En nog een paar loze stellingen, gewoon omdat.
Jaren 80 muziek wordt ondergewaardeerd.
De jeugd wordt met het jaar dommer.
Pizza's zijn niet normaal duur.
Saddam en George zouden allebei naar de hel gaan, als deze bestond.
Opscheppen over je baan is compensatie voor je gebrek aan karakter.
Finding Nemo is de leukste animatie-film ooit gemaakt.
quote:Die zijn nu wel slapen.
Op dinsdag 16 december 2003 02:07 schreef Lamon het volgende:
Tssk, als je het topic dan zo nodig vol moet ouwehoeren, neem dan tenminste de moeite om een nieuw deel te openen..
2:00u was toch beter. .
for arguments sake
quote:Mooi zo.
Op dinsdag 16 december 2003 02:11 schreef sig000 het volgende:
Die zijn nu wel slapen..
Finding Nemo
quote:Ga je gang, het is immers een stelling..
Op dinsdag 16 december 2003 02:30 schreef Lamon het volgende:
Aan alles is wel een stelling te verbinden. De vraag is meer of je dat ook wilt..
quote:Die moet je dan vervolgens weer gaan verdedigen.
Op dinsdag 16 december 2003 02:30 schreef Lamon het volgende:
Aan alles is wel een stelling te verbinden. De vraag is meer of je dat ook wilt..
quote:Mijn mening is net het weer.
Op dinsdag 16 december 2003 02:48 schreef Lamon het volgende:Ik deponeer mijn meningen altijd in de stiekeme hoop dat ze meteen als absolute waarheid erkend worden.
quote:Da's natuurlijk de filosofie erachter, ja.
Op dinsdag 16 december 2003 02:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als ze het niet geloven, dan hebben ze het gewoon bij het verkeerde eind.
quote:Mijne ook, tijdens een ijstijd.
Op dinsdag 16 december 2003 02:54 schreef sig000 het volgende:
Mijn mening is net het weer..
Door I.R.Baboon - zondag 09 december 2001 02:25
. Voor de echte bikkeltijd ben ik nooit lang genoeg op. Daarom dit topic.
In het weekend vanaf 2 uur toegankelijk en door de week vanaf 1 uur. Voor de bikkeljunioren.
Ik ga de nieuwe aflevering van 'Tru Calling' kijken. Da's ook niet bijster slim, maar wel net iets vermakelijker.
quote:Misschien omdat wij op FOK! altijd aangenaam, soms zelfs inspirerend, maar immer vermakelijk gezelschap zijn, en duidelijk beter zijn dan dat overgewaardeerde begrip slapen?
Op maandag 22 december 2003 02:12 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond. Ik snap echt niet waarom ik nog wakker ben, want ik moet er morgen vroeg genoeg uit
[Dit bericht is gewijzigd door Lamon op 22-12-2003 02:16]
quote:Ik denk eerder dat ik opzie tegen het begin van een nieuwe werkweek en me daarom maar stort op hetgene waar ik het meest aan verslaafd ben in de hoop m'n verdriet te doen vergeten.
Op maandag 22 december 2003 02:15 schreef Lamon het volgende:[..]
Misschien omdat wij op FOK! altijd aangenaam, soms zelfs inspirerend, maar immer vermakelijk gezelschap zijn, en duidelijk beter zijn dan dat overgewaardeerde begrip slapen?
Maar jouw reden klinkt wel een stuk minder depressief
Depressie is trouwens ook een grote inspiratiebron en daarom misschien helemaal niet zo ongewenst als het klinkt. Depressie heeft nogal last van een slecht image. Net als rotzooi bijvoorbeeld, ook iets wat helemaal niet zo negatief is als mensen altijd denken.
Jeutje, wat klets ik opeens een hoop.
quote:Hoi Biene
Op maandag 22 december 2003 02:16 schreef Biene het volgende:
*ook een kijkje neemt* [afbeelding]
quote:Hey Tijn, compositeur. Ik had je mp3'tjes van je eigen muziek in m'n kazaafolder staan en die heeft nu iemand gedownload.
Op maandag 22 december 2003 02:12 schreef Tijn het volgende:
Goedenavond. Ik snap echt niet waarom ik nog wakker ben, want ik moet er morgen vroeg genoeg uit, maar nu ik er toch ben, kan ik maar net zo goed even hier mijn verschijning doen
quote:Vertel mij wat. Ik drijf al 25 jaar op depressie. De ultieme basis voor de meest grootse creatieve uitspattingen.
Op maandag 22 december 2003 02:19 schreef Tijn het volgende:
Depressie heeft nogal last van een slecht image.
quote:Heb ik nu recht op royalties?
Op maandag 22 december 2003 02:20 schreef Seborik het volgende:[..]
Hey Tijn, compositeur. Ik had je mp3'tjes van je eigen muziek in m'n kazaafolder staan en die heeft nu iemand gedownload.
quote:Als je het zo waardeert en misschien zelfs onder controle hebt, is het dan nog wel een depressie?
Op maandag 22 december 2003 02:21 schreef Lamon het volgende:[..]
Vertel mij wat. Ik drijf al 25 jaar op depressie. De ultieme basis voor de meest grootse creatieve uitspattingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |