quote:
Maar ik vind ze ook allemaal tof.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ik zou iig Because of the Times uitchecken als je deze laatste tof vind
Fijn bandje! het doet me in de verte een beetje denken aan Quicksand, vooral dat melancholische slepende...lekker hoor, ook de oudere platenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:28 schreef Steeven het volgende:
Beter laat dan nooit, Ik was meteen verkocht.
*zucht* juiST !quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef minq het volgende:
Vorige week Because of the Times gekocht. Wát een album zeg, geweldig.
De hoes is overigens ook een pluspunt, heel tof.
Erg jammer iddquote:
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
* Timo20 lacht je alvast hartelijk uitquote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.
Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.
Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.
Overigens, ik vind Kings of Leon nog steeds 'echt' als je begrijpt wat ik bedoel. Hun muziek is veranderd maar ik krijg niet het idee dat het gemaakt is.
En kom op, nummers als Charmer zijn gewoon briljant.
Het schijnt overigens dat ze alweer 4 a 5 nummers af hebben voor het volgende album en dat album zou minder deprimerend/sloom worden en wat harder. En zo zie ik ze het liefst
Meer Charmer/My Party/Crawl aub!
En hoeveel hits hebben ze gehad?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!
NOOB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |