quote:Je draaft wel een beetje door, je weet niet eens onder welke voorwaarden VV terug is gekomen..
Op dinsdag 16 december 2003 01:42 schreef haaahaha het volgende:-knip-
quote:Die 'voorwaarden' zijn bij velen niet duidelijk vermoed ik. (ken ze zelf ook niet)
Op dinsdag 16 december 2003 01:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Je draaft wel een beetje door, je weet niet eens onder welke voorwaarden VV terug is gekomen...
Het was gewoon de spreekwoordelijke druppel, klaar..
quote:Nu draaf je door, je weet niet precies wat er aan vooraf is gegaan, en dat is niet erg, maar dingen gebeuren niet zomaar omdat er een teennagel gebroken is.
Op dinsdag 16 december 2003 01:42 schreef haaahaha het volgende:[..]
Ja, maar dat slaat toch nergens op? Dat gaat toch helemaal nergens over? Ik hou niet van voetbal, vind het maar een stelletje rukkers. Maar dan zie je ze mij toch ook niet verwijzen naar een knvb forum? Het is toch gewoon sneu als wanneer je zelf iets niet zitten, je daarom maar vind dat het weg moet? Ik vind dat egoistisch, en bijzonder veel zeggend over jezelf.
quote:Dat weet ik niet. Sommige mensen zijn wel altijd vriendelijk en anderen niet, met of zonder lichaamstaal. Bij jou bemerkte ik in 30s en 40s meteen wat ondefinieerbaar negatiefs...
Op dinsdag 16 december 2003 01:36 schreef sig000 het volgende:[..]
Sorry Ryan3 voor mijn bemoeizucht,maar waarom gelijk wrevel?
Je mist op een forum de lichaamstaal en het is daardoor veel moeilijker een post op zijn juiste waarde te schatten.
quote:Kan iemand een link geven?
Op dinsdag 16 december 2003 01:45 schreef yvonne het volgende:[..]
Nu draaf je door, je weet niet precies wat er aan vooraf is gegaan, en dat is niet erg, maar dingen gebeuren niet zomaar omdat er een teennagel gebroken is.
quote:Ik ben toch een beetje een gebroken teennagel dus...
Nu draaf je door, je weet niet precies wat er aan vooraf is gegaan, en dat is niet erg, maar dingen gebeuren niet zomaar omdat er een teennagel gebroken is.
quote:Kan het even zo snel niet vinden, maar is daar nog iets over te vinden op het forum? (ja, het is laat en ik ben niet echt helder meer).
Op dinsdag 16 december 2003 01:45 schreef yvonne het volgende:
quote:Heb je je teennagel gebroken?
quote:Moet jij niet naar bed of zo?
Op dinsdag 16 december 2003 01:47 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Heb je je teennagel gebroken?
.
quote:Zal moeilijk gaan, misschien staat er nog iets in MED met verwijzing naar het topic, en veel is per mail gegaan, omdat er nu eenmaal een vaste kern in VV zat, hebben we daar het meeste contact mee gehad.
Op dinsdag 16 december 2003 01:46 schreef haaahaha het volgende:[..]
Kan iemand een link geven?
Maar wat wil je dan?
Een oude discussie oprakelen?
Er is zat over gepraat.
Het heeft in den beginnen uitgebreid op FOK! gestaan.
quote:Hij is al een grote hulpsinterklaas, hij mag wel opblijven.
Op dinsdag 16 december 2003 01:49 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Moet jij niet naar bed of zo?
quote:Nee, lees eens beter.
Op dinsdag 16 december 2003 01:46 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Ik ben toch een beetje een gebroken teennagel dus...
quote:Sinds wanneer ben jij blauw
Op dinsdag 16 december 2003 01:50 schreef Dirk het volgende:[..]
Helderziend!
quote:Misschien handig voor de 'nieuwkomers' om de voorgeschiedenis een beetje te kennen. Op dit moment zit ik nog steeds een beetje met de vraag wat nu de reden is geweest om het helemaal dicht te gooien.
Op dinsdag 16 december 2003 01:49 schreef yvonne het volgende:
[....]
Het heeft in den beginnen uitgebreid op FOK! gestaan.
quote:Opletten
Op dinsdag 16 december 2003 01:52 schreef gelly het volgende:[..]
Sinds wanneer ben jij blauw
quote:Hij is 16!, yvonne. (Als ik zijn profiel moet geloven).
Op dinsdag 16 december 2003 01:51 schreef yvonne het volgende:[..]
Hij is al een grote hulpsinterklaas, hij mag wel opblijven.
quote:Nooit profielen geloven
Op dinsdag 16 december 2003 01:53 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Hij is 16!, yvonne. (Als ik zijn profiel moet geloven).
quote:Nee, jij hebt hem wel voor een gebroken teennagel gesloten en die gebroken teennagel dat was ik...
Op dinsdag 16 december 2003 01:52 schreef yvonne het volgende:[..]
Nee, lees eens beter.
quote:Het is net als de oorlog in Irak haaahaha, de reden is niet belangrijk, het gaat om het resultaat.
Op dinsdag 16 december 2003 01:53 schreef haaahaha het volgende:
Ik zag vandaag dingen op Fok gebeuren die niet hadden hoeven te gebeuren, Yvonne.
Dat is wat ik wil aankaarten. En ik ben van mening, ook al ben ik niet 100% op de hoogte van wat de voorwaarden zijn, dat dat een excuus is om die VV reeks nu op slot te gooien.
quote:Waarom zou hij daar neerzetten dat-ie 16 is dan? Wat is daar de grap van, die ik niet begrijp...
Op dinsdag 16 december 2003 01:54 schreef yvonne het volgende:[..]
Nooit profielen geloven
quote:Resultaat in deze is kut lijkt mij. Het maakt iets kapot, ten bate van wat? Vertel dat eens?
Op dinsdag 16 december 2003 01:55 schreef gelly het volgende:[..]
Het is net als de oorlog in Irak haaahaha, de reden is niet belangrijk, het gaat om het resultaat.
quote:Wat maakt het kapot dan ?
Op dinsdag 16 december 2003 01:56 schreef haaahaha het volgende:[..]
Resultaat in deze is kut lijkt mij. Het maakt iets kapot, ten bate van wat? Vertel dat eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |