quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Feldhofer het volgende:
Ik heb ze 2007 live op werchter gezien, en toen waren ze echt kut. En dan bedoel ik echt kut, Eddie Vedder(Pearal Jam) deed toen een gastoptreden met ze, en ook dat was kut.
En nu maken ze zoiets, sex on fire, komt het toch nog goed met ze.
(typisch amerikaans trouwens, familie bandjes, incest, inteelt)
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:49 schreef Feldhofer het volgende:
(typisch amerikaans trouwens, familie bandjes, incest, inteelt)
Because Of The Times moest bij mij groeien. Daarnaast zou je eens Youth And Young Manhood moeten proberen.quote:Op zondag 21 september 2008 11:11 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind het echt niks. Middelmatigheid ten top.
Bij het eerste gehoor klinkt het wel lekker maar niet echt bijzonder. Na ongeveer de vijfde luisterbeurt heb je het wel gehad.
Dat is trouwens op basis van 'because of times' en een vluchtige luisterbeurt van hun laatste album.
Dit hoor ik wel vaker, maar ik denk eigenlijk juist dat deze muziek verder van de grote massa af staat dan bijvoorbeeld hun eerste twee platen. Die waren echt makkelijk luisterbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2008 18:23 schreef BoerBert het volgende:
Lijkt wel of ze een heel ander imago willen waarmee ze de fans van het eerste moment willen inruilen voor het grote publiek. Vind ik toch jammer.
In tegenstelling tot mijn vorige posting ben ik dus nu niet happy gestemd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 05:26 schreef Tiesemans het volgende:
Altijd weer leuk om te ontdekken dat er op Fok kennis van zaken is.
Goede band, orgineel geluid ... en de nieuwe cd is GOED !
En waarom mensen de vorige twee albums niet goed vonden mmm vreemd ...
Het eerste album Youth and Young Manhood bevat goede nummers zoals Happy alone, wasted time, California waiting, spiral staircase en vooral molly's chambers en genius echt wel ok (hidden track niet meegenomen)!
En het tweede album ... pfff nummers zoals : Slow Night, So Long, king of the rodeo en Taper Jean Girl ... Mmm verrukkelijk !
Kortom maak je smaak papillen nat en zet je tanden in het nieuwe album because of times ... Satisfaction guaranteed
Wie?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 13:33 schreef emokid het volgende:
Stelletje verraders zijn het!
Ja, dat is geen porem, maar dat terzijde, waarom zijn het verraders?quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:18 schreef emokid het volgende:
Deze skinny jeans dragende kerels.
quote:Op woensdag 1 oktober 2008 16:30 schreef emokid het volgende:
Met nadruk op het feit dat ze stadiumfillers aan het worden zijn en gekozen hebben voor een mainstream geluid. Oude elementen compleet verwaarloosd door het daverende succes. Maar ik kan er wel mee leven, ik kan ze makkelijk missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |