Het is duidelijk dat die Nico niet weet waar die over lult!quote:Op donderdag 11 maart 2004 13:36 schreef Mike21 het volgende:
(even ter herinnering, de deskundige jury vond Jim en Jamai vorig jaar supertalenten... Staan zich nu ergens in een schuur ergens in de achterhoek zich om te kleden bij een schele eigenaar van een boerendisco)
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:43 schreef Magics het volgende:
Nog meer mensen die denken dat Robin de mol was ? (indien er een mol was)
Tis wel onwaarschijnlijk dat hij eruit lag ja.
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij heeft wel vet de kans gekregen om gisteren rare dingen te gaan roepen.
Als hij de mol was dan leek-ie gisteren meer op een chicken.
nou ik dacht heel even ook dat Robin de mol was...quote:Op zondag 14 maart 2004 15:43 schreef Magics het volgende:
Nog meer mensen die denken dat Robin de mol was ? (indien er een mol was)
Tis wel onwaarschijnlijk dat hij eruit lag ja.
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:58 schreef OurLadyPeace het volgende:
[..]
nou ik dacht heel even ook dat Robin de mol was...
toen ie zijn speech mocht gaan houden deed ie beetje vaag vond ik.....ook zo vragen van doet ie het wel(over de microfoon) en gewoon hoe ie derbij stond...
maja hij heb niks gezegd dus als ie ut al was dan hebtie het niet uitgevoerd zoals ut moest![]()
Ik vind het wel komisch dat er mensen zijn die het nog geloven ookquote:Op zondag 18 januari 2004 01:06 schreef rooierooie het volgende:
Ik vind het nog steeds zo'n kinderachtige actie.
Wat dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Volgens RTL Boulevard zojuist, was Robin niet de mol. Dijkshoorn zou tegen RTL Boulevard gezegd hebben dat het ook niet per sé een van de kandidaten hoeft te zijn.
Straks beweert 'ie nog dat hij Tooske of Reinout heeft omgekocht.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:55 schreef BVO het volgende:
Wat dan?
quote:Op maandag 15 maart 2004 18:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Straks beweert 'ie nog dat hij Tooske of Reinout heeft omgekocht..
Je moet 'm ook niet serieus nemen. Gewoon lekkker blaten, lost van zelf opquote:Op maandag 15 maart 2004 18:58 schreef BVO het volgende:
[..]
dat zou pas een stunt zijn...
Maar sorry dat ik het zeg hoor, maar ik vind die vent te zielig voor woorden. Eerst maandenlang zeuren dat het een vrouwelijke en mannelijke kandidaat zijn, nu komt het dichtbij en dan hoeft dat weer niet per se. Die kerel komt gewoon aandacht tekort volgens mij. Paar van die flauwe verhalen de wereld inblazen is ie goed in, maar als hij Patty tegenover zich krijgt kruipt ie zielig in een hoekje.
quote:Eén van de meest verrassende wendingen in Idols tot nu toe. Waar iedereen dacht dat Alice het veld zou ruimen, moest Robin zijn koffers pakken.
Commentaar
Dat de Idols-jury zo haar voorkeuren heeft, is na de finaleshow van zaterdag pijnlijk duidelijk geworden. Het commentaar dat alle kandidaten krijgen is altijd eerlijk, maar nooit kwetsend, luidt het credo van de jury. Maar zaterdag lag de situatie geheel anders. Henkjan Smits kon zich niet inhouden na het optreden van Alice, die met een Wildcard in de finaleronde belandde. De jury heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze niet kapot is van Alice's zangkwaliteiten, maar na het zingen van I want you back werd Alice volledig afgebrand.
Medelijden
Zo zei Henkjan tegen Alice: "Jij bent geen idool. Het was een slechte karaokeperformance." Edwin Jansen sloot zich daarbij aan en vond het "nep". Gevolg: het publiek kreeg medelijden met Alice, stemde massaal op de blonde nachtegaal waardoor Alice niet eens op één van de krukken hoefde plaats te nemen. Deze gevreesde krukken werden tot ieders verrassing bezet door Maud, Irma en Robin.
Stemmen
Een snikkende Irma, die in gedachten haar koffers al had gepakt, klemde zich aan Robin vast toen Reinout Oerlemans de naam van de verliezer ging oplezen. De afvaller bleek echter niet Irma, maar Robin te zijn. Een grote schok, want Robin werd niet zozeer getipt als winnaar, maar wel als iemand die het tot de laatste vijf zou schoppen. Waarschijnlijk zijn 'zijn' stemmen richting arme Alice gegaan, die zo hard werd neergesabeld door de jury, dat Nederland massaal een sympathiestem op haar heeft uitgebracht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |