Dat is bij mij standaard al zo. Denk dat het komt door de grote van de playlist of gewoon door m'n laptop. Wat wel veranderd is bij de nieuwe versie bij mij is dat als ik een queue liedjes heb, en eentje niet af wil luisteren, dat als ik B druk, dat ie het liedje niet skipt. hij blijft op het liedje die [1] in de wachtrij is, hangen. Als ie normaal afloopt dan gaat ie wel netjes door naar het volgende liedje.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef crossover het volgende:
Winamp 5.23 is echt KUT.
Niet installeren, nu kan ik 5.2 ook niet meer terugzetten
De jump to file functie werkt niet meer direct wanneer je het intypt, zit een vertraging in. En de kwaliteit van de muziek lijkt slechter. Alle instellingen zijn hetzelfde
Dat probleem is er echt al sinds het begin van versie 3... Ik snap niet dat ze daar nog nooit wat aan gedaan hebbenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 11:20 schreef RIQY het volgende:
om even een topic omhoog te trappen:
ik gebruik winamp v5.552, en heb problemen met de "Always on top" functie..
ik wil dat ie always on top blijft (heb em in mini display boven aan me beeld), maar et lijkt erop dat winamp deze instelling niet onthoudt ofzo...
iedere keer als ik em opnieuw opstart moet ik ook deze optie weer opnieuw inschakelen, beetje irritant
iemand hier een oplossing ?
Zoals je kunt lezen in de post voor je, is het probleem al opgelost: Winamp eerst even handmatig afsluiten voordat je windows afsluit bleek de oplossing!quote:Op woensdag 6 mei 2009 08:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat probleem is er echt al sinds het begin van versie 3... Ik snap niet dat ze daar nog nooit wat aan gedaan hebben
Nou, we zullen het zien... En over dat "al" opgelost, na 5+ jaar een probleem oplossen noem ik niet "al", dat noem ik pas...quote:Op woensdag 6 mei 2009 10:42 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
Zoals je kunt lezen in de post voor je, is het probleem al opgelost: Winamp eerst even handmatig afsluiten voordat je windows afsluit bleek de oplossing!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |