*zucht* juiST !quote:Op dinsdag 9 december 2008 17:52 schreef minq het volgende:
Vorige week Because of the Times gekocht. Wát een album zeg, geweldig.
De hoes is overigens ook een pluspunt, heel tof.
Erg jammer iddquote:
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.quote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
* Timo20 lacht je alvast hartelijk uitquote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.
Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!quote:Op woensdag 17 december 2008 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Kings Of Leon de naam bestaat, hoe toepasselijk, uit drie woorden net al: One Hit Wonder.
Zo nou staat hij in mijn lijstje. Kan ik hem over een jaartje een keer kicken en alle mensen die mij nu aan gaan vallen eens hartelijk uitlachen.
Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.quote:Op woensdag 17 december 2008 18:13 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dat nieuws is al weken oud en ze hebben in de tussentijd alweer enkele shows gedaan. Daarbij - het zijn broers. Onzin dat die ineens uit elkaar zouden liggen.
Overigens, ik vind Kings of Leon nog steeds 'echt' als je begrijpt wat ik bedoel. Hun muziek is veranderd maar ik krijg niet het idee dat het gemaakt is.
En kom op, nummers als Charmer zijn gewoon briljant.
Het schijnt overigens dat ze alweer 4 a 5 nummers af hebben voor het volgende album en dat album zou minder deprimerend/sloom worden en wat harder. En zo zie ik ze het liefst
Meer Charmer/My Party/Crawl aub!
En hoeveel hits hebben ze gehad?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:03 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Jij hebt er echt geen verstand van...eerste album is van 2001!
NOOB.
Oke, dus als jij een single niks vind dan hoor je er volgend jaar niks meer van ?quote:Op donderdag 18 december 2008 13:48 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hoezo bashen?
Ik vind de nieuwe single van KOL helemaal niks.
Volgend jaar hoor je dus niks meer van ze en zullen een hoop mensen in dit tpoc blij dat alle meelopers weg zijn.
Eigenlijk zijn de meeste mensen het in dit topic met mij eens en ergeren ze zich ook aan het aantal meelopers.
Duh...quote:Op woensdag 17 december 2008 14:57 schreef taart het volgende:
Hoor net op 3fm dat ze onderling niet meer lekker liggen, en dat het nog valt te betwijfelen of ze voor hun concert in HMH nog bij elkaar zijn!
Idem dito !quote:Op donderdag 18 december 2008 13:17 schreef emokid het volgende:
[..]
Kan me hier helemaal in vinden. Het zijn broers en een neef, veel weten daar niet eens van. Als ze weer het Tennessee geluid weten te brengen wil ik ze altijd nog een kans geven.
Hehehe dat wordt bepaald door enge mannetjes die de baas zijn over radio zenders als 538 en tv zenders als MTV en TMF en zich lekker laten spekken door schimmige grote labels.quote:Op donderdag 18 december 2008 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
En hoeveel hits hebben ze gehad?
Juist ja.
Molly, Holy Roller en Razz zijn ook tof, maar je gaat mij niet vertellen dat Charmer en My Party slechte nummers zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:30 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Idem dito !
Ik bedoel de albums die ik heb gaan echt niet verdwijnen hoor !
Maar tenzij hun originele sound terug komt ben ik er klaar mee.
En charmer tof ?
Man nummers als Taper Jean Girl, Slow Night, So Long, pistol of fire, Milk, four kicks *zucht* Good Ol times...
En voor deze mannetjes zijn ze overstag gegeaan en hebben hun sound verandert in een 120 in een dozijn sound waarmee ze nu een lekker hitje gescoord hebben, maar niet baanbrekend genoeg zijn om langdurig succesvol te zijn. Bovendien stoten ze hiermee de oudere fans (jij) tegen het hoofd waardoor ze die fanbase ook kwijt raken. Met als gevolg een aflopend aantal fans en slechts 1 hit op hun cv.quote:Op vrijdag 19 december 2008 04:33 schreef Tiesemans het volgende:
[..]
Hehehe dat wordt bepaald door enge mannetjes die de baas zijn over radio zenders als 538 en tv zenders als MTV en TMF en zich lekker laten spekken door schimmige grote labels.
Heb ik dat gezegd dan ?quote:Op vrijdag 19 december 2008 08:52 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Molly, Holy Roller en Razz zijn ook tof, maar je gaat mij niet vertellen dat Charmer en My Party slechte nummers zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |