Ik hoorde dat je op het Forum van FOK achter bijna alle muzieknummers kon komen die je zoekt, dat is het proberen waard lijkt mij.
Nu is mijn vraag het volgende: Ik zoek de titel en artiest van het nummer dast gebruikt wordt in de nieuwe Orange reclame.
BVD
Hans Barenbrug
Ik zal dat topic even voor je opzoeken.
quote:
Op maandag 15 december 2003 10:23 schreef Ache-T het volgende:
utfs
quote:uit: Prachtige nieuwe Muziek FAQ! Updated: 12/12/2003
Soms worden er weleens dubbele topics geopend of dingen gedaan die niet helemaal door de beugel kunnen, je kunt er dan wel met z'n allen leuk op springen met kreten als "SLOTJUH!!!" en "UTFS!", maar als wij iets irritant vinden, dan is het dat, want het werkt sfeerverpestend. Uitspraken als "UTFS" worden dan ook bijna altijd verwijderd. Een moderator zal kijken of het topic dicht moet, in de tussentijd kun je natuurlijk altijd een link geven naar een reeds bestaand topic. Als je iets ziet wat niet door de beugel kan, dan kun je dat natuurlijk altijd even melden aan Vork of mij. Hoe je dat kunt doen, volgt later.
.
quote:ok
Op maandag 15 december 2003 10:25 schreef blieblie het volgende:[..]
[..]uit: Prachtige nieuwe Muziek FAQ! Updated: 12/12/2003
.
Ik heb net op STER gekeken, maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Kan iemand mij daar wat tips voor geven.
BVD
quote:Staat je monitor aan?
Op maandag 15 december 2003 10:28 schreef hbarenbrug het volgende:
Bedankt,Ik heb net op STER gekeken, maar ik kan niet vinden wat ik zoek. Kan iemand mij daar wat tips voor geven.
BVD
quote:Klopt helemaal!
Op maandag 15 december 2003 10:30 schreef th0r het volgende:
dat nummer hoor je toch ook in Pulp Fiction als Marsellus met Butch praat in zijn club?
Het is voo rhet eerst dat ik dit forum gebruik, excuses voor de STOMME BEGINNERSFOUTEN.
In ieder geval bedankt
Hans Barenbrug
quote:kwist het wel
Op maandag 15 december 2003 10:32 schreef Zeeuwigan het volgende:[..]
Klopt helemaal!
quote:Als je de faq leest maak je die fouten niet meer.
Op maandag 15 december 2003 10:32 schreef hbarenbrug het volgende:
Sorry mensen,Het is voo rhet eerst dat ik dit forum gebruik, excuses voor de STOMME BEGINNERSFOUTEN.
In ieder geval bedankt
Hans Barenbrug
quote:
Op maandag 15 december 2003 10:34 schreef Conflict het volgende:[..]
Als je de faq leest maak je die fouten niet meer.
quote:Yep thats him...... very cool song
Op maandag 15 december 2003 10:26 schreef Zeeuwigan het volgende:
Al Green - Let's stay together
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |