abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2003 @ 18:41:57 #101
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15489896
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:35 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Fluwelen aanpak .. wij werden anders wel tewerkgesteld.
Mijn Opa was een ras arier met lang blond haar ; gedeporteerd naar Duitsland. Pure slavernij dus.
Gezin met kinderen bleef achter in Nederland ; zonder geld.
Al die blonde jongetjes mochten leuk verhongeren. Zeuren ? De kogel kon je krijgen ..

Dat was een fluwelen aanpak. De tewerkstelling begon ook pas later, toen teveel Duitse mannen naar het front moesten. Ergo: toen de oorlog al verloren werd.

Nederland had het als 1 vd beste onder de bezetting hoor. Totdat de oorlog fout ging.

Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  woensdag 17 december 2003 @ 18:52:23 #102
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15490194
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Hij was een Duitser en de nazi's waren er ook mee bezig

Alleen waren ze er niet zo goed in, klungels

hou eens op over wie die atoombom het snelste gemaakt heeft, al die details intresseren me nu niet, ik wil theorien over hoe europa eruitzag na wo2 met duitsland als victor, geen atoombom geblaat.
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_15490201
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:40 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Hij was een Duitser en de nazi's waren er ook mee bezig

Alleen waren ze er niet zo goed in, klungels

HIj was een jood
das wat anders hoor, maar die discussie ga ik in dit topic niet voeren, das te veel offtopic.
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  woensdag 17 december 2003 @ 18:53:06 #104
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_15490212
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:41 schreef Robert_Jensen het volgende:

Nederland had het als 1 vd beste onder de bezetting hoor. Totdat de oorlog fout ging.

Vergeleken... Denemarken/Noorwegen en Belgie hadden wij het toch juist wel zwaar? of waren dat alleen de Joden?

De andere bezette landen waren niet echt landen met een "Arische" meerderheid.

"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 17 december 2003 @ 18:54:08 #105
8502 BAZZA
pi_15490240
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:52 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

HIj was een jood
das wat anders hoor, maar die discussie ga ik in dit topic niet voeren, das te veel offtopic.

Neehoor, als in je paspoort staat dat je een kraut bent, dan ben je er een.
Maar da's idd erg offtopic.
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 17 december 2003 @ 18:57:44 #106
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15490326
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:54 schreef BAZZA het volgende:

[..]

Neehoor, als in je paspoort staat dat je een kraut bent, dan ben je er een.
Maar da's idd erg offtopic.

fijn .. jij ziet het ook.

kun je please, en jij ook jensen gast, ontopic blijven, zo komt er totaal niets van die theoriën

woensdag 17 december 2003 @ 19:00:45 #107
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_15490397
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:41 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

Dat was een fluwelen aanpak. De tewerkstelling begon ook pas later, toen teveel Duitse mannen naar het front moesten. Ergo: toen de oorlog al verloren werd.

Ik heb even de expert gebeld : mijn pa die jaren geschiedenisleraar is geweest.
Helaas je hebt gelijk, Nederland werdt veel beter behandeld dan bijvoorbeeld Oost -Europes landen die Slavische inwoners hadden.
Ik heb je hele verhaal voorgelezen, maar hij kon er niets raar in ontdekken.
Kwam dus geen tegengas. (helaas )
  woensdag 17 december 2003 @ 19:08:18 #108
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15490591
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:00 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Ik heb even de expert gebeld : mijn pa die jaren geschiedenisleraar is geweest.
Helaas je hebt gelijk, Nederland werdt veel beter behandeld dan bijvoorbeeld Oost -Europes landen die Slavische inwoners hadden.
Ik heb je hele verhaal voorgelezen, maar hij kon er niets raar in ontdekken.
Kwam dus geen tegengas. (helaas )

AARS, ONTOPIC!
pi_15490910
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:08 schreef Pumatje het volgende:

[..]

AARS, ONTOPIC!

Doet eens niet zo gestresd... het leuke van zo een discusie is juist het oprakelen van bijzaken... en echt offtopic gaan we niet...

Behalve... behalve jij eigenlijk... constant spatisch aan het roepen dat iedereen offtopic gaat... niet doen dus, het is irritant, en het komt op mij over alsof je denkt dat de wereld vergaat...

pi_15492200
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:24 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

de atoombom is bedacht door een jood en de eerste die gemaakt is ook hoor
Oppenheimer rings a bell? Einstein's theorie? Rings a bell?

De uitdrukking luidt ''does that ring a bell?'', en de relativiteitstheorie heeft niet zo gek veel te maken met de atoombom. Het werk van Rutherford bijvoorbeeld was daarvoor veel belangrijker.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
  woensdag 17 december 2003 @ 20:16:34 #111
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_15492498
quote:
Op woensdag 17 december 2003 19:22 schreef Skimmer het volgende:

[..]

Doet eens niet zo gestresd... het leuke van zo een discusie is juist het oprakelen van bijzaken... en echt offtopic gaan we niet...

Behalve... behalve jij eigenlijk... constant spatisch aan het roepen dat iedereen offtopic gaat... niet doen dus, het is irritant, en het komt op mij over alsof je denkt dat de wereld vergaat...

luister, ik heb een topic gestart om te praten over hoe het zou zijn na 2e wereldoorlog met duitsland als overwinnaar, dus je houd gewoon simpelweg opover die rassen of atoombon bouw. Is irritant, start je eigen topic gewoon.
pi_15493156
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:16 schreef Pumatje het volgende:

[..]

luister, ik heb een topic gestart om te praten over hoe het zou zijn na 2e wereldoorlog met duitsland als overwinnaar, dus je houd gewoon simpelweg opover die rassen of atoombon bouw. Is irritant, start je eigen topic gewoon.

Owwwwkaaay....

Go find your happy place... Bye now...

Bye!!!

pi_15494181
quote:
Op woensdag 17 december 2003 20:16 schreef Pumatje het volgende:

[..]

3 woorden:

Tiefen

Bushokje

Kutnewbie

pi_15498011
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:24 schreef pro_jeex het volgende:

de atoombom is bedacht door een jood en de eerste die gemaakt is ook hoor
Oppenheimer rings a bell? Einstein's theorie? Rings a bell?

Ring, ring.....bel gaat heel hard over.
Is er een verborgen anti-semiet in da house ?
  woensdag 17 december 2003 @ 23:25:05 #115
8502 BAZZA
pi_15498970
quote:
Op woensdag 17 december 2003 23:00 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ring, ring.....bel gaat heel hard over.
Is er een verborgen anti-semiet in da house ?

Niet verborgen hoor, Pro-Jeex is een openlijke rel-kloon die de ene week vroom de ramadan in gaat en de andere week vrolijk het nazisme ophemelt.
  donderdag 18 december 2003 @ 01:22:26 #116
77441 Salv
Gemene kraai
pi_15502092
Als mijn heirat die krieg gewonnen habt dan soll ich nur blonde madchen sehen auf der strasse. Und ich soll dan kein kopfklamotten sehen, eh, wir essen wurst und sauerkraut, und trinken bier.

Diese forum soll dan in deutsch sein, aber da's finde ich kein problem. Wenn deutschland die krieg gewonnen habt soll auch die moslim terrorisme nicht mehr bestahn. Es tut mir ein bischen leid das est diese weg hast gelaufen.

anti politiek-correct
  donderdag 18 december 2003 @ 05:01:59 #117
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_15503420
quote:
Op donderdag 18 december 2003 01:22 schreef Salv het volgende:
Als mijn heirat die krieg gewonnen habt dan soll ich nur blonde madchen sehen auf der strasse. Und ich soll dan kein kopfklamotten sehen, eh, wir essen wurst und sauerkraut, und trinken bier.

Diese forum soll dan in deutsch sein, aber da's finde ich kein problem. Wenn deutschland die krieg gewonnen habt soll auch die moslim terrorisme nicht mehr bestahn. Es tut mir ein bischen leid das est diese weg hast gelaufen.

Hahaha! Doet me denken aan een interview met Jean-Marie Pfaff. Half Duits en half Nederlands. Vermakelijk is het wel.
You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
pi_15508107
quote:
Op woensdag 17 december 2003 18:52 schreef Pumatje het volgende:

[..]

hou eens op over wie die atoombom het snelste gemaakt heeft, al die details intresseren me nu niet, ik wil theorien over hoe europa eruitzag na wo2 met duitsland als victor, geen atoombom geblaat.

Begin eens met een iets beter onderbouwde stelling. Als Duitsland de oorlog wint moet daar een reden voor zijn, en die reden is een belangrijke factor is hoe het daarna loopt.
  donderdag 18 december 2003 @ 11:59:05 #119
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15508371
Duitsland had dan heel Europa op geweldadige wijze moeten controleren. Dat kan wel eventjes, maar op de lange termijn was het volgens mij onhoudbaar.
kern·ge·leer·de (de ~ (m.))
1 kernfysicus
  donderdag 18 december 2003 @ 12:04:04 #120
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15508530
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:59 schreef tvlxd het volgende:
Duitsland had dan heel Europa op geweldadige wijze moeten controleren. Dat kan wel eventjes, maar op de lange termijn was het volgens mij onhoudbaar.
China houd het anders aardig lang vol.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
  donderdag 18 december 2003 @ 12:04:59 #121
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15508552
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:04 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

China houd het anders aardig lang vol.

China is dan ook geen Europa. Hetzelfde geldt voor Rusland en Amerika, of desnoods Brazilië.
1 kernfysicus
  donderdag 18 december 2003 @ 12:12:48 #122
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15508745
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:49 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Begin eens met een iets beter onderbouwde stelling. Als Duitsland de oorlog wint moet daar een reden voor zijn, en die reden is een belangrijke factor is hoe het daarna loopt.

Okay. Dat had als volgt gekund (sterker nog, zo was het bijna gegaan).

De luftwaffe bombardeert niet per ongeluk Londense woonhuizen waardoor de RAF niet Berlijn gaat bombarderen. De Luftwaffe doet wat het eigenlijk moest doen en gaat door met het bombarderen van fabrieken, vliegvelden, vliegtuigen ed. De RAF was bijna gesloopt totdat de Duitsers boos werden door het bombardement op Berlijn en hun aandacht verlegden vanaf de RAF naar Londen. Dat gebeurt in dit geval dus niet en de Luftwaffe blijft de RAF bestoken, tot de RAF breekt. De Luftwaffe is nu heer en meester boven het Britse luchtruim en operatie Seelowe vindt plaats. Op het Britse vaste land was in 1940 amper een Britse soldaat, pantser en artillerie te vinden en met enkele pantserdivisies, paratroepers en landingsvaartuigen moet redelijk makkelijk een bruggehoofd te maken zijn. Nu is ruimte gemaakt voor de grote invasie die redelijk voorspoeding verloopt aangezien de Britten geen antwoord hebben op de Duitse pantserdivisies, en de Wehrmacht gewoon veel en veel groter is dan het Britse leger op de eilanden.

Groot-Brittanie valt en is bezet gebied, inclusief Ierland.

Nu kan Hitler zijn pijlen richten op Rusland, voor een aanval vanuit het Westen is geen gevaar meer. Zodoende kan Rommel meer divisies meenemen naar Noord-Afrika en verslaat hij Monty daar bij El-Alamein. Ook de Zuid-flank van Europa is nu veilig, net zoals de Middelandse zee dankzij het verslaan van de UK. Er wordt een deal gesloten met de Saudis en de olie is geen probleem meer, die kan makkelijk via de Middelandse zeeroute aangevoerd worden. Nu heeft Hitler genoeg brandstof en manschappen om de Sovjet-Unie op tijd aan te vallen. Uitstel vanwege de Balkan-campagne is niet nodig en de aanval vind al plaats eind april. Zonder het uitstel bereikt Hitler in augustus Moskou al en begint de belegering. Stalinggrad is niet intressant om te veroveren aangezien de Kaukasusolie niet meer nodig is. Moskou capituleert niet maar wordt compleet verwoest. De Sovjet-Unie is feitelijk verslagen in oktober 1941 maar de guerillaoorlog zal nog jaren duren.

[Dit bericht is gewijzigd door Robert_Jensen op 18-12-2003 12:14]

donderdag 18 december 2003 @ 12:14:05 #123
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_15508782
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:04 schreef tvlxd het volgende:

[..]

China is dan ook geen Europa. Hetzelfde geldt voor Rusland en Amerika, of desnoods Brazilië.

China is redelijk te vergelijken met de opzet van het 3e rijk. Een keur aan volkeren, talen en culturen die door een extreem brute dictator (Hitler of Mao) veroverd wordt en met genocides, totale controle en angst in 1 rijk gerampt worden. Na een halve eeuw zijn de scherpe kantjes er dan wel vanaf.
pi_15508816
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:44 schreef koeskoes het volgende:
Dan had dit forum nu in het duits geweest
Dan was er geen eens een forum
  donderdag 18 december 2003 @ 12:21:28 #125
21551 tvlxd
kerngeleerde
pi_15508979
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:14 schreef Robert_Jensen het volgende:

[..]

China is redelijk te vergelijken met de opzet van het 3e rijk. Een keur aan volkeren, talen en culturen die door een extreem brute dictator (Hitler of Mao) veroverd wordt en met genocides, totale controle en angst in 1 rijk gerampt worden. Na een halve eeuw zijn de scherpe kantjes er dan wel vanaf.

Hm, zeker, er zijn wel vrij wat volkeren, maar China heeft al tweeduizend jaar een sterk kerngebebied en geen geschiedenis zoals Europa die heeft met de elkaar naar het leven staande volkeren. Je zou misschien wel de relatie met Tibet als heet kunnen typeren.

Een immens sterke arm om alle opstanden onder de kop te drukken is in ieder geval nodig, en het zou wellicht ook wel lukken, maar Duitsland zou het dan tegen geheel Europa moeten opnemen, terwijl China al heel lang de helft van het huidige gebied onder conrole heeft gehad dat authentiek Chinees was.

Goed, dan proberen ze het toch, maar om van Ierland tot Noorwegen tot Moskou tot Milaan alles onder controle te houden in een klimaat van eeuwenlang wantrouwen, lijkt mij zeer moeilijk, vooral als de bezetter kleiner is dan het bezette land.

1 kernfysicus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')