Het thema zal "attraction" zijn.
Nu zijn we op zoek naar iedeeën van nummers die we kunnen spelen met een bandje met 'n drummer, 2 gitaristen, bassist en zangeres.
Het mag niet te "extreem" zijn; dat vind het publiek niet echt wat (geen metalachtig spul); punk zou eventueel nog kunnen..
Iemand ideeën voor nummers??
Madonna - Physical Attraction
Paula Abdul - Opposites Attract
Cure - Strange Attraction
quote:Dit zijn de zogenaamde 'Oh nee, niet weer' nummers :-)
Op maandag 15 december 2003 18:06 schreef HARB het volgende:
klikkerdeklik ideetjes
wel leuk hoor, daar niet van
Het liefst dus een stuk met 2 gitaren, een solo'tje ofzo zou geen kwaad kunnen.
Verder moet het nummer (thema, inhoud) wat inspelen op het thema van de avond, attraction..
wat is attraction in 't nederlands
quote:Een aantal wel ja. Dat moet ook (wordt verwacht) als jij op kermissen etc wilt spelen. Toch zitten er ook veel tussen die niet iedere band speelt. Mary jane's last dance bv. of Come together The Beatles
Op maandag 15 december 2003 18:09 schreef BrianMay het volgende:[..]
Dit zijn de zogenaamde 'Oh nee, niet weer' nummers :-)
De nummers die zowat elke coverband speeltwel leuk hoor, daar niet van
quote:attraction = aantrekkingskracht.. (ik heb het ook niet bedacht!)
Op maandag 15 december 2003 18:10 schreef BrianMay het volgende:
dat thema, maakt het moeilijk.wat is attraction in 't nederlands
quote:Ik wil je van de Kreuners. Leuk nederlandstailg nummer met 2 gitaren en een kleine solo. En heeeel simpel om te spelen.
Op maandag 15 december 2003 18:09 schreef Skv het volgende:
ik zoek een nummer dat niet al te moeilijk te spelen is en wat veel mensen mooi vinden. Het mag niet al te extreem zijn anders komen we niet door de voorrondes heen.Het liefst dus een stuk met 2 gitaren, een solo'tje ofzo zou geen kwaad kunnen.
Verder moet het nummer (thema, inhoud) wat inspelen op het thema van de avond, attraction..
quote:tja, ik kijk eerlijk gezegd ook liever naar een coverband die ook de herkenbare nummers speelt
Op maandag 15 december 2003 18:11 schreef HARB het volgende:[..]
Een aantal wel ja. Dat moet ook (wordt verwacht) als jij op kermissen etc wilt spelen. Toch zitten er ook veel tussen die niet iedere band speelt. Mary jane's last dance bv. of Come together The Beatles
maar wordt niks.. (tekst)
quote:Dat is ook. Als je zat bent wil je met de muziek mee kunnen brullen. Thats the point.
Op maandag 15 december 2003 18:13 schreef BrianMay het volgende:[..]
tja, ik kijk eerlijk gezegd ook liever naar een coverband die ook de herkenbare nummers speelt
quote:Pak een nummer wat mensen kennen en mee kunnen zingen. Probeer niet de alternatieveling uit te hangen, want dan kom je de voorrondes al niet door.
Op maandag 15 december 2003 18:13 schreef Skv het volgende:
ik zat een beetje te denken aan Nirvana - rape me..maar wordt niks.. (tekst)
quote:idd
Op maandag 15 december 2003 18:12 schreef HARB het volgende:[..]
Ik wil je van de Kreuners. Leuk nederlandstailg nummer met 2 gitaren en een kleine solo. En heeeel simpel om te spelen.
quote:Ja, maar het liefst ook weer niet te uitgekauwd. Als ik nog 1x een coverband iets als "Long train running", "I will survive" of uit de modern-alternatieve hoek "Creep" of "I alone" hoor spelen, dan heb ik echt een teiltje nodig, want die nummers zijn al helemaal kapotgespeeld.. Beetje originaliteit kan geen kwaad.
Op maandag 15 december 2003 18:13 schreef BrianMay het volgende:
tja, ik kijk eerlijk gezegd ook liever naar een coverband die ook de herkenbare nummers speelt
quote:verander je het even in : take me
Op maandag 15 december 2003 18:13 schreef Skv het volgende:
ik zat een beetje te denken aan Nirvana - rape me..maar wordt niks.. (tekst)
de rest mag je zelf herschrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |