quote:Op woensdag 28 juli 2004 09:13 schreef QuietGuy het volgende:
[..]Ben je nu helemaal virusvrij?
Pardon? Dat doe ik nog altijd hierquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:49 schreef cygnusx het volgende:
Bedankt QG! voor het sluiten van al mijn nutteloze topics waarvan ik het nut na 3 min al niet meer inzie enzo...
Idd, Slarioux sluit alle topics. Nutteloos of niet, maakt niet uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Pardon? Dat doe ik nog altijd hier
Gmail van Google [ deel 50 ] Jubileumquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:54 schreef Timens het volgende:
ik heb ook nog 3 invites over, iemand?:D
Jij was toch SpongeBob?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik
Geweldig!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 13:44 schreef Brighteyes het volgende:
Die kneuzen hier hebben de mailserver dus spongebob genoemd...
Ok, toegegeven, ik moest wel meteen aan jou denken!
Ik loop niet met de rage mee, ik was de rage voor, en loop nu achterquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:08 schreef woutabest het volgende:
QG, dank je dat je avatar nog steeds spongebob bevat!
Ik hoor ze al zeggen tegen elkaar: 'Spongebob is down, kan jij hem weer herstarten?'quote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:18 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Geweldig!
Ik was het niet want mijn servers heten dios en diavolo, beetje filosofische gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |