abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63933693
De setlijsten uit de UK zijn echt geweldig, 2 uur durende shows met veel oude nummers!
  vrijdag 12 december 2008 @ 08:13:18 #212
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_63952667
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef minq het volgende:
Vorige week Because of the Times gekocht. Wát een album zeg, geweldig.
De hoes is overigens ook een pluspunt, heel tof.
*zucht* juiST !
Ik draai em nog geregeld en dan baal ik stilletjes dat de groei en de originaliteit in dat album totaal weg geslepen lijkt in het nieuwste album !
*ZUCHT*
pi_63952722
Gisteren draaide ik dat laatste album nog 's, om het een laatste kans te geven, maar het is echt niks.
pi_64031327
Cold desert is wel aardig, sex on fire ook natuurlijk, maar dan houdt het wel weer een beetje op, het is absoluut niet slecht, maar ook niks bijzonders het sleept allemaal een beetje. Ik verzamel zoveel mnogelijk live concerten van ze, die zijn vele malen beter!
pi_64089367
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
pi_64091257
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.

Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_64093054
Wat een onwetendheid, dit bedoel ik dus. Voordat ze zo in de spotlights stonden waren ze een zeer degelijke band en het debuut album is ook een zeer redelijke plaat. De tweede ook trouwens. Maar goed als jij je mening wil baseren op 3fm feitjes dan mag dat.
pi_64093101
Dat is 1....
pi_64094114
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 19:53 schreef Leonos het volgende:
Zie ze nu steeds op TMF
Erg jammer idd .

*zet Molly's Chambers nog een keer hard op
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_64095032
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.

Overigens, ik vind Kings of Leon nog steeds 'echt' als je begrijpt wat ik bedoel. Hun muziek is veranderd maar ik krijg niet het idee dat het gemaakt is.

En kom op, nummers als Charmer zijn gewoon briljant.

Het schijnt overigens dat ze alweer 4 a 5 nummers af hebben voor het volgende album en dat album zou minder deprimerend/sloom worden en wat harder. En zo zie ik ze het liefst

Meer Charmer/My Party/Crawl aub!
  donderdag 18 december 2008 @ 00:30:52 #221
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_64107383
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.

Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
* Timo20 lacht je alvast hartelijk uit
pi_64116820
quote:
Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!

NOOB.
pi_64117299
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.

Overigens, ik vind Kings of Leon nog steeds 'echt' als je begrijpt wat ik bedoel. Hun muziek is veranderd maar ik krijg niet het idee dat het gemaakt is.

En kom op, nummers als Charmer zijn gewoon briljant.

Het schijnt overigens dat ze alweer 4 a 5 nummers af hebben voor het volgende album en dat album zou minder deprimerend/sloom worden en wat harder. En zo zie ik ze het liefst

Meer Charmer/My Party/Crawl aub!
Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.
pi_64117712
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef kreuk050 het volgende:

[..]

Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!

NOOB.
En hoeveel hits hebben ze gehad?

Juist ja.

Natuurlijk ken jij ze al sinds het begin en heb je hun eerste concert meegemaakt.
pi_64117784
Het aantal hits zegt niks over de kwaliteit.
  Moderator donderdag 18 december 2008 @ 13:39:53 #226
32436 crew  belsen
Young, gifted and black
pi_64118035
Karrel; stop eens met bashen.

In februari komen ze in de HMH.

Ik dacht eigenlijk dat Sex is on fire op het vorige album stond, maar schijnbaar hadden ze alweer een nieuwe (weer na slechts een jaar).

Het debuut is trouwens pas uit 2003. Weinig bands die dat tempo halen (platen in 2003, 2004, 2007, 2008). De eerste twee zijn echt heel goed, de derde vond ik zelf een heel stuk minder. De nieuwe ga ik binnenkort dan maar eens uitchecken.
Geef angst en haat een stem
Ranja: "mijn bukgeit begrijpt mj niet. "
pi_64118346
Hoezo bashen?
Ik vind de nieuwe single van KOL helemaal niks.
Volgend jaar hoor je dus niks meer van ze en zullen een hoop mensen in dit tpoc blij dat alle meelopers weg zijn.

Eigenlijk zijn de meeste mensen het in dit topic met mij eens en ergeren ze zich ook aan het aantal meelopers.
pi_64124051
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo bashen?
Ik vind de nieuwe single van KOL helemaal niks.
Volgend jaar hoor je dus niks meer van ze en zullen een hoop mensen in dit tpoc blij dat alle meelopers weg zijn.

Eigenlijk zijn de meeste mensen het in dit topic met mij eens en ergeren ze zich ook aan het aantal meelopers.
Oke, dus als jij een single niks vind dan hoor je er volgend jaar niks meer van ?
Welke singles vind je nog meer niks? Dan weet ik dat vast
pi_64124506
Nog een ohw? Miss Montreal.
pi_64125684
Ik zie een verschil tussen Miss Montreal en Kings of Leon
pi_64125706
Wat is een Miss Montreal?
pi_64130450
Een band?
pi_64131137
Klinkt meer als een chick.
  vrijdag 19 december 2008 @ 04:22:07 #234
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_64139550
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Duh...
Als twee van de vier band leden (drummer en de zanger) ook maar enigszins genoeg hersens hebben dan is het nu voor die twee wel duidelijk dat de band zingend ten onder gaat door hun verkeerde keuzes wat betreft nieuw imago en sound.
Kortom ben niet verbaasd, eerder teleurgesteld dat ze nu pas inzien dat ze hun goede sound en oude imago genekt hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door Tiesemans op 19-12-2008 04:34:17 ]
  vrijdag 19 december 2008 @ 04:30:14 #235
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_64139568
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef emokid het volgende:

[..]

Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.
Idem dito !
Ik bedoel de albums die ik heb gaan echt niet verdwijnen hoor !
Maar tenzij hun originele sound terug komt ben ik er klaar mee.
En charmer tof ?
Man nummers als Taper Jean Girl, Slow Night, So Long, pistol of fire, Milk, four kicks *zucht* Good Ol times...
  vrijdag 19 december 2008 @ 04:33:18 #236
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_64139573
quote:
Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

En hoeveel hits hebben ze gehad?

Juist ja.

Hehehe dat wordt bepaald door enge mannetjes die de baas zijn over radio zenders als 538 en tv zenders als MTV en TMF en zich lekker laten spekken door schimmige grote labels.
pi_64140647
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 04:30 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Idem dito !
Ik bedoel de albums die ik heb gaan echt niet verdwijnen hoor !
Maar tenzij hun originele sound terug komt ben ik er klaar mee.
En charmer tof ?
Man nummers als Taper Jean Girl, Slow Night, So Long, pistol of fire, Milk, four kicks *zucht* Good Ol times...
Molly, Holy Roller en Razz zijn ook tof, maar je gaat mij niet vertellen dat Charmer en My Party slechte nummers zijn.
pi_64141697
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 04:33 schreef Tiesemans het volgende:

[..]

Hehehe dat wordt bepaald door enge mannetjes die de baas zijn over radio zenders als 538 en tv zenders als MTV en TMF en zich lekker laten spekken door schimmige grote labels.
En voor deze mannetjes zijn ze overstag gegeaan en hebben hun sound verandert in een 120 in een dozijn sound waarmee ze nu een lekker hitje gescoord hebben, maar niet baanbrekend genoeg zijn om langdurig succesvol te zijn. Bovendien stoten ze hiermee de oudere fans (jij) tegen het hoofd waardoor ze die fanbase ook kwijt raken. Met als gevolg een aflopend aantal fans en slechts 1 hit op hun cv.

Zelfs jij bent het dus met mij eens.
pi_64150056
Sex on Fire nummer van het jaar dus bij 3voor12. Oh wat vreselijk... , ga ze niet meer luisteren denk ik .

Vind alle albums goed van ze. Ze zijn wat veranderd qua sound maar ik vind dat zeker in positieve zin. Ik luister net zo lief naar Molly's Chamber, Milk of Use Somebody, vind het allemaal sterke nummers.
  zondag 21 december 2008 @ 08:25:37 #240
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_64200479
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Molly, Holy Roller en Razz zijn ook tof, maar je gaat mij niet vertellen dat Charmer en My Party slechte nummers zijn.
Heb ik dat gezegd dan ?
Anyways ook de door jou genoemde nummers draai ik met véél plezier !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')