quote:Ik heb het over de openingspost!
Op zondag 18 januari 2004 03:50 schreef Magics het volgende:[..]
Als je het over mijn reactie hebt :valt ruzie mee die taalfouten, je overdrijft.
Als je het over de collum hebt: jawel user Doordevil= Nico Dijkshoorn
Laat ik het zo zeggen: ik heb betere stukken van hem gelezen.
quote:Ik ook
Op zondag 18 januari 2004 03:54 schreef Ole het volgende:[..]
*knip*
Laat ik het zo zeggen: ik heb betere stukken van hem gelezen.
quote:gelukkig
Op zondag 18 januari 2004 03:55 schreef Magics het volgende:[..]
Ik ook
quote:Vind het steeds ongeloofwaardiger worden
IDOLS: LIVE WRAAK (2)Even radiostilte rondom mijn Idols-project. Ik merk nu al dat er zware druk wordt uitgeoefend op de deelnemers. Dat lijkt me een goed teken. Die jury live de waarheid zeggen is nog steeds het hoofddoel. Met name Kaagman en Henk Jan gaan er aan geloven. Ik weet van hun allebei iets waar ze niet blij mee zullen zijn als dat live voor een miljoenenpubliek bekend wordt gemaakt.
Als de live uitzendingen beginnen meer nieuws op deze plek. Alles wat ik hier nu zeg zou tot ontdekking van de fake-deelnemers kunnen leiden.
Er zijn toch -tig manieren om je voor te bereiden op een dergelijke actie. Dus laat 'm maar mooi proberen om er tussen te komen. Dan staat-ie straks zelf mooi voor lul.
quote:Zoals ??? Vliegtuig het gebouw in boren?
Op woensdag 21 januari 2004 21:32 schreef Tania18 het volgende:Ik kan me alleen niet voorstellen dat je als volwassen vent zo'n kinderachtig plannetje bedenkt, wat iedere kleuter kan bedenken.. als je dan iets wil doen, pak het dan groots aan..
quote:dat gaat wel erg ver hé
Op woensdag 21 januari 2004 22:30 schreef Magics het volgende:[..]
Zoals ??? Vliegtuig het gebouw in boren?
quote:Uhm... de workshops zijn niet live. (En de uitslag ook niet
Op woensdag 21 januari 2004 23:25 schreef Vamos het volgende:
Ik geloof er helemaal niets van. Ik kan ook wel zeggen dat ik een infiltrant heb die tijdens een live workshop zijn broek laat zakken...
quote:Ik niet, dit kan best een gave rel gaan worden..
Op woensdag 21 januari 2004 19:56 schreef BVO het volgende:
Weet niet of dit al een keer is langsgekomen, maar dit vond ik nog op zn site.
[..]Vind het steeds ongeloofwaardiger worden
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:37 schreef Linz het volgende:
dit kan best een gave rel gaan worden..
quote:Er wordt gewoon rustig vertelt dat deelnemer besloten heeft zich terug te trekken.
Op donderdag 22 januari 2004 01:08 schreef Gerard-Joling het volgende:
Ja en dan verwijderen ze die deelnemer die de jury uitkaffert, en dan, hoe wil je dat in het vervolg van de uitzending aan de kijkers uitleggen?
Aan de andere kant hoop ik ook wel op een leuke rel.
quote:Ja precies, ik dus ook! Ik weet ook verder niet of het waar is of zo hoor, maar ALS het waar is zou het wel cool zijn om zoiets op TV te zien! Haha
Op donderdag 22 januari 2004 10:16 schreef Menyo het volgende:
Ik heb een heel dubbel gevoel bij deze actie, enerzijds vind ik het hoogst kinderachtig om zoiets te doen.Aan de andere kant hoop ik ook wel op een leuke rel.
Idols vind ik een kl*teprogramma omdat ten 1ste de muziekstijl van de persoon al vast staat. Het MOET popmuziek zijn omdat anders het publiek te klein is en daardoor de omzet en dus winst te laag.
een idols die geen onderscheid zou maken qua stijl zou prachtig zijn. Dit is gewoon weet een eendagsvliegje op de markt gooien
Nou goed ook al is dat zo
dan nog schopt zoiets alles in de war
uitzending moet immers worden gestaakt, het publiek zal horen wat er gezegd wordt, etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |