quote:
Op dinsdag 16 december 2003 12:30 schreef Conflict het volgende:
Ik gebruike een gewone equalizer, die staat bij mijn stereo waar de pc op aan is gesloten.
[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 16-12-2003 12:50]
-equalizer staat hier altijd op disabled. Brak ding.
Zo dus. (nuttig )
[Dit bericht is gewijzigd door HearIt op 16-12-2003 13:58]
quote:Die skin roeleert, ik heb al een jaar dezelfde ofzo.
Op dinsdag 16 december 2003 13:36 schreef Coppertop het volgende:
[afbeelding]
Als je een equalizer nodig hebt is de rest van je apparatuur niet goed / niet goed afgesteld.
En je kan nog altijd beter een 'echte' equalizer gebruiken dan die van winamp...
DFX is leuk als je van die mini-pc-speakertjes hebt, dan geeft 't de illusie van beter geluid, maar als je je pc aan je stereo-apparatuur hebt geknoopt zou ik 't niet gebruiken.
quote:Die skin is inderdaad heerlijk, ook in windowshade mode is ie mooi en duidelijk
Op dinsdag 16 december 2003 13:55 schreef DeStedebouwer het volgende:[..]
Die skin roeleert, ik heb al een jaar dezelfde ofzo.
Alles klinkt al goed zonder, heb dat niet nodig. Zoiets wordt al in de opnamestudio goed geregeld. Als je een beetje set hebt dan hoef je er niet nog eens wat extra's door te jagen.
en ik heb een "beetje" set (halve luidsprekers enzo)
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 16-12-2003 17:39]
quote:Schijnt steeds meer tegen te vallen --> albums worden meer afgemixt voor huis/tuin/keuken setjes. Extra bass, meer hoog. Whatever.
Op dinsdag 16 december 2003 17:34 schreef Beathoven het volgende:
nietAlles klinkt al goed zonder, heb dat niet nodig. Zoiets wordt al in de opnamestudio goed geregeld. Als je een beetje set hebt dan hoef je er niet nog eens wat extra's door te jagen.
en ik heb een "beetje" set (halve luidsprekers enzo)
(maar ach, ik heb hier ook crap apparatuur, so what's the big deal.)
Dit geeft een lekker vol en warm geluid met minder schelle tonen die je pijn aan de oren doen.
Op mijn versterker heb ik treble & bas wel weer wat voller staan.
Als ik Winamp en mijn versterker beiden op de basisstand heb staan, is het geluid wel ERG plat. Met de huidige stand zou je zeggen dat het één het ander opheft, maar toch is het anders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |