quote:
Op woensdag 5 november 2008 22:39 schreef VrAnKiE het volgende:Wat een gelul allemaal, ik vind het een lekkere plaat en ben blij dat ze niet blijven hangen en steeds weer hetzelfde trucje doen maar gewoon door blijven gaan. je gaat toch niet de hele tijd dezelfde stijl aanhouden? Ik ben het wel met jullie eens dat dit album wat minder lekker beukt, maar ben blij dat ze wel weer een frisse wind er doorheen jagen (die mij wel bevalt iig).
Nee jij verkoopt mijninziens gelul !
Coca Cola is al decennia het meest gedronken frisdrank en echt niet omdat ze elk jaar het recept veranderen !
Het gaat erom dat een band steeds fuckin goede muziek maakt die niet perse precies hetzelfde is maar wel dezelfde tevredenheid en emoties oproept als toen je de eerste slok binnenkreeg !
En wanneer je de vorige albums van KOL vergelijkt met het huidige album dan zijn ze van Coca Cola naar AH huismerk cola afgezakt !
lauwe shit dat het nu is zonder prik ...
Metallica maakte 5 mega fucking goede albums in nog geen 10 jaar tijd met nummers die
geen van allen op elkaar lijkte !
(*edit* Dit deed KOL net zo succesvol tot aan dit nieuwste album.)
En toch zijn er mensen die roepen Metallica klinkt altijd hetzelfde... Nou dat hebben we geweten met load, reload st anger en al die andere meuk albums ..
Wat stoere speedmetal mannen waren werd ineens een stelletje korte geknipte Bon Jovi kloons
Wat dus nu ook gebeurd is met KOL tot mijn grote spijt ..
Ze hebben deze keer welgesteld één lekker nummer met daarom om heen bagger gebracht op het nieuwe album.
Fans van dag een herkennen hun band niet doch laatkomers uit allerlei muffe stromingen ontdekken iets "nieuws" wat eigenlijk een verschrikkelijke nageboorte is en roepen dan .. hetzelfde trucje blaat blaat als fans van het eerste uur laten blijken te walgen van wat eens een goede band was en nu veranderd is in iets wat voor het doorsnee keuterboer publiek als een openbaring klinkt !
Please go FYS ... jullie hebben de boot gemist en aanbidden nu de reddingsboei !
Veel plezier op de
K(OL)
3 feestje !
[ Bericht 1% gewijzigd door Tiesemans op 14-11-2008 06:12:03 ]