quote:Het is echt waar!!!
Op maandag 16 februari 2004 21:05 schreef Magics het volgende:[..]
Dat meen je niet !
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Odin83 op 16-02-2004 21:23]
quote:
Op maandag 16 februari 2004 21:17 schreef Odin83 het volgende:[..]
Het is echt waar!!!
quote:echt niet.. echt t grootste onzinverhaal wat ik ooit heb gehoord
Op maandag 16 februari 2004 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Heeft die Nico ook weer zij hulpjes op dit forum? Ik denk dat we heel erg lang kunnen wachten op de zogenaamde wraakactie, die komt er toch niet!
quote:Dit is toch echt onzin! De jury scheld mensen niet uit, ze maken ze alleen duidelijk dat ze geen talent hebben of wijzen ze op hun fouten. Als de mol in de finale is gekomen betekend dit dat hij/zij nooit echt 'uitgescholden' is door de jury, aangezien je toch wel goed moet zijn om zo ver te komen..
Op dinsdag 27 januari 2004 12:40 schreef CJ het volgende:
Doordevil wil dat de jury hetzelfde voelt als de deelnemers... nou, volgens mij onderschat hij de jury dan toch echt gigantisch. Die lui zijn niet dom en hebben waarschijnlijk al een passend antwoord als er echt 2 mollen in blijken te zitten.
Ik heb weinig geloof in al deze ophef, maar we zullen zien. Ik vind het een beetje zielig hoor om zo je commentaar te leveren, het is toch duidelijk dat de meerderheid van NL dit programma wel leuk vind, dus van hen zal je weinig steun krijgen. Daarnaast kan ik me voorstellen dat een kandidaat hoe verder hij komt hoe meer hij gaat twijfelen. Als het Boris is, dan kan hij beter z'n bek dicht houden en Idols winnen. Dan is hij iig verzekerd van een bak met geld.
Boris heeft gezongen
jerney: Boris je was weer geweldig
rest van jury: Wij sluiten ons daar bij aan
Boris: Jullie zijn echt sukkels, en jerney heeft een kutkop
Jury: Ooh dankje boris, tot ziens
Boris is gewoon lekker nuchterquote:Op zaterdag 28 februari 2004 14:59 schreef Luna_tic het volgende:
Toch is het waar dat Boris opvallend weinig enthousiasme toont.
uhhh ja dat meisje zing idd erg mooiquote:Op donderdag 4 maart 2004 02:37 schreef Magics het volgende:
De vrouwelijke mol is al geweest en was toch niet door naar de volgende ronde. Door angst overmand was ze toch niet zo heftig maar ze deed een poging. Zie de volgende url, en wacht geduldig haar ''tegenspraak'' af
http://www.rtl.nl/system/(...)ndag_marlies.avi.xml
Huuu. Jij bent cosma niet!quote:Op zondag 15 februari 2004 04:54 schreef Cosma-Shiva het volgende:
Ik geloof niks van dit verhaal.
Boris was toch de mol ?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:21 schreef The_Last_Salomo het volgende:
JAAAAAAAA MARLIES IS DE MOL, ze zette de jury mooi te kijk, potjandikkeme nog an toe, topvermaak.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |