quote:Heb je nooit gehad dat een paar schoenen wat kleiner uitviel??
Op maandag 15 december 2003 19:31 schreef Solitarias het volgende:
Idd, ik koop me helemaal kaal op Ebay, vooral schoenen uit de VS............al wel 1200 EUR uitgegeven dit kwartaal..maar nu stop ik echt!
quote:Ja, heb ik wel eens gehad. Ik weet nu per merk precies welke maat (lengte en breedte) ik moet hebben, maar soms zijn ze bv net te smal. Vaak moet je er dan gewoon een paar keer op lopen en dan worden ze wel breder, ze gaan naar je voet staan merk ik. Ik heb 1 paar dat in de lengte te klein was eens laten oprekken bij een schoenhersteller, maar da's toch niet echt je van het.
Op maandag 15 december 2003 20:19 schreef schatje het volgende:[..]
Heb je nooit gehad dat een paar schoenen wat kleiner uitviel??
Wat ik in het begin deed was het opmeten van al mijn schoenen: hoe breed en lang is de zool. Dan met de verkoper mailen of hij ook de schoen wil opmeten (als de maten nog niet vermeld zijn) en zo kun je heel redelijk schatten of een bepaalde schoen je zal passen of niet.
Of gewoon naar een winkel in Nederland gaan en daar eens e.e.a. passen en de maten opschrijven (met goede smoes om ze dan toch niet te kopen...) en dan via Ebay op de kop zien te tikken
Ik bied bij enige twijfel ook nooit meer dan 15 USD voor een paar schoenen (tenzij ik het merk+model ken, dan doe ik wel eens wat meer), dan beperk je je verlies bij miskoop
Zo kun je bijzonder voordelig een mooie schoenverzameling opbouwen
Mindere ervaringen heb ik met bv broeken, die moet ik soms in Nederland nog laten veranderen (te wijde pijpen- houd ik persoonlijk niet van), te smalle broekband etc..maar ik heb wel een paar zeer goede koopjes gedaan intussen
Overhemden gaat goed: als je de kraag,mouwlengte en het merk kent, kan er niet veel mis gaan...
Jasjes en pakken koop ik niet via Ebay, die laat ik meestal op maat maken/aanpassen (daar ben ik zeer kritisch op: een pak moet perfect zitten, anders draag ik het niet - het is ook erg leuk om in de lunchpauze in het centrunm van Den Haag slechtzittende pakken te kijken - 95% der mannen is schuldig!)
Verder heb ik ook redelijk wat fiets en bergsportkleding gekocht op Ebay ("technical wear"), dat maakt niet zo heel veel uit of dat goed zit, de functionaliteit (waterdicht-winddicht-warm) staat hier voorop (zeker, een visuele ramp, maar dat boeit me in de bergen niet)
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 15-12-2003 23:35]
quote:Ik snap wat je bedoelt
Op maandag 15 december 2003 19:31 schreef Solitarias het volgende:
Idd, ik koop me helemaal kaal op Ebay, vooral schoenen uit de VS............al wel 1200 EUR uitgegeven dit kwartaal..maar nu stop ik echt!
quote:Mijn geld raakt ooit eens op.......
Op maandag 15 december 2003 23:59 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik snap wat je bedoelt
Alleen ik stop niet
Zeer gevaarlijk: over 1 week komt de 13e maand binnen....Zo'n Suunto Observer Titanium is wel heel veel goedkoper op Ebay.....
NEE, IK DOE HET NIET!!!!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:16 schreef Solitarias het volgende:
NEE, IK DOE HET NIET!!!!
![]()
Ik ben al weer goed aan het uitzoeken, volgende week loon
quote:Had dat nou niet gezegd, nou zit ik ook weer op ebay, de pest is ook nog dat ik daarna ook altijd ff op ricardo.nl en qoop.nl moet kijken.
Op maandag 15 december 2003 14:31 schreef NorthernStar het volgende:
Of ben ik de enige die daar last van heeft?Het is zo makkelijk om op Bod Plaatsen of Nu Kopen te klikken.
quote:same here,
Op dinsdag 16 december 2003 00:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben al weer goed aan het uitzoeken, volgende week loon
heb erg mooie hoffmann kaarten gezien met handtekening, waar vind jij sa foto's? vind ze pracktisch nooit
quote:Ik heb wel us wat op eBay gekocht en via die verkopers prive dan weer zulke foto's. Verder zijn er verschillende websites die ik afstruin zeg maar.
Op dinsdag 16 december 2003 01:09 schreef _The_General_ het volgende:[..]
same here,
heb erg mooie hoffmann kaarten gezien met handtekening, waar vind jij sa foto's? vind ze pracktisch nooit
quote:Die laatste twee vind ik 3 keer niets. Je kunt er niets leuks krijgen.
Op dinsdag 16 december 2003 01:05 schreef trekpop het volgende:[..]
Had dat nou niet gezegd, nou zit ik ook weer op ebay, de pest is ook nog dat ik daarna ook altijd ff op ricardo.nl en qoop.nl moet kijken.
quote:Ken je Esprit mail order al??
Op dinsdag 16 december 2003 07:25 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik heb wel us wat op eBay gekocht en via die verkopers prive dan weer zulke foto's. Verder zijn er verschillende websites die ik afstruin zeg maar.
Is wel een beetje duur, maar ze hebben wel veel mooie dingen van artiesten.
quote:Bedoel je dit
Op dinsdag 16 december 2003 07:47 schreef schatje het volgende:[..]
Ken je Esprit mail order al??
Is wel een beetje duur, maar ze hebben wel veel mooie dingen van artiesten.
quote:Nog nooit.
Op dinsdag 16 december 2003 09:43 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn jullie nooit opgelicht ofzo?
quote:ja precies, ik check wel alles ff.
Op dinsdag 16 december 2003 09:52 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ook niet. Als ik het niet vertouw qua produkt of verkoper laat ik het wel schieten.
quote:zeer zeker niet, je moet weten waar je moet kijken, ik heb er dingen gekocht die 10x zoveel waard waren!
Op dinsdag 16 december 2003 09:58 schreef method21 het volgende:
tis gewon een grote online rommelmarkt
quote:Precies, veel mensen hebben niet eens door wat ze verkopen. Ik heb zulke vette dingen goedkoop gekocht, dat ik het heb moeten laten verzekeren
Op dinsdag 16 december 2003 10:00 schreef _The_General_ het volgende:[..]
zeer zeker niet, je moet weten waar je moet kijken, ik heb er dingen gekocht die 10x zoveel waard waren!
quote:Wat check je dan, als je iets uit het buitenland koopt?
Op dinsdag 16 december 2003 09:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ja precies, ik check wel alles ff.
quote:Feedback commentaren, voornanelijk
Op dinsdag 16 december 2003 12:51 schreef Soldier2000 het volgende:[..]
Wat check je dan, als je iets uit het buitenland koopt?
En kijken wat er over het product gezegd wordt ook waar is (op andere websites)
quote:vooral de feebacks. Als iemand 10000 succesvolle verkopen heeft met aanprijzingen, dan weet je dat het goed zit, betaal je via paypal, dan is je koop verzekerd.
Op dinsdag 16 december 2003 12:51 schreef Soldier2000 het volgende:[..]
Wat check je dan, als je iets uit het buitenland koopt?
quote:dat niet alleen maar zijn ook heel veel mensen die een bedrijfje zijn begonnen en gewoon nieuwe dingen op ebay verkopen, ipv een eigen webshop of er gewoon naast.
Op dinsdag 16 december 2003 10:00 schreef _The_General_ het volgende:[..]
zeer zeker niet, je moet weten waar je moet kijken, ik heb er dingen gekocht die 10x zoveel waard waren!
quote:helemaal waar, pas alleen op als je verkoopt naar de states, is daar mode om betalingen terug te trekken nadat je je spullen hebt gestuurd
Op dinsdag 16 december 2003 13:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
vooral de feebacks. Als iemand 10000 succesvolle verkopen heeft met aanprijzingen, dan weet je dat het goed zit, betaal je via paypal, dan is je koop verzekerd.
quote:Als ik al aan Amerika verkoop, dan altijd cash, nooit Paypal. Ik koop alleen met paypal. Meestal verkoop ik alleen binnen Nederland.
Op dinsdag 16 december 2003 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
helemaal waar, pas alleen op als je verkoopt naar de states, is daar mode om betalingen terug te trekken nadat je je spullen hebt gestuurd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |