Ik vind het niet goed te praten dat dat wederzijds zou zijn.
Wanneer jullie liefde echt bestemd is dan zal ze, naar mijn idee het beste, van haar ex scheiden alvorens ook maar enige lichamelijke intimiteit met jou aan te gaan.
Alleen op die manier kan zij, mijns inziens, laten zien aan zowel haar huidige man als aan jou dat ze uit het juiste hout gesneden is wat respect en vertrouwen aangaat.
Wanneer dit mij zou overkomen zou ik in elk geval zo handelen, verliefd worden kan je overkomen, maar persoonlijk vind ik wel dat zij dat haar man zou moeten vertellen.
Succes in elk geval.
quote:ook privé natuurlijk
Op dinsdag 16 december 2003 23:31 schreef milagro het volgende:
60 uur per week?
op je werk bedoel je dus.
quote:Als ze sex wil zolang ze getrouwd is huurt ze maar een gigolo. Ik ben haar minnaar ook niet, maar dat had je kunnen opmaken in mijn start post
Op dinsdag 16 december 2003 23:31 schreef milagro het volgende:
sex is alles wat je zult delen als je haar minnaar wordt en zij getrouwd blijft.
quote:indirect wel ja.
Op dinsdag 16 december 2003 23:36 schreef Karel_Anaalparel het volgende:[..]
Jij post hier met zoveel emotie, dat ik haast ga denken dat jij ervaringsdeskundige bent op dit gebied.
quote:je mist totaal mijn punt.
Op dinsdag 16 december 2003 23:41 schreef some1else het volgende:[..]
ook privé natuurlijk
[..]Als ze sex wil zolang ze getrouwd is huurt ze maar een gigolo. Ik ben haar minnaar ook niet, maar dat had je kunnen opmaken in mijn start post
quote:Haar man weet tot op zekere hoogte wel wat er speelt. Hij werkt trouwens wel op een andere locatie!! Maar goed, van lichamelijke intimitiet is geen sprake zolang ze getrouwd is!
Op dinsdag 16 december 2003 23:41 schreef Lekkertjuh het volgende:
Zeer vervelend voor jou dat je op haar "gevallen"bent.Ik vind het niet goed te praten dat dat wederzijds zou zijn.
Wanneer jullie liefde echt bestemd is dan zal ze, naar mijn idee het beste, van haar ex scheiden alvorens ook maar enige lichamelijke intimiteit met jou aan te gaan.
Alleen op die manier kan zij, mijns inziens, laten zien aan zowel haar huidige man als aan jou dat ze uit het juiste hout gesneden is wat respect en vertrouwen aangaat.
Wanneer dit mij zou overkomen zou ik in elk geval zo handelen, verliefd worden kan je overkomen, maar persoonlijk vind ik wel dat zij dat haar man zou moeten vertellen.
Succes in elk geval.
quote:Ik snap je punt en je hebt ook absoluut gelijk!
Op dinsdag 16 december 2003 23:42 schreef milagro het volgende:[..]
je mist totaal mijn punt.
quote:ik begrijp niet zo goed wat je nu wilt met dit topic.
Op dinsdag 16 december 2003 23:45 schreef some1else het volgende:[..]
Ik snap je punt en je hebt ook absoluut gelijk!
en? dus?
Dan ga je toch gewoon door en zie je wel waar het schip strandt?
En stranden doet het, en dat hoeft dus niet persé haar huwelijk te zijn.
Wat een lastige situatie waar je inzit, ik kan me voorstellen dat je daar radeloos van wordt.
Je weet zelf wel wat je voelt en wat je het liefste zou willen. Of dat laatste haalbaar is, is nog maar de vraag.
Ik zou haar zeker vragen een keuze te maken maar ook reeel naar jezelf blijven en je realiseren dat ze ook voor haar man kan kiezen. Dat is heel vervelend voor jou en zal best goed pijn doen maar je komt er zeker overheen en het is niet het einde van de wereld.
Sterkte ermee!
quote:Neej
Op dinsdag 16 december 2003 23:33 schreef Karel_Anaalparel het volgende:[..]
Het is een k*t-huwelijk hoor. Nog bruin van de huwelijkstrip en nu al verliefd op een ander. Het leven is in elk geval niet saai.
quote:Bent u al lang getrouwd?
Op dinsdag 16 december 2003 23:24 schreef Karel_Anaalparel het volgende:
Lijkt me een typisch voorbeeld van jonge mensen die te vroeg zijn getrouwd. Stelletje wordt verliefd, besluiten te gaan trouwen om op die manier de romantiek (die al weer afnam) weer wat leven in te blazen, en eenmaal getrouwd merken ze dat het toch de juiste niet is.Ze moet gewoon kappen met dat huwelijk en goed rondkijken wie er werkelijk bij haar past. Dat is in elk geval niet haar huidige man, anders zou haar dit niet overkomen.
collega's doe ik sowieso niet. not my style
Waar ik dan aan denk, is (voortbordurend op het verhaal van Milagro) om te kijken of je een week vakantie kunt regelen met elkaar om te zien of samenleven wel gaat. Het blijft namelijk een groot iets dat ze op het spel zet, dus ze moet wel zeker zijn dat het met TS gaat lukken. Moet het geen superdeluxe vakantie zijn, maar juist heel sober, zodat het lijkt op het gewone leven.
En/Of (en dat is wat veiliger) de vrouw gaat een weekje zelf (alleen) op vakantie (Desnoods zoekt ze aldaar een therapeut) om alleen te zijn met haar gedachten en gevoelens om zodoende een weloverwogen beslissing te kunnen maken.
Als het om echte liefde gaat, kun je er toch niks aan doen hoor.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt
Je zet je huwelijk pas aan de kant als je zekerheid hebt met die ander?
Zo niet dan blijf je bij je vent en is die onrust en ontevredenheid ineens weg?
Ten eerste heb je nooit zekerheid, dat blijkt wel aan het feit dat ze nog geen jaar getrouwd is en nu al met haar hoofd bij een ander zit.
En ten tweede het feit dat ze (zo snel al) al deze gevoelens kán hebben, zo heftig, als ik de TS mag geloven tenminste, geeft aan dat dit huwelijk feitelijk op niets gebaseerd is, niet meer iig.
Je beeindigt een relatie niet om een ander, maar omdat de relatie sowieso niet dat bood, wat jij nodig hebt.
Als zij werkelijk haar oude schoenen niet weg wilt gooien voordat ze zeker weet of de nieuwe wel lekker lopen, zou de TS haar niet eens moeten willen hebben als partner.
Ze moet het risico durven nemen.
Wel is zo dat een relatie, juist omdat het gestolen uurtjes betreft, bedriegelijk mooi kan lijken, je zet immers je beste beentje voor, en de ander ziet je zoals jij wilt dat hij je ziet, sexy, verleidelijk, vol aandacht voor hem en niet zeurend over triviale zaken.
Je wilt de kostbare tijd immers optimaal benutten en dus leuk houden.
quote:Dat is gewoon een kwestie van tijd...en dat weet je zelf ook wel.
Op dinsdag 16 december 2003 23:43 schreef some1else het volgende:[..]
Haar man weet tot op zekere hoogte wel wat er speelt. Hij werkt trouwens wel op een andere locatie!! Maar goed, van lichamelijke intimitiet is geen sprake zolang ze getrouwd is!
Ik denk dat jij heel erg verliefd bent, onbereikbare vrouwen zijn altijd aantrekkelijker. En dat zij gewoon een relatie heeft waarin ze niet tevreden is, maar dat ze dat niet echt durft of kan uiten tegen haar man. En dan worden mensen verliefd. Niet op een persoon, maar op aandacht van een ander. En als mevrouw straks weer van haar roze wolk afdondert, dan ben jij de klos. Dan blijkt het haar helemaal niet om JOU te gaan.
Dan breekt ze jouw hart, wordt jij door iedereen met de nek aangekeken en uitgekotst.
Als jullie echt zo graag bij elkaar willen zijn moet je binnen nu en twee weken naar haar man stappen en zeggen dat jullie samen verder gaan. Als je dat niet doet voorspel ik je heel veel problemen. Maar dat gun ik je dan ook wel......bezet is bezet. Afblijven dus.
Let op, over een half jaar staan er uiteindelijk drie mensen met lege handen....
quote:Wat een onzin!!! hij is niet getrouwd!!
Op woensdag 17 december 2003 11:40 schreef Untouchables het volgende:
Schaam jij jezelf niet, dat je het zover hebt laten komen met een getrouwde vrouw, waarvan je de man ook nog eens kent?
Sorry, maar als ik zou weten dat ik een getrouwd stel uit elkaar hebt gerukt, terwijl ik wist dat ze getrouwd waren, zou ik mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door vamperotica op 17-12-2003 12:13]
quote:Achteraf komt de spijt, als die roze bril verdwenen is indien die ander toch voor haar man/vrouw kiest dan wel weer een ander. Het is gewoon geen gezonde basis, daarom zal het ook nooit wat worden.
Op woensdag 17 december 2003 11:40 schreef Untouchables het volgende:
Schaam jij jezelf niet, dat je het zover hebt laten komen met een getrouwde vrouw, waarvan je de man ook nog eens kent?
Sorry, maar als ik zou weten dat ik een getrouwd stel uit elkaar hebt gerukt, terwijl ik wist dat ze getrouwd waren, zou ik mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken.
quote:Geheel mee eens. Zo denk je een leuke echtgenote te hebben, ga je niet paranoide zitten te doen over wat ze doet op de werkvloer, gaat er iemand zwaar zijn boekje te buiten door avances te maken naar je echtgenote...
Op woensdag 17 december 2003 11:38 schreef Emel het volgende:
ik heb medelijden met haar man
TS, heb je jezelf weleens in de echtgenoot proberen te verplaatsen? Natuurlijk kunnen we lekker gaan discusieren over wat zij thuis schijnbaar allemaal te kort komt, maar dat doet er vanuit jouw oogpunt compleet niet toe. Jij had gewoon nooit mogen openbaren wat je voor haar voelde, klaar.
Zoals eerder al gezegd: "wat jij niet wilt dat u geschiedt....".
Hoe leef je in vredesnaam met jezelf? Ik heb de dubieuze eer om een verbroken verloving en huwelijk op mijn naam te hebben zonder ook maar iets gedaan/gezegd/gedacht te hebben, als ik daar aan denk voel ik me nog schuldig.
Ik kan (terecht) zeggen dat ik er niets aangedaan heb maar jij dan? Sorry hoor, maar als je als verstoringsfactor in dat huwelijk blijft poken dan mag ik hopen dat "what comes around goes around" ook voor jou gaat gelden.
quote:Dit is dus onzin
Op woensdag 17 december 2003 12:11 schreef schatje het volgende:[..]
Achteraf komt de spijt, als die roze bril verdwenen is indien die ander toch voor haar man/vrouw kiest dan wel weer een ander. Het is gewoon geen gezonde basis, daarom zal het ook nooit wat worden.
quote:Een enkele uitzondering daar gelaten dan
Op woensdag 17 december 2003 13:27 schreef QOnline het volgende:[..]
Dit is dus onzin
Ik ken een stel dat al het bovenstaande heeft meegemaakt, en inmiddels 11 jaar is getrouwd. Het kan wel degelijk, maar het is gewoon ontzettend lastig om behoedzaam te werk te gaan.
quote:Of je wordt meteen boos...
Op woensdag 17 december 2003 12:03 schreef vamperotica het volgende:[..]
Wat een onzin!!! hij is niet getrouwd!!
zij is getrouwd en heeft verantwoording aan haar man af te leggen!
Ik zeg toch niet dat zij geen verantwoording af te leggen heeft?
Zou jij jezelf dan nie schuldig voelen als je zou weten dat je avances jegens een getrouwde vrouw ervoor hebben gezorgd dat zij verliefd op jou is geworden en wellicht in een scheiding kunnen resulteren?
quote:Ik ben niet boos hoor!
Op woensdag 17 december 2003 14:04 schreef Untouchables het volgende:[..]
Of je wordt meteen boos...
Ik zeg toch niet dat zij geen verantwoording af te leggen heeft?
Zou jij jezelf dan nie schuldig voelen als je zou weten dat je avances jegens een getrouwde vrouw ervoor hebben gezorgd dat zij verliefd op jou is geworden en wellicht in een scheiding kunnen resulteren?
[Dit bericht is gewijzigd door elcastel op 17-12-2003 16:42]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |