quote:als de nieuwe skins je niet boeien dan is de enige verbetering de uitgebreide media library en wat nieuwe plugins
Op zaterdag 27 december 2003 20:41 schreef optimus_priem het volgende:
Is er nou al iemand van versie 2.8 of 2.9 naar 5 overgestapt en hoe bevalt dat? Want tot nu toe zie ik geen reden om over te stappen.
quote:Nee skins boeien me niks. Wat kan ik met die media library? Een overzicht krijgen van alle speelbare media op mijn harddisk? Kweetniet of ik daar wat aan heb want dat verandert ook steeds.
Op zaterdag 27 december 2003 20:45 schreef Hayek het volgende:[..]
als de nieuwe skins je niet boeien dan is de enige verbetering de uitgebreide media library en wat nieuwe plugins
quote:dan blijf je lekker bij 2.x
Op zaterdag 27 december 2003 20:58 schreef optimus_priem het volgende:Nee skins boeien me niks. Wat kan ik met die media library? Een overzicht krijgen van alle speelbare media op mijn harddisk? Kweetniet of ik daar wat aan heb want dat verandert ook steeds.
quote:Dat dacht ik ook al.
Op zaterdag 27 december 2003 21:05 schreef Hayek het volgende:[..]
dan blijf je lekker bij 2.x
quote:uit m'n hoofd zeg ik ergens bij de instellingen van je output-apparaat zoeken naar fading
Op zondag 28 december 2003 12:56 schreef no3big het volgende:
heb een probleempje met winamp 5 wat ok al bij 3 een probleem was.
bij beide versies gaat ie laatste 10 seconde langzaam over in het volgende nummer dat vind ik erg irritant. is er een optie waar ik het uit kan zetten???
Maar wat is dat precies met die streaming tv?
Voor de rest is ut wel gappug, nie spectaculair..
Verder ideaal.
voor de liefhebber
quote:Global hotkeys. Dat zit ingebouwd.
Op donderdag 1 januari 2004 23:32 schreef susscorfa het volgende:
heeft iemand een plugin voor winamp 5 om met toetsen te besturen terwijl je met een ander programma bezig bent ik had eerst een programma waar mee je toetsen kunt toe wijzen maar ik heb het nog nie kunnnen vinden voor winamp 5
quote:thx werkt erg goed fijn dat je ook geen plugin hoeft te downloaden
Op donderdag 1 januari 2004 23:37 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Global hotkeys. Dat zit ingebouwd.
Ik heb nu een of andere zender gevonden die 24/7 Trance clips uitzend . Oke, de kwaliteit is niet denderend natuurlijk (320x240) maar dit is toch fantastisch?
.
Morgen eens goed luisteren naar de geluidskwaliteit met mn 400 watt speakers... (zit nu met koptelefoon).
Waarom hoor ik hier zo weinig over eigenlijk?
quote:Thanx ga hem even downloaden en eens bekijken.
Op dinsdag 16 december 2003 11:41 schreef Da_Koen het volgende:
Hallo,
Winamp 5 is eindelijk af, kan ik eindelijk van winamp 3 af
Maar weet iemand hoe je een liedje kunt enqueuen??
Algemene info:
Winamp5 is een mix van 3 en 2 (2+3=5), zeg maar de skinning interface van winamp5 met de snelheid van 2
Winamp 5 Final
quote:Echt leuk idd, die TV channels
Op zondag 11 januari 2004 14:18 schreef Supaaah het volgende:
Zojuist Winamp 5 Pro geinstalleerd en ik zit een beetje met dat prog te spelen, kom ik ineens internet TV tegen.
Ik heb nu een of andere zender gevonden die 24/7 Trance clips uitzend
. Oke, de kwaliteit is niet denderend natuurlijk (320x240) maar dit is toch fantastisch?
.
Morgen eens goed luisteren naar de geluidskwaliteit met mn 400 watt speakers... (zit nu met koptelefoon).
Waarom hoor ik hier zo weinig over eigenlijk?
quote:Jammer dat de movie kanalen allemaal bezet zijn
Op zondag 11 januari 2004 15:35 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Echt leuk idd, die TV channels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |