abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 maart 2004 @ 01:30:12 #151
58921 Day
You can fly!
pi_17659634
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Mike21 het volgende:
(even ter herinnering, de deskundige jury vond Jim en Jamai vorig jaar supertalenten... Staan zich nu ergens in een schuur ergens in de achterhoek zich om te kleden bij een schele eigenaar van een boerendisco)
Het is duidelijk dat die Nico niet weet waar die over lult!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_17668650
Het leuke is de kandidaat van Nico door de jury naar de finale is gekozen, en de jury dus precies hetzelfde talent heeft gezien als dat Nico in ze zag, terwijl hij de jury beschuldigt van onkunde.

Nu zet ik m'n centen in op Irma. Ze gedraagt me net iets te stil en te ingetogen, terwijl mijn eerste indruk van haar was dat het zo'n woeste 'schijt-aan-iedereen' rockchick is.

Verder verwacht ik dat de 'onthulling' en gigantische anti-climax wordt, die tijdig wordt afgekapt met een 'technische storing'. ("Sorry, een van de kandidaten is onwel geworden"). Huppa, volgende kandidaat!. Je gaat het niet redden tegen zo'n grote mediamachine.

Of haar/zijn microfoontje valt 'per ongeluk' uit. De jury doet alsof ze niets hoort en begint met complimenten maken

En als het wel lukt, niks respect voor die knaak. Het is gewoon een trieste streek.

Mijn laatste theorie is dat de mol niet gaat durven zich te onthullen, omdat de mol toch een speciale band heeft gekregen met de medekandidaten en de show voor hun niet wilde verpesten. De mol zag namelijk hoe veel het voor alle andere betekende
pi_17668915
broodje aap
  zondag 14 maart 2004 @ 15:33:23 #154
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17709102
Dus Robin was de mol zeg je ''benzine'' ?
Ik moet zeggen toen hij gisteren zijn afscheidsspeech begon, leek het erop dat ie eens even uit de school wilde gaan klappen inderdaad. Dat hebben ze wel subtiel verhinderd dan, want ik heb er niet veel van gemerkt. ook echt verdrietig was ie niet dus het zou best de Mol hebben kunnen zijn.

Wie was dan de vrouwelijke mol? Dat kun je me nu wel vertellen Nico !
....in de donkere nacht.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:43:45 #155
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17709297
Nog meer mensen die denken dat Robin de mol was ? (indien er een mol was)
Tis wel onwaarschijnlijk dat hij eruit lag ja.
....in de donkere nacht.
pi_17709310
Dank je Magics, dit was het topic wat ik bedoelde. Even doorgeven in het gesloten topic.
  Moderator zondag 14 maart 2004 @ 15:49:14 #157
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_17709386
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:43 schreef Magics het volgende:
Hij heeft wel vet de kans gekregen om gisteren rare dingen te gaan roepen.
Als hij de mol was dan leek-ie gisteren meer op een chicken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 14 maart 2004 @ 15:50:13 #158
17573 Magics
Ergens ver weg....
pi_17709400
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:49 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij heeft wel vet de kans gekregen om gisteren rare dingen te gaan roepen.
Als hij de mol was dan leek-ie gisteren meer op een chicken.
....in de donkere nacht.
  zondag 14 maart 2004 @ 15:52:26 #159
18860 sindell
Seriously
pi_17709443
Hmm duurde het daarom ook langer voordat de zogenaamde uitslag er was? Ik snapte er al niks van dus het zou best waar kunnen zijn hoor. Ik kan me niet voorstellen dat het Nederlandse publiek hem er uit zou stemmen.

Maargoed het blijft vaag allemaal...
pi_17709558
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:43 schreef Magics het volgende:
nou ik dacht heel even ook dat Robin de mol was...
toen ie zijn speech mocht gaan houden deed ie beetje vaag vond ik.....ook zo vragen van doet ie het wel(over de microfoon) en gewoon hoe ie derbij stond...
maja hij heb niks gezegd dus als ie ut al was dan hebtie het niet uitgevoerd zoals ut moest
pi_17709653
Alsof die jury ook maar ene fuck geeft om wat die "mol" zegt over hen.

. . .

.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:10:08 #162
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17709738
quote:
Op zondag 14 maart 2004 15:58 schreef OurLadyPeace het volgende:

[..]

nou ik dacht heel even ook dat Robin de mol was...
toen ie zijn speech mocht gaan houden deed ie beetje vaag vond ik.....ook zo vragen van doet ie het wel(over de microfoon) en gewoon hoe ie derbij stond...
maja hij heb niks gezegd dus als ie ut al was dan hebtie het niet uitgevoerd zoals ut moest

Ik dacht ook even voor een moment dat hij het was toen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:13:39 #163
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_17709817
Naja, dat zien we vanavond dan wel bij Idols: The Day After, toch? Als hij de mol is zal hij wel niet komen lijkt mij. Of de act moet natuurlijk nog verder gaan.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
  † In Memoriam † zondag 14 maart 2004 @ 16:24:38 #164
43556 miss_dynastie
pi_17710061
Ik dacht even dat het Alice was.. toen zij 'helaas' zei, leek er nog een heel relaas te komen.
  zondag 14 maart 2004 @ 16:27:44 #165
16701 scanman01
Today's a good day
pi_17710120
quote:
Op zondag 18 januari 2004 01:06 schreef rooierooie het volgende:
Ik vind het nog steeds zo'n kinderachtige actie.
Ik vind het wel komisch dat er mensen zijn die het nog geloven ook
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_17724028
Jup, hier nog een die opeens opschok toen ik Robin een beetje vertwijfeld richting de jury zag kijken. Ik dacht echt van: "Neeee, het zou toch niet!?!!?"
  maandag 15 maart 2004 @ 18:54:11 #167
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_17736584
Volgens RTL Boulevard zojuist, was Robin niet de mol. Dijkshoorn zou tegen RTL Boulevard gezegd hebben dat het ook niet per sé een van de kandidaten hoeft te zijn.
Lijkt mij ook logisch omdat de kandidaten niet aanwezig zijn bij datgene wat oneerlijk zou zijn (bijvoorbeeld het stemmen "tellen").
  maandag 15 maart 2004 @ 18:55:25 #168
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17736607
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens RTL Boulevard zojuist, was Robin niet de mol. Dijkshoorn zou tegen RTL Boulevard gezegd hebben dat het ook niet per sé een van de kandidaten hoeft te zijn.
Wat dan?
pi_17736626
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:55 schreef BVO het volgende:
Wat dan?
Straks beweert 'ie nog dat hij Tooske of Reinout heeft omgekocht. .
  maandag 15 maart 2004 @ 18:58:54 #170
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_17736694
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Straks beweert 'ie nog dat hij Tooske of Reinout heeft omgekocht. .
dat zou pas een stunt zijn...

Maar sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind die vent te zielig voor woorden. Eerst maandenlang zeuren dat het een vrouwelijke en mannelijke kandidaat zijn, nu komt het dichtbij en dan hoeft dat weer niet per se. Die kerel komt gewoon aandacht tekort volgens mij. Paar van die flauwe verhalen de wereld inblazen is ie goed in, maar als hij Patty tegenover zich krijgt kruipt ie zielig in een hoekje .
  maandag 15 maart 2004 @ 19:00:46 #171
64729 Sweetlay-d
Maak me gek!
pi_17736728
ik heb dit al heel lang niet gelezen, er zou toch zogenaamd iemand die door een of ander mannetje was ingehuurd de waarheid vertellen aan de jury ofzoiets, en dat de jury dan heel bang zou worden... is t al duidelijk wie ( al geloof ik er nix van) Er werd toc gezegd dat boris het maybe kan worden
* Life is short..so enjoy it! *
  maandag 15 maart 2004 @ 19:02:42 #172
16715 Mylene
*schatje*
pi_17736768
quote:
Op maandag 15 maart 2004 18:58 schreef BVO het volgende:

[..]

dat zou pas een stunt zijn...

Maar sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind die vent te zielig voor woorden. Eerst maandenlang zeuren dat het een vrouwelijke en mannelijke kandidaat zijn, nu komt het dichtbij en dan hoeft dat weer niet per se. Die kerel komt gewoon aandacht tekort volgens mij. Paar van die flauwe verhalen de wereld inblazen is ie goed in, maar als hij Patty tegenover zich krijgt kruipt ie zielig in een hoekje .
Je moet 'm ook niet serieus nemen. Gewoon lekkker blaten, lost van zelf op .

En hij is nog een griezel ook .
  maandag 15 maart 2004 @ 19:10:56 #173
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_17736939
Het volledige artikel op de site van RTL Boulevard:
quote:
Eén van de meest verrassende wendingen in Idols tot nu toe. Waar iedereen dacht dat Alice het veld zou ruimen, moest Robin zijn koffers pakken.

Commentaar
Dat de Idols-jury zo haar voorkeuren heeft, is na de finaleshow van zaterdag pijnlijk duidelijk geworden. Het commentaar dat alle kandidaten krijgen is altijd eerlijk, maar nooit kwetsend, luidt het credo van de jury. Maar zaterdag lag de situatie geheel anders. Henkjan Smits kon zich niet inhouden na het optreden van Alice, die met een Wildcard in de finaleronde belandde. De jury heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet kapot is van Alice's zangkwaliteiten, maar na het zingen van I want you back werd Alice volledig afgebrand.

Medelijden
Zo zei Henkjan tegen Alice: "Jij bent geen idool. Het was een slechte karaokeperformance." Edwin Jansen sloot zich daarbij aan en vond het "nep". Gevolg: het publiek kreeg medelijden met Alice, stemde massaal op de blonde nachtegaal waardoor Alice niet eens op één van de krukken hoefde plaats te nemen. Deze gevreesde krukken werden tot ieders verrassing bezet door Maud, Irma en Robin.

Stemmen
Een snikkende Irma, die in gedachten haar koffers al had gepakt, klemde zich aan Robin vast toen Reinout Oerlemans de naam van de verliezer ging oplezen. De afvaller bleek echter niet Irma, maar Robin te zijn. Een grote schok, want Robin werd niet zozeer getipt als winnaar, maar wel als iemand die het tot de laatste vijf zou schoppen. Waarschijnlijk zijn 'zijn' stemmen richting arme Alice gegaan, die zo hard werd neergesabeld door de jury, dat Nederland massaal een sympathiestem op haar heeft uitgebracht.
pi_17737483
ik geloof niet dat er een mol is.. is gewoon een publiciteits stunt.. idols is toch al niet zo goed bekeken zoals vorig jaar (denk ik) dus ze moeten wel... zo blijven ze in het nieuws
pi_17737583
Shit man, ik zou er bijna Idols door gaan kijken .
It's easier to get forgiveness than permission.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')