Al snel bleek ze ook gevoelens voor mij te hebben, maar ze was er duidelijk mee aan het stoeien. Ze probeerde het te onderdrukken, wat op zich wel verstandig was. Ze is tenslotte getrouwd. De situatie werd met de dag moeilijker. Onze band werd steeds sterker. Dat werd wat minder nadat ze 3 weken op vakantie was met haar man. Ze had eindelijk de tijd om haar gevoelens voor mij helemaal weg te stoppen, maar natuurlijk ging dat niet lang goed. Ze kan niet zonder me, hoewel dat wel beter zou zijn. Ik ben er uiteraard wel blij mee, want ik kan ook niet zonder haar. Maar ik heb niks aan haar want ze is getrouwd.
Afgelopen zondag kwam er eindelijk een explosie van gevoelens naar boven bij haar, en gaf ze openlijk toe dat ze dus wel degelijk verliefd op mij was. Het liefste bij me zou zijn. Mij in haar armen zou willen sluiten en nooit meer loslaten. Op dat moment werd ik helemaal gek! Mijn vermoeden dat ze verliefd was werd bevestigd en mijn gevoelens beantwoord.
Hoop is een logisch gevolg, iets wat al snel weer in wanhoop werd omgezet. Ze wil toch bij haar man blijven. Maar ze is er ook niet aan toe om te stoppen met de relatie zoals wij die nu hebben. Ik zou dat ook niet trekken, want ik geef zo verschrikkelijk veel om haar. Ik kan gewoon niet uitleggen hoeveel ze voor mij betekent en hoeveel ik van haar hou. Ik mis haar elke seconde van de dag wanneer ze niet bij me is. En het ergste is dat zij er ook zo over denkt (weliswaar in iets mindere mate misschien), maar er niks mee kan en wil doen. Ik wil haar niet kwijt, zij wil mij niet kwijt, maar het kan ook niet op deze manier verder.
Ik weet echt niet meer wat wijsheid is, maar dit gaan we niet lang trekken op deze manier. Ze kan niet trouw blijven aan haar man en in de tussentijd graag bij mij willen zijn. Hoe moeten we in godsnaam verder, want ik weet het echt niet meer!
[Dit bericht is gewijzigd door some1else op 16-12-2003 23:08]
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 17-12-2003 11:21]
quote:done
Op dinsdag 16 december 2003 23:05 schreef mabit het volgende:
geef ff een paar enters
quote:26
Op dinsdag 16 december 2003 23:08 schreef heropscyho het volgende:
Hoe oud is die bewuste collega?
quote:Jij hebt of de startpost niet helemaal gelezen of je bent nooit verliefd geweest...
Op dinsdag 16 december 2003 23:09 schreef bull39 het volgende:
Gewoon Neuken!! Ze blijft toch niet trouw! Als ze haar man bedonderd doet ze dat bij jou net zo goed!
Ik zou met zn 3-en om de tafel zitten en het probleem op tafel leggen..
Ik heb 1 stelling: dat wat je niet wilt dat een ander met je doet, moet je ook niet met een ander doen...
Jij wilt niet dat er iemand met jouw vrouw/vriendin vandoorgaat, dus moet jij ook niet met een andermans vrouw vandoorgaan. Afkappen, ze is bezet, jij moet naar iemand anders op zoek. Spijtig, maar zet je eens in de schoenen van die andere gast.
Hoe zou jij het vinden als je net getrouwd bent en je vrouw gaat er met en ander vandoor? Het is misschien wel kl*te voor je maar voor jouw komt vast ook wel de ware
quote:Are you kidding
Op dinsdag 16 december 2003 23:12 schreef WattaFakka het volgende:Ik zou met zn 3-en om de tafel zitten en het probleem op tafel leggen..
dan heb je der echte liefde toch echt verknald, want die komt dat niet meer terug.. get my drift?
gewoon niet aanzitten, bezet is bezet
DO NOT BURN YOUR FINGERS!!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:13 schreef Allantois het volgende:
Afkappen...Ik heb 1 stelling: dat wat je niet wilt dat een ander met je doet, moet je ook niet met een ander doen...
Jij wilt niet dat er iemand met jouw vrouw/vriendin vandoorgaat, dus moet jij ook niet met een andermans vrouw vandoorgaan. Afkappen, ze is bezet, jij moet naar iemand anders op zoek. Spijtig, maar zet je eens in de schoenen van die andere gast.
quote:Ja precies
Op dinsdag 16 december 2003 23:14 schreef Karel_Anaalparel het volgende:[..]
Are you kidding
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:12 schreef WattaFakka het volgende:Ik zou met zn 3-en om de tafel zitten en het probleem op tafel leggen..
Onder het genot van een pilsje of wat..?
quote:Helemaal mee eens!
Op dinsdag 16 december 2003 23:13 schreef Allantois het volgende:
Afkappen...Ik heb 1 stelling: dat wat je niet wilt dat een ander met je doet, moet je ook niet met een ander doen...
quote:Zullen we een poll opzetten?
Op dinsdag 16 december 2003 23:17 schreef Sephiroth-Sama het volgende:
Ik ga ook voor gewoon neuken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |