Afgelopen zaterdag is ze met een vriendin uitgeweest naar een discotheek. Haar vriendin kwam toen een kennis tegen en van die kennis had mijn vriendin wat gedronken uit een glas.
Volgens haar hadden zij er echter wat ingestopt (denk GHB) want ze voelde zich erg raar. Ze zei dat ze opeens een warm en tintelend gevoel kreeg. Ze ervaarde de muziek opeens als heel erg intens en ze werd er onwijs geil van de GHB. Ze had het zelfs het gevoel dat ze wel met iedereen wou vrijen...
Wat later zat ze aan de bar toen was ze met een jongen in gesprek. Opeens nam die jongen haar vol op d'r bek. Aangezien zulke dingen altijd kunnen gebeuren (zulke klootzakken heb je helaas overal) zou je verwachten dat ze er onmiddelijk mee stopt en hem verrotscheldt.
Ze deed dit echter niet en zoende hem terug. Ze zij tegen mij dat ze onder invloed was van GHB en het daarom onwijs lekker en spannend vondt om met een vreemde te zoenen.
Ze zij dat ze zich later tijdens het zoenen met die jongen toch besefte dat ze iets deed wat niet kan en toen pas stopte ze ermee.
Ik zit hier erg mee en zie dit dan ook als vreemdgaan. Zelf weet ik dat je onder invloed van GHB je lichaam en gevoelens totaal niet onder con trole hebt en supergeil ervan worden. Daarom weet ik zelf niet zo goed om dat ik het moet uitmaken of haar moet vergeven.
Ze zegt dat ze zich enorm schuldig voelt maar ze vondt het aan de andere kant ook wel een spannende ervaring. Ik waardeer het wel dat ze dit alles eerlijk tegen mij heeft opgebiecht.
Ik zou haar het liefst hetzelfde willen aandoen zodat ze weet hoeveel pijn en verdriet het kan doen. Maar dan vindt ik juist dat je onwijs zwak en zielig bent.
Wat vinden jullie? Moet ik het uitmaken of moet ik haar dit vergeven ? Ik wordt nl. gek van mijn twijfels
[Dit bericht is gewijzigd door mymoodfentje op 16-12-2003 22:51]
Als ze het had verzwegen, of echt van bil gegaan zou zijn, zou ik het wat anders vinden
Getuigd van een erg onoriginele vriendin en een goedgelovige vriend .
Serieus;als zij GHB heeft gehad dan ben je niet even raar, dan wordt ze daarna goed en goed kotsmisselijk.
Als het geen drugs is geweest, tsja, dan is het helemaal makkelijk
quote:Nee ik weet echt niet wat te doen. Daarom plaatst ik ook deze oproep ik de hoop een antwoord te kunnen vinden
Op dinsdag 16 december 2003 22:53 schreef thedon het volgende:
Waarom vraag jij aan ons wat jij moet gaan doen? Dat weet je zelf toch het beste?
Zo ja, hield jij je toen ook niet in?
Weet niet hoelang je al met haar samen bent, maar 1x vergeven is misschien de beste oplossing.
Ze is eerlijk geweest, zoenen is nou ook weer niet super erg, maar...
Als je haar vergeeft, pas op dat als je ruzie met haar hebt, het vreemdgaan er niet meer bij gaat lopen betrekken, dat schiet niet op.
Succes
Daarnaast vind ik het vrij frappant dat ze meteen weet dat ze dat goedje gehad heeft,
Ik lees ook nog dat het vrij eenvoudig tot een overdosis kan leiden, maar dat gezien ze zo geil werd het blijkbaar een perfecte dosis was geweest. Dat lijkt me heel knap, aangezien ze uit hetzelfde glas gedronken heeft als haar vriendin.
Kortom IMHO is het gewoon een kutsmoes die ze samen met die vriendin bedacht heeft, omdat ze zich wel een beetje schuldig voelde, of omdat ze door iemand gezien is en bang was dat jij het via die persoon zou te weten komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |