quote:Ik hoop dat het Boris is, pleurt die tenminste op uit het programma, zodat de anderen in workshop 3 meer kans maken.
Op woensdag 11 februari 2004 23:57 schreef hallo1979 het volgende:
Als het boris het is of iemand anders dan gebeurt het zaterdag??? anders loop je het risico dat ze allebei niet doorgaan!
quote:Of een van DÉ "mollen" zit allang in de finale en moeten we nog tig rondes afwachten op DÉ afgang van de jury....
Op woensdag 11 februari 2004 23:57 schreef hallo1979 het volgende:
Als het boris het is of iemand anders dan gebeurt het zaterdag??? anders loop je het risico dat ze allebei niet doorgaan!
ten eerst zijn er een jongen en een meisje de mol
En het zijn er 2 die zeker bij de laatste 10 zouden komen,en 2 mensen die super zingen.En Irma en Boris zijn allebei mensen met veel ervaring al.
En ik vond ze ook erg raar reageren.
Daarom denk ik het :-)
quote:Die twee verdenk ik ook, het viel me ook op dat ze alletwee niet echt een baan hebben, behalve iets in de muziek. Ze komen er zonder Idols ook wel...
Op zaterdag 14 februari 2004 22:14 schreef monika het volgende:
Ik geloof het verhaal eigenlijk wel
En ik denk dat het Irma en Boris zijn.ten eerst zijn er een jongen en een meisje de mol
En het zijn er 2 die zeker bij de laatste 10 zouden komen,en 2 mensen die super zingen.En Irma en Boris zijn allebei mensen met veel ervaring al.
En ik vond ze ook erg raar reageren.
Daarom denk ik het :-)
Laten we hopen dat 'ie zelf live in Idols gaat jammen, want dat kan 'ie zeker. Dan is er misschien toch nog een reden om naar die bagger van Idols te kijken.
quote:;(
Op zaterdag 14 februari 2004 22:35 schreef monika het volgende:
whahaha ja als het verhaal klopt lach i,k me dood,dan gebeurt er teminste nog eens iets in idols,ik hoop zo dat boris de mol is.Wandt ik wil echt niet dat hij het idool wordt
ND zal wel een bedoeling hebben gehad met deze aankondiging maar niet datgene bereikt waar hij op gehoopt had.
Verwacht niet dat Boris of wie dan ook opeens gaat schelden volgende keer
lieve mensen het was een BUNNY!!
ELISAARTJE .... ![]()
domme mensen heb je toch op dees wereld.
![]()
blijft geloven in wat eenieder verzint!
Het zal er al met al wel op uitdraaien dat Nico zegt ""Haha ja het was een grapje maar ik heb jullie er wel allemaal mee over aan het speculeren gekregen!"
quote:Hij heeft er wel 2 leuke topics door gekregen.
Op zondag 15 februari 2004 10:53 schreef FierceDeity het volgende:
Het zal er al met al wel op uitdraaien dat Nico zegt ""Haha ja het was een grapje maar ik heb jullie er wel allemaal mee over aan het speculeren gekregen!"
Vergelijk het maar met SCH (Hoi
.) z'n doorgestoken kaart dingen van vorig jaar. Sloeg nergens op, was wel vermakelijk.
Tip: voor echt oplichterwerk, download "My Big Fat Obnoxious Fiance"
quote:hmmm kan het niet vinden, wat is dat dan precies
Tip: voor echt oplichterwerk, download "My Big Fat Obnoxious Fiance"
quote:Dat meen je niet !
Op maandag 16 februari 2004 21:01 schreef Odin83 het volgende:
SBS 6 besteedde er vanavond bij een nieuwsprogramma weer eens aandacht aan en schoof Boris als mogelijke mol naar voren..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |