abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15429271
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:12 schreef Aien het volgende:

[..]

Ik ook... heb geloof ik een keer Belgie verkocht, rest NL.

oh, en lang leve Paypal!!! ^-^

paypal is heilig
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 15 december 2003 @ 15:18:19 #27
34929 Aien
Dat moet je ook niet doen...
pi_15429321
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

paypal is heilig

Zeker, zeker!! *wacht ongeduldig af op expanding nummer*

Wat kopen jullie meestal op ebay dan? Ik breid mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk... maar ook wel eens films, boeken et all ^-^ Verkopen is echt vanalles though...

It is not about the things that happen, but about how we decide how to handle them.
pi_15429357
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:18 schreef Aien het volgende:

[..]

Wat kopen jullie meestal op ebay dan? Ik breidt mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk... maar ook wel eens films, boeken et all ^-^

Shoooes cd's, kleding, en andere meuk die ik eigenlijk niet nodig heb
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_15429396
quote:

[..]

Wat kopen jullie meestal op ebay dan? Ik breid mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk... maar ook wel eens films, boeken et all ^-^ Verkopen is echt vanalles though...

Melanie C
Devil Doll
Foto's uit de 2e wereldoorlog
Metal spullen (cd's shirts etc)
A man is the less likely to become great the more he is dominated by reason: few can achive greatness -and none in art-if they are not dominated by illusion.
  maandag 15 december 2003 @ 15:22:22 #30
34929 Aien
pi_15429433
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:19 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Shoooes cd's, kleding, en andere meuk die ik eigenlijk niet nodig heb

Haha, nou ik er zo over nadenk, ik heb nog nooit wat gekocht op ebay dat ik nodig heb, lol!!!
Ik was vanacht tussen 1 en 3 nog op speciaal voor een paar veilingen... mar ik heb ze gewonnen hoor! ^-^**
It is not about the things that happen, but about how we decide how to handle them.
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:22:38 #31
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15429439
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:14 schreef schatje het volgende:
@ NorthernStar, wat verzamel je dan??
Oi ik heb twee actrices waar ik min of meer per ongeluk mee ben begonnen. (ben eigenlijk niet zo'n fan type... dacht ik)

Eerst wil ik proberen alle DVD's of videobanden van films die niet op DVD zijn en ondertussen wat gesigneerde foto's en items enzo. Daar alleen zal ik al lang genoeg mee bezig zijn.
En daarna kijk ik wel of ik nog meer wil.

pi_15429491
ik ook, vooral ebay.de
  maandag 15 december 2003 @ 15:26:59 #33
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_15429570
quote:
Ik breid mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk...
Ik heb hier nog zo'n 60 liggen interesse?
Anders zie je ze wel half Januari op ebay staan
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:29:06 #34
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15429642
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:21 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

Foto's uit de 2e wereldoorlog

Dat doet _The_General_ ook (als je het over de duivel hebt )

Apart!

En Mel. C.

pi_15429656
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Apart!

pi_15429735
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:29 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Apart!

En Mel. C.

Hij weet ook dat ik dat doe

Ik heb bijna alles van Melanie C ook promo's, promovideo's virgin internal use only's etc etc

† In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:33:57 #37
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15429763
quote:

[..]

My little pony verzameling

Ben je ook nog wel even bezig!

Ik heb inmiddels al uit Canada, VS, Duitsland, Belgie (Franstalig ), en China. Alles snel en geod, behalve die Canadese. Die roeien hun post nog over de oceaan volgens mij.

maandag 15 december 2003 @ 15:36:19 #38
34929 Aien
pi_15429818
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:33 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ben je ook nog wel even bezig!

Ik heb inmiddels al uit Canada, VS, Duitsland, Belgie (Franstalig ), en China. Alles snel en geod, behalve die Canadese. Die roeien hun post nog over de oceaan volgens mij.

Ik heb nog nooit echt problemen gehad, ook Canada... dat is er meestal binnen een week. langste is tot nu toe de UK geweest eigelijk.

En met die ponies, tsja, ik ben al 4 jaar bezig heb nu zown 335 originele, 119 gen2 en 33 gen3 ponies! ^-^

† In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:39:04 #39
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15429895
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:32 schreef pro_jeex het volgende:

Ik heb bijna alles van Melanie C ook promo's, promovideo's virgin internal use only's etc etc

Ben je al een tijd mee bezig dan?

(ik ben nog maar net begonnen)

pi_15430124
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:39 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ben je al een tijd mee bezig dan?

(ik ben nog maar net begonnen)

Vanaf het begin en daarvoor (ik ben/was erelid bij de spice girls fan club ).
Ik heb nog een handtekening van haar gekregen op een concert, ik heb cassette's van melanie c, plaatjes, video's,cd's,vinyl etc etc de meest vette collectors
pi_15430163
he maar pro_jeexs, je moet wel een keer je sa foto;s laten zien in c&h he!
pi_15430285
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:49 schreef _The_General_ het volgende:
he maar pro_jeexs, je moet wel een keer je sa foto;s laten zien in c&h he!
Ga ik nog een keer doen idd, plaats ik ook een zeldzameoriginele foto van Adolf Hitler die ik een keer op de kop getikt heb
  † In Memoriam † maandag 15 december 2003 @ 15:54:18 #43
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_15430293
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:48 schreef pro_jeex het volgende:

[..]

ik ben/was erelid bij de spice girls fan club

Hehehe

Ik zal die Yank nu maar even gaan betalen. Kan ie mijn gesigneerde Raquel Welch lobbycard opsturen.

pi_15430469
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:54 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Hehehe

Ik zal die Yank nu maar even gaan betalen. Kan ie mijn gesigneerde Raquel Welch lobbycard opsturen.

Een paar jaar geleden kregen een kameraad van me en ik ineens een kerstkaart van hun
  maandag 15 december 2003 @ 16:33:21 #45
34929 Aien
pi_15431294
*sigh*

Vervelend, mensen die niet even kunnen mailen dat ze/wanneer ze gaan betalen of wat de verzendkosten zijn zodat ik niet kan betalen!

pi_15431321
quote:
Op maandag 15 december 2003 16:33 schreef Aien het volgende:
*sigh*

Vervelend, mensen die niet even kunnen mailen dat ze/wanneer ze gaan betalen of wat de verzendkosten zijn zodat ik niet kan betalen!

Dat is inderdaad irritant en het kost tijd, duurt het langer voor dat je het krijgt
pi_15435405
Ik spaar Barbie's, heb er heel veel. En het hele zooitje is tevens verzekerd .
pi_15435821
Idd, ik koop me helemaal kaal op Ebay, vooral schoenen uit de VS............al wel 1200 EUR uitgegeven dit kwartaal..maar nu stop ik echt!
pi_15435844
ik vrees dat ik me ook mag melden als verslaafde

is best leuk hoor, beetje kopen en verkopen, maar mn hele kamer staat vol met eBay zooi die ik nog moet verkopen, en het komt er maar niet van het in TurboLister in te voeren...

en ik blijf maar kopen

code:
1885 positieve commentaren. 644 zijn afkomstig van individuele gebruikers. 

2 neutrale commentaren. 

1 negatieve commentaren. 1 zijn afkomstig van individuele gebruikers. 

... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_15436807
Valt toch echt mee bij mij. Ik kan soms meer dan een maand allerlei veilingen van iets volgen dat ik wil hebben, totdat ik het kan hebben voor de prijs die ik het waard vind. Ik koop vooral oude fotospullen en echt goede fietsonderdelen die niet meer gemaakt worden. In de afgelopen maanden een mooie collectie lenzen gekocht voor nog geen 200 Euro. Wel inmiddels wat dubbels als ik betere tegenkwam .
Een keer wat ellende gehad doordat een Duitse verkoper niet zijn goede IBAN-nummer doorgaf. Ik kreeg zelfs een waarschuwing dat ik te laat was met betalen, dat terwijl ik niet kon betalen
We hebben mekaar dus geen feedback gegeven. Ik wou toch niet negatief/neutraal commentaar geven, maar positief zijn, dat ging me weer tever. En dat ook nog voor een lens die ik nu veel beter heb kunnen krijgen.

Ivo

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')