quote:Oh ja, zoiets heb ik ook gehad ergens.. ff een andere auto proberen misschien?
Op woensdag 28 januari 2004 05:48 schreef speedfreakssj het volgende:
Die speedcamera met die skyline is echt fucked up.ik kom maar niet aan 191.
189 was te doen dus 2 KM harder moet dan toch ook kunnen?
quote:Misschien vandaag
Op woensdag 28 januari 2004 10:39 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je je game al terug Gijs?
quote:ik haal 190 uiterst, al een paar keer mn xbox moeten mollen hiervoor
Op woensdag 28 januari 2004 05:48 schreef speedfreakssj het volgende:
Die speedcamera met die skyline is echt fucked up.ik kom maar niet aan 191.
189 was te doen dus 2 KM harder moet dan toch ook kunnen?
Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
quote:Yep, dat je denkt, dat kan sneller!!
Op woensdag 28 januari 2004 10:57 schreef DinoPK het volgende:
Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
Ik had het met een speedcam met die snelste klasse, met een S bocht er in. Kreeg het maar niet klaar met die Porsche Gt-1.. Nam een koenigsegg, happa in 1x.
quote:op de een of andere manier heb ik geen ghosts. zal ik wel uitgezet hebben ergens want ik ad ze eerst wel.
Kijk eens goed naar de ghost van die speedcam... Ten eerste wordt het niet gehaald met een skyline, en je moet eigenlijk een hele andere lijn rijden dan je denkt. Je kan zelfs vlak voor de bocht stil gaan staan en het dan nog halen als je lijn maar goed is. Handmatig schakelen is ook wel een vereiste vind ik.Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
iig heb ik het gered met handmatig schakelen al ga ik daadoor niet cght sneller.
Nu ben ik alles op zilver aan het doen en dan pas verder met me series van de open kap spijker achtige auto's.
quote:Bij mij anders, ik heb het gehaald met de skyline en met automaat, dus het is gewoon te doen. Ik probeerde het eerst met de subaru net zoals alle ghosts, maar het ging makkelijker met de skyline for mij. Wat bij mij grote verbetering was, minder rem gebebruiken en vaker gas loslaten. zo verloor ik minder snelheid.
Kijk eens goed naar de ghost van die speedcam... Ten eerste wordt het niet gehaald met een skyline, en je moet eigenlijk een hele andere lijn rijden dan je denkt. Je kan zelfs vlak voor de bocht stil gaan staan en het dan nog halen als je lijn maar goed is. Handmatig schakelen is ook wel een vereiste vind ik.Vreemd genoeg haalde ik die speedcam terwijl ik voor mijn gevoel helemaal niet snel reed.
Gamertag: Uier
quote:Cool! Ik zal je straks toevoegen!
Op woensdag 28 januari 2004 15:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb ook PGR2 gekocht. Zit in de single-player mode op rank 30 ofzo en bij Live zit ik op 5.
Cone challenges vind ik daarentegen echt klote en helemaal niet leuk, en ook de nachtraces vind ik vervelend (ik zie vaak bijna niks, zo donker).
quote:Ik zal je met plezier van de baan rossen.. als je in koptelefoon dan "HAHAHAHA" hoort ben ik dat.
Op woensdag 28 januari 2004 15:30 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik heb ook PGR2 gekocht. Zit in de single-player mode op rank 30 ofzo en bij Live zit ik op 5.
quote:Komt me bekend voor. volgens mij heb ik al eens tegen je geraced.
Op woensdag 28 januari 2004 15:57 schreef Bastard het volgende:[..]
(SailingAce)
quote:Zou kunnen.. afgelopen weekend misschien?
Op woensdag 28 januari 2004 16:03 schreef U-lerZzZ het volgende:[..]
Komt me bekend voor. volgens mij heb ik al eens tegen je geraced.
quote:Nee.
Op woensdag 28 januari 2004 16:04 schreef Bastard het volgende:[..]
Zou kunnen.. afgelopen weekend misschien?
nog 131 dingen op zilver halen
voor de porsche
Zowieso als je online speelt ben je hem binnen 2 minuten wel tegengekomen..
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:39 schreef DinoPK het volgende:
kijk eens op de achterkant van je hoesje
Tip: hij's wit
[Dit bericht is gewijzigd door Mister_T op 28-01-2004 16:44]
Ik zit inmiddels op online 120.000 kudo's (122K is rank 6)
Mede dankzij Dirk die hier een weekendje heeft meegeraced.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 16:42 schreef Mister_T het volgende:
Iemand zin om ff online te laten zien hoe je moet racen?
quote:LOL
Op woensdag 28 januari 2004 16:39 schreef DinoPK het volgende:
kijk eens op de achterkant van je hoesje
Tip: hij's witZowieso als je online speelt ben je hem binnen 2 minuten wel tegengekomen..
ik heb geen xbox live mijn ouders willen het niet betalen aangezien k 13 ben gaat dat moeilijk worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |