quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:27 schreef Smart_ass het volgende:
Wel knap dat jij 2 cd's al kunt beoordelen na er 45 min naar te hebben geluisterd of zo. Je hebt ze dus beide nog niet eens afgeluisterd.
Luister Because of the times eens dan.
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.quote:Andere albums kon ik niet vinden.
Ik vind Closer één van hun mooiste nummers. Dat nummer zit steengoed inelkaarquote:Op dinsdag 30 september 2008 10:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik vind Closer zo mooi. Ik heb ze voor het eerst gehoord op 3FM.
Ah nja, ieder z'n eigen manier. Ik moet nummers sowieso vaak minstens 3x luisteren voordat ik het echt leuk vind.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[..]
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.
Dan kan je muziek ook niet laten groeien... iets wat ik bijv. met Because of the Times zeker heb moeten laten gebeuren...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:35 schreef Vlindur het volgende:
[..]
[..]
Als ik een nummer niet mooi vind dan skip ik delen. Zo weet je gauw genoeg of het je ligt ja of nee.
Dan ben jij niet meer hip met je "exclusieve smaak"?quote:Op maandag 3 november 2008 18:29 schreef emokid het volgende:
On, TMF draait overuren met Sex on Fire. Als je op TMF singles promoot, dan is een band voor mij al gezakt.
Jij snapt de term indie niet? Nu ze zo commercieel zijn geworden zijn ze muzikaal ook veranderd, dat nieuwe album van ze bewijst dit. Ik vind dit wat ze nu spelen niet om aan te horen, dus luister ik het niet!quote:Op maandag 3 november 2008 22:07 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Dan ben jij niet meer hip met je "exclusieve smaak"?
Wat maakt dat nou toch allemaal uit man! Als de muziek goed is, moet je je daar allemaal niks van aantrekken!
Is dat ik je reactie pas ruim een maand later aantref maar echt ...quote:Op woensdag 1 oktober 2008 17:14 schreef Vlindur het volgende:
Aha Ahake Heartbreak: Vreselijk album. Totaal niet mijn stijl. De meeste nummers klinken alsof ze dronken en doelloos zijn opgenomen.
Youth And Young Manhood: Matig. Tis rommelig. Druk, niet mijn ding. Maar sommige nummer zijn wel zeker oké.
Only by the Night: Heerlijk. Helemaal mijn ding.
Ik vind ze eigenlijk alleen maar beter geworden. Andere albums kon ik niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |