abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15426880
Te koop:
Een supercomplete dreamcast set met veel accessoires en genoeg games om voorlopig vooruit te kunnen.

Wat zit er allemaal bij de dreamcast set?
- 1 goedwerkende Sega Dreamcast
- 2 Officiele Sega DC Controllers
- 1 Rf kabel
- 1 RGB Scartkabel
- 2 Originele Sega 100blocks VMU's (memory cards met display).
- 1 200blocks memory card.
- 2 Originele Sega DC Rumble Packs
- 1 Third Party Rumble Pack met ingebouwd flitslampje waar je niets aan hebt
- 1 Blaze Arcade stick. Een beetje plastic achtig aanvoelend maar speelt erg prettig
- 1 Sega DC Lightgun, pistooltje dus
- 1 Sega DC Fishing Rod, oftewel een vishengel. Piept een beetje.
- 1 Sega DC Muis
- 1 Sega DC Toetsenbord
- 1 Sega DC Microphone voor planet ring en seaman.
- 1 set Third Party Maraca's, oftewel sambaballen (werken beter dan de officiele van sega)
- 1 Total control, Ps2 muis / PSX / PS2 controller adapter

Games: Soul Calibur, House of the dead 2, Blue Stinger, Planet Ring, Virtua Striker 2, TrickStyle, Sega Rally 2, Marvel vs Capcom, 2x Chu chu rocket
Plus een flinke map met homebrew software en games.

De dreamcast hoeft niet weg, mag wel

Creatief bieden vind ik erg leuk, kom dus met een leuk voorstel. Ik ben op zich op zoek naar een leuk mobieltje voor mijn vriendin, al het andere is altijd een leuke verrassing. Verkopen in losse onderdelen kan, alleen daar besluit ik pas toe als alles weg is. Aangezien er meestal interesse is in dezelfde onderdelen, is de kans dat dit gebeurt vrij klein.

Wat is er tot nu toe geboden:
Beste Cash bod:
170 euro (te laag, los brengt dit alles gauw 250 euro op)
Beste Creatief:
Nieuwe Ps2+ 3210
Ps2 + dvd speler
3510 + 100 euro.
(helaas ben ik niet op zoek naar een ps2 )

Verzending zoals gewoonlijk na vooruitbetaling, verzendkosten delen we. Contact: pat_dino@hotmail.com

pi_15427671
Zijn dit alle spellen die je hebt, die er bij zitten? Ik heb interesse en vind het best leuk om zo'n fishing rod te hebben of van die samba di amigo ballen maar zonder bijpassende spellen heb ik daar niet zoveel aan.
pi_15428064
Mail me maar eventjes voor dit soort vragen (mail staat niet in je profiel)
pi_15428127
quote:
Op maandag 15 december 2003 14:28 schreef DinoPK het volgende:
Mail me maar eventjes voor dit soort vragen (mail staat niet in je profiel)
Misschien willen andere mensen ook wel weten wat je antwoord is.

[Dit bericht is gewijzigd door Conflict op 15-12-2003 14:30]

pi_15428205
Tuurlijk zitten dit soort spellen erbij, alleen dan wel in de homebrew map
pi_15428604
Is het ook mogelijk om alleen die dreamcast met controllers en kabels te kopen en dus zonder al die andere zooi ?
pi_15428698
Doe maar een bod, het is mogelijk alleen ik beslis pas als elk onderdeel verkocht is, anders blijf ik met de minder gewilde dingen zitten.

En er zit geen zooi bij hoor

pi_15428887
Ik biedt voor alleen de kale DC met controllers en kabels en 2 controllers 60 euro. Die games kan ik allemaal zelf wel regelen .
pi_15430554
Games gaan ook weg voor de kostprijs hoor, en de dreamcast gaat niet zonder deze weg.

Zowieso heb ik al veel betere aanbiedingen gehad, dus ik moet je teleurstellen...

pi_15430927
Jammer, maar ik ben ook niet gek als ik meer dan dat ga betalen voor een 2de hands kale dreamcast als een nieuwe cube maar 88 eurie is.
pi_15432543
Ja idd is de cube nieuw goedkoper als een nieuwe dreamcast, alleen hou er wel rekening mee dat de games op de cube weer 50 euro kosten...

Als particuliere verkoper is het toch geen doen om altijd de handel te volgen, binnen een week heb je soms een waardevermindering van 50%, dan zou je voor 25% van de aanschafkosten je spullen moeten gaan verkopen...

Zowieso is deze set denk ik leuker voor verzamelaars of heavy gamers, dan voor iemand die even een console wil hebben.

maandag 15 december 2003 @ 18:48:40 #12
64616 R-e-n-e
Clio 16v driver
pi_15434602
Dreamcast roeleert nog steeds hoor
Zo is bijv. Dead or Alive 2 op de DC mooier dan op de PS2.
pi_15434641
quote:
Op maandag 15 december 2003 17:22 schreef DinoPK het volgende:
Ja idd is de cube nieuw goedkoper als een nieuwe dreamcast, alleen hou er wel rekening mee dat de games op de cube weer 50 euro kosten...

Als particuliere verkoper is het toch geen doen om altijd de handel te volgen, binnen een week heb je soms een waardevermindering van 50%, dan zou je voor 25% van de aanschafkosten je spullen moeten gaan verkopen...

Zowieso is deze set denk ik leuker voor verzamelaars of heavy gamers, dan voor iemand die even een console wil hebben.

Hoeveel had jij in gedachten dan?
pi_15442961
Wat ik eerst in gedachten had is niet haalbaar ivm de nieuwprijzen van tegenwoordig. Doe gewoon je bod, en dan zien we wel waar het schip strandt. Er is 170 geboden voor de hele set, wat ik nog te weinig is aangezien het pakket als ik alles los zou verkopen dik 250 euro opbrengt (excl de cd-r's).

tip:
Hardware, telefoontje, e.d. zijn erg leuk om creatief mee te bieden.

pi_15447327
kick 16/12
  dinsdag 16 december 2003 @ 20:33:29 #16
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_15464564
keej , het los verkoop is dan nog wel niet begonnen ( ik ben optimistisch ingesteld ) .... ik zoek nog een lightgun game ! Die wordt hier verkocht maar alles in 1 koop waar ik niets aan heb maaaaaar misschien wel een 2e lightgun met game misschien
Dus mocht je overgaan tot losse verkoop dan biedt ik ( mits de lightgun origineel is en in goede staat ,geld ook voor het spel ) ¤ 40 inclusief !!
Ik lees het wel
Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
pi_15474348
Daan , je hebt mail. Als jij verder akkoord gaat is de lightgun + hotd2 verkocht.

Voor de rest van de set kan geboden worden, is je bod te laag dan ga ik er niet (gelijk) op in.
Liefst de hele set weg natuurlijk (-lightgun + hotd2 dan).

woensdag 17 december 2003 @ 18:52:35 #18
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_15490199
quote:
Op woensdag 17 december 2003 08:36 schreef DinoPK het volgende:
Daan , je hebt mail.
U 2
Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: