Ik zat zaterdag ook al te kijken van 'Wat moet zij eigenlijk bij Idols?' Ze is hartstikke goed hoor, maar toch.
Het lijkt me helemaal geen type om naar andermans pijpen te dansen en mee te gaan in de hele marketingmachine. Ze lijkt me wat serieuzer in muziek geinteresseerd dan de rest daar. Minder commercieel. En ik denk niet dat Nico Dijkshoorn daar Marlies (zou ook nog kunnen, lijkt me ook geen type voor Idols) voor genomen heeft want dat lijkt me geen typische kandidaat waar velen op gaan stemmen.
Maar..... We weten natuurlijk niet of de jongen en/of het meisje nog bij de laatste 27 zitten. Wie weet is minstens 1 van de twee al eruit gegooid in het theater. Er zijn bij de vrouwen al een aantal hele goede afgevallen (waarom sommige van de mannen daarvoor in de plaats zijn gezet mag joost weten). Een paar die best de vrouwelijke 'mol' hadden kunnen zijn.
quote:Hoe kom je daar nou bij?
Op donderdag 22 januari 2004 00:28 schreef raptorix het volgende:
Topicstarter vergeet 1 belangrijk punt, met dit soort shows, heeft men altijd een kleine vertraing in uitzending (30 seconden ofzo) om bij calamiteiten de boel op slot te gooien,
quote:Vraag het maar na, het is trouwens ook al eerder door andere mensen bevestigt, deze opmerking was ook beetje stom, want het was dus al eerder in het topic gesuggereerd.
Op vrijdag 30 januari 2004 13:59 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Hoe kom je daar nou bij?
quote:Jammer dat jij niet door bent zeg...
Op zaterdag 31 januari 2004 08:25 schreef benniebon het volgende:
Er zal wel niks gebeuren want de kandidaten hebben vast een contract moeten tekenen . En als ze een stunt uithalen waarbij idols te kak wordt gezet krijgen ze vast een miljoenenclaim.
quote:Vraag eens aan je collega hoe ze dat doen dan. Het kan wel, dat weet ik, maar dat is een dure, kwetsbare en organisatorisch lastige voorziening. Bij de (vergelijkbare) live-programma's waarbij ik betrokken ben geweest was er, behalve de natuurlijke vertraging van het up- en downlinken van het signaal, nooit sprake van het vertraagd doorgeven van de uitzending.
Op vrijdag 30 januari 2004 18:06 schreef raptorix het volgende:Een collega van mij weet vrij veel van dit soort type shows, en die bevestigde dit ook tegenover mij,
quote:Het is ook slimmer van Idols om het gewoon uit te zenden, het zou namelijk een enorme boost geven aan de kijkcijfers.
Op zaterdag 31 januari 2004 12:45 schreef Scrutinizer het volgende:[..]
Vraag eens aan je collega hoe ze dat doen dan. Het kan wel, dat weet ik, maar dat is een dure, kwetsbare en organisatorisch lastige voorziening. Bij de (vergelijkbare) live-programma's waarbij ik betrokken ben geweest was er, behalve de natuurlijke vertraging van het up- en downlinken van het signaal, nooit sprake van het vertraagd doorgeven van de uitzending.
quote:bron
Ik heb het niet gelezen en over het algemeen maakt het me niet zoveel uit wat er over mij of Idols wordt geschreven, maar geef eens een uittreksel, dan zal ik erop reageren als je wil...
quote:En het vervolg:
Op woensdag 4 februari 2004 17:14 schreef BVO het volgende:
Reactie van Henk-Jan op de vraag wat hij van het 'IDOLS-WRAAK' vindt
[..]
quote:
Van: Sander
Een samenvatting vraagt ie.. ben ik nooit goed in geweest maar vooruit, daar gaatie dan.Het plan van Nico is om jullie tijdens 1 van de liveuitzendingen een uitbrander te geven. Ik citeer:
(...) Het plan is om het spel zo lang mogelijk mee te spelen en om dan op een beslissend moment, als zoveel mogelijk mensen kijken, totaal onverwacht keihard de waarheid te zeggen over de walgelijke zelfingenomen jury. Het is live, het is onmogelijk om te knippen etc. Voor zeker een paar seconden zal de jury live zwaar door de mangel worden gehaald. Mijn deelnemers hebben allebei beloofd dat als het zover is zij zich alleen maar weg laten slepen door bewaking. Zij zullen hun tekst tegen de jury blijven zeggen tot ze worden verwijderd. (...) De reden dat ik hiermee naar buiten treed mag duidelijk zijn. Ik wil de jury van Idols weken lang achter elkaar hetzelfde laten voelen als wat zij goedwillende auditiegangers ook hebben laten voelen: de dreiging dat je vernederd wordt. (...) Alle twee mijn deelnemers zijn nog in de race. Het wordt spannend.
Als je het hele stuk wilt hebben kan ik je dat wel mailen ofzo. Overigens denk ik niet dat het serieus genomen moet worden, maar je weet maar nooit groeten!
Reactie van Henkjan:
Lachen, als dat gebeurt. Wel weer klote dat ie mijn naam verkeerd schrijft. Ook erg onzorgvuldig voor een columnist. Jammer dat het allemaal onzin is van een fantast, want het lijkt me helemaal geweldig als er zoiets gaat gebeuren. Ik hou wel van een beetje röring in een live-TV-programma. En zowel Jerney als ik zijn niet zo makkelijk te kraken, dus een echt rotgevoel kan deze stunt ons niet geven ben ik bang...
quote:
Reactie van Henkjan:
Zonder kwaad geweten is het allemaal erg lachwekkend. Kom maar op zaou ik zo zeggen. Ik verheug me erop. Nu begrijp ik het enorme aantal kijkers. Het is sensatie belust. Men hoopt nu op deze actie. Dat begrijp ik wel. Dank aan deze Nico...
flapdrolmeisje : "Ja en jullie zijn walgelijke zelfingenomen mensen, bah ! Stelletje nare figuren !"
Henkjan :"..prfffmuhahaha!" ![]()
De enige die live af zou gaan is de kandidaat zelf
En als het wel doorgaat , tja , dan sta je daar met je gebral...
quote:Mee eensch is, maar ben nog steeds wel benieuwd.
Op donderdag 5 februari 2004 15:43 schreef L.Denninger het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand van de IDOLS-jury (of van de programmamakers) hier erg mee zou zitten...
Gratis reklame, hogere kijkcijfers en hey - hoe zou zo'n 18-jarige zangdoos de jury nou op z'n plaats moeten zetten ..?flapdrolmeisje : "Ja en jullie zijn walgelijke zelfingenomen mensen, bah ! Stelletje nare figuren !"
Henkjan :"..prfffmuhahaha!"
De enige die live af zou gaan is de kandidaat zelf
quote:Ja, ze zitten alletwee in de laatste workshopronde...
Op zondag 8 februari 2004 10:49 schreef Toeps het volgende:
Nou, zouden ze er nog in zitten, de "mollen"?
.
.
.
.
.
.
.
quote:Wij w i l l e n het graag geloven. Das natuurlijk iets anders.
Op zondag 8 februari 2004 11:07 schreef Plantenbak het volgende:
Dat er hier in die snijboon wordt geloofd.. natuurlijk is dit de grootste poep.
quote:Oh ja joh? Wie dan?
Op zondag 8 februari 2004 13:45 schreef CJ het volgende:[..]
Ja, ze zitten alletwee in de laatste workshopronde...
.
.
.
.
.
.
.
Trouwens, het lijkt me niet echt hilarisch worden. "Jullie zijn stommerds. Puh!" Ze kunnen beter een soort van Janet Jackson-stunt doen.
quote:.HAHA ja.... of.... we hebben het niet gemerkt door de zogenaamde "30-seconden-om-in-te-grijpen. theorie!
Op zondag 8 februari 2004 13:45 schreef CJ het volgende:[..]
Ja, ze zitten alletwee in de laatste workshopronde...
wat een schiezo's hier zeg!
quote:Volgens een Poll op het forum verdenken de meeste mensen Irma en Boris.
Op zondag 8 februari 2004 16:27 schreef Toeps het volgende:[..]
Oh ja joh? Wie dan?
Trouwens, het lijkt me niet echt hilarisch worden. "Jullie zijn stommerds. Puh!" Ze kunnen beter een soort van Janet Jackson-stunt doen.
Edit: de poll staat een paar bladzijdes terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |