abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62053812
Ik zal eens aan de download dan. Zonde als het waar is. Hou niet van meeloop bands. WT, was harder en dus beter (Ik ben een metal fan) Zelfs Iron Maiden had een meeloop periode. Dood zonde....
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62054092
Het gebeurt toch onbewust vaak, bands worden populairder dan verwacht en zo gaat het lopen. Uiteindelijk heeft de band zelf de keuze, als ik de keuze had was ik ook voor het geld gegaan. Geen twijfel over mogelijk.
pi_62054850
Aha Ahake Heartbreak: Vreselijk album. Totaal niet mijn stijl. De meeste nummers klinken alsof ze dronken en doelloos zijn opgenomen.

Youth And Young Manhood: Matig. Tis rommelig. Druk, niet mijn ding. Maar sommige nummer zijn wel zeker oké.

Only by the Night: Heerlijk. Helemaal mijn ding.

Ik vind ze eigenlijk alleen maar beter geworden. Andere albums kon ik niet vinden.
pi_62055242
Wel knap dat jij 2 cd's al kunt beoordelen na er 45 min naar te hebben geluisterd of zo. Je hebt ze dus beide nog niet eens afgeluisterd.
Luister Because of the times eens dan.
pi_62055498
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Wel knap dat jij 2 cd's al kunt beoordelen na er 45 min naar te hebben geluisterd of zo. Je hebt ze dus beide nog niet eens afgeluisterd.
Luister Because of the times eens dan.
quote:
Andere albums kon ik niet vinden.
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.
pi_62055620
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Closer zo mooi. Ik heb ze voor het eerst gehoord op 3FM.
Ik vind Closer één van hun mooiste nummers. Dat nummer zit steengoed inelkaar .

Daarnaast vind ik hun eerste album nog steeds de beste. Daarna Because Of The Times, op de voet gevolgd door Aha Shake Heartbreak. Het laatste album vind ik op een sterk begin na maar matig.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_62055744
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[..]

Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.
Ah nja, ieder z'n eigen manier. Ik moet nummers sowieso vaak minstens 3x luisteren voordat ik het echt leuk vind.
Kun je Because of the times niet vinden? Das niet zo moeilijk geloof ik hoor.
pi_62055783

[ Bericht 100% gewijzigd door Smart_ass op 01-10-2008 19:35:15 ]
pi_62055955
* Vlindur is een n00b die niks kan zonder uitleg.
Ik doe het altijd via Newzbin. dan daar het nummer van kopieren en dan ergens in een leechding flikkeren. Klikken op ja en album komt in de goeie map terecht: Music- leeched.. Ik kan met jou link dus helemaal niks

Sorry!
pi_62056023
Eh oke.
pi_62056125
Ik denk ook niet dat linken naar een torrent mag hier.
pi_62058371
I know. Heb 'm al weggehaald.
pi_62895785
Closer, Crawl en Sex on Fire

Zo mooi gezongen ook, kon de band nog niet echt goed maar ga ze zeker meer beluisteren.
pi_62912683
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:

[..]

[..]

Dan kan je muziek ook niet laten groeien... iets wat ik bijv. met Because of the Times zeker heb moeten laten gebeuren...
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_62912989
Komen ze nog een keer naar Nederland ofzo?
pi_62913883
In de uitverkochte Arena binnenkort.
pi_62914007
Ik merk niet dat Kings of Leon een erg mainstream band is geworden eigenlijk, zoals dat wel eens beweerd wordt. Ik werk in een cd winkel en de mensen die de cd's kochten hadden de vorige cd's vaak ook al. Ik maak wel eens een praatje af en toe. Ik vind de eerste cd persoonlijk ook beter, en als ze het niveau van hun eerste paar nummers hadden aangehouden op de rest van de cd was het ook een top cd geworden, zonder twijfel.
pi_62914090
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:18 schreef emokid het volgende:
In de uitverkochte Arena binnenkort.
?
Doe mij de Kuip dan maar. Maar laten we beginnen met Paradiso
pi_62914187
On, TMF draait overuren met Sex on Fire. Als je op TMF singles promoot, dan is een band voor mij al gezakt.
pi_62914359
Ik kijk geen TMF dus dat wist ik niet, maar ik kijk meer naar de klanten die bij ons de cd's kopen en dat zijn zeker geen gemiddeld TMF kijkers. Ik ben het natuurlijk wel met je eens dat TMF goed is in het zo vaak herhalen van singles tot ze je strot uit komen.
  maandag 3 november 2008 @ 19:47:18 #141
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62916073
Ik ken ze van NME, al best wel lang eigenlijk.
use somebody
pi_62920182
quote:
Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef emokid het volgende:
On, TMF draait overuren met Sex on Fire. Als je op TMF singles promoot, dan is een band voor mij al gezakt.
Dan ben jij niet meer hip met je "exclusieve smaak"?

Wat maakt dat nou toch allemaal uit man! Als de muziek goed is, moet je je daar allemaal niks van aantrekken!
"de dordtse schapenkoppen, door niemand meer te stoppen"
pi_62920589
quote:
Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Tommy2K het volgende:

[..]

Dan ben jij niet meer hip met je "exclusieve smaak"?

Wat maakt dat nou toch allemaal uit man! Als de muziek goed is, moet je je daar allemaal niks van aantrekken!
Jij snapt de term indie niet? Nu ze zo commercieel zijn geworden zijn ze muzikaal ook veranderd, dat nieuwe album van ze bewijst dit. Ik vind dit wat ze nu spelen niet om aan te horen, dus luister ik het niet!
pi_62920862
Die nieuwe cd is juist tof
  maandag 3 november 2008 @ 23:43:04 #145
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62923383
wat is tegenwoordig niet commercieel................
pi_62923484
Heel veel, meer dan je zou denken.
  dinsdag 4 november 2008 @ 00:00:16 #147
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_62923726
Nou precies. en dat ga je allemaal niet meer luisteren omdat het commercieel is? Niet elke band veranderd qua sound doordat ze commercieel geworden zijn, dus ik vind dat dit helemaal niets bewijst.
  dinsdag 4 november 2008 @ 06:10:21 #148
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_62926222
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Aha Ahake Heartbreak: Vreselijk album. Totaal niet mijn stijl. De meeste nummers klinken alsof ze dronken en doelloos zijn opgenomen.

Youth And Young Manhood: Matig. Tis rommelig. Druk, niet mijn ding. Maar sommige nummer zijn wel zeker oké.

Only by the Night: Heerlijk. Helemaal mijn ding.

Ik vind ze eigenlijk alleen maar beter geworden. Andere albums kon ik niet vinden.
Is dat ik je reactie pas ruim een maand later aantref maar echt ...
Typisch zo'n emo wijfie reactie..
Waaruit ook duidelijk wordt dat je vooral van softe prut houdt waarin mannen verwijft zingen en zich ook zo gedragen op hun instrumenten als het maar even kan.
Hoe ik dit durf te beweren ?!
De woorden die je kiest om kritiek te leveren op albums waar de uitstraling is: "Nee wij hoeven niet de Backstreet boys van de rock en roll, country, blues ect te worden".
Echter zodra het de muziek en de looks tot het niveau van only by night gedaald is kraai jij victorie omdat de band eindelijk op Tokyo Hotel lijkt.
pi_62927607
Jullie zitten er allebei naast

Het is beide goed, allebei op een andere manier. Maar ik krijg nergens idee dat dit niet meer KoL is. Die gasten zijn wel zichzelf gebleven heb ik het idee, ik geloof ik er wel in

Daar gaat het meer om. Tokyo Hotel vind ik een grote neppe bende.
  dinsdag 4 november 2008 @ 15:26:29 #150
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')