quote:
Op woensdag 17 december 2003 01:32 schreef MrLunk het volgende:[..]
quote:Sinterklaas moet nog in het land verschijnen of de eerste kerstbomen zie je alweer staan
Op woensdag 17 december 2003 01:34 schreef Jordy-B het volgende:[..]
twee dagen...
Van eind november tot begin januari... twee dagen...
quote:
Op woensdag 17 december 2003 01:27 schreef Cool_Runner het volgende:
*Meld!Ik heb er ook een ontzettende hekel aan. Kerst heeft helemaal geen ruk meer te maken met geloof of dergelijke. Tis gewoon een formaliteit geworden.
Elk jaar is het hier in de straat gewoon een wedstrijd wie de meeste lampjes aan zn huis heeft hangen, kotsen moet ik ervan!Ik moet ze laten zitten als ze buiten hangen bij anderen omdat ik anders gezeik krijg met de hele buurt maar het liefst trek ik al die lichtvervuiling naar beneden
En zeg nou eerlijk, wat is het nou nog. Het zijn gewoon 2 fokking dagen die nog super saai zijn ook nog. Na de ie dagen is het allemaal weer voorbij en dan denk ik ieder jaar weer: Nou nou, was dat alles, heb ik daar weer een Shitload met kerstwensen voor binnengekregen van mensen die ik amper spreek ?!?!?
Ja en dan nemen ze die ene keer per jaar ook echt de moeite om een uitgebreide en liefdevolle kerstkotswens te schrijven... NOT.... tis altijd weer een van dezelfde 3 of 4 zich eindeloos repeterende teringtexten....
Ik vind t maar weinig voorstellen. En dan nog die kerstliedjes. Die komen ook me strot uit. Al 20 jaar horen we wham steevast elk jaar weer op de radio. Das maar 1 liedje maar ik bedoel dus dat al die ouwe troep weer de kast uit getrokken word om van grijs tot stof gedraaid te worden
De radio is hier in huis normaal gesproken dagelijk aan maar nu ben ik blij dat er een audiokabeltje naar de pc ligt... lekker een webradio stationnetje aan zonder kerstkotsmuziek en ZONDER ZWAMMENDE DJ´s !
Just my 50 cents
[Dit bericht is gewijzigd door MrLunk op 17-12-2003 01:43]
quote:uh jij spoort niet !
Op woensdag 17 december 2003 01:29 schreef DutchGooner het volgende:
Ook zoiets achterlijks,in (bijna) heel Europa hebben ze 1 kerstdag,hier in NL moeten ze er weer 2 hebben.
Ben ik blij dat ik in Engeland zit met de kerst,scheelt weer een dag
quote:Ja... dat newbies niet even de faq inkijken om te zien hoe je vette tekst maakt...
Op woensdag 17 december 2003 01:37 schreef MrLunk het volgende:[..]
schànde...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 17-12-2003 01:39]
quote:gelukkig is de Mc.D. op 2e kerstkotsdag teminste wel weer open !
Op woensdag 17 december 2003 01:30 schreef Cool_Runner het volgende:[..]
geluksvogel
. 2e kerstdag is echt 1 van de saaiste dagen van het jaar. Net alsof je 2 zondagen achtermekaar hebt.
quote:kerstavond is net zoals hier en op "2e kerstdag" zit de gemiddelde Engelsman in het voetbalstadion.
Op woensdag 17 december 2003 01:38 schreef MrLunk het volgende:[..]
uh jij spoort niet !
In engeland beginnen ze al op kerstavond en hebbn ze zelfs een 3e kerstkottsdag !
quote:
Op woensdag 17 december 2003 01:35 schreef stoepjong het volgende:[..]
quote:SUKKEL !
Op woensdag 17 december 2003 01:39 schreef Jordy-B het volgende:[..]
Ja... dat newbies niet even de faq inkijken om te zien hoe je vette tekst maakt...
schànde...
quote:Whahahahaha rovl
Op woensdag 17 december 2003 01:43 schreef Cybersailor het volgende:
Zoals mijn collega vandaag zei toen "All I want for Christmas is you" voor de 8e keer voorbij kwam "Ik denk dat ik morgen maar terug ga naar Iran"
quote:nja... 'k zou volhouden dat je op 17-12-2003 01:43 een dt-foutje weghaalde...
Op woensdag 17 december 2003 01:44 schreef MrLunk het volgende:[..]
SUKKEL !
quote:waar de F&#% heb jij het in vedesnaam over man ROT NAAR JE KERSTBOOM !
Op woensdag 17 december 2003 01:46 schreef Jordy-B het volgende:[..]
nja... 'k zou volhouden dat je op 17-12-2003 01:43 een dt-foutje weghaalde...
Ja ik heb het inderdaad verbeterd en ik heb dat nooit ontkent !
De toon en mannier van jouw medlding trok ik alleen volstrekt niet !
quote:steek een piek in je kont en doe 'n potje kerstkransjesgooien, kwaaie...
Op woensdag 17 december 2003 01:47 schreef MrLunk het volgende:[..]
waar de F&#% heb jij het in vedesnaam over man ROT NAAR JE KERSTBOOM !
quote:Ja erg faag ... lijkt wel alsof ze vieren dat ze een boom hebben vermoord ! laat lekker staan die dingen !
Op woensdag 17 december 2003 01:54 schreef ilona-scuderia het volgende:
Hypocriet volvreetfeest
En dan ook nog allemaal een boom met lampjes in de huiskamer zetten...![]()
en het heeft dus echt gee drol met de geboorte van Jesus of het vieren van kerst te maken oorspronkelijk !!!
met weer zo´n fucking originele kerstkotswens...
Prettige kerst en al het goede voor 2004 !!
Tjonge die hebben ook weer echt hun best gedaan !!!
Hou je geld toch lekker in je zak als je dan toch nix te melden hebt !
En deze personen heb ik dus ook al in geen 6 maanden gesproken...
G.v.d. bel dan eens een keertje en ga niet zo´n smiechterig kaartje sturen en dan maar afwachten of de ander er ook een stuurt en als dat dan gebeurd ja dan misschien dat we een keertje bellen ...
hekel !
Want waarom zouden we ineens een verplicht sfeertje van gezelligheid, naastenliefde en/of herdenking creëren?
quote:Inderdaad ook helemaal mee eens....
Op woensdag 17 december 2003 14:35 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Zullen we dan ook Valetijnsdag, Moederdag, Vaderdag, Dierendag, 5 mei, kortom bijna alle feestdagen afschaffen?Want waarom zouden we ineens een verplicht sfeertje van gezelligheid, naastenliefde en/of herdenking creëren?
valentijn is geen nederlands feest das een door de commercie opgedrongen dag om bloemen en kaarten en andere sjitverkoop te stimuleren dat geld trouwens ook voor die fucking Halloween sjit die overwaait...
Vaderdag en Moederdag heb ik mijn hele leven al pure nonsense gevonden... Als je van je ouders houd doe je zo ie zo wel vaker wat leuks of aardigs voor ze....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |