Het is zo makkelijk om op Bod Plaatsen of Nu Kopen te klikken.
quote:Zo verdienen ze dus hun geld
Op maandag 15 december 2003 14:31 schreef NorthernStar het volgende:
Of ben ik de enige die daar last van heeft?Het is zo makkelijk om op Bod Plaatsen of Nu Kopen te klikken.
quote:Zo verdien ik dus mijn geld
Op maandag 15 december 2003 14:33 schreef Godlike02 het volgende:Zo verdienen ze dus hun geld
en ben jij een hoop troep rijker
In het begin interesseerde het me ook geen moer hoeveel iets moest kosten, waar het vandaan kwam ook niet.
Als ik me nu realiseer wat ik betaald heb voor sommige dingen, echt schandalig.
Het wordt gelukkig steeds beter, maar het is net als gokken een zware verslaving.
Ge zijdt gewaerschauwd.
quote:Ik zit nu te wachten tot de veiling is afgelopen en dan ben ik weer wat troep rijker vrees ik.
Op maandag 15 december 2003 14:33 schreef Godlike02 het volgende:[..]
Zo verdienen ze dus hun geld
en ben jij een hoop troep rijker
En ik besefte me ineens dat het de laatste tijd wel heel hard met mijn rekening gaat. Af dus, niet bij.
quote:Heb je de favoriete zoekopdrachten al ontdekt?
Op maandag 15 december 2003 14:37 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben ook eBay verslaafdSoms verbied ik mezelf om weer te gaan zoeken want ik weet dat zodra ik ga zoeken, ik 100% zeker iets leuks vind
Als je die in gaat vullen ben je helemaal het haasje!
quote:Nope, die ontwijk ik expres
Op maandag 15 december 2003 14:38 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Heb je de favoriete zoekopdrachten al ontdekt?
Als je die in gaat vullen ben je helemaal het haasje!
Ebay ^-^
quote:Ik moet idd iets kritischer naar de prijzen kijken.
Op maandag 15 december 2003 14:35 schreef RoofingBurner het volgende:Als ik me nu realiseer wat ik betaald heb voor sommige dingen, echt schandalig.
Het wordt gelukkig steeds beter, maar het is net als gokken een zware verslaving.
Ge zijdt gewaerschauwd.
[Dit bericht is gewijzigd door NorthernStar op 15-12-2003 14:53]
quote:Hoeveel positive feedbacks heb je al
Op maandag 15 december 2003 14:47 schreef NorthernStar het volgende:
Afgelopen.
[afbeelding]Je hebt het object gewonnen.Krijgt een mooi plekje hoor. Maar ik moet serieus wat rustiger aan doen en wat RoofingBurner zei, iets kritischer naar de prijzen kijken. Het is geen virtueel geld.
quote:Ik heb er 147 waarvan 72 uniek... maar ik verwacht binnekort wat meer
Op maandag 15 december 2003 14:52 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hoeveel positive feedbacks heb je al
![]()
quote:Ik ook
Op maandag 15 december 2003 14:54 schreef Aien het volgende:[..]
Ik heb er 147 waarvan 72 uniek... maar ik verwacht binnekort wat meer
*wil een nieuw sterretje
quote:Ugh.. ik heb een nieuwe username dus nu zit ik pas op 21
Op maandag 15 december 2003 14:54 schreef Aien het volgende:[..]
Ik heb er 147 waarvan 72 uniek... maar ik verwacht binnekort wat meer
*wil een nieuw sterretje
quote:had die post net gewijzigd
Op maandag 15 december 2003 14:52 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Hoeveel positive feedbacks heb je al
![]()
Valt nog mee, 19. En allemaal positief natuurlijk.
En ik mis twee, die hebben geen Feedback gegeven.
quote:Dat vind ik altijd kut. Losers, jammer dat je die geen non feeback giving alert kan geven.
Op maandag 15 december 2003 14:58 schreef NorthernStar het volgende:[..]
had die post net gewijzigd
Valt nog mee, 19. En allemaal positief natuurlijk.
En ik mis twee, die hebben geen Feedback gegeven.
Ik heb net 2 cd's verkocht
Ik heb cannibal corpse te koop staan op het moment
quote:Zijn beide van die grote verkopers met een paar duizend punten. Die worden lui denk ik.
Op maandag 15 december 2003 15:01 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Dat vind ik altijd kut. Losers, jammer dat je die geen non feeback giving alert kan geven.
Ik heb net 2 cd's verkocht
Ik heb cannibal corpse te koop staan op het moment
Misschien moet ik ook maar eens wat gaan aanbieden. Heb genoeg 'troep'. Eens kijken hoe dat gaat.
quote:Ik kom er elke dag
Op maandag 15 december 2003 15:03 schreef Aien het volgende:
Mijn account is al bijna vier jaar oud... in januari geloof ik. Like I said, ik voel me niet echt verslaafd ofzo... zijn hele gaten van een half jaar waarbij ik nooit op ebay kom ^^ Maar de laatste tijd wel weer wat meer
Ik moet gewoon zien of ze wat van een bepaalde band en Melanie C te koop hebben, wat ik nog niet heb.
quote:ik ben er de laatste paar dagen ook vaak geweest... en behoorlijk wat gekocht en verkocht weer
Op maandag 15 december 2003 15:06 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik kom er elke dag
Ik moet gewoon zien of ze wat van een bepaalde band en Melanie C te koop hebben, wat ik nog niet heb.
quote:Kopen meestal buitenland, verkopen meestal nederland.
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef Aien het volgende:[..]
ik ben er de laatste paar dagen ook vaak geweest... en behoorlijk wat gekocht en verkocht weer
![]()
koop je meestal uit het buitenland of NL? Ik meestal buitenland
quote:Ik ook... heb geloof ik een keer Belgie verkocht, rest NL.
Op maandag 15 december 2003 15:10 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Kopen meestal buitenland, verkopen meestal nederland.
oh, en lang leve Paypal!!! ^-^
quote:paypal is heilig
Op maandag 15 december 2003 15:12 schreef Aien het volgende:[..]
Ik ook... heb geloof ik een keer Belgie verkocht, rest NL.
oh, en lang leve Paypal!!! ^-^
quote:Zeker, zeker!! *wacht ongeduldig af op expanding nummer*
Op maandag 15 december 2003 15:16 schreef pro_jeex het volgende:[..]
paypal is heilig
Wat kopen jullie meestal op ebay dan? Ik breid mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk... maar ook wel eens films, boeken et all ^-^ Verkopen is echt vanalles though...
quote:Shoooes
Op maandag 15 december 2003 15:18 schreef Aien het volgende:[..]
Zeker, zeker!! *wacht ongeduldig af op expanding nummer*
Wat kopen jullie meestal op ebay dan? Ik breidt mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk... maar ook wel eens films, boeken et all ^-^
quote:Melanie C
Zeker, zeker!! *wacht ongeduldig af op expanding nummer*
Wat kopen jullie meestal op ebay dan? Ik breid mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk... maar ook wel eens films, boeken et all ^-^ Verkopen is echt vanalles though...
quote:Haha, nou ik er zo over nadenk, ik heb nog nooit wat gekocht op ebay dat ik nodig heb, lol!!!
Op maandag 15 december 2003 15:19 schreef Scandalous het volgende:[..]
Shoooes
cd's, kleding, en andere meuk die ik eigenlijk niet nodig heb
quote:Oi ik heb twee actrices waar ik min of meer per ongeluk mee ben begonnen. (ben eigenlijk niet zo'n fan type... dacht ik)
Op maandag 15 december 2003 15:14 schreef schatje het volgende:
@ NorthernStar, wat verzamel je dan??
Eerst wil ik proberen alle DVD's of videobanden van films die niet op DVD zijn en ondertussen wat gesigneerde foto's en items enzo. Daar alleen zal ik al lang genoeg mee bezig zijn.
En daarna kijk ik wel of ik nog meer wil.
quote:Ik heb hier nog zo'n 60 liggen
Op maandag 15 december 2003 15:18 schreef Aien het volgende:
Ik breid mijn My little pony verzameling er uit, voornamelijk...
quote:Dat doet _The_General_ ook (als je het over de duivel hebt
Op maandag 15 december 2003 15:21 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Foto's uit de 2e wereldoorlog
Apart!
En Mel. C.
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:29 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Dat doet _The_General_ ook (als je het over de duivel hebt
)
Apart!
quote:Hij weet ook dat ik dat doe
Op maandag 15 december 2003 15:29 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Dat doet _The_General_ ook (als je het over de duivel hebt
)
Apart!
En
Mel. C.
Ik heb bijna alles van Melanie C ook promo's, promovideo's virgin internal use only's etc etc
quote:Ben je ook nog wel even bezig!
My little pony verzameling
Ik heb inmiddels al uit Canada, VS, Duitsland, Belgie (Franstalig ), en China. Alles snel en geod, behalve die Canadese. Die roeien hun post nog over de oceaan volgens mij.
quote:Ik heb nog nooit echt problemen gehad, ook Canada... dat is er meestal binnen een week. langste is tot nu toe de UK geweest eigelijk.
Op maandag 15 december 2003 15:33 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ben je ook nog wel even bezig!
Ik heb inmiddels al uit Canada, VS, Duitsland, Belgie (Franstalig
), en China. Alles snel en geod, behalve die Canadese. Die roeien hun post nog over de oceaan volgens mij.
En met die ponies, tsja, ik ben al 4 jaar bezig heb nu zown 335 originele, 119 gen2 en 33 gen3 ponies! ^-^
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:32 schreef pro_jeex het volgende:Ik heb bijna alles van Melanie C ook promo's, promovideo's virgin internal use only's etc etc
Ben je al een tijd mee bezig dan?
(ik ben nog maar net begonnen)
quote:Vanaf het begin en daarvoor (ik ben/was erelid bij de spice girls fan club
Op maandag 15 december 2003 15:39 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Ben je al een tijd mee bezig dan?
(ik ben nog maar net begonnen)
quote:Ga ik nog een keer doen idd, plaats ik ook een zeldzameoriginele foto van Adolf Hitler die ik een keer op de kop getikt heb
Op maandag 15 december 2003 15:49 schreef _The_General_ het volgende:
he maar pro_jeexs, je moet wel een keer je sa foto;s laten zien in c&h he!
quote:Hehehe
Op maandag 15 december 2003 15:48 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ik ben/was erelid bij de spice girls fan club
Ik zal die Yank nu maar even gaan betalen. Kan ie mijn gesigneerde Raquel Welch lobbycard opsturen.
quote:Een paar jaar geleden kregen een kameraad van me en ik ineens een kerstkaart van hun
Op maandag 15 december 2003 15:54 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Hehehe
Ik zal die Yank nu maar even gaan betalen. Kan ie mijn gesigneerde Raquel Welch lobbycard opsturen.
Vervelend, mensen die niet even kunnen mailen dat ze/wanneer ze gaan betalen of wat de verzendkosten zijn zodat ik niet kan betalen!
quote:Dat is inderdaad irritant en het kost tijd, duurt het langer voor dat je het krijgt
Op maandag 15 december 2003 16:33 schreef Aien het volgende:
*sigh*Vervelend, mensen die niet even kunnen mailen dat ze/wanneer ze gaan betalen of wat de verzendkosten zijn zodat ik niet kan betalen!
is best leuk hoor, beetje kopen en verkopen, maar mn hele kamer staat vol met eBay zooi die ik nog moet verkopen, en het komt er maar niet van het in TurboLister in te voeren...
en ik blijf maar kopen
code:1885 positieve commentaren. 644 zijn afkomstig van individuele gebruikers. 2 neutrale commentaren.
1 negatieve commentaren. 1 zijn afkomstig van individuele gebruikers.
Ivo
quote:Heb je nooit gehad dat een paar schoenen wat kleiner uitviel??
Op maandag 15 december 2003 19:31 schreef Solitarias het volgende:
Idd, ik koop me helemaal kaal op Ebay, vooral schoenen uit de VS............al wel 1200 EUR uitgegeven dit kwartaal..maar nu stop ik echt!
quote:Ja, heb ik wel eens gehad. Ik weet nu per merk precies welke maat (lengte en breedte) ik moet hebben, maar soms zijn ze bv net te smal. Vaak moet je er dan gewoon een paar keer op lopen en dan worden ze wel breder, ze gaan naar je voet staan merk ik. Ik heb 1 paar dat in de lengte te klein was eens laten oprekken bij een schoenhersteller, maar da's toch niet echt je van het.
Op maandag 15 december 2003 20:19 schreef schatje het volgende:[..]
Heb je nooit gehad dat een paar schoenen wat kleiner uitviel??
Wat ik in het begin deed was het opmeten van al mijn schoenen: hoe breed en lang is de zool. Dan met de verkoper mailen of hij ook de schoen wil opmeten (als de maten nog niet vermeld zijn) en zo kun je heel redelijk schatten of een bepaalde schoen je zal passen of niet.
Of gewoon naar een winkel in Nederland gaan en daar eens e.e.a. passen en de maten opschrijven (met goede smoes om ze dan toch niet te kopen...) en dan via Ebay op de kop zien te tikken
Ik bied bij enige twijfel ook nooit meer dan 15 USD voor een paar schoenen (tenzij ik het merk+model ken, dan doe ik wel eens wat meer), dan beperk je je verlies bij miskoop
Zo kun je bijzonder voordelig een mooie schoenverzameling opbouwen
Mindere ervaringen heb ik met bv broeken, die moet ik soms in Nederland nog laten veranderen (te wijde pijpen- houd ik persoonlijk niet van), te smalle broekband etc..maar ik heb wel een paar zeer goede koopjes gedaan intussen
Overhemden gaat goed: als je de kraag,mouwlengte en het merk kent, kan er niet veel mis gaan...
Jasjes en pakken koop ik niet via Ebay, die laat ik meestal op maat maken/aanpassen (daar ben ik zeer kritisch op: een pak moet perfect zitten, anders draag ik het niet - het is ook erg leuk om in de lunchpauze in het centrunm van Den Haag slechtzittende pakken te kijken - 95% der mannen is schuldig!)
Verder heb ik ook redelijk wat fiets en bergsportkleding gekocht op Ebay ("technical wear"), dat maakt niet zo heel veel uit of dat goed zit, de functionaliteit (waterdicht-winddicht-warm) staat hier voorop (zeker, een visuele ramp, maar dat boeit me in de bergen niet)
[Dit bericht is gewijzigd door Solitarias op 15-12-2003 23:35]
quote:Ik snap wat je bedoelt
Op maandag 15 december 2003 19:31 schreef Solitarias het volgende:
Idd, ik koop me helemaal kaal op Ebay, vooral schoenen uit de VS............al wel 1200 EUR uitgegeven dit kwartaal..maar nu stop ik echt!
quote:Mijn geld raakt ooit eens op.......
Op maandag 15 december 2003 23:59 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik snap wat je bedoelt
Alleen ik stop niet
Zeer gevaarlijk: over 1 week komt de 13e maand binnen....Zo'n Suunto Observer Titanium is wel heel veel goedkoper op Ebay.....
NEE, IK DOE HET NIET!!!!
quote:
Op dinsdag 16 december 2003 00:16 schreef Solitarias het volgende:
NEE, IK DOE HET NIET!!!!
Ik ben al weer goed aan het uitzoeken, volgende week loon
quote:Had dat nou niet gezegd, nou zit ik ook weer op ebay, de pest is ook nog dat ik daarna ook altijd ff op ricardo.nl en qoop.nl moet kijken.
Of ben ik de enige die daar last van heeft?Het is zo makkelijk om op Bod Plaatsen of Nu Kopen te klikken.
quote:same here,
Op dinsdag 16 december 2003 00:22 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik ben al weer goed aan het uitzoeken, volgende week loon
heb erg mooie hoffmann kaarten gezien met handtekening, waar vind jij sa foto's? vind ze pracktisch nooit
quote:Ik heb wel us wat op eBay gekocht en via die verkopers prive dan weer zulke foto's. Verder zijn er verschillende websites die ik afstruin zeg maar.
Op dinsdag 16 december 2003 01:09 schreef _The_General_ het volgende:[..]
same here,
heb erg mooie hoffmann kaarten gezien met handtekening, waar vind jij sa foto's? vind ze pracktisch nooit
quote:Die laatste twee vind ik 3 keer niets. Je kunt er niets leuks krijgen.
Op dinsdag 16 december 2003 01:05 schreef trekpop het volgende:[..]
Had dat nou niet gezegd, nou zit ik ook weer op ebay, de pest is ook nog dat ik daarna ook altijd ff op ricardo.nl en qoop.nl moet kijken.
quote:Ken je Esprit mail order al??
Op dinsdag 16 december 2003 07:25 schreef pro_jeex het volgende:[..]
Ik heb wel us wat op eBay gekocht en via die verkopers prive dan weer zulke foto's. Verder zijn er verschillende websites die ik afstruin zeg maar.
Is wel een beetje duur, maar ze hebben wel veel mooie dingen van artiesten.
quote:Bedoel je dit
Op dinsdag 16 december 2003 07:47 schreef schatje het volgende:[..]
Ken je Esprit mail order al??
Is wel een beetje duur, maar ze hebben wel veel mooie dingen van artiesten.
quote:Nog nooit.
Op dinsdag 16 december 2003 09:43 schreef Soldier2000 het volgende:
Zijn jullie nooit opgelicht ofzo?
quote:ja precies, ik check wel alles ff.
Op dinsdag 16 december 2003 09:52 schreef NorthernStar het volgende:
Ik ook niet. Als ik het niet vertouw qua produkt of verkoper laat ik het wel schieten.
quote:zeer zeker niet, je moet weten waar je moet kijken, ik heb er dingen gekocht die 10x zoveel waard waren!
Op dinsdag 16 december 2003 09:58 schreef method21 het volgende:
tis gewon een grote online rommelmarkt
quote:Precies, veel mensen hebben niet eens door wat ze verkopen. Ik heb zulke vette dingen goedkoop gekocht, dat ik het heb moeten laten verzekeren
Op dinsdag 16 december 2003 10:00 schreef _The_General_ het volgende:[..]
zeer zeker niet, je moet weten waar je moet kijken, ik heb er dingen gekocht die 10x zoveel waard waren!
quote:Wat check je dan, als je iets uit het buitenland koopt?
Op dinsdag 16 december 2003 09:58 schreef pro_jeex het volgende:[..]
ja precies, ik check wel alles ff.
quote:Feedback commentaren, voornanelijk
Op dinsdag 16 december 2003 12:51 schreef Soldier2000 het volgende:[..]
Wat check je dan, als je iets uit het buitenland koopt?
En kijken wat er over het product gezegd wordt ook waar is (op andere websites)
quote:vooral de feebacks. Als iemand 10000 succesvolle verkopen heeft met aanprijzingen, dan weet je dat het goed zit, betaal je via paypal, dan is je koop verzekerd.
Op dinsdag 16 december 2003 12:51 schreef Soldier2000 het volgende:[..]
Wat check je dan, als je iets uit het buitenland koopt?
quote:dat niet alleen maar zijn ook heel veel mensen die een bedrijfje zijn begonnen en gewoon nieuwe dingen op ebay verkopen, ipv een eigen webshop of er gewoon naast.
Op dinsdag 16 december 2003 10:00 schreef _The_General_ het volgende:[..]
zeer zeker niet, je moet weten waar je moet kijken, ik heb er dingen gekocht die 10x zoveel waard waren!
quote:helemaal waar, pas alleen op als je verkoopt naar de states, is daar mode om betalingen terug te trekken nadat je je spullen hebt gestuurd
Op dinsdag 16 december 2003 13:54 schreef pro_jeex het volgende:[..]
vooral de feebacks. Als iemand 10000 succesvolle verkopen heeft met aanprijzingen, dan weet je dat het goed zit, betaal je via paypal, dan is je koop verzekerd.
quote:Als ik al aan Amerika verkoop, dan altijd cash, nooit Paypal. Ik koop alleen met paypal. Meestal verkoop ik alleen binnen Nederland.
Op dinsdag 16 december 2003 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:[..]
helemaal waar, pas alleen op als je verkoopt naar de states, is daar mode om betalingen terug te trekken nadat je je spullen hebt gestuurd
Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?
quote:Kijk er naar of iemand veel positie waarderingen heeft, en wat ie zoal verkoopt, iemand die 1000+ positieve waarderingen heeft en geen of weinig negatieven (kan eens gebeuren) die kan je wel vertrouwen, die wil zijn/haar goeie naam niet kwijt.
Op woensdag 17 december 2003 10:46 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik wil ook graag via E-Bay kopen, zit er vaak op te kijken, maar vraag me af of het allemaal wel betrouwbaar is ??Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?
quote:Ik heb net vandaag een guns n roses videoband binnen uit the UK en ik heb nog nooit problemen gehad, je moet per verkoper beoordelen of het safe is/ lijkt.
Op woensdag 17 december 2003 10:46 schreef GoldenHeritage het volgende:
Ik wil ook graag via E-Bay kopen, zit er vaak op te kijken, maar vraag me af of het allemaal wel betrouwbaar is ??Wat nou als een artikel niet verstuurd wordt ? Of dat het fake is ?
Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?
quote:ja, een prachtige Loden Mantel gekocht op Ebay.de, Ebay.de kan ik je sowieso aanraden.
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef GoldenHeritage het volgende:
Thnx voor de reacties, maar ik wil vooral kleding kopen.
De meeste aparte kleding die op Ebay.com te vinden is, kun je in nederland niet, of TE DUUR kopen ?Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?
IK heb wel lonsdale polo's en black metal shirts gekocht op ebay, redelijk goedkoop
Ik zal nog wel eens op .de kijken, is misschien wat meer in de buurt, dan America.
quote:Schoene..yep, veel ervaring, zie paar post hierboven van mij
Op woensdag 17 december 2003 14:40 schreef GoldenHeritage het volgende:
Thnx voor de reacties, maar ik wil vooral kleding kopen.
De meeste aparte kleding die op Ebay.com te vinden is, kun je in nederland niet, of TE DUUR kopen ?Zelfde met schoenen .. iemand daar ervaring ?
quote:meestal als ik voor mooie schoenen kijk, betaal ik er alsnog over de tweehonderd voor.
Op donderdag 18 december 2003 11:41 schreef Solitarias het volgende:[..]
Schoene..yep, veel ervaring, zie paar post hierboven van mij
Hier in de winkel 370 EUR, ik koop ze vaak voor 9.99 UDS @ Ebay.com (al vele malen gelukt)
Welke schoenen kijk jij dan ?
quote:Mijn nieuwste aanwinst, een zadelschoen van Allen Edmonds, gisteren binnen gehad, vandaag aan de voet.
Op vrijdag 19 december 2003 09:23 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
meestal als ik voor mooie schoenen kijk, betaal ik er alsnog over de tweehonderd voor.
En dan kijk ik vooral bij Prada, D&G en GUCCI.Welke schoenen kijk jij dan ?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1
Wellicht wat excentriek voor de Nederlandse Jan Modaal, maar een uitstekende aanvulling op mijn (immer groeiende) collectie
Bij de merken die jij noemt betaal je gewoon stuitend veel voor het merkje zelf imho
quote:leuke shoes
Op vrijdag 19 december 2003 12:53 schreef Solitarias het volgende:[..]
Mijn nieuwste aanwinst, een zadelschoen van Allen Edmonds, gisteren binnen gehad, vandaag aan de voet.
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2871097307&category=11503&rd=1
Wellicht wat excentriek voor de Nederlandse Jan Modaal, maar een uitstekende aanvulling op mijn (immer groeiende) collectie
Bij de merken die jij noemt betaal je gewoon stuitend veel voor het merkje zelf imho
maar anyweg, jij koopt geen nieuwe shoes ??? Want ik snap niet dat je anders zo weinig geld ervoor kwijt bent.
quote:Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.
Op vrijdag 19 december 2003 14:21 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
leuke shoes
maar anyweg, jij koopt geen nieuwe shoes ??? Want ik snap niet dat je anders zo weinig geld ervoor kwijt bent.
Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.
(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).
quote:mkaay .. snap um, ik ga nog maar eens ff op ebay.de en .com rondstruinen of ze nog wat zleuks hebben.
Op vrijdag 19 december 2003 14:33 schreef Solitarias het volgende:[..]
Nee, op Ebay koop ik altijd 'used shoes', mijn max. prijs ligt op 20 USD (ex S&H). Deze zijn vaak nog in ZEER GOEDE conditie (lees: vrijwel nieuw). Gewoon ff ontsmetten (Dettol), poetsen, eventueel hakken laten vervangen/bijslijpen en gaan met die banaan.
Daar doe ik niet moeilijk over: als je 10 USD betaalt voor echt bijna (maar idd niet helemaal) nieuwe schoenen of 370-450 EUR voor exact dezelfde nieuw, dan weet ik het wel hoor!
Na 2 maanden zien deze schoenen er toch precies hetzelfde uit als de Ebay-schoenen.....
En: ik houdt niet van nieuwe schoenen qua uiterlijk: goede schoenen worden steeds mooier als je er vaak op loopt, ze rijpen als het ware.(in NL koop ik wel nieuwe, die kan ik uitgebreid passen en weet dan ook zeker dat ze de prijs waard zijn).
Thnx voor je vele info iig!
quote:Als je 'slim zoeken' gebruikt kun je kiezen voor "Objecten beschikbaar voor ... Nederland", dan heb je gelijk alle ebay sites wereldwijd.
Op vrijdag 19 december 2003 14:38 schreef GoldenHeritage het volgende:[..]
mkaay .. snap um, ik ga nog maar eens ff op ebay.de en .com rondstruinen of ze nog wat zleuks hebben.
Thnx voor je vele info iig!
Hoewel ik zelf altijd "Objecten beschikbaar voor elk land" gebruik en mail ik gewoon even als Nederland er niet bij staat. Tot nu toe was het geen probleem het dan alsnog naar Nederland te verzenden.
quote:Klikken is leuk
quote:Yep, da's ook mijn aanpak. Werkt vaak idd
Op vrijdag 19 december 2003 15:26 schreef NorthernStar het volgende:[..]
Hoewel ik zelf altijd "Objecten beschikbaar voor elk land" gebruik en mail ik gewoon even als Nederland er niet bij staat. Tot nu toe was het geen probleem het dan alsnog naar Nederland te verzenden.
Leuk om dingen te kopen die je hier nooit in de winkel hebt gezien en als je een beetje mazzelt hoeft het helemaal niet zo duur te zijn.
- een Fiets ( was alleen jammer dat de verkoper in Breda zat en ik in Amsterdam woon , was dan ook mijn eerste koop)
- dvd's
- een lampje ( bleek wel erg lelijk te zijn toen 'ie binnen was...)
- kleding
ook zit ik super veel op Marktplaats.
Daar heb ik echt van alles verkocht;
- katten ( binnekort staat er weer een nestje op van mij
)
- kleding
- fiets
- Louis vuitton tasjes uit Turkije
- Boeken en cd's..... echt álles..
Ebay & marktplaats
quote:Yeeeh! En ik een paar leren schoenen voor 1 dollar!
Op woensdag 4 februari 2004 16:02 schreef Scandalous het volgende:
Yaaaaaayyyyy weer een tas gewonnen!
quote:ik een dvdtje
Op woensdag 4 februari 2004 17:36 schreef Solitarias het volgende:[..]
Yeeeh! En ik een paar leren schoenen voor 1 dollar!
quote:Nodeloos???
Op donderdag 5 februari 2004 10:29 schreef Megumi het volgende:
Nee geen last van nodeloos geld uitgeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |