abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61785161

Mmmmmmmm.
pi_61787330
Ik heb ze 2007 live op werchter gezien, en toen waren ze echt kut. En dan bedoel ik echt kut, Eddie Vedder(Pearal Jam) deed toen een gastoptreden met ze, en ook dat was kut.

En nu maken ze zoiets, sex on fire, komt het toch nog goed met ze.
(typisch amerikaans trouwens, familie bandjes, incest, inteelt)
Das sind wir! Mittwoch morgen, ICE 1517 Richtung Berlin.
pi_61787519
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Feldhofer het volgende:
Ik heb ze 2007 live op werchter gezien, en toen waren ze echt kut. En dan bedoel ik echt kut, Eddie Vedder(Pearal Jam) deed toen een gastoptreden met ze, en ook dat was kut.

En nu maken ze zoiets, sex on fire, komt het toch nog goed met ze.
pi_61788192
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Feldhofer het volgende:
pi_61792884
Sex on Fire, pffff wat vet!

En Use Somebody ook al. Veel grootser enzo dan wat ik van ze gewend ben
pi_61795330
Ik vind het echt niks. Middelmatigheid ten top.
Bij het eerste gehoor klinkt het wel lekker maar niet echt bijzonder. Na ongeveer de vijfde luisterbeurt heb je het wel gehad.

Dat is trouwens op basis van 'because of times' en een vluchtige luisterbeurt van hun laatste album.
pi_61796280
quote:
Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind het echt niks. Middelmatigheid ten top.
Bij het eerste gehoor klinkt het wel lekker maar niet echt bijzonder. Na ongeveer de vijfde luisterbeurt heb je het wel gehad.

Dat is trouwens op basis van 'because of times' en een vluchtige luisterbeurt van hun laatste album.
Because Of The Times moest bij mij groeien. Daarnaast zou je eens Youth And Young Manhood moeten proberen.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_61804744
Top cd die nieuwe!! Staat al een tijdje op repeat hier, sex on fire, I want you
pi_61848732
Sex on Fire
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_61850436
Jullie zijn te goed. Het nieuwe album zuigt keihard. Gelukkig zijn er nog mensen die het wel met me eens zijn. Heathen. is hierdoor een regelrechte pimp.
pi_61851241
Wat is er niet goed aan?
pi_61851654
Lees mijn posts, terug. Ze zijn van ruige southern rock mannetjes veranderd in stadiumpleasures.
pi_61855602
Pitchfork heeft ze ook al aardig afgebrand. Maar ja dat deden ze ook met hun vorige cd's. Ikzelf vind de cd best aardig in het gehoor liggen. Hij luistert lekker weg, maar ik word er niet wild van. Als ik hem in de winkel draai komen ook veel mensen vragen wat ik draai en kopen hem vaak ook nog wel.
  dinsdag 23 september 2008 @ 18:23:31 #104
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_61855766
Revelry, I want you, Notion en 17 vind ik nog steeds niet echt goed eigenlijk. Wat daarvoor zit vind ik wel weer leuk om te horen. Be somebody vind ik nog best goed, maar die mist dan weer wat. Cold Desert ook weer wat minden, behalve dan het einde.
Ik vind het dus nog steeds een twijfel-album. Paar goede nummers, paar mindere nummers. Ik hoopte op wat meer BotT-achtige nummers. Lijkt wel of ze een heel ander imago willen waarmee ze de fans van het eerste moment willen inruilen voor het grote publiek. Vind ik toch jammer.
pi_61855861
Het is inderdaad wat minder gedurfd allemaal ja, maar ik ben geen fan dus mij maakt het niet zoveel uit. Ik vind vooral de eerste 3 wel lekker klinken, vanaf daar gaat het wat omlaag.
pi_61856172
quote:
Op dinsdag 23 september 2008 18:23 schreef BoerBert het volgende:
Lijkt wel of ze een heel ander imago willen waarmee ze de fans van het eerste moment willen inruilen voor het grote publiek. Vind ik toch jammer.
Dit hoor ik wel vaker, maar ik denk eigenlijk juist dat deze muziek verder van de grote massa af staat dan bijvoorbeeld hun eerste twee platen. Die waren echt makkelijk luisterbaar.

Dit is veel te mak voor een groot publiek volgens mij.

Al moet ik nog steeds zeggen dat het tot aan Manhattan of Revelry gewoonweg super is. Hadden ze dat voortgezet dan was dit een briljant album geworden denk ik.
pi_61949780
Ik heb hem net voor het eerst gedraaid en ik vind hem super. Het is misschien niet zo goed als BotT maar het is gewoon weer een uitstekend album. Ze blijven vernieuwen en dat waardeer ik. Sex on Fire is schiterend. Een van miojn favoriete bands op dit moment.
  maandag 29 september 2008 @ 06:44:58 #108
119832 Tiesemans
Realiteit Figurant
pi_61988327
quote:
Op zaterdag 6 oktober 2007 05:26 schreef Tiesemans het volgende:
Altijd weer leuk om te ontdekken dat er op Fok kennis van zaken is.
Goede band, orgineel geluid ... en de nieuwe cd is GOED !
En waarom mensen de vorige twee albums niet goed vonden mmm vreemd ...
Het eerste album Youth and Young Manhood bevat goede nummers zoals Happy alone, wasted time, California waiting, spiral staircase en vooral molly's chambers en genius echt wel ok (hidden track niet meegenomen)!
En het tweede album ... pfff nummers zoals : Slow Night, So Long, king of the rodeo en Taper Jean Girl ... Mmm verrukkelijk !
Kortom maak je smaak papillen nat en zet je tanden in het nieuwe album because of times ... Satisfaction guaranteed
In tegenstelling tot mijn vorige posting ben ik dus nu niet happy gestemd.
Het nieuwste album is nog erger dan lauwe pis.
Zielloos, ongeïnteresseerd, mak, lam, ect
Tuurlijk je blijft altijd lieden houden die het hele album overeind denken te kunnen houden met Sex on fire als argument maar daar heb ik geen boodschap aan.
Het blijft voorlopig bij hun eerste albums in mijn cd rek.
Het nieuwe album komt er niet in, evenals het nieuwe (walgelijke) Bloc Party album.
Gelukkig is het nieuwe album van Metallica een joekel van een licht puntje !
pi_61992751
En vergeet de nieuwe van Oasis niet
  maandag 29 september 2008 @ 12:18:43 #110
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_61992996
ach, je ziet zo vaak dat naarmate bands groter worden, de muziek mainstreamer gaat klinken. Neem Coldplay: Parachutes is een briljante plaat maar X&Y en Viva la vida zijn kut (naar mijn mening). Hetzelfde zie je ook gebeuren bij bands als Greenday, Kaiser Chiefs of zelfs Good Charlotte.
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_61993352
Dat klopt, maar die 3 bands zogen al vanaf het begin.
  maandag 29 september 2008 @ 12:36:16 #112
212732 MusiqueArtistique
194cm pure gezelligheid
pi_61993378
Het eerste album van de Kaiser Chiefs is briljant. (over die andere twee bands heb je gelijk)
~~Everything Louder Than Everyone Else~~
pi_62018933
Ik vind Closer zo mooi. Ik heb ze voor het eerst gehoord op 3FM.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_62048746
Stelletje verraders zijn het!
pi_62053180
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 13:33 schreef emokid het volgende:
Stelletje verraders zijn het!
Wie?
pi_62053277
Deze skinny jeans dragende kerels.
pi_62053527
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:18 schreef emokid het volgende:
Deze skinny jeans dragende kerels.
Ja, dat is geen porem, maar dat terzijde, waarom zijn het verraders?
pi_62053596
Met nadruk op het feit dat ze stadiumfillers aan het worden zijn en gekozen hebben voor een mainstream geluid. Oude elementen compleet verwaarloosd door het daverende succes. Maar ik kan er wel mee leven, ik kan ze makkelijk missen.
pi_62053688
quote:
Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Met nadruk op het feit dat ze stadiumfillers aan het worden zijn en gekozen hebben voor een mainstream geluid. Oude elementen compleet verwaarloosd door het daverende succes. Maar ik kan er wel mee leven, ik kan ze makkelijk missen.

Je bedoelt een beetje dat ze met de massa meelopen zoals Metallica en Within Temptation?
Die, doordat ze *sterren* werden ineens de muziek gingen verneuken zodat ze beter in de markt lagen?

Zou kunnen, maar KOL ken ik niet voor Sex on Fire en weet dus niet of het meelopers zijn geworden..
pi_62053735
Zoiets ja, Metallica heeft de draad wel weer goed opgepikt en Within Temptation luister ik niet.

Luister maar eens naar het eerste of tweede album, zit heel veel verschil in. Ze waren wat ruiger en scherper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')