quote:Onzin. Mag gewoon verkocht worden. Voorwaarde is dat je de bijbehorende licentie enz mee moet leveren. En dat je zelf vervolgens geen gebruik meer maakt van de software. Alleen zal dan de activering per telefoon moeten plaats vinden.
Op maandag 15 december 2003 21:33 schreef erikkll het volgende:
nee. je hebt een licentie, die mag je niet doorverkopen.
quote:Juist dat is het goede antwoord. Het is een gekocht product wat niet gebruikt wordt.
Op woensdag 17 december 2003 03:32 schreef Megumi het volgende:[..]
Onzin. Mag gewoon verkocht worden. Voorwaarde is dat je de bijbehorende licentie enz mee moet leveren. En dat je zelf vervolgens geen gebruik meer maakt van de software. Alleen zal dan de activering per telefoon moeten plaats vinden.
Het zou van de dolle zijn dat M$ dat zou kunnen verbieden.
quote:Eerder schofterig dat ze er zoveel geld voor vragen . Met redhat linux of suse linux heb je meer functionaliteit voor heel wat minder geld.
Op woensdag 17 december 2003 03:27 schreef Conflict het volgende:[..]
Ik gebruik een andere windows versie dan die ik wil gaan verkopen hoor. Zou wel schofterig zijn om 'm zelf te blijven gebruiken.
quote:verkocht!
Op woensdag 17 december 2003 03:43 schreef giovan het volgende:
voor 40 euro wil ik hem van je kopen
quote:Is het home edition of pro?
Op woensdag 17 december 2003 03:46 schreef Conflict het volgende:[..]
verkocht!
quote:Home, voor 25 euro mag je 'm hebben.
Op woensdag 17 december 2003 03:48 schreef giovan het volgende:[..]
Is het home edition of pro?
quote:Het is toch gekoppeld aan een machine, dat wil dus zeggen dat het met machine en al verkocht moet worden. En dat enkel de software niet verkocht mag worden.
Op woensdag 17 december 2003 03:37 schreef sig000 het volgende:
Juist dat is het goede antwoord. Het is een gekocht product wat niet gebruikt wordt.Het zou van de dolle zijn dat M$ dat zou kunnen verbieden.
Er is dus een geval waar het wel mag en een geval wanneer het niet mag. Namelijk als je los een volledige versie windows hebt gekocht mag je die wel doorverkopen. Als windows meegeleverd was met de pc mag het niet.
quote:Hoe kan dat nou? Ik heb allemaal losse onderdelen gekocht, was niet eens een complete pc.
Op woensdag 17 december 2003 12:21 schreef markvleth het volgende:[..]
Het is toch gekoppeld aan een machine, dat wil dus zeggen dat het met machine en al verkocht moet worden. En dat enkel de software niet verkocht mag worden.
Er is dus een geval waar het wel mag en een geval wanneer het niet mag. Namelijk als je los een volledige versie windows hebt gekocht mag je die wel doorverkopen. Als windows meegeleverd was met de pc mag het niet.
Je hebt alleen 1 licentie, en die mag je dus officieel maar 1 keer (tegelijk) gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |