Laten we er geen geheim van maken...
Het is het meest openbare geheim op het fok forum. Yvonne's voorliefde voor +/- 19 jarige hunks, knapen, gozers, kerels, nerds en rockers.
Laten we eens eerlijk wezen. Iedereen heeft als mannelijke user wel te vertellen hoe hij ontknaapt is door deze schuchtere-jongemannen-verslindende Forum Admin.
Ik zal als eerste het taboe doorbreken, ik verwacht dat met deze openingspost het hek van de dam is...
Hoe ik mijn maagdelijkheid verloor aan de fok- oermoeder
Ik weet het nog alsof het de dag van gister was.
In een bepaald topic had ik Yvonne gevraagd om de user Sai te bannen, opdat ze een kratje Leffe in ontvangst mocht nemen.
Na wat over en weer digitaal gesjans vroeg Yvonne of ik de Leffe ook wou langsbrengen.
Vol opwindingen en onzekerheid ging ik in op dat aanbod.
Toen ik nerveus aanbelde deed ze de deur open, en daar stond ze.
Slechts gekleed in een niets verhullend catsuit deed ze open, mijn mond zakt bijna tot aan mijn voeten...
Ik kon het niet geloven wat ik zag! Yvonne had in het knusse halletje een SP poster hangen.
Nog nerveuzer dan ik al was stapte ik binnen, in mijn rechterhand had ik stoer het kratje Leffe bier vast.
Voorzichtig ging ik op haar vuurrode sofa zitten, Yvonne kwam naast me zitten en schonk een Leffe in.
Oh damn, wat een geweldig gevoel:
Die zachte streling, alle emoties die opeens gingen pieken, kippenvel en totale ontspanning. Wat smaakt Leffe toch lekker.
Urenlang heb ik samen met haar Leffe gedronken (denk ik) en op een gegeven moment werd alles zwart. De Leffe had haar tol geeist.
Die dag erna werd ik wakker in een meterkast. Maar... dit was niet mijn meterkast! Deze meterkast rook naar Leffe en Liefde.
Yvonne's meterkast .
Toen Yvonne geschrokken de meterkastdeur opendeed wist ik het zeker, ik was nu een man.
Yvonne vertelde me dat ik niet langer kon blijven, ik kreeg vaag iets mee over paardrijles...
Gelukkig was Yvonne bereidt me naar het station te rijden...
Alhoewel alles zwart is en ik de daadwerkelijke gedachte niet kan bovenhalen, toch weet ik zeker dat ik nu een échte man ben...
Maar nu het taboe doorbroken is, hoe ben jij ontknaapt door Yvonne?
quote:De lijst is langer hoor
Op maandag 15 december 2003 12:41 schreef Xebrozius het volgende:
Swami, JK, FF, BS, SU kom op zeg!
quote:Namen willen we horen!
Op maandag 15 december 2003 12:43 schreef yvonne het volgende:[..]
De lijst is langer hoor
Zit ik zo een beetje goed?
quote:Maak er een topic over
Op maandag 15 december 2003 12:45 schreef SignOTheTimes het volgende:
Tijd voor een verbond Knut!
quote:Een Meet-Suprise.
Op maandag 15 december 2003 12:48 schreef MrTorture het volgende:
Anaal met een voorbinddildo
Op een forummeeting
Onverwacht
quote:Je vond het maar wat lekker
Op maandag 15 december 2003 12:48 schreef MrTorture het volgende:
Anaal met een voorbinddildo
Op een forummeeting
Onverwacht
Pijn is fijn
quote:Breuls...!
Op maandag 15 december 2003 12:47 schreef Tanjaatje het volgende:
Bij welke manlijke FA moet ik zijn?
quote:
Op maandag 15 december 2003 12:50 schreef JaWi het volgende:
Op het hooi zijn wij toen in vol gallop gegaan!
quote:Ik ben meer een rol als martelaar gewend
Op maandag 15 december 2003 12:49 schreef yvonne het volgende:[..]
Je vond het maar wat lekker
Pijn is fijn
en je gebruikte niet eens glijmiddel
quote:Zilte zeelucht
Op maandag 15 december 2003 12:59 schreef Dagonet het volgende:
Na het honoreren van een banaanvraag vond ik gisteren in mijn mailbox een mailtje met het verzoek tot het maken van een afspraak. Helaas is het erg moeilijk voor haar om een gaatje te vinden in haar agenda zodat wij uitgekomen zijn op een onbestemd weekend, ergens in Juli, in de kwelders van Zeeland, ik moet zelf de Leffe meenemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |