17 december 2003 @ 20:34:36 #44
36177 Escape2Dawn
Istanbul of wast'nbeetje?
pi_15492993
Dit alles komt doordat zij zo vreselijk lelijk is
Het helpt geen nut!
pi_15496541
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:34 schreef Escape2Dawn het volgende:
Dit alles komt doordat zij zo vreselijk lelijk is
Oké, smaken verschillen. Maar om nou te zeggen dat ze vreselijk lelijk is... Ik heb toch wel eens ergere gezien eerlijk gezegd.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  woensdag 17 december 2003 @ 23:33:57 #46
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15499288
Maar die Green Card heeft Tooske toch maar lekker binnen

Golddigger

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 17 december 2003 @ 23:35:08 #47
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_15499326
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:33 schreef BAZZA het volgende:
Maar die Green Card heeft Tooske toch maar lekker binnen
Ja, verrek!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 17 december 2003 @ 23:39:30 #48
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_15499493
Zat er al aan te komen. Er waren ook geruchten dat ze vreemdging met Bastiaan Ragas
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 17 december 2003 @ 23:45:33 #49
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15499689
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:35 schreef static het volgende:

[..]

Ja, verrek!

Ja let maar op, die gaat binnenkort dankzij een snelle veeg met Reinout Oerlemans die er niet thuis niet op mocht ivm zijn zwangere vrouw naar de VS om het daar helemaal te gaan maken in een of ander dom programma

De botox heeft ze al aan laten brengen denk ik zo na die foto op de Veronica gids

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
pi_15500180
Oh gelukkig kan de Veronica gids alweer snel de prullenbak in, want daar stond iets heel anders in

Ze noemde hun tweetjes hét bewijs dat een lange afstandsrelatie wél werkt...

Oh shit..dat klopt!

Sorry Tooske, ms next time eerst even samenwonen voordat je trouwt.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')