abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15468632
Een half jaar geleden kreeg ik een nieuwe collega erbij. Ze werd overgeplaatst uit een ander filiaal binnen ons bedrijf. Vanaf de eerste ontmoeting klikte het enorm. Het voelde meteen goed en eigenlijk was het liefde op het eerste gezicht. Helaas bleek ze nog maar net getrouwd te zijn (wat kunnen mensen stomme fouten maken!). Toch groeiden we heel erg naar elkaar toe. Het voelde goed om bij haar te zijn en ik werd al snel smoorverliefd. Ze was zo geweldig! Leuk koppie, knap figuurtje en ook nog eens een geweldig persoon.

Al snel bleek ze ook gevoelens voor mij te hebben, maar ze was er duidelijk mee aan het stoeien. Ze probeerde het te onderdrukken, wat op zich wel verstandig was. Ze is tenslotte getrouwd. De situatie werd met de dag moeilijker. Onze band werd steeds sterker. Dat werd wat minder nadat ze 3 weken op vakantie was met haar man. Ze had eindelijk de tijd om haar gevoelens voor mij helemaal weg te stoppen, maar natuurlijk ging dat niet lang goed. Ze kan niet zonder me, hoewel dat wel beter zou zijn. Ik ben er uiteraard wel blij mee, want ik kan ook niet zonder haar. Maar ik heb niks aan haar want ze is getrouwd.

Afgelopen zondag kwam er eindelijk een explosie van gevoelens naar boven bij haar, en gaf ze openlijk toe dat ze dus wel degelijk verliefd op mij was. Het liefste bij me zou zijn. Mij in haar armen zou willen sluiten en nooit meer loslaten. Op dat moment werd ik helemaal gek! Mijn vermoeden dat ze verliefd was werd bevestigd en mijn gevoelens beantwoord.

Hoop is een logisch gevolg, iets wat al snel weer in wanhoop werd omgezet. Ze wil toch bij haar man blijven. Maar ze is er ook niet aan toe om te stoppen met de relatie zoals wij die nu hebben. Ik zou dat ook niet trekken, want ik geef zo verschrikkelijk veel om haar. Ik kan gewoon niet uitleggen hoeveel ze voor mij betekent en hoeveel ik van haar hou. Ik mis haar elke seconde van de dag wanneer ze niet bij me is. En het ergste is dat zij er ook zo over denkt (weliswaar in iets mindere mate misschien), maar er niks mee kan en wil doen. Ik wil haar niet kwijt, zij wil mij niet kwijt, maar het kan ook niet op deze manier verder.

Ik weet echt niet meer wat wijsheid is, maar dit gaan we niet lang trekken op deze manier. Ze kan niet trouw blijven aan haar man en in de tussentijd graag bij mij willen zijn. Hoe moeten we in godsnaam verder, want ik weet het echt niet meer!

[Dit bericht is gewijzigd door some1else op 16-12-2003 23:08]

[b][url=http://www.volvo.nl]Volvo[/url][/b]
pi_15468657
Edit: lees de faq

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 17-12-2003 11:21]

Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_15468773
Hoe oud is die bewuste collega?
"A little dirty doodoo, To see trough you"
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:09:38 #4
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_15468806
Gewoon Neuken!! Ze blijft toch niet trouw! Als ze haar man bedonderd doet ze dat bij jou net zo goed!
Ik ben een leuk wijffie
pi_15468822
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:05 schreef mabit het volgende:

geef ff een paar enters

done
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:08 schreef heropscyho het volgende:
Hoe oud is die bewuste collega?
26
pi_15468852
Tjee, pasgetrouwd en nu gaat ze al vreemd. Laten lopen want je kunt haar nooit vertrouwen. Dat heb ik vaker gezien.
pi_15468870
Niet aan beginnen! Als ze echt zo graag bij jou wil zijn moet ze eerst maar dr zaakjes regelen bij dr man en zorgen dat het ex-man wordt!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_15468905
Ze gaat niet vreemd. Tenminste, we hebben geen sex gehad of zo. Ik wil ook niet beweren dat je vreemd gaat als je verliefd wordt op een ander, want dat overkomt je.
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:12:54 #9
57724 WattaFakka
Het was fijn...
pi_15468923
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:09 schreef bull39 het volgende:
Gewoon Neuken!! Ze blijft toch niet trouw! Als ze haar man bedonderd doet ze dat bij jou net zo goed!
Jij hebt of de startpost niet helemaal gelezen of je bent nooit verliefd geweest...

Ik zou met zn 3-en om de tafel zitten en het probleem op tafel leggen..

... hier geweest te zijn!!!!
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:13:04 #10
3280 Wekko
Zoek het plaatje!
pi_15468931
Ze moet toch een keuze maken lijkt me...dwing haar daar toe en blijf niet doorsukkelen. Misschien zit je uiteindelijk met lege handen maar dan kan je in ieder geval weer je ogen open houden voor andere vrouwen..
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:13:32 #11
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_15468947
Afkappen...

Ik heb 1 stelling: dat wat je niet wilt dat een ander met je doet, moet je ook niet met een ander doen...

Jij wilt niet dat er iemand met jouw vrouw/vriendin vandoorgaat, dus moet jij ook niet met een andermans vrouw vandoorgaan. Afkappen, ze is bezet, jij moet naar iemand anders op zoek. Spijtig, maar zet je eens in de schoenen van die andere gast.

Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
pi_15468951
Wat heb je tot dusver met haar uitgespookt? Niet zo gek veel zeker?
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:14:19 #13
21920 Lief_Adje
Love is in the air
pi_15468969
FF heel erg direct: probeer het te laten rusten...

Hoe zou jij het vinden als je net getrouwd bent en je vrouw gaat er met en ander vandoor? Het is misschien wel kl*te voor je maar voor jouw komt vast ook wel de ware

een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
pi_15468992
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:12 schreef WattaFakka het volgende:

Are you kidding
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:15:13 #15
47214 Nemaapje
Shoarma roelt alles!
pi_15468998
laat ze lekker met rust, ze is al getrouwd.. das niet niks, beetje zonde om dat te verneuken.. gaat vaak wel een aantal jaren overheen voordat je gaat trouwen, misschien dat jullie het nog niet eens paar maanden uit houden..

dan heb je der echte liefde toch echt verknald, want die komt dat niet meer terug.. get my drift?

gewoon niet aanzitten, bezet is bezet

dinsdag 16 december 2003 @ 23:15:58 #16
24763 bull39
Bulletje zonder lulletje
pi_15469018
Als je een goede relatie (huwelijk) hebt ben je eerlijk tegenover elkaar! Dan kan je dus vertellen dat je verliefd bent. Dus die relatie gaat nergens over. Waarom zou die met jou beter worden?
Ik ben een leuk wijffie
pi_15469044
Zelfde meegemaakt, zij was ook 26.

DO NOT BURN YOUR FINGERS!!

Why? Don't we make ya laugh? Aren't we fuckin' funny? You best come up with an answer, cos I'm gonna come back here and check on you and your momma and if you ain't got a reason why you hate clowns, I'm gonna kill your whole fucking family.
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:16:44 #18
47214 Nemaapje
Shoarma roelt alles!
pi_15469052
je haalt de woorden uit mn mond
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:13 schreef Allantois het volgende:
Afkappen...

Ik heb 1 stelling: dat wat je niet wilt dat een ander met je doet, moet je ook niet met een ander doen...

Jij wilt niet dat er iemand met jouw vrouw/vriendin vandoorgaat, dus moet jij ook niet met een andermans vrouw vandoorgaan. Afkappen, ze is bezet, jij moet naar iemand anders op zoek. Spijtig, maar zet je eens in de schoenen van die andere gast.

pi_15469057
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:14 schreef Karel_Anaalparel het volgende:

[..]

Are you kidding

Ja precies
"A little dirty doodoo, To see trough you"
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:17:14 #20
37265 tbpot
ja ja echt waar
pi_15469072
het klinkt vreemd, maar praat eens met JE MOEDER en zij zal raad geven waar je meer aan hebt.

Dat kan de beste overkomen, anders zou het mij niet overkomen.
pi_15469083
Het gras is altijd groener aan de overkant. Straks zit jij met de gebakken peren indien ze toch weer voor hem kiest. Dat kan maar zo hoor.
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:17:48 #22
48510 Koen-BE
ik adviseer...
pi_15469088
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:12 schreef WattaFakka het volgende:

Onder het genot van een pilsje of wat..?

...en bespaar
pi_15469096
Ik ga ook voor gewoon neuken...
Ai wa Paawaa da yo
pi_15469139
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:13 schreef Allantois het volgende:
Afkappen...

Helemaal mee eens!
  dinsdag 16 december 2003 @ 23:19:14 #25
57086 Allantois
Vis een optie?
pi_15469143
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:17 schreef Sephiroth-Sama het volgende:
Ik ga ook voor gewoon neuken...
Zullen we een poll opzetten?
Je moet pas oversteken als er niets aankomt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')