quote:mag Youp wil, gewoon lekker de gemiddelde en bovengemiddelde Nederlander afzeiken
Op maandag 15 december 2003 19:02 schreef Gerdo het volgende:
Die dikke plofkop van een Youp van 't Hek was zaterdag bij Kopspijkers, en ondanks dat ie die kerel niet uit kan staan blijft het een leuk liedje!.
quote:Dat vind ik nu zo jammer aan hem: hij loopt de bovengemiddelde Amsterdamse yup af te zeiken terwijl ie zelf geen steek anders is!
Op maandag 15 december 2003 19:04 schreef onetouch het volgende:[..]
mag Youp wil, gewoon lekker de gemiddelde en bovengemiddelde Nederlander afzeiken
quote:...geen idee, als ik kan copy/pasten vind ik dat al goed genoeg
Op maandag 15 december 2003 19:03 schreef Gerdo het volgende:
..en waarom is die H zo klein?.
close II you - baby don't go (Xmas version) (Marsha
)
quote:Jij luie don.......
Op maandag 15 december 2003 19:06 schreef onetouch het volgende:[..]
...geen idee, als ik kan copy/pasten vind ik dat al goed genoeg
close II you - baby don't go (Xmas version)
(Marsha
)
Close II you? .
Santaclaus is cominnnggg to town!
Ik heb net om even de sfeer te verbeteren samen gekookt met mijn huisgenote, maar dat bleek voor mij niet zo succesvol: ,,De telefoon gaat pak jij hem even" ,,Doe jij dat in de pan" ,,We gaan in de vakantie alles opruimen" ---> dat heb ik al tig keer voorgesteld maar dan heeft ze geen tijd. Ik bakte de aardappeltjes en dan gaat zij zich daarmee bemoeien en ,,als je toch boodschappen gaat doen neem jij de vuilniszak dan even naar beneden" rrrraaaaaaaaaaawwwwww!!!!!!
Maargoed, er heeft weer iemand voor me gekookt Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
quote:Hé gezellig, elkaar irriteren onder het genot van heerlijk geurende bakkende aardappeltjes!
Op maandag 15 december 2003 19:11 schreef Waxxer het volgende:
FlappieNou, van Kiki blijven ze helemaaaaal af!!!
Ik heb net om even de sfeer te verbeteren samen gekookt met mijn huisgenote, maar dat bleek voor mij niet zo succesvol: ,,De telefoon gaat pak jij hem even" ,,Doe jij dat in de pan" ,,We gaan in de vakantie alles opruimen" ---> dat heb ik al tig keer voorgesteld maar dan heeft ze geen tijd. Ik bakte de aardappeltjes en dan gaat zij zich daarmee bemoeien en ,,als je toch boodschappen gaat doen neem jij de vuilniszak dan even naar beneden" rrrraaaaaaaaaaawwwwww!!!!!!
Maargoed, er heeft weer iemand voor me gekookt
Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
quote:had ook driving homoe for Xmas kunnen zijn
Op maandag 15 december 2003 19:10 schreef Gerdo het volgende:Jij luie don.......
.
Close II you?
.
Santaclaus is cominnnggg to town!
quote:Hehe, idd elkaar, want een vriendin van mij (en benedenbuurvrouw) belde om naar mijn parkietje te kijken
Op maandag 15 december 2003 19:13 schreef Gerdo het volgende:[..]
Hé gezellig, elkaar irriteren onder het genot van heerlijk geurende bakkende aardappeltjes!
.
en: goeieavond
quote:oooooehw, leuk zo'n kamergenote! ik zou het wel weten: "wat dacht je er van zelf eens met die fat ass de phone op te gaan nemen en loop dan meteen even door om de vuilnisbak vol te kotsen met aardappeltjes"
Maargoed, er heeft weer iemand voor me gekookt
Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
okeay dit was niet zo heel subtiel
quote:woei! Joop Braakhekke is in da house !
Op maandag 15 december 2003 19:11 schreef Waxxer het volgende:[..] Ik heb voor de aardbeienvla gezorgd
[..]
quote:prego @ school dus
Op maandag 15 december 2003 19:16 schreef Prego het volgende:
kom je op school aan, zegt de leraar dat je zelfstandig ergens je opdrachten mag gaan maken. had dat eerder gezegd dan was ik pas om half 9 op school gekomen. of helemaal nieten: goeieavond
quote:Vrouwen!
Op maandag 15 december 2003 19:15 schreef Waxxer het volgende:[..]
Hehe, idd elkaar, want een vriendin van mij (en benedenbuurvrouw) belde om naar mijn parkietje te kijken
staat zij te koken terwijl ik lekker met mijn bezoek zit te kleppen
Dus eigenlijk mag ik niet zeiken, maar ik kreeg toch niet de kans om iets te doen, door zulk delegerend gedrag
..
..
..
!
!
*aan liedje van Veldhuis en Kemper moet denken*
Ik mis de kleine dingen, van een vrouwwwwwww!
quote:Hahahaha
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:[..]
oooooehw, leuk zo'n kamergenote! ik zou het wel weten: "wat dacht je er van zelf eens met die fat ass de phone op te gaan nemen en loop dan meteen even door om de vuilnisbak vol te kotsen met aardappeltjes"
quote:Ik vind ze niet echt heel knap eigenlijk...
Op maandag 15 december 2003 19:15 schreef onetouch het volgende:[..]
had ook driving homoe for Xmas kunnen zijn
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef onetouch het volgende:[..]
oooooehw, leuk zo'n kamergenote! ik zou het wel weten: "wat dacht je er van zelf eens met die fat ass de phone op te gaan nemen en loop dan meteen even door om de vuilnisbak vol te kotsen met aardappeltjes"
Wat een tact, bravo! . Overigens is een dergelijke uitbrander waarschijnlijk wel de enige manier waarmee zo'n wijf de boodschap doorkrijgt!
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:17 schreef XMN8R het volgende:[..]
woei! Joop Braakhekke is in da house !
Ook in haar opdracht gekocht, ik moest bellen als ik klaar was met boodschappen doen, dan kon zij vast beginnen als ik op de terwugweg was (zij komt uit een geemancipeerd gezin joh!! ) maar toen zei ik dus dat ik bij de toetjes stond en vroeg wat ze nu wilde. Dus ik noemde oa aardbeienvla en ik kreeg dus de opdracht de aardbeienvla mee te nemen. Toen ik thuis kwam, zat ze alleen nog op haar kamer en was niet begonnen. Voor heel even wenste ik dat ik een moslim was
Maar wat bleek dus: het meiske in kwestie had zelf aardbeien gekocht en deed deze in haar eigen vla!!
quote:Wat doen ze daar, bij de grasfabriek?
Op maandag 15 december 2003 19:22 schreef Prego het volgende:
ik heb het wel weer gezien hier, geen zin meer in communicatie2. dat heb ik al gehad op de heao en is allemaal herhaling. ff naar tilburg nog. kent iemand de Grasscompany daar?
quote:En wat als je nou een keer hele erge honger hebt, en alle winkels zijn al dicht?
quote:is gewoon een hele mooie zaak, weliswaar een coffeeshop maar je kunt er erg lekker eten, goede wiet/ hash kopen, spelletjes doen. het geheel ziet er uit als toch een coffeeshop met wat klasse. beveiliging aan de deur. mooi huismerk, en geen schorem binnen
Op maandag 15 december 2003 19:25 schreef Gerdo het volgende:[..]
Wat doen ze daar, bij de grasfabriek?
.
quote:Nou, dan heb ik nog een zak met vogelzaad
Op maandag 15 december 2003 19:29 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En wat als je nou een keer hele erge honger hebt, en alle winkels zijn al dicht?
.
quote:Klinkt goed!
Op maandag 15 december 2003 19:31 schreef Prego het volgende:[..]
is gewoon een hele mooie zaak, weliswaar een coffeeshop maar je kunt er erg lekker eten, goede wiet/ hash kopen, spelletjes doen. het geheel ziet er uit als toch een coffeeshop met wat klasse. beveiliging aan de deur. mooi huismerk, en geen schorem binnen
quote:dat zal wel lukken. nog een half uurtje hier
Op maandag 15 december 2003 19:33 schreef Gerdo het volgende:[..]
Veel plezier alvast dan maar!
.
quote:Ok!
Op maandag 15 december 2003 19:35 schreef Prego het volgende:[..]
dat zal wel lukken. nog een half uurtje hier
quote:have fun
Op maandag 15 december 2003 19:39 schreef onetouch het volgende:
ik ga lekker relax dvd kijken, Die Hard with a vengeance, lekke rin de kerstsfeer geraken al vast
quote:hey cool, we kunnen kiezen
Op maandag 15 december 2003 19:45 schreef Cybart het volgende:
oja goeiemorgen, middag en avond ineen
quote:ik doe niet moeilijk
Op maandag 15 december 2003 19:49 schreef Prego het volgende:[..]
hey cool, we kunnen kiezen
quote:Wat gemeen.
Op maandag 15 december 2003 19:32 schreef Waxxer het volgende:[..]
Nou, dan heb ik nog een zak met vogelzaad
Even een panntje warm maken en dan kan ik ze erin roosteren
quote:Ogen dicht en gewoon in de pan mikken!
Op maandag 15 december 2003 19:50 schreef Great_Expectations het volgende:
In het gele Conimex doosje Bami Speciaal zitten twee zakjes,
een kruidenmix en een groentenmix. Volgens de gebruiksaanwijzing op het pakje moet ik de groentemix door het eten heen mikken (met 100 ml water) maar de kruidenmix wordt heel sneaky verzwegen. Geen woord erover. Natuurlijk is dat heel zielig voor de kruidenmix, zo'n gebrek aan aandacht en waardering, maar het is vooral heel zielig voor mij want ik weet me nu geen raad met die kruidenmix. En ik heb nog 1 minuut, want dan is het eten klaar..
quote:nee nog niet.
Op maandag 15 december 2003 19:51 schreef Cybart het volgende:[..]
ik doe niet moeilijk
zeg is die lichtjesroute al omgelegd of wat?
* Prego gaat er vandoor hier. fkens naar tilburg
[Dit bericht is gewijzigd door Prego op 15-12-2003 19:53]
quote:jij moet jezelf dus maar bezig houden...
Op maandag 15 december 2003 19:52 schreef Prego het volgende:[..]
nee nog niet.
de 'videotheek' zit op dit moment op school achter de pc. kzal kijken of er vanavond nog tijd voor heb
quote:
Op maandag 15 december 2003 19:53 schreef Cybart het volgende:[..]
jij moet jezelf dus maar bezig houden...
en dat in een openbare ruimte
quote:Wat pas gemeen is, is het roosteren van die parkiet
Op maandag 15 december 2003 19:51 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wat gemeen.
.
quote:neem gewoon een magnetron
een kruidenmix en een groentenmix. Volgens de gebruiksaanwijzing op het pakje moet ik de groentemix door het eten heen mikken (met 100 ml water) maar de kruidenmix wordt heel sneaky verzwegen. Geen woord erover. Natuurlijk is dat heel zielig voor de kruidenmix, zo'n gebrek aan aandacht en waardering, maar het is vooral heel zielig voor mij want ik weet me nu geen raad met die kruidenmix. En ik heb nog 1 minuut, want dan is het eten klaar..
Wat komt me dat toch bekend voor.
quote:Nogmaals, van mijn vogel blijf je af
quote:
Op maandag 15 december 2003 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Daar ben ik weerEn het blijft vandaag echt een K.U.T. dag!
Hai!
Wat is er allemaal gebeurd dan??
quote:geen vlinders-in-je-buikdanser vandaag om je op te vrolijken/ te steunen?
Op maandag 15 december 2003 20:03 schreef Vlarp het volgende:
Daar ben ik weerEn het blijft vandaag echt een K.U.T. dag!
quote:Nee, jij bent gezellig.
Op maandag 15 december 2003 20:10 schreef Marc_mga het volgende:
quote:ook goeiemorgen
Op maandag 15 december 2003 20:10 schreef Marc_mga het volgende:
quote:komt me bekend voor..
Op maandag 15 december 2003 19:56 schreef ysklontje2000 het volgende:
Het blijft me verbazen hoe sommig mensen ergens een drama van kunnen maken, maar als er spijkers met koppen geslagen moeten worden geven ze niet thuis.Wat komt me dat toch bekend voor.
hey ysbeeb! .
ik ben benieuwd hoe lang ie het oitzingt .
quote:Gewoon, werk ging voor geen meter, was duf en kon me totaal niet op m'n werk concentreren. Heb vandaag ook voor het eerst op telesales gezeten, bestellingen via de telefoon aannemen enzo.
Op maandag 15 december 2003 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Wat is er allemaal gebeurd dan??
quote:Die ga ik zo even bellen
Op maandag 15 december 2003 20:09 schreef ajuu het volgende:
geen vlinders-in-je-buikdanser vandaag om je op te vrolijken/ te steunen?
quote:Jerruh!
Op maandag 15 december 2003 20:16 schreef Jerruh het volgende:[..]
komt me bekend voor..
hey ysbeeb!
.
ik ben benieuwd hoe lang ie het oitzingt
.
Ik ben benieuwd wat "oitzingt" betekend.
quote:had dan ook naar ons geluisterd!
Op maandag 15 december 2003 20:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Achteraf gezien, had die kruidenmix er toch doorheen gemoeten, denk ik..
toch die butler.
quote:butler door de kruidenmix?
Op maandag 15 december 2003 20:38 schreef ajuu het volgende:[..]
had dan ook naar ons geluisterd!
was het wel eetbaar?toch die butler.
quote:nee, fijn personeel met kruidenmix-kennis die dat soort zaakjes voor je opknapt, en die die kennis ook graag wil aanwenden om jongens met grote verwachtingen in ruil voor kleine overnachtingen van dienst te kunnen zijn aangaande het geheim van de oosterse keuken.
Op maandag 15 december 2003 20:41 schreef beaverhausen het volgende:[..]
butler door de kruidenmix?
quote:je bedoelt toch hopelijk niet magnetlonny?
Op maandag 15 december 2003 20:50 schreef ajuu het volgende:[..]
nee, fijn personeel met kruidenmix-kennis die dat soort zaakjes voor je opknapt, en die die kennis ook graag wil aanwenden om jongens met grote verwachtingen in ruil voor kleine overnachtingen van dienst te kunnen zijn aangaande het geheim van de oosterse keuken.
quote:blijft een goed woord, he?
Op maandag 15 december 2003 20:58 schreef beaverhausen het volgende:[..]
magnetlonny?
Ik heb nu alweer honger, de maaltijd van mijn huisgenote was niet bepaald zwaar en veel *waxxer snoept niet vanavond*waxxer snoept niet vanavond*waxxer snoept niet vanavond*.....
quote:tja dan is het niet spontaan wat ie uithaalt inderdaad
Op maandag 15 december 2003 20:49 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ah, er is een lurker onder ons, aangezien ik niet in toeval geloof, maar wel in een gemiste oproep symbool op mijn telefoon.
quote:Ik vermoed dat mijn Grote Liefde de rol van butler/kok/nachtgenoot met toewijding, liefde en zorg op zich wil nemen, en daarbij geen concurrentie zal dulden.
Op maandag 15 december 2003 20:50 schreef ajuu het volgende:[..]
nee, fijn personeel met kruidenmix-kennis die dat soort zaakjes voor je opknapt, en die die kennis ook graag wil aanwenden om jongens met grote verwachtingen in ruil voor kleine overnachtingen van dienst te kunnen zijn aangaande het geheim van de oosterse keuken.
quote:je bent een verrijking voor de Nederlandse taal..
Op maandag 15 december 2003 21:02 schreef ajuu het volgende:[..]
blijft een goed woord, he?
net nog gegeten trouwens...
quote:Ach ja, wat doe je eraan?
Op maandag 15 december 2003 21:09 schreef Cybart het volgende:[..]
tja dan is het niet spontaan wat ie uithaalt inderdaad
quote:hij zal wel weer zijn excusues aanbieden dat ie een paar dagen te laat belt ofzo
Op maandag 15 december 2003 21:16 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ach ja, wat doe je eraan?
quote:Welnee, zo haardragend ben ik absoluut niet. Ik zal zeer zeker luisteren naar die persoon, aangezien het zijn voorstel is.
Op maandag 15 december 2003 21:17 schreef Cybart het volgende:[..]
hij zal wel weer zijn excusues aanbieden dat ie een paar dagen te laat belt ofzo
en jij gaat je afvragen of ie dat dan wel meent omdat ie blijkbaar niet de moeite nam het eerder te doen.....
quote:dan zal ie vast wel nogmaals terug bellen
Op maandag 15 december 2003 21:20 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Welnee, zo haardragend ben ik absoluut niet. Ik zal zeer zeker luisteren naar die persoon, aangezien het zijn voorstel is.
quote:Dan zal de hele "situatie" zeker met een sisser af gaan lopen. Ik draag de persoon in kwestie namelijk een warm hart toe.
Op maandag 15 december 2003 21:22 schreef Cybart het volgende:[..]
dan zal ie vast wel nogmaals terug bellen
vooral omdat ie de hint gelezen had hier als lurker zijnde
quote:hm ,vanwaar dit plotseling eerbetoon?
Op maandag 15 december 2003 21:18 schreef Waxxer het volgende:
Nog eeeeeen keertje om het af te leren
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:47 schreef ajuu het volgende:[..]
hm ,vanwaar dit plotseling eerbetoon?
tis geen ontwerp van mij, maar hij is nonetheless lief,
wordt net uitgenodigd voor tweede kerstdag
bij een vriendin eten, nadat ik heb gereceptioneert (dies van mij) dan.
Tweede Kerstdag ben ik bij mijn ouders en dan zijn we voor het eerst sinds maaaaanden weer bij elkaar als gezin zonder aanhang naja, 's avonds moet mijn pappie werken, maar dan hebben we overdag nog, hopelijk gaan we dan wel wat anders doen dan Sissi kijken
quote:Ik vrees dan ook dat zijn ouders als ze de rekening krijgen een uurtje met Suriname gaan bellen met zijn mobieltje.
Op maandag 15 december 2003 21:54 schreef Cybart het volgende:
zo, hij belt wel erg lang, zijn beltegoed zal wel op zijn
of hij belt met zijn thuistelefoon, zullen zijn ouders leuk vinden op het eind van de maand
quote:hij heeft vast k*tbereik
Op maandag 15 december 2003 21:56 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ik vrees dan ook dat zijn ouders als ze de rekening krijgen een uurtje met Suriname gaan bellen met zijn mobieltje.
Weer 1 uur en 7 minuten aan de telefoon gehangen God, ik ga echt zo ontzettend schrikken van m'n volgende rekening
quote:Vrijgezel zijn is dan een stuk goedkoper
Op maandag 15 december 2003 21:57 schreef Vlarp het volgende:Weer 1 uur en 7 minuten aan de telefoon gehangen
God, ik ga echt zo ontzettend schrikken van m'n volgende rekening
Goedenavond trouwens
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:55 schreef Waxxer het volgende:[..] hopelijk gaan we dan wel wat anders doen dan Sissi kijken
kies maar
quote:Dat krijg je als je in een k*tdorp woont.
Op maandag 15 december 2003 21:57 schreef Cybart het volgende:[..]
hij heeft vast k*tbereik
quote:Dat zeker ja... het erge is, het gaat de komende maanden door onfortuinlijke omstandigheden nog een stukkie duurder worden ben ik bang
Op maandag 15 december 2003 21:58 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Vrijgezel zijn is dan een stuk goedkoper
Goedenavond trouwens
Ook hoi
quote:
Op maandag 15 december 2003 21:59 schreef XMN8R het volgende:[..]
Gohst
kies maar
Mijn moeder verheugt zich al op de kerstaflevering van All You Need is Love
quote:ok, Ghost dan (sowwie
Op maandag 15 december 2003 22:01 schreef Markie-Mark het volgende:Mijn moeder verheugt zich al op de kerstaflevering van All You Need is Love
quote:Ik had het niet over de spelfout
Op maandag 15 december 2003 22:04 schreef XMN8R het volgende:[..]
ok, Ghost dan (sowwie
)
quote:
Sound of music The wizzard of oz Gohst Annie kies maar
Het erge is, als ik Tweede Kerstdag iets anders ga doen, is dat haast een doodzonde... Echt, als wij niks gaan doen daar... dan wordt het ruzie vrees ik. En komen al die dingen weer op tv??? We gaan ook voor het eerst aan Kerst doen, na altijd Sinterklaas te hebben gevierd. Ben benieuwd, er staat nog niet eens een boom
Maargoed, 27 december ga ik naar de Le(t)'s Bi Gay Party in de Broerenkerk in zwolle en met oud&nieuw heb ik eerst een feestje en dan naar het coc, alwaar ik een uurtje moet werken (maarja, das niks in vergelijking met de rest van de avond en ik ruim NIET op)... Dit is trouwens voor het eerst van mijn leven dat ik de feestdagen zo ver van tevoren plan... Ik hou daar op zich niet van, maar het is dit jaar eens een keertje leuk ipv dat geforceerde. Zelfs Kerst wordt leuk. Geen van de kinderen is nog aan de man. Oftewel: we zijn helemaal terug bij af
quote:klote boeren!
Op maandag 15 december 2003 22:00 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Dat krijg je als je in een k*tdorp woont.
quote:Ja, dat ze geen zendmasten op hun boerderij willen hebben.
Op maandag 15 december 2003 22:05 schreef Cybart het volgende:[..]
klote boeren!
quote:Sound of Music is meestal met Pasen...
Sound of music The wizzard of oz Gohst Annie kies maar
en je hebt dit jaar natuurlijk ook nog World Idols....
gute nacht, schwule sissies!
trinke sie mal viel sisi, dann bleiben sie wacker.
viel spass
quote:dat levert meer op dan melk en kippen!
Op maandag 15 december 2003 22:07 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Ja, dat ze geen zendmasten op hun boerderij willen hebben.
quote:1. De afgang van Jamai
Op maandag 15 december 2003 22:08 schreef beaverhausen het volgende:[..]
en je hebt dit jaar natuurlijk ook nog World Idols....
Mja, misschien wel de moeite waard om te kijken
quote:heeey
Op maandag 15 december 2003 22:05 schreef Cybart het volgende:[..]
klote boeren!
bartbee!
quote:Eej jer!
Op maandag 15 december 2003 22:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
heeey
.
bartbee!
quote:Romy schneider!!!
Op maandag 15 december 2003 22:08 schreef ajuu het volgende:
muss es dann gleich liebe sein?gute nacht, schwule sissies!
trinke sie mal viel sisi, dann bleiben sie wacker.viel spass
Weet je wel dat zij heeft gezegd dat ze nooit van haar kinderen heeft gehouden? En dat ze irl heel erg depressief is geweest?
Aber das war 'ne Gute Nacht Gruessung von dir? Also schlaf gut denn, und bis Morgen!
quote:jerhunk
Op maandag 15 december 2003 22:10 schreef Jerruh het volgende:[..]
heeey
.
bartbee!
quote:oha ja,
Op maandag 15 december 2003 22:10 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
1. De afgang van Jamai
2. Kelly Clarksondie ongetwijfeld gaat winnen
3. Will YoungMja, misschien wel de moeite waard om te kijken
quote:vlarpus!!!!!!
Op maandag 15 december 2003 22:11 schreef Vlarp het volgende:[..]
Eej jer!
@cybart: errug goed ! met jou ook?
.
Je had gelijk Finding Nemo was GEWELDIG!!!!
Vooral Dory en die coole schildpadden *dude*
quote:Jeps, gaat prima!
Op maandag 15 december 2003 22:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
vlarpus!!!!!!
alles goed met je, verliefd menneke?!
quote:euhm ja,
Op maandag 15 december 2003 22:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
@cybart: errug goed
! met jou ook?
.
quote:aber...
Op maandag 15 december 2003 22:11 schreef Waxxer het volgende:[..]
Weet je wel dat zij heeft gezegd dat ze nooit van haar kinderen heeft gehouden? En dat ze irl heel erg depressief is geweest?
en nu ga ik slapen.
[Dit bericht is gewijzigd door ajuu op 15-12-2003 22:23]
quote:BAAAAAD squishy!
Op maandag 15 december 2003 22:15 schreef Markie-Mark het volgende:Jerruh
Je had gelijk Finding Nemo was GEWELDIG!!!!
Vooral Dory en die coole schildpadden *dude*
quote:En eigenlijk is daar Kerst niet eens voor nodig.
Op maandag 15 december 2003 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ouders + Kerst =.
quote:Ach zo erg vind ik dat niet
Op maandag 15 december 2003 22:27 schreef Great_Expectations het volgende:
Ouders + Kerst =.
Maar eten met de hele familie
Ik ga dit jaar ook niet naar het familiekerstdiner maar ga gezellig met vrienden eten, werd me niet echt in dank afgenomen maar ja.
quote:Jij ook goedenavond
Op maandag 15 december 2003 22:33 schreef Crescens het volgende:
Ik ben GVD met beveilingscode weer eens vergeten van mijn nokia. Leuk als je de simkaart eruit heb gehad, dan kun je daarna niet meer in je telefoongeheugen als je beveiligingscode niet meer weet!
quote:Idem dito. Ik ben dus nu in de history aan het graven van het forum.
Op maandag 15 december 2003 22:34 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Jij ook goedenavond
quote:gezellig dagje meubelboulevard?
Op maandag 15 december 2003 22:36 schreef Waxxer het volgende:
Nou, wij zijn allesbehalve een hechte knusse altijd gezellig samen bij elkaar-familie, maar het afgelopen jaar was nogal hectisch met o.a. twee verbroken relaties (na resp. 7 en 4 jaar), en Sinterklaas was een jarenlange traditie die door deze perikelen is geskipt. Daarom gaan we eerste kerstdag eten met het gezinnetje en 2e kerstdag moet mijn vader 's middags en 's avonds werken (dienst), en als wij dan wat anders zouden doen, bleef mijn moeder alleen thuis over. En geloof me, dat wil je niet in die stille buurt in een groot huis en op tv alleen maar gezellige programma's en vrede en knusheid en warmte enz enz enz en dat je alleen maar de kat op schoot hebt.
We geven een kerstcadeau en dat was het. We gaan niet hypocriet naar de kerk of naar een kerstmarkt ofzo. Denk dat het wel gezellig wordt, kan veel lol hebben thuis (een aantal topics geleden nog wat over verteld). Anyway, het wordt vast wel gezellig in D'in Spair L'eau...
quote:Stel hè, stel, dat Waxxer een lief Waxxerig vriendje zou hebben, zou je die dan meenemen naar het gezellige familie-diner, en hoe zou jouw familie dan reageren? Gaan ze met kerstkransjes gooien? Blijven apatisch zwijgend voor zich uit staren als de pluche
Nou, wij zijn allesbehalve een hechte knusse altijd gezellig
.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 15-12-2003 22:44]
quote:Jerruh
Op maandag 15 december 2003 22:43 schreef Jerruh het volgende:
markie!!!!!!!!!!!
goeienavond gozah!
alles goe?!
Met mij is alles ok, ondanks het feit dat we vandaag van 9 tot 6 uur op school ons filmpje hebben zitten monteren en je na zo'n dag behoorlijk gaar ben
Maar nu is er bier+fok dus is het een prima maandagavond.....
quote:awwww *knuf* ik heb hetzelfde als gaarheid vandaag
Op maandag 15 december 2003 22:44 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Jerruh
Met mij is alles ok, ondanks het feit dat we vandaag van 9 tot 6 uur op school ons filmpje hebben zitten monteren en je na zo'n dag behoorlijk gaar ben
Maar nu is er bier+fok dus is het een prima maandagavond.....
Mensen beoordelen anderen zo snel op bepaalde beelden die ze hebben gebaseerd op verwachtingen en interpretaties. Mensen trekken te snel conclusies, zonder dat ze voldoende feiten hebben.
Het kan me weinig boeien wie er aan mijn kerst tafel zit dit jaar, zolang het maar geen domme mensen zijn.
quote:Simpel vertaald: jouw broer heeft geen zin om de kerst met jouw vriend door te brengen??? of gaat het over iemand anders??
Op maandag 15 december 2003 22:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
Waarom doen mensen toch zo gruwelijk ingewikkeld wanneer het ralties betreft? Waarom zou de vriend van je broer per definitie een persoon zijn waar jij het niet mee kunt vinden omdat hij homo is en het bed deelt met je broer.Mensen beoordelen anderen zo snel op bepaalde beelden die ze hebben gebaseerd op verwachtingen en interpretaties. Mensen trekken te snel conclusies, zonder dat ze voldoende feiten hebben.
Het kan me weinig boeien wie er aan mijn kerst tafel zit dit jaar, zolang het maar geen domme mensen zijn.
quote:wat hij zegt
Op maandag 15 december 2003 22:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
quote:Ik ben godzijdank niet in het bezit van broers of zussen. Ik heb ook geen vriend hoor.
Op maandag 15 december 2003 22:52 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Simpel vertaald: jouw broer heeft geen zin om de kerst met jouw vriend door te brengen??? of gaat het over iemand anders??
Het was meer een algemene indruk...
quote:Waarom in godsnaam zo blij met het feit dat je geen broers en zussen hebt?? Ik ben ook enigst kind, en ik geef toe dat dat ook zijn voordelen kent maar ik had toch graag een leuke broer of zus gehad
Op maandag 15 december 2003 22:56 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ik ben godzijdank niet in het bezit van broers of zussen. Ik heb ook geen vriend hoor.
![]()
Die zal ik waarschijnlijk ook nooit een krijgen.
quote:dat je moeder daar dan eenzame romy schneider moet gaan zitten spelen...en dan ook naar romy kijken op tv. nee das niks gedaan.
en als wij dan wat anders zouden doen, bleef mijn moeder alleen thuis over. En geloof me, dat wil je niet in die stille buurt in een groot huis en op tv alleen maar gezellige programma's en vrede en knusheid en warmte enz enz enz en dat je alleen maar de kat op schoot hebt.
quote:Ik was vroeger ook graag in het bezit geweest van een oudere broer, maar als ik dan een eenzame blik op mijn neefjes wierp was ik voorgoed van die wens verlost.
Op maandag 15 december 2003 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:Waarom in godsnaam zo blij met het feit dat je geen broers en zussen hebt?? Ik ben ook enigst kind, en ik geef toe dat dat ook zijn voordelen kent maar ik had toch graag een leuke broer of zus gehad
Ik ben blijer dat ik nooit verliefd kan worden.
quote:je mag de mijne hebben!
Op maandag 15 december 2003 22:58 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Waarom in godsnaam zo blij met het feit dat je geen broers en zussen hebt?? Ik ben ook enigst kind, en ik geef toe dat dat ook zijn voordelen kent maar ik had toch graag een leuke broer of zus gehad
quote:Da is idd iets om te koesteren
Op maandag 15 december 2003 23:01 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ik ben blijer dat ik nooit verliefd kan worden.
quote:ik hoef me nooit zorgen te maken over de liefde, ik hoef nooit zenuwachtig te zijn en me af te vragen of iemand dezelfde gevoelens heeft voor mij als ik voor die persoon. Ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik maar wil, en waar ik heen wil gaan is geen plaats voor intimiteit.
Op maandag 15 december 2003 23:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Da is idd iets om te koesteren
![]()
quote:Iemand die jarenlang is blootgesteld aan de invloed van Jerre wil ik echt niet in mijn huis hebben hoor
Op maandag 15 december 2003 23:02 schreef Jerruh het volgende:[..]
je mag de mijne hebben!
.
.
Nee ff serieus, tuurlijk kan ik me voorstellen dat je af en toe stapelgek wordt van een broerje, maar ik neem ook aan dat je zat leuke momemten met m meemaakt
[Dit bericht is gewijzigd door Markie-Mark op 15-12-2003 23:09]
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:07 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik hoef me nooit zorgen te maken over de liefde, ik hoef nooit zenuwachtig te zijn en me af te vragen of iemand dezelfde gevoelens heeft voor mij als ik voor die persoon. Ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik maar wil, en waar ik heen wil gaan is geen plaats voor intimiteit.
Liefde maakt alles zo complex, ik ben daar vrij van.
Alles blijft simpel, makkelijk te verklaren, en zonder enige stress of verplichting, ik ben een einzelganger, en het bevalt me goed.
quote:ik vind het zieliger voor mijn ouders dat ze maar 1 kind hebben. Ik heb medelijden met hen als ik dood zou gaan dan zou hun stamboom ophouden. Dan zijn ze helemaal alleen.
Op maandag 15 december 2003 23:08 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Iemand die jarenlang is blootgesteld aan de invloed van Jerre wil ik echt niet in mijn huis hebben hoor
Nee ff serieus, tuurlijk kan ik me voorstellen dat je af en toe stapelgek wordt van een broerje, maar ik neem ook aan dat je zat leuke momemten met m meemaakt:)
Dat was vroeger het meest zielige dat ik me kon voorstellen. Als ik dood zou gaan dan zouden mijn ouders hun enige kind kwijtraken. Ik vond het niet eens erg dat ik dood zou gaan, maar dat ze gewoon kindloos zouden zijn en blijven.
Toen ik 8 was heb ik mijn ouders dan ook meegedeelt dat als ik ooit dood zou gaan, ze best iemand zouden mogen adopteren.
Dat vond mijn moeder destijds een verschrikkelijk enge mededeling van haar kind.
quote:
Op maandag 15 december 2003 22:44 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Stel hè, stel, dat Waxxer een lief Waxxerig vriendje zou hebben, zou je die dan meenemen naar het gezellige familie-diner, en hoe zou jouw familie dan reageren? Gaan ze met kerstkransjes gooien? Blijven apatisch zwijgend voor zich uit staren als de pluche
van de Kerststal? Doen ze juist overdreven vriendelijk met een grijns die lijkt op wanneer je van heel dichtbij tegen een kerstbal lacht?
.
Wat een taal in die liedjes tegenwoordig
quote:Wie?
Op maandag 15 december 2003 23:13 schreef Marc_mga het volgende:
Iemand verdient een bloemetje![]()
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Sucking on my titties like you wanted me, calling me all the time, like blondy check out my prissy behind, it's fine, all over the town, like sex on the beach is, what else is in the teaches of peaches? Huh, what?! Fuck the pain away!
Wat een taal in die liedjes tegenwoordig
En allemaal kindjes van 12/13 die dat als polyphone ringtone hebben
quote:liefdesverdriet is nog zoiets waar ik vrij van ben...
Op maandag 15 december 2003 23:09 schreef ajuu het volgende:[..]
holy mother of jesus, ongelofelijk hoe mensen zich toch aan kunnen stellen met als motivatie "het is uit!" of "hij ziet me niet zitten!"
In de afgelopen twee maanden weer overspoeld met berichten van zielige mensen die de liefde geproefd hebben en 'em nu al weer kwijt zijn geraakt.
quote:Allemaal erg leuk beredeneerd,
Op maandag 15 december 2003 23:17 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
liefdesverdriet is nog zoiets waar ik vrij van ben...
holy mother of jesus, ongelofelijk hoe mensen zich toch aan kunnen stellen met als motivatie "het is uit!" of "hij ziet me niet zitten!"
In de afgelopen twee maanden weer overspoeld met berichten van zielige mensen die de liefde geproefd hebben en 'em nu al weer kwijt zijn geraakt.
Maar eh,
Volgens mij vergeet je een piep klein detail:
ALLE MOOIE DINGEN DIE VERLIEFD ZIJN MET ZICH MEEBRENGT
quote:ik ben het toch nie
Op maandag 15 december 2003 23:13 schreef Marc_mga het volgende:
Iemand verdient een bloemetje![]()
markiemark: sjoerd is idd jarenllang blootgesteld aan mij, maar daardoor wel een echte bikkel geworden whehe
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:14 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Wie?
Wie?
Wie?
Vertel Vertel Vertel
Join me.
Join the Dark Side.
Give in to the dark side.
quote:Star Wars rip-off
Op maandag 15 december 2003 23:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
Campagne start voor nieuwe alternatieve levenstijl... slogans a' plenty:Join me.
Join the Dark Side.
Give in to the dark side.
quote:wat je niet kent kun je niet missen
Op maandag 15 december 2003 23:19 schreef Markie-Mark het volgende:Allemaal erg leuk beredeneerd,
Maar eh,
Volgens mij vergeet je een piep klein detail:
ALLE MOOIE DINGEN DIE VERLIEFD ZIJN MET ZICH MEEBRENGT
quote:Een persoon mis je niet, een gevoel wel...
Op maandag 15 december 2003 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
wat je niet kent kun je niet missen
quote:Jerruh de bikkel
Op maandag 15 december 2003 23:20 schreef Jerruh het volgende:[..]
ik ben het toch nie
.
markiemark: sjoerd is idd jarenllang blootgesteld aan mij, maar daardoor wel een echte bikkel geworden whehe
quote:als je iets nog nooit hebt ervaren kun je het niet missen, ik kan hoogstens jaloers zijn op mensen die het ervaren, omdat zij iets hebben dat ik niet heb.
Op maandag 15 december 2003 23:26 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Een persoon mis je niet, een gevoel wel...
Maar jaloezie is makkelijk weg te redeneren.
quote:egwel!
Op maandag 15 december 2003 23:26 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Jerruh de bikkel
![]()
quote:Als je Niet wil toegeven aan nieuwe ervaringen en gevoelens kan je net zo goed stoppen met leven lijkt me
Op maandag 15 december 2003 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
wat je niet kent kun je niet missen
quote:schaap met 1 bal...
Op maandag 15 december 2003 23:28 schreef Jerruh het volgende:[..]
egwel!
.
als sjoerd en ik samen zijn, dan ist echt hel! we doen niet voor elkaar onder iig.
quote:jij suggereert dat ik het zou onderdrukken en ontkennen, maar ik heb het nog nooit ervaren, dus ik weet niet beter dan wat ik zie. En wat ik zie staat me niet aan.
Op maandag 15 december 2003 23:28 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Als je Niet wil toegeven aan nieuwe ervaringen en gevoelens kan je net zo goed stoppen met leven lijkt me
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:07 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik hoef me nooit zorgen te maken over de liefde, ik hoef nooit zenuwachtig te zijn en me af te vragen of iemand dezelfde gevoelens heeft voor mij als ik voor die persoon. Ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik maar wil, en waar ik heen wil gaan is geen plaats voor intimiteit.
Liefde maakt alles zo complex, ik ben daar vrij van.
Alles blijft simpel, makkelijk te verklaren, en zonder enige stress of verplichting, ik ben een einzelganger, en het bevalt me goed.
Het bijzondere aan liefde is nou juist dat er opeens iemand is die (onbegrijpelijk genoeg) onvoorwaardelijk van je houdt. En dan hoef je je ook geen zorgen te maken, omdat er die idiote zekerheid is die liefde heet.
Dat je blij bent niet verliefd te zijn, omdat er mensen in je omgeving zijn bij wie het uit gaat, dan vind ik vreemd. Je doet voorkomen alsof je onafhankelijk en vrij bent, maar intussen laat je je leiden door de ongelukkige keuzes die anderen maken wanneer ze een vriendje uitkiezen?
En dat geblaat "ik ben een einzelganger en het bevalt me goed", dat is net zo uniek als het zoveelste blonde miepje van 19 die na d'r eindexamen naar Australie gaat, omdat dat land haar altijd al zo heeft gefascineerd. Dat einzelganger-geklets is meestal gewoon een kleinzielig smoesje om te kunnen zwelgen in zelfmedelijden, terwijl het gewoon een verkapte lui-heid is. Te lui om te zoeken naar een Grote Liefde, en daar tijd, moeite en energie in te steken.
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 15-12-2003 23:34]
quote:Ben het gedeeltelijk met je eens, heb het ook nooit echt ervaren maar missen doe ik het wel soms, is gewoon een instelling. Ik ben niet gemaakt om alleen te leven
Op maandag 15 december 2003 23:27 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
als je iets nog nooit hebt ervaren kun je het niet missen, ik kan hoogstens jaloers zijn op mensen die het ervaren, omdat zij iets hebben dat ik niet heb.
Maar jaloezie is makkelijk weg te redeneren.
quote:Ik ken me daadwerkelijk niet voorstellen dat je nog nooit dat soort gevoelens voor iemand had hebt, zelfs als je je er totaal niet voor openstelt zal die vonk toch eens overslaan
Op maandag 15 december 2003 23:31 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
jij suggereert dat ik het zou onderdrukken en ontkennen, maar ik heb het nog nooit ervaren, dus ik weet niet beter dan wat ik zie. En wat ik zie staat me niet aan.
Maar ja ik ben ook zo iemand die gelooft in Liefde op het eerste gezicht enzoow
quote:truste Ang3l
Op maandag 15 december 2003 23:34 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen, mijn RSI armpje speelt op![]()
quote:Hmmz, ik ben gemaakt om... geen idee....
Op maandag 15 december 2003 23:32 schreef Marc_mga het volgende:[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens, heb het ook nooit echt ervaren maar missen doe ik het wel soms, is gewoon een instelling. Ik ben niet gemaakt om alleen te leven
Tis ook nooit goed he....
Ik heb een libido van min vier, iets dat blijkbaar vrij uniek is bij de homo's die ik ken. Ik ben dan ook nog steeds maagd.
Ik heb geen greintje gevoel voor mode of voor goede muziek. Mijn haar zit fout, ik draag goedkope kleding omdat het me goed zit, niet omdat het me goed staat.
Ik heb geen string, jockstrap, tanga of wat dan ook in m'n kast liggen.
het trieste is... dat ik waarschijnlijk een nog slechtere hetero zou zijn...
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:33 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Liefde op het eerste gezicht
quote:Dat heeft iedereen, het gaat erom welk gevoel er overheerst. Als je in een relatie vaker de behoefte hebt om vrijgezel te zijn is er iets mis, maar dat soort gevoelens heeft iedereen weleens.
Op maandag 15 december 2003 23:35 schreef Ang3l het volgende:[..]
Als ik geen relatie heb dan mis ik een relatie
En als ik er wel 1 heb dan mis ik het single en vrij zijn
Tis ook nooit goed he....
quote:Nee Bart niet die Liefde op het eerste gezicht
Op maandag 15 december 2003 23:36 schreef Cybart het volgende:[..]
En alsjeblieft Caroline Tensen wat doe je ons aan
quote:als ik niet fatsoenlijk slaap.....
Op maandag 15 december 2003 23:38 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nee Bart niet die Liefde op het eerste gezicht
En alsjeblieft Caroline Tensen wat doe je ons aan
quote:Nou missie volbracht
Op maandag 15 december 2003 23:39 schreef Cybart het volgende:[..]
als ik niet fatsoenlijk slaap.....
dan jullie ook niet
Er zijn weinig mensen die ik totaal niet kan uitstaan...Caroline Tensen is er wel 1 van
quote:daar ben ik het compleet mee eens
Op maandag 15 december 2003 23:39 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nou missie volbracht
Er zijn weinig mensen die ik totaal niet kan uitstaan...Caroline Tensen is er wel 1 van
She's got that light around her eyes, a gleaming star surrounds her mind. She's got that smile imbued wit soul. I need her hand coz she's my soul.
quote:weltrusten ang3l
Op maandag 15 december 2003 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat ik ga slapen!She's got that light around her eyes, a gleaming star surrounds her mind. She's got that smile imbued wit soul. I need her hand coz she's my soul.
quote:Van mij mag je blijven hoor
Op maandag 15 december 2003 23:41 schreef Ang3l het volgende:
Zeg dat ik ga slapen!She's got that light around her eyes, a gleaming star surrounds her mind. She's got that smile imbued wit soul. I need her hand coz she's my soul.
quote:like carlo boshart, ron brandsteder en henny huismuis!
Op maandag 15 december 2003 23:39 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Nou missie volbracht
quote:Pup zit nog vast aan z'n site... www.bouwinterim.nl
Op maandag 15 december 2003 23:42 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Van mij mag je blijven hoor
misschien dat de pup daar anders over denkt....
quote:Myrna Goosen
Op maandag 15 december 2003 23:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
like carlo boshart, ron brandsteder en henny huismuis!
To name a few....
quote:Probleem is dat ik geen medelijden met mezelf heb. Medelijden is vrij nutteloos. Met medelijden kom je geen stap verder en bleef je alleen dwepen in het heden, geen enkele verandering, stagnatie, nee, een verergering van je situatie.
Op maandag 15 december 2003 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:En dat geblaat "ik ben een einzelganger en het bevalt me goed", dat is net zo uniek als het zoveelste blonde miepje van 19 die na d'r eindexamen naar Australie gaat, omdat dat land haar altijd al zo heeft gefascineerd. Dat einzelganger-geklets is meestal gewoon een kleinzielig smoesje om te kunnen zwelgen in zelfmedelijden, terwijl het gewoon een verkapte lui-heid is. Te lui om te zoeken naar een Grote Liefde, en daar tijd, moeite en energie in te steken.
Einzelganger bevalt me gewoon goed. Ik hoef maar rekening te houden met een minimaal aantal mensen. En dat levert eenzame momenten op die ik liever niet zou hebben, maar ik heb er vrede mee. Niets is perfect. Ik ben geen mens dat het lang uithoud in een ruimte vol met mensen. Sociaal zijn is mogelijk, maar na een tijdje word ik te moe van mezelf en wil ik liever alleen zijn.
Ik heb meestal spijt als ik met mensen omga, en die spijt is intrinsiek, net als het gedrag dat zo vermoeiend is en dat leidt tot het hebben van spijt. Ik doe het onderbewust, en op een zeer bewuste wijze kies ik dan liever voor stille momenten. Om zo de spijt en de vermoeidheid te vermijden, te voorkomen.
Ik zie wel wat het leven me brengt, maar ik weet wat het leven nu inhoudt.
quote:niet echt een tv persoon maar ook irritant
Op maandag 15 december 2003 23:43 schreef Jerruh het volgende:[..]
like carlo boshart, ron brandsteder en henny huismuis!
quote:En die doos met die moeilijke naam die Get the Picture eerst deed...
Op maandag 15 december 2003 23:45 schreef Cybart het volgende:[..]
niet echt een tv persoon maar ook irritant
Jort Kelder, Theo Van Gogh vind ik ook maar een vieze man
quote:Dat schijnt je toch te moeten overkomen? Bij de notenrijst enzo?
Op maandag 15 december 2003 23:31 schreef Great_Expectations het volgende:Te lui om te zoeken naar een Grote Liefde, en daar tijd, moeite en energie in te steken.
Zoals Nance waar ik a zo'n l tien jaar heimelijk verliefd op ben en waar ik zelfs nog een handtekening van heb
Ik heb vanavond zelfs naar dat suffe songfestivalprogramma gekeken alleen voor Nance
quote:half medialand mag wel oprotten
Op maandag 15 december 2003 23:44 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Myrna Goosen
Irene van der Laar
Victor ReinierTo name a few....
quote:paula undon (tafeltje) dek (je)
Op maandag 15 december 2003 23:48 schreef tech het volgende:[..]
En die doos met die moeilijke naam die Get the Picture eerst deed...
quote:Trusten Jerruh en tot snel
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
half medialand mag wel oprotten
.
ik ga zow es slape!
trustuh lieve mensen enzo!.
quote:Ik welk programma werd toen die ene grap ook al weer gemaakt????: Lucille Werner wordt de nieuwe Mies Bouwman genoemd maar die vergelijking gaat mank
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef Cybart het volgende:[..]
paula undon (tafeltje) dek (je)
nee, dat kreupele geval wat het nu doet, daar wordt je ook niet vrolijk van lucille werner
quote:Slaap lekker, lieve Jerruh.
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef Jerruh het volgende:[..]
half medialand mag wel oprotten
.
ik ga zow es slape!
trustuh lieve mensen enzo!.
quote:Cool
Op maandag 15 december 2003 23:52 schreef Cybart het volgende:
Nance
die heeft me nog eens naar het ziekenhuis gebracht toen ik een gat in mijn kop liep
Dat zijn de echte levenservaringen he
Maar ik vind Nance echt een hele leuke, spontane meid en natuurlijk knap en bovendien was vroeger echt enorm fan van Twenty 4 Seven
quote:weet ik niet
Op maandag 15 december 2003 23:52 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ik welk programma werd toen die ene grap ook al weer gemaakt????: Lucille Werner wordt de nieuwe Mies Bouwman genoemd maar die vergelijking gaat mank
Was echt zoo hard, weet niet meer waar het was.
Net twee pepersteakjes weggewerkt. .
Medium-rare, lekker mals en rood van binnen, in vette jus. Een enórme klodder mayonaise erbij.
En dat alles wegspoelen met een ijskoud pijpje Grolsch.
Life can be okay. .
(En eet-/dagritme is voor mietjes...)
quote:Nee, nee... Die zoek je bij rijstafdeling, waarna je heel doelgericht "per ongeluk" je notenrijst in het mandje van Die Ene Leuke Jongen gooit. Of je friemelt heel sneaky jouw mandje op de plaats waar hij zijn notenrijst wil gooien, om vervolgens heel semi-verontwaardigd te kunnen protesteren.
Op maandag 15 december 2003 23:48 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Dat schijnt je toch te moeten overkomen? Bij de notenrijst enzo?
[Dit bericht is gewijzigd door Great_Expectations op 15-12-2003 23:54]
quote:ik ook, ik ken haar van voor twenty four seven, en toen heb ik haar 2 jaar geleden weer eens gesproken, was er leuk omdat ze zich toch nog allerlei dingen herrinerde
Op maandag 15 december 2003 23:53 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Cool
Dat zijn de echte levenservaringen he
Maar ik vind Nance echt een hele leuke, spontane meid en natuurlijk knap en bovendien was vroeger echt enorm fan van Twenty 4 Seven
quote:
Op maandag 15 december 2003 23:50 schreef Cybart het volgende:[..]
paula undon (tafeltje) dek (je)
nee, dat kreupele geval wat het nu doet, daar wordt je ook niet vrolijk van lucille werner
quote:wat wordt het toetje?
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef DennisMoore het volgende:
*burp*Net twee pepersteakjes weggewerkt.
.
Medium-rare, lekker mals en rood van binnen, in vette jus. Een enórme klodder mayonaise erbij.En dat alles wegspoelen met een ijskoud pijpje Grolsch.
Life can be okay.
.
(En eet-/dagritme is voor mietjes...)
quote:Mijn neef heeft een cd van Twenty 4 Seven toen de rapper van Captain Hollywood er nog bij zat samen met Nance , die cd heet Street Moves ofzo, volgens mij is dat een echt collectors item *jaloers is*
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef Cybart het volgende:[..]
ik ook, ik ken haar van voor twenty four seven, en toen heb ik haar 2 jaar geleden weer eens gesproken, was er leuk omdat ze zich toch nog allerlei dingen herrinerde
quote:paula deed het als eerste
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef Jerruh het volgende:[..]
ehm... wleke doos zat er ook alweer eerder?
.
quote:dat is wel stoer ja
Op maandag 15 december 2003 23:56 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Mijn neef heeft een cd van Twenty 4 Seven toen de rapper van Captain Hollywood er nog bij zat samen met Nance , die cd heet Street Moves ofzo, volgens mij is dat een echt collectors item *jaloers is*
Verder vind ik Ilse de Lange geweldig. Op PinkPop was ze zo schattig verlegen
Maar.... ja echt... de meest schattige snoet en de meest sexy hese stem vind ik toch... tadadaaaa tadadaaaa..... Téa Leoni
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Ang3l op 16-12-2003 00:01]
quote:Die heb ik juist weer niet
Op maandag 15 december 2003 23:57 schreef Cybart het volgende:[..]
dat is wel stoer ja
ik heb alleen het slave 2 the music album
En de cd: 24h a Day 7 days a Week, die met Stella als zangeres.
quote:Oh puur uiterlijk uitstraling dus?
Op maandag 15 december 2003 23:54 schreef Great_Expectations het volgende:Nee, nee... Die zoek je bij rijstafdeling, waarna je heel doelgericht "per ongeluk" je notenrijst in het mandje van Die Ene Leuke Jongen gooit. Of je friemelt heel sneaky jouw mandje op de plaats waar hij zijn notenrijst wil gooien, om vervolgens heel semi-verontwaardigd te kunnen protesteren.
quote:stella... bah
Op maandag 15 december 2003 23:58 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Die heb ik juist weer niet
Wel die erna kwam, titel Keep On Tryin????En de cd: 24h a Day 7 days a Week, die met Stella als zangeres.
quote:Ang3l ik aanbid jou
Op maandag 15 december 2003 23:57 schreef Ang3l het volgende:Maar.... ja echt... de meest schattige snoet en de meest exy hese stem vind ik toch... tadadaaaa tadadaaaa..... Téa Leoni
In The Family Man is zij zoo sweet
quote:Ik was verkockt vanaf de serie The Naked Truth.
Op maandag 15 december 2003 23:59 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Ang3l ik aanbid jou
In The Family Man is zij zoo sweet
![]()
quote:Die cd viel inderdaad nogal tegen, maar If You Want My Love was ook leuk
Op maandag 15 december 2003 23:59 schreef Cybart het volgende:[..]
stella... bah
al was "we are the world" dan toch stiekem weer leuk
Cybart ken jij ook het singletje Ne Ne wat Tweny 4 Seven een paar jaar geleden nog uitbracht was een cover van NaNa van N.U.K.E was ,ook behoorlijk geflopt maar wel leuk
quote:Was ook een leuke serie ja
Op dinsdag 16 december 2003 00:02 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ik was verkockt vanaf de serie The Naked Truth.
Dat neusje. Die ogen. Die lach. Maar vooral: die stem!!!!
quote:natuurlijk heb jij m op cd, waarom vraag ik dit soort dingen eigenlijk nog
Op dinsdag 16 december 2003 00:03 schreef Cybart het volgende:ik heb hem boven op cd liggen, ga even kijken
quote:het is inderdaad Ne Ne '99 maar dat jaartal moest ik nog ff nazoeken op internet aangezien ik hem op een cd heb staan die ik in januari 2001 gefikt heb, en daar als omschrijving "twenty 4 seven - ne ne" staat.... maar dat die 99 nog bij de titel hoorde wist ik eigenlijk wel zeker
Op dinsdag 16 december 2003 00:04 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
natuurlijk heb jij m op cd, waarom vraag ik dit soort dingen eigenlijk nog
quote:Ff voor de kerst spirit dan:
Op dinsdag 16 december 2003 00:03 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Was ook een leuke serie ja
*Jaloers is op David Duchovny*
Zij is echt enorm mooi en leuk.
quote:Toch wel een echte homo dus
Op dinsdag 16 december 2003 00:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
mijn nieuwe bril is overigens een Dolce & Gabbana bril...
quote:Je herkent dr bijna niet door de manier van lachen maar wel een mooie foto
Op dinsdag 16 december 2003 00:08 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ff voor de kerst spirit dan:
quote:ik heb 'em niet zelf uitgekozen, ik was al lang blij geweest met een goedkope bril van 50 Euro... maar mijn moeder betaalt, en die wilde perse een leuke bril hebben...
Op dinsdag 16 december 2003 00:08 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Toch wel een echte homo dus
quote:Ik vond het een leuk nummer, snap nog altijd niet waarom het geflopt is. Het moest toen de grote comeback worden van Twenty 4 Seven maar na dit nummer heb ik nooit meer wat nieuws van ze gehoord, maar ja Stacy zonder Nance is geen Twenty 4 Seven
Op dinsdag 16 december 2003 00:07 schreef Cybart het volgende:[..]
het is inderdaad Ne Ne '99 maar dat jaartal moest ik nog ff nazoeken op internet aangezien ik hem op een cd heb staan die ik in januari 2001 gefikt heb, en daar als omschrijving "twenty 4 seven - ne ne" staat.... maar dat die 99 nog bij de titel hoorde wist ik eigenlijk wel zeker
Maar ja ik ga slapen
Trusten alvast heren
quote:dat ga ik ook doen
Op dinsdag 16 december 2003 00:11 schreef Markie-Mark het volgende:[..]
Maar ja ik ga slapenTrusten alvast heren
trusten!
quote:Ok Cybart
Op dinsdag 16 december 2003 00:10 schreef Cybart het volgende:
voor de echte kerstspirrit
[afbeelding]
Je hebt die enorme Caroline Tensen misser toch nog goedgemaakt zo vlak voor ik mijn bedje in duik
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:14 schreef Kugari-Ken het volgende:getver... misschien ben ik toch weleens verliefd geweest...
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:10 schreef Cybart het volgende:
voor de echte kerstspirrit
[afbeelding]
Dat lijkt mijn butler wel!
quote:15 september is okay.
Op dinsdag 16 december 2003 05:17 schreef Crescens het volgende:En ineens stierf Gay.nl. Hmmz. Hier nog iemand? Die net als ik jong vitaal, geil, mannelijk, maar vooral ook homo is?
quote:Een week later is ook niet verkeerd
Op dinsdag 16 december 2003 07:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
15 september is okay.
.
Goedemorgen .
quote:Vind 13 september toch net ietsje beter
Op dinsdag 16 december 2003 07:13 schreef DennisMoore het volgende:[..]
15 september is okay.
.
quote:Hoe dan ook, je hebt als sterrenbeeld Maagd
Op dinsdag 16 december 2003 09:44 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Vind 13 september toch net ietsje beter
quote:De eeuwige Maagd he
Op dinsdag 16 december 2003 10:03 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Hoe dan ook, je hebt als sterrenbeeld Maagd
.
quote:Ja, je kan er weinig aan doen. Je moet er maar mee leren leven
Op dinsdag 16 december 2003 10:09 schreef Sunjammer het volgende:[..]
De eeuwige Maagd he
quote:[drama modus] Oh Hemel, welk een zwaar lot is ons beschoren op deez' aard! [einde drama modus]
Op dinsdag 16 december 2003 10:27 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ja, je kan er weinig aan doen. Je moet er maar mee leren leven
.
quote:Ik heb geen idee, maar een beetje relativeren kan geen kwaad
Op dinsdag 16 december 2003 10:29 schreef Sunjammer het volgende:[..]
[drama modus] Oh Hemel, welk een zwaar lot is ons beschoren op deez' aard! [einde drama modus]
quote:Hence de [drama modus] whehehe. Zolang het Maagd gedeelte maar op het sterrebeeld slaat vind ik het niet erg
Op dinsdag 16 december 2003 10:34 schreef Mexoryl het volgende:[..]
Ik heb geen idee, maar een beetje relativeren kan geen kwaad
. Er zijn vast ergere dingen
.
rrrrrrrrrrrroooooooaaaaaaarrrrrrrr...........
quote:Zo inspiratieloos als een gemiddelde RTL4 avond? Zoiets?
Op dinsdag 16 december 2003 11:04 schreef Waxxer het volgende:
Oooohhhh jeee ik ben zo inspiratieloos als een... ding!!! Ik moet nog eens twee artikeltjes voor de krant schrijvenrrrrrrrrrrrroooooooaaaaaaarrrrrrrr...........
quote:ja precies, en dan met name de woensdagavond
Op dinsdag 16 december 2003 11:05 schreef Sunjammer het volgende:[..]
Zo inspiratieloos als een gemiddelde RTL4 avond? Zoiets?
DINXPERLO -
quote:hoi wax!
Op dinsdag 16 december 2003 11:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja precies, en dan met name de woensdagavond
Er staat alleen nog:
DINXPERLO -
dinxperlo is al heel wat! misschien als je ons uitlegt wat je moet schrijven?..dus door fok tot de krant (door maria tot jezus, zou gerard reve zeggen)
ben nog een beetje vaag vanochtend, hoor.
quote:DINXPERLO - In Dinxperlo is een traktor linksaf geslagen, terwijl er een bord Verboden in te rijden stond. Dit is natuurlijk ingeslagen als een bom in het dorp. De burgemeester verklaarde dat het al enige tijd onrustig was in het dorp. De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht.
Op dinsdag 16 december 2003 11:08 schreef Waxxer het volgende:[..]
ja precies, en dan met name de woensdagavond
Er staat alleen nog:
DINXPERLO -
*kuch*
Tot nu toe:
quote:
DINXPERLO Regenbuien en windvlagen bleven dít jaar gelukkig achterwege tijdens de jaarlijkse kerstmarkt van ondernersvereniging IODUS. Het marktplein in Dinxperlo was weer aan de beurt om de locatie te vormen voor een plek waar alvast inkopen kunnen worden gedaan, of geluisterd naar een van de vele optredens van koren.
Aan waren geen gebrek: de fietsen stonden naast de kerstengeltjes uitgestald, en vlakbij de levende kerststal kon informatie worden ingewonnen over hypotheken. Bovendien was er genoeg glühwein, vis en fris voor iedereen. Het moge duidelijk zijn, dat aan het internationale karakter van Dinxperlo en Suderwick niet getornd kan worden. Het zou een mooie kerstboodschap kunnen zijn richting de politiek in den lande.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:25 schreef XMN8R het volgende:
overig nieuwsvrouw valt van stoeprand en breekt haar pink grimmige demontratie tegen afschaffen thuisbezorgen melk Dinxperlo heeft nu ook eigen homo-gedoog-zone burgemeester treed af na mierenneukerij plattelandsvrouwen punniken grootste pannenlap ter wereld
quote:mwoah, het past aardig in het Dinxperloose nieuws van vandaag hoor!
Op dinsdag 16 december 2003 11:26 schreef Waxxer het volgende:
hahahaha LOL nouhou......Tot nu toe:
[..]
God, wat een schoolkrantniveau
breaking news!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:35 schreef XMN8R het volgende:[..]
mwoah, het past aardig in het Dinxperloose nieuws van vandaag hoor!
breaking news!
verkeerslichten op hol geslagen; drie ossekarren total-loss boerinnen op de bres voor verse moedermelk ipv poeder postcode-kanjer van 5 euro valt in Dinxperlo telefoonstoring in Dinxperlo; beide aansluitingen uitgevallen!
Hahahaha pas op anders ga ik te jolig schrijven En in Dinxperlo zijn geen verkeerslichten, alleen twee rotondes.... Hahahaha en ik zie al een blije foto van een gezin met die postcodekanjer
quote:Ik vind het nogal meevallen, het had erger gekund. Echt boeiend is het niet
[..]
quote:Ik mis de actie, de spanning, het avontuur. Waar is de tragiek, de romantiek de eeuwige strijd tussen goed en kwaad waarbij de held weg-ebt in een schemerachtig grijs gebied, waar moraliteit een ondefinieerbaar begrip is geworden. Ik mis de menselijkheid, hoe dierbare, hoopvolle levens verscheurd zijn door de slopende gang van zaken die door het bureaucratische orgaan voort worden geduwd?
[DINXPERLO Regenbuien en windvlagen bleven dít jaar gelukkig achterwege tijdens de jaarlijkse kerstmarkt van ondernersvereniging IODUS. Het marktplein in Dinxperlo was weer aan de beurt om de locatie te vormen voor een plek waar alvast inkopen kunnen worden gedaan, of geluisterd naar een van de vele optredens van koren.
Aan waren geen gebrek: de fietsen stonden naast de kerstengeltjes uitgestald, en vlakbij de levende kerststal kon informatie worden ingewonnen over hypotheken. Bovendien was er genoeg glühwein, vis en fris voor iedereen. Het moge duidelijk zijn, dat aan het internationale karakter van Dinxperlo en Suderwick niet getornd kan worden. Het zou een mooie kerstboodschap kunnen zijn richting de politiek in den lande.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:46 schreef XMN8R het volgende:
mededelingen Dinxperloo voor aankomende week:De cursus rietdekken gaat niet door; Riet is ziek De bijeenkomst bloemschikken is afgelast; het schikt niet De training vierendelen gaat niet door; er zijn maar 3 mensen komen opdagen De kapperscursus is permanent opgeheven De cursus spoorzoeken is gecanceled, het was allemaal een beetje vergezocht..
Het is best een grappig dorpje hoor alleen wel de slechtste gemeente-website van de regio en ook landelijk erg slecht
Wat ontzettend flauw hahaha!!!
quote:psies!
Op dinsdag 16 december 2003 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ik mis de actie, de spanning, het avontuur. Waar is de tragiek, de romantiek de eeuwige strijd tussen goed en kwaad waarbij de held weg-ebt in een schemerachtig grijs gebied, waar moraliteit een ondefinieerbaar begrip is geworden. Ik mis de menselijkheid, hoe dierbare, hoopvolle levens verscheurd zijn door de slopende gang van zaken die door het bureaucratische orgaan voort worden geduwd?
Ik mis de cynische insteek die de situatie waarin we zijn beland eens kritisch onder de loep neemt, door een controversieel standpunt, omtrent de sociologische gevolgen die een levende kerststal met zich meebrengt, in te nemen.
quote:Wahahahaha *LOL*
Op dinsdag 16 december 2003 11:46 schreef XMN8R het volgende:
mededelingen Dinxperloo voor aankomende week:De cursus rietdekken gaat niet door; Riet is ziek De bijeenkomst bloemschikken is afgelast; het schikt niet De training vierendelen gaat niet door; er zijn maar 3 mensen komen opdagen De kapperscursus is permanent opgeheven De cursus spoorzoeken is gecanceled, het was allemaal een beetje vergezocht..
Alles lekker met iedereen?
Ik wil naar huis.
Weet je wat ik ga gewoon!
quote:goedzo! je kan het wel!
Op dinsdag 16 december 2003 12:17 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ja goedmorgen maar weer.Alles lekker met iedereen?
Ik wil naar huis.
Weet je wat ik ga gewoon!
quote:Wat kan ik wel?
Op dinsdag 16 december 2003 12:19 schreef Jerruh het volgende:[..]
goedzo! je kan het wel!
hey ysmenneke!.
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 11:40 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ik mis de actie, de spanning, het avontuur. Waar is de tragiek, de romantiek de eeuwige strijd tussen goed en kwaad waarbij de held weg-ebt in een schemerachtig grijs gebied, waar moraliteit een ondefinieerbaar begrip is geworden. Ik mis de menselijkheid, hoe dierbare, hoopvolle levens verscheurd zijn door de slopende gang van zaken die door het bureaucratische orgaan voort worden geduwd?
Ik mis de cynische insteek die de situatie waarin we zijn beland eens kritisch onder de loep neemt, door een controversieel standpunt, omtrent de sociologische gevolgen die een levende kerststal met zich meebrengt, in te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |