Details:
-:aanvang om 21.00uur
-:kaartjes kosten ¤ 15,00.
kijk ook es in t Outlandish Topic!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:16 schreef kloosterboy het volgende:
outlandish is dus echt nix aan..... stelletje cover lui zijn het.. Bedenk wat orgineels en ga dan pas een concert beginnen! Triest!
Kunnen we het gebash achter wege laten en t over het concert hebben en wie er zoal gaat/van plan is om te gaan??
quote:waar en wanneer heb je ze dan live gezien?? en ja, of ze live n beetje kunnen performen zullen we zien op 27 januari as.
Op dinsdag 16 december 2003 22:34 schreef De_Warme_bakker het volgende:
Outlandish is op zich goed. Ik heb ze een keer Live gezien, en toen klonken ze echt zo ongelooflijk vals.... dat was echt TE erg!
quote:Nu al uitgekeken?? hoezo?? ze beginnen pas net
Op dinsdag 16 december 2003 22:38 schreef Kaps00ny het volgende:
Ik ben allang uutgekeken op Outlandish, ze zijn niet echt meer interessant. zZe hebben wel een paar goeie liederen maar... neeeh toch maar nie hae?
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 22:56 schreef JaWi het volgende:
Voor ¤ 15 kan je het altijd proberen
quote:ben jij hun promoter ofzo?
Op dinsdag 16 december 2003 23:00 schreef Timo20 het volgende:[..]
da bedoel ik
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 23:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:[..]
ben jij hun promoter ofzo?
En als ze maar 1 cover hebben gemaakt, en die werd *wel* bekend, dan kan je toch wel zeggen dat de rest van hun muziek helemaal bagger is...
quote:nee want Aicha is niet de eerste single die ze hebben uitgebracht! Guantanamo is als eerste in NL uitgebracht maar nooit n hit geworden. Je moet t m.i. juist andersom zien: tis toch erg dat juist n cover hun beroemdheid bezorgt? t geen betekent dat cd-single kopend NL. blijkbaar niet meer openstaat voor originele muziek
Op vrijdag 19 december 2003 07:59 schreef Sm0keZ het volgende:
oprotten.. al kreeg ik 15 euro toe, ik moet er niet aan denken om daar bij te moeten zijn..En als ze maar 1 cover hebben gemaakt, en die werd *wel* bekend, dan kan je toch wel zeggen dat de rest van hun muziek helemaal bagger is...
quote:inderdaad, wat dus inhoud dat nederland inderdaad niet meer openstaat voor "originele muziek" dus zullen ze ook vast niet gewaardeerd worden
Op vrijdag 19 december 2003 22:07 schreef Timo20 het volgende:[..]
nee want Aicha is niet de eerste single die ze hebben uitgebracht! Guantanamo is als eerste in NL uitgebracht maar nooit n hit geworden. Je moet t m.i. juist andersom zien: tis toch erg dat juist n cover hun beroemdheid bezorgt? t geen betekent dat cd-single kopend NL. blijkbaar niet meer openstaat voor originele muziek
![]()
Maar hoewel ik je inderdaad gelijk moet geven dat de gemiddelde nederlander (lees: inwoner van nederland) alleen muziek leuk vindt wat 'de rest' ook leuk vind... het beste voorbeeld is dat trance in dit geval. WAT een inspiratieloze meuk zeg.. dat mensen daarnaar kunnen luisteren
quote:Ik kan begrijpen dat je trance helemaal niets vind, maar je moet ook kunnen begrijpen dat mensen daar wel van kunnen genieten. Zelfde met hardrock, metal, punk, hardcore, hardhouse, r&b enz.
Op zaterdag 20 december 2003 01:43 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
inderdaad, wat dus inhoud dat nederland inderdaad niet meer openstaat voor "originele muziek" dus zullen ze ook vast niet gewaardeerd worden
Maar hoewel ik je inderdaad gelijk moet geven dat de gemiddelde nederlander (lees: inwoner van nederland) alleen muziek leuk vindt wat 'de rest' ook leuk vind... het beste voorbeeld is dat trance in dit geval. WAT een inspiratieloze meuk zeg.. dat mensen daarnaar kunnen luisteren
quote:kvind t n beetje kortzichtig om te zeggen dat als NL niet openstaat voor nieuwe en originele muziek, t ook niet gewaardeerd zal worden
Op zaterdag 20 december 2003 01:43 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
inderdaad, wat dus inhoud dat nederland inderdaad niet meer openstaat voor "originele muziek" dus zullen ze ook vast niet gewaardeerd worden
maar tis idd. wel waar dat t misschien niet commercieel genoeg klinkt en dus misschien niet gewaardeerd zal worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |