quote:Een goede zelfbedachte soundtrack eronder zetten tijdens die gestolen uurtjes en het kan behoorlijk zaligmakend worden, die nachten, ja.
Op maandag 22 december 2003 02:44 schreef Tijn het volgende:
Wat is de nacht trouwens toch heerlijk relax. Echt een ondergewaardeerd stukje van de dag, eigenlijk het enige moment waarop ik echt even tot rust kom.
Toch denk ik met de gebruikelijke uitzondering die de regel bevestigt, dat de nu opgroeiende jeugd geen bijster groot licht is, hoor. ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 22-12-2003 02:52]
quote:Toch is het zo. Na 6 jaar gewerkt te hebben is het een vreemd iets: schoolvakantie.
Op maandag 22 december 2003 02:40 schreef Tijn het volgende:Yeah right
Maar geniet er toch maar van
quote:
De komende 2 weken wordt het even doorbijten, maar ik hoop idd van een rustig jaar te gaan genieten, dat zou erg mooi zijn
quote:Slapen is zo zonde, gewoon even in stilte, met m'n voeten omhoog, een biertje drinkend internetten terwijl het buiten zwart is, is zo ontzettend veel rustgevender. Van slapen merk je weinig en vaak word je nog moe, gebroken en chagerijnig wakker ook, terwijl ik hier echt even helemaal van bij kom.
Op maandag 22 december 2003 02:46 schreef Silicium het volgende:[..]
Dat noemen ze "slaap", Tijn.
Maar je hebt wel gelijk hoor, slapen is veel beter. Benjamin Franklin zei altijd "waking early and sleeping early makes you happy, rich and wise". Of zoiets. En daar heeft 'ie op zich wel gelijk in denk ik. Maar goed, dat doe ik wel als ik later groot ben
quote:En het levert een hoop vrije tijd op! Daarbij is 's nachts werken heerlijk, 's nachts fokken ook trouwens.
Op maandag 22 december 2003 02:41 schreef Silicium het volgende:[..]
Je ontloopt wel je schoonfamilie...
quote:*volledig mee eens is*
Op maandag 22 december 2003 02:50 schreef Lamon het volgende:
Toch denk ik dat met de gebruikelijke uitzondering die de regel bevestigt, dat de nu opgroeiende jeugd geen bijster groot licht is, hoor.
Of ik denk dat alleen maar omdat ik zelf zo bijzonder itelligent ben.
quote:Ken je het stukje tekst van (ik geloof) Aristoteles die zich kwaad maakt over het bedroevende niveau van de jeugd van tegenwoordig die naast dom ook nog eens slecht gemanierd en lui is?
Op maandag 22 december 2003 02:50 schreef Lamon het volgende:[..]
Toch denk ik dat met de gebruikelijke uitzondering die de regel bevestigt, dat de nu opgroeiende jeugd geen bijster groot licht is, hoor.
quote:broer! Mag ik zeggen dat ik je miste, zonder melodramatisch te klinken?
Op maandag 22 december 2003 02:53 schreef broer het volgende:
*volledig mee eens is*Of ik denk dat alleen maar omdat ik zelf zo bijzonder itelligent ben.
Ik heb het trouwens wel meer over EQ, dan IQ.
Ik zie weinig bevlogenheid in de ogen van de jonge medelander. ![]()
En ik moet eigenlijk ook eens eens gaan kappen met dit soort zelfoverschattende, onterecht arrogante statements in Onzin plaatsen, maar het komt zo natuurlijk.
quote:Dat mag. Insgelijks ook, overigens.
Op maandag 22 december 2003 02:58 schreef Lamon het volgende:
broer! Mag ik zeggen dat ik je miste, zonder melodramatisch te klinken?
En denk niet dat ik je teksten vergeten ben. Zodra ik hier en daar tijd heb, ben ik daar mee bezig. Er staat al het een en ander op mijn harde schijf. ![]()
quote:Ik heb het gewoon over ouderwetse, hardcore intelligentie. Weten hoeveel twee plus twee is. Voor minder doe ik het niet!
Ik heb het trouwens wel meer over EQ, dan IQ.
Ik zie weinig bevlogenheid in de ogen van de jonge medelander.
quote:Zelfoverschatting is one of God's great gifts. Niet proberen te veranderen, maar gewoon proberen van te genieten.
En ik moet eigenlijk ook eens eens gaan kappen met dit soort zelfoverschattende, onterecht arrogante statements in Onzin plaatsen, maar het komt zo natuurlijk.
quote:En het hielp vast ook niet, dat mijn zin zo goed liep als een olifant over een porseleinen brug.
Op maandag 22 december 2003 03:05 schreef Tijn het volgende:
Ik ben echt aan vakantie toeDe afgelopen dagen heb ik alleen maar over mixers, versterkers en speakers gedroomd en nu moest ik Lamons zin over EQ 2x lezen omdat ik dacht dat het over een equalizer ging
Doei.
Lekker slapen, allemaal.
quote:Ach ja, vrouwen. Heb jij er eigenlijk eentje, Lamon?
Op maandag 22 december 2003 03:10 schreef Lamon het volgende:[..]
En het hielp vast ook niet, dat mijn zin zo goed liep als een olifant over een porseleinen brug.
Ik lijk soms net een een vrouw ofzo, als ik een drankje teveel geschonken heb.
[edit] Niet als bezit ofzo, ik ben geen moslim. Maar ik weet me even niet anders uit te drukken.
quote:
Op maandag 22 december 2003 03:11 schreef Tijn het volgende:
Ik moet elke keer weer lachen als ik je weblog zie, broer,
quote:Die reactie koester ik nog elke dag.
want elke keer schiet me die ene keer weer te binnen dat ik onder IR's naam "bieeerrrr!!!" heb gepost als reactie op een of ander bericht
quote:Het was weer kort.
Op maandag 22 december 2003 03:11 schreef broer het volgende:
En dan is mijn bier opeens op. En ga ik slapen. Want dat moet. En is leuk.Doei.
Lekker slapen, allemaal.
Trusten.
quote:Oh maak je niet druk, ik lees je weblog niet en ik ben zeker geen vaste bezoeker. Ik klik gewoon elke keer weer op de link in je sig als ik je hier in de semi-bikkeltijd zie, omdat ik nou eenmaal de nare gewoonte heb om op elk linkje te klikken die ik zie.
Op maandag 22 december 2003 03:13 schreef broer het volgende:[..]
quote:* kuch rochel kuch
Op maandag 22 december 2003 02:53 schreef broer het volgende:[..]
*volledig mee eens is*
Of ik denk dat alleen maar omdat ik zelf zo bijzonder itelligent ben.
quote:Soms wel (in de niet Moslim zijnde zin van het woord
Op maandag 22 december 2003 03:12 schreef Tijn het volgende:
Ach ja, vrouwen. Heb jij er eigenlijk eentje, Lamon?
quote:Ik had 'em voor je open gelaten, ik wilde m'n toch al zo povere verstandhouding met broer niet verder verslechteren, maar inderdaad.
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Kielef het volgende:[..]
* kuch rochel kuch
quote:Hmm... Nou ja, dan ligt het in elk geval aan jezelf. Hoe dit precies geruststellend is weet ik niet, maar het klinkt in mijn oren redelijk okay
Op maandag 22 december 2003 03:16 schreef Lamon het volgende:[..]
Soms wel (in de niet Moslim zijnde zin van het woord
), maar ik heb de meest ernstige vorm van bindingsangst en dan gaat het allemaal weer vreselijk mis.
En ach, vrouwen zijn ook niet alles, maar dat wist je vast allang ![]()
Niet vrouwen op zich hoor (hoewel...
) (nah, het zijn ook mensen) (op zich)... ik bedoelde het meer in de zin van "de levenspartner". Relaties kosten alleen maar tijd die je veel leuker en creatiever kunt besteden.
Hoewel verliefdheid ook wel een grote bron van inspiratie is trouwens, ik maak altijd heel veel liedjes als ik opeens in de ban van een vrouw ben. Meestal gaat dat alleen verloren op het moment dat het daadwerkelijk "iets" geworden is.
[Dit bericht is gewijzigd door Tijn op 22-12-2003 03:21]
quote:Huh?
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Kielef het volgende:* kuch rochel kuch
Welterusten, allemaal.
quote:Tssk. Dat deed ie expres.
Op maandag 22 december 2003 03:15 schreef Kielef het volgende:
* kuch rochel kuch
quote:Slaap lekker, Biene
Op maandag 22 december 2003 03:19 schreef Biene het volgende:[..]
Welterusten, allemaal.
quote:
Op maandag 22 december 2003 03:19 schreef Biene het volgende:[..]
Huh? [afbeelding]
Welterusten, allemaal.
| Forum Opties | |