Iemand met cup 70D heeft dus wel degelijk grotere borsten dan iemand met cup 85A, alleen is de persoon met cup 70D smaller onder haar borsten.
quote:Dat heb je dan verkeerd vernomen, omdat de cup wordt bepaald door de verhouding tussen het borstvolume en de onderwijdte: hoe smaller je bent, hoe minder borstweefsel je nodig hebt om bv. een C-cup te krijgen. Ik heb bv. een 65B/C maar dat zou je nooit zeggen, omdat mijn borsten hardstikke klein zijn. Een normaal persoon met een onderwijdte van 75 en mijn verhouding zou een handvol hebben.
Op dinsdag 16 december 2003 20:54 schreef Angeles het volgende:
Onderwijdte is de omtrek onder je borsten, dus de borstgrootte heeft daar niks mee te maken. De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen de omtrek onder je borsten en de omtrek om de borsten.Iemand met cup 70D heeft dus wel degelijk grotere borsten dan iemand met cup 85A, alleen is de persoon met cup 70D smaller onder haar borsten.
http://www.delingerieshop.nl/delingerieshopstart/maten.html
[Dit bericht is gewijzigd door Angeles op 16-12-2003 21:13]
quote:Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch niet helemaal waar. De cup van bijv. een 90C is wel degelijk een stukje groter dan die van een 70C.
Onderwijdte is de omtrek onder je borsten, dus de borstgrootte heeft daar niks mee te maken. De cupmaat wordt bepaald door het verschil tussen de omtrek onder je borsten en de omtrek om de borsten.Iemand met cup 70D heeft dus wel degelijk grotere borsten dan iemand met cup 85A, alleen is de persoon met cup 70D smaller onder haar borsten.
quote:Inderdaad
Op dinsdag 16 december 2003 21:12 schreef Angeles het volgende:
Het gaat wél om het verschil in omtrek tussen de onderwijdte en de omtrek om de borsten heen. Het is logisch dat de omtrek om de borsten heen kleiner is bij iemand met 65 omtrek. Het feit dat de borstomtrek bij die persoon kleiner is, komt omdat het lichaam gewoon smaller is.http://www.delingerieshop.nl/delingerieshopstart/maten.html
quote:Volgens mij klopt dit verhaal
quote:Misschien omdat de borsten ook iets "breder" zijn om het maar zo te zeggen, de borsten zitten op een bredere borstkas en dat heeft dan ook effect op de vorm, maar qua platheid zijn ze volgens mij wel even plat.
Op dinsdag 16 december 2003 21:12 schreef Mini_rulez het volgende:Dat dacht ik ook altijd, maar het is toch niet helemaal waar. De cup van bijv. een 90C is wel degelijk een stukje groter dan die van een 70C.
Daphne85, wat bedoel je met een normaal persoon?
Ik vind zelf een kleinere omtrek juist wel mooi trouwens.
quote:met A voel je (bijna) niks
Op dinsdag 16 december 2003 21:15 schreef Doctor_Bara het volgende:
oele boele...wel of geen tieten voele?
quote:Volgens mij is B gewoon een vrij veel voorkomende cupmaat.
Op dinsdag 16 december 2003 21:16 schreef arexes het volgende:
wat me trouwens wel opvalt is dat meisjes het bijna nooit durven toegeven dat ze cup A hebben, dus zeggen ze vrijwel altijd cup B
quote:Ja vooral 75B.....
Op dinsdag 16 december 2003 21:17 schreef Angeles het volgende:[..]
Volgens mij is B gewoon een vrij veel voorkomende cupmaat.
quote:Soms is het net als met schoenen.
Op dinsdag 16 december 2003 21:19 schreef Doctor_Bara het volgende:
tis net als met cijfers terugkrijgen, t liefst rond je t af naar boven
quote:Nee, de cupmaat verschilt wel degelijk met een andere ondermaat.
Op dinsdag 16 december 2003 21:15 schreef Angeles het volgende:[..]
Misschien omdat de borsten ook iets "breder" zijn om het maar zo te zeggen, de borsten zitten op een bredere borstkas en dat heeft dan ook effect op de vorm, maar qua platheid zijn ze volgens mij wel even plat.
Daphne85, wat bedoel je met een normaal persoon?
Ik vind zelf een kleinere omtrek juist wel mooi trouwens.
Ik kan 75D aan, maar ook 80C(ligt aan de bh wat het mooiste staat).
Zou ik een 80D pakken dan ziet dat er niet uit, dan hou ik echt ruimte over in de voorkant van de cup en niet in de breedte...
Pak ik een 75C dan puilt het er aan alle kanten flink uit.
[Dit bericht is gewijzigd door erodome op 16-12-2003 21:23]
quote:AA is zo goed als plat, ongeacht het 60, 70 of 75 of 90 is.
Op dinsdag 16 december 2003 20:53 schreef Daphne85 het volgende:
Het valt me op dat jullie cup AA 'plat' noemen, terwijl het nog altijd meer borstvolume kan zijn dan 'een' B. Jullie geven mij het idee dat het om de verhouding gaat, terwijl je daar als man (of lesbische vrouw) helemaal niks aan hebt. Stel nou dat een vrouw de verhouding B heeft, maar de kleinste onderwijdte die er is (namelijk 65). Dan zou je helemaal geen gemiddelde mannenhand kunnen vullen. Wat boeit die verhouding dan?
Een smalle rug met grote borsten is een 60/85D
Een brede rug met kleine borsten is een 80/85A
quote:Okee, maar ik kan me toch niet voorstellen dat iemand met maat 80AA grotere borsten kan hebben dan iemand met maat 70B. Misschien is er wel overlap in de cupmaten, zoals jij het omschrijft, maar B lijkt me toch altijd groter dan AA.
Op dinsdag 16 december 2003 21:22 schreef erodome het volgende:Nee, de cupmaat verschilt wel degelijk met een andere ondermaat.
Ik kan 75D aan, maar ook 80C(ligt aan de bh wat het mooiste staat).
Zou ik een 80D pakken dan ziet dat er niet uit, dan hou ik echt ruimte over in de voorkant van de cup en niet in de breedte...
Pak ik een 75C dan puilt het er aan alle kanten flink uit.
quote:Ik heb ook nooit gezegd dat het verschil in omvang er niks mee te maken heeft! Als je logisch nadenkt, kun je zelf ook wel bedenken dat iemand met een 85B veel grotere borsten heeft dan iemand met een 65B. Ik snap niet dat mensen denken dat die twee vrouwen hetzelfde borstvolume hebben. De vrouw met een 85B zou wel héééle kleine borsten moeten hebben, wil ze hetzelfde borstvolume als ik hebben.
Op dinsdag 16 december 2003 21:12 schreef Angeles het volgende:
Het gaat wél om het verschil in omtrek tussen de onderwijdte en de omtrek om de borsten heen. Het is logisch dat de omtrek om de borsten heen kleiner is bij iemand met 65 omtrek. Het feit dat de borstomtrek bij die persoon kleiner is, komt omdat het lichaam gewoon smaller is.http://www.delingerieshop.nl/delingerieshopstart/maten.html
quote:Ik ben het levende bewijs dat je ook bijna geen borsten kunt hebben als je een B/C hebt...
Op dinsdag 16 december 2003 21:14 schreef Vickjuh het volgende:
Volgens mij klopt dit verhaal
Iemand met C heeft wel degelijk grotere borsten dan iemand met B.
en 70 geeft de omvang onder de borsten aan. Dus iemand met A, heeft dus bijna geen borsten........... sorry
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |