Iemand tips?
quote:EMP
Op zondag 11 januari 2004 15:45 schreef Supaaah het volgende:
Heeft er iemand een overzichtelijke Skin? Ik heb een aantal van die plugins (Lyrics, maps, etc) en alles staat een beetje schots en scheef.Iemand tips?
quote:Mja ... ik heb nu MMD3, die is nog wat mooier
Op zondag 11 januari 2004 15:46 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
EMP
Hebben jullie eigenlijk plugins, en zo ja, welke?
Hij laadt wel een stuk langzamer dan de vorige zeg, maar ik vind hem wel mooier en overzichtelijker. De equaliser, het videogedeelte en configuratiemenu's zitten een stuk beter er in verwerkt. De hotkeys zijn erg makkelijk.
Ik hoop dus alleen nogal dat de albumlist plugin mee gaat skinnen. .
Moet je ff kijken in media library -> Internet TV.
Alles wat er is is wel cool
quote:ja maar nog mee rdan die lijst
Op vrijdag 16 januari 2004 20:19 schreef Skv het volgende:
zijn zat TV-zenders.Moet je ff kijken in media library -> Internet TV.
Alles wat er is is wel cool
quote:Je moet hem gewoon op classic skin zetten. Ziet er gewoon weer alsvanouds uit.
Op vrijdag 16 januari 2004 23:35 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is 5.x slecht zeg. Lelijke skin en lay-out! Daarnaast loopt 5.x ook nog eens terig traag. 2.x roeleert!
Wat traagheid betreft ben ik het niet met je eens. Ik ben juist erg te spreken over de snelheid van Winamp 5. Met Winamp 2 kan ik met mijn PC (een ouwe P350) niet crossfaden tussen 2 Winamps. Bij versie 5 trekt m'n PC het wel.
Had ik eerst niet...
quote:en ik kan noig steeds neit vinden waar ik me luidsprekers instel dus 5.1
Op zaterdag 17 januari 2004 11:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
mijn liedjes blijven steeds hangen als iets anders doe (bv. andere internet pagina openen)Had ik eerst niet...
quote:ik vind het goed werken hoor
Op maandag 19 januari 2004 09:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Winamp 5: Een grote afrader! Als je een 2.x versie draait moet je die lekker blijven draaien. Toen 3 uitkwam is alles fout gegaan!
quote:Ehm... ik heb er geen problemen mee...
Op maandag 19 januari 2004 12:07 schreef Slarioux het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is 5.01 Pro vergeten wat ID3 tags zijn? Hij haalt alles uit de filename
quote:Dat zou ik ook wel eens willen weten!
Op vrijdag 16 januari 2004 20:04 schreef BaggerUser het volgende:
waar kan ik dat instellen van 5.1 luidsprekers?
quote:Als je winamp installeerd kan je instellen of die muziekbestanden direct met winamp associeerd. Dat moet je uitvinken...............
Op maandag 19 januari 2004 14:09 schreef Xanth het volgende:
Kan je nou ook lyrics opvragen? Of moet daar weer een plugin voor komen? En hoe zit t met t afspelen van video bestanden, beetje irritant dat ie Winamp als default player aangeeft. Steeds rechtermuisknop ==> open with ==> always allow to open this program with this kinda files. Kan je dat niet gewoon in Winamp uitzetten en WinMedPlayer als default laten. Verder ziet t er wel vet uit. Zo thuis ff kloten. Nu nog op school............
Maar nog steeds blijft bij mij ook de begin vraag hangen.........
HOE ENQUE JE LIEDJES??????
quote:Zoek op google ofzo maar naar : EvilLyrics
Op maandag 19 januari 2004 14:09 schreef Xanth het volgende:
Kan je nou ook lyrics opvragen? Of moet daar weer een plugin voor komen? En hoe zit t met t afspelen van video bestanden, beetje irritant dat ie Winamp als default player aangeeft. Steeds rechtermuisknop ==> open with ==> always allow to open this program with this kinda files. Kan je dat niet gewoon in Winamp uitzetten en WinMedPlayer als default laten. Verder ziet t er wel vet uit. Zo thuis ff kloten. Nu nog op school............
en hij haat lyrics op van het liedje dat je afspeelt
Als ik internet tv doe dan krijg ik een mooi lijstje.
Hij gaat alleen overal om de 2 seconden bufferen.
Moet ik nog wat instellen ofzo?
quote:Iemand?
Op dinsdag 27 januari 2004 21:34 schreef SHERMAN het volgende:
Ik zit ook met ene prbleempje:Als ik internet tv doe dan krijg ik een mooi lijstje.
Hij gaat alleen overal om de 2 seconden bufferen.
Moet ik nog wat instellen ofzo?
quote:ooit iets met 3.x geprobeerd??? Dan durf je 5 niet meer sloom te noemen
Op vrijdag 16 januari 2004 23:35 schreef UnderWorld_ het volgende:
Wat is 5.x slecht zeg. Lelijke skin en lay-out! Daarnaast loopt 5.x ook nog eens terig traag. 2.x roeleert!
quote:Met 3 is idd veel mis gegaan maar 5 maakt veel/alles goed hoor... k Heb er helemaal geen problemen mee
Op maandag 19 januari 2004 09:18 schreef Doezelhaar het volgende:
Winamp 5: Een grote afrader! Als je een 2.x versie draait moet je die lekker blijven draaien. Toen 3 uitkwam is alles fout gegaan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |