quote:Ditto. Gewoon gekozen voor degenen met het meeste talent.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:35 schreef CJ het volgende:
Man: Boris
Vrouw: IrmaBij de vrouwen is het een pure gok.
Maar als ik Nico Dijkshoorn zo inschat, bedenk wat voor mensen hij kent, en bedenk wie hij goed zal vinden, denk ik dat dit één grote publiciteitsstunt is voor hem zelf, of dat zijn "perfecte kandidaten" Manta en Herman waren.
quote:Vergeet niet dat de het 1e idols live wraak topic gemaakt werd nadat de theaterronde al was opgenomen... dus als de mensen niet doorwaren zou ie het ook niet gepost hebben lijkt me...
Op dinsdag 27 januari 2004 11:56 schreef Christine het volgende:
Goede redenering, TAmaru.Maar als ik Nico Dijkshoorn zo inschat, bedenk wat voor mensen hij kent, en bedenk wie hij goed zal vinden, denk ik dat dit één grote publiciteitsstunt is voor hem zelf, of dat zijn "perfecte kandidaten" Manta en Herman waren.
Doordevil wil dat de jury hetzelfde voelt als de deelnemers... nou, volgens mij onderschat hij de jury dan toch echt gigantisch. Die lui zijn niet dom en hebben waarschijnlijk al een passend antwoord als er echt 2 mollen in blijken te zitten.
quote:Ze zijn niet dom, maar ook niet bovenmatig intelligent. Ze kunnen zéker niet overal rekening mee houden. Ik denk dat een mol in een live-uitzending volkomen verrassend zal zijn voor hen.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:40 schreef CJ het volgende:
Volgens Doordevil zouden ze beide "zelfverzekerd en hip" moeten zijn, wat mijn vermoeden voor Boris en Irma bevestigd. En dan vooral het "perfect zingende jongen" gedeelte... dat moet wel Boris zijn.Doordevil wil dat de jury hetzelfde voelt als de deelnemers... nou, volgens mij onderschat hij de jury dan toch echt gigantisch. Die lui zijn niet dom en hebben waarschijnlijk al een passend antwoord als er echt 2 mollen in blijken te zitten.
quote:Dat denk ik niet.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:47 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ze zijn niet dom, maar ook niet bovenmatig intelligent. Ze kunnen zéker niet overal rekening mee houden. Ik denk dat een mol in een live-uitzending volkomen verrassend zal zijn voor hen.
Hij wilde dat het uitlekte, en dat is bij deze zeker gelukt. En hij denkt dat het allemaal echt live is, geen rekening houdend met de vertraging die er in zit voor de gevallen dat er echt iets mis gaat. En overschakelen naar Tooske, of eventjes het storingsbeeld laten zien, is ook zo gepiept. ![]()
Nee, dit plan heeft gewoon echt geen kans van slagen.
quote:Oja, het zal komen als een complete verrassing... het scheelt dat het nog niet op internet heeft gestaan of op RTL4 is geweest...
Op dinsdag 27 januari 2004 12:47 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ze zijn niet dom, maar ook niet bovenmatig intelligent. Ze kunnen zéker niet overal rekening mee houden. Ik denk dat een mol in een live-uitzending volkomen verrassend zal zijn voor hen.
De juryleden zijn allang op de hoogte van het feit dat er twee mollen in kunnen zitten, en hebben ook allang instructies gehad wat er in dat geval gedaan moet worden.
Scriptschrijvers voor dit soort programma's zijn echt niet achterlijk, die houden met allerlei dingen rekening. Beter zou zijn geweest wanneer Nico helemaal onaangekondigd deze actie uit zou voeren, dan was er minder kans geweest dat er rekening mee gehouden zou worden. Maar ach, wat kan er nu helemaal gebeuren:
Boris zingt zijn liedje
Publiek applaudiseert
Henk Jan: "Boris, ik weet niet of de studio koud werd, of anders kreeg ik kippenvel"
Boris wil zijn mond opendoen om een hele stortvloed aan scheldwoorden over Henk Jan en Jerney heen te storten
Tooske (backstage): "oh, ik hoor net dat er een storing is, boven. We zullen dan maar hier even de reacties vragen van de andere kandidaten. Robin, wat vond jij van het optreden van Boris?"
Intussen is Boris afgevoerd of op zijn plichten gewezen, komt er een leuk compilatiefilmpje, wordt zijn microfoon uitgezet, en wordt hij die uitzending weggestemd.
Omdat de mic van Boris uitgeschakeld is, heeft niemand door wat er gebeurt.
Sjonge, wat een rel gaat dat worden, zeg...
quote:Waarna Boris het echte verhaal naar buiten zal brengen in de kranten en bladen?
Op dinsdag 27 januari 2004 12:59 schreef Christine het volgende:[..]
quote:dan moet onze "heldhaftige bedenker" wel zelf in het publiek zitten om fotos te maken oid
Op dinsdag 27 januari 2004 13:03 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Waarna Boris het echte verhaal naar buiten zal brengen in de kranten en bladen?
quote:En iedereen zal "de gefustreerde afvaller die niet kan hebben dat het publiek hem niet al beste gekozen heeft" geloven??
Op dinsdag 27 januari 2004 13:03 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Waarna Boris het echte verhaal naar buiten zal brengen in de kranten en bladen?
Of wat veel aannemelijker is, de jury heeft een keihard weerwoord wat de populariteit van het programma alleen maar weer ten goede komt. Als een verrassing komt het inmiddels iig niet meer voor de juryleden.
[Dit bericht is gewijzigd door Odin83 op 27-01-2004 13:32]
quote:Goeie opmerking
Op dinsdag 27 januari 2004 13:26 schreef Odin83 het volgende:
Er kunnen zich twee verschillende scenario's zich voordoen bij een dergelijke actie:
Of je krijgt er niets over te zien vanwege de 30 seconde vertraging.(maar dat verwacht ik niet, omdat ze het publiek dan toch nog een verklaring schuldig zijn en de mol eventueel zelf zijn verhaal zal doen)Of wat veel aannemelijker is, de jury heeft een keihard weerwoord wat de populariteit van het programma alleen maar weer ten goede komt. Als een verrassing komt het inmiddels iig niet meer voor de juryleden.
Van de jongens moet het Boris, Ron of Robin zijn.
Wie zal het zijn, denken jullie?
quote:nee,daar klopt helemaal niks van.iemand heeft dit gewoon als grapje bij een kazaafilmpje gezet.dit was al lang voor idols
Op dinsdag 27 januari 2004 14:33 schreef FierceDeity het volgende:
Heeft Boris meegedaan met American Idol???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |