abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 november 2004 @ 12:33:56 #151
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23162813
Hugo zou nooit naast Sneijder willen zitten in de studio. (terwijl Vennegoor ook een "wat nou" naar zn eigen teamgenoten schreeuwde..), gewoon een klein kind.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_23162844
Die man heeft dringend kledingadvies nodig, laten we dat vooropstellen.

Verder is hij van al die voetballeuteraars nog het beste te pruimen. Een echte roddeltante, wel amusant om te horen welke nieuwtjes hij nu weer via sms heeft binnen gekregen. Johan Derksen is een verschrikkelijke man want die neemt het allemaal enorm serieus en die moet z’n oplage vergroten, terwijl Borst meestal zoiets heeft van: ik roep maar wat want het gaat toch nergens over. Wat natuurlijk ook zo is. Z’n stukjes in het AD zijn meestal ook lekker zuur.
pi_23162854
Wát een man die Borst, prachtig om op de zondagavond naar te kijken!
pi_23162896
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Bensdorp het volgende:
Die man heeft dringend kledingadvies nodig, laten we dat vooropstellen.

Verder is hij van al die voetballeuteraars nog het beste te pruimen. Een echte roddeltante, wel amusant om te horen welke nieuwtjes hij nu weer via sms heeft binnen gekregen. Johan Derksen is een verschrikkelijke man want die neemt het allemaal enorm serieus en die moet z’n oplage vergroten, terwijl Borst meestal zoiets heeft van: ik roep maar wat want het gaat toch nergens over. Wat natuurlijk ook zo is. Z’n stukjes in het AD zijn meestal ook lekker zuur.
Mee eens. Maar wat boeit het wat voor kleding die man aan heeft?
slettebak [@] gmail.com
  maandag 8 november 2004 @ 12:38:31 #155
67174 Dos37
Come on Twente
pi_23162915
Hugo is een beste kearl maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Derksen
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_23163412
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:37 schreef JaWi het volgende:

[..]

Mee eens. Maar wat boeit het wat voor kleding die man aan heeft?
Op zich niks, maar Hugo is een ouwe zak en dan vind ik het nogal kinderachtig overkomen.

Maar misschien is het gewoon zijn stijl, of misschien doet ie het wel opzettelijk om Jack van Geld, met z'n casual For Fellows kledinglijn op stang te jagen. Wie zal het zeggen?
  maandag 8 november 2004 @ 13:03:04 #157
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_23163475
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:00 schreef Bensdorp het volgende:

[..]

Op zich niks, maar Hugo is een ouwe zak en dan vind ik het nogal kinderachtig overkomen.

Maar misschien is het gewoon zijn stijl, of misschien doet ie het wel opzettelijk om Jack van Geld, met z'n casual For Fellows kledinglijn op stang te jagen. Wie zal het zeggen?
die Quick shirts die hij een tijd gedragen heeft waren echt wel oke !!!!
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_23163697
quote:
Op maandag 8 november 2004 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Hugo zou nooit naast Sneijder willen zitten in de studio. (terwijl Vennegoor ook een "wat nou" naar zn eigen teamgenoten schreeuwde..), gewoon een klein kind.
Vennegoor reageerde zo omdat ie baalde van z'n gemiste kans, heb je em ooit eerder op zulk gedrag kunnen betrappen of niet? Nee, dat dacht ik al. Sneijder gedraagt zich zo omdat het gewoon een verveldend arrogant mannetje is dat naast z'n schoenen is gaan lopen, wie is er nou het kleine kind!?

Borst verteld gewoon wat hij weet (en hij weet echt veel van voetbal), dat mensen daar niet tegen kunnen is hun probleem. Ik vind het een goeie kerel, terecht dat ie een eigen topic heeft!!
  maandag 8 november 2004 @ 13:42:54 #159
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23164446
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:13 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:

[..]

Vennegoor reageerde zo omdat ie baalde van z'n gemiste kans, heb je em ooit eerder op zulk gedrag kunnen betrappen of niet? Nee, dat dacht ik al. Sneijder gedraagt zich zo omdat het gewoon een verveldend arrogant mannetje is dat naast z'n schoenen is gaan lopen, wie is er nou het kleine kind!?

Borst verteld gewoon wat hij weet (en hij weet echt veel van voetbal), dat mensen daar niet tegen kunnen is hun probleem. Ik vind het een goeie kerel, terecht dat ie een eigen topic heeft!!
"Wat nou!!" zeg je niet als je een kans mist. Overigens was dat bij Sneijer ook het geval ..
Vennegoor is een vuile speler, die mag ik toch al niet. Maar dat terzijde.

Dat Hugo vertelt wat hij weet moet hij weten. So what dat hij net iets meer bronnen heeft dan anderen. Feit blijft dat zaken in de voetballerij per dag (kunnen) veranderen.. Mijn probleem is het trouwens niet hoor. Ik kan zappen
pi_23165397
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:42 schreef Cheiron het volgende:

"Wat nou!!" zeg je niet als je een kans mist. Overigens was dat bij Sneijer ook het geval ..
Vennegoor is een vuile speler, die mag ik toch al niet. Maar dat terzijde.
Ik kan me goed voorstellen dat als je al een tijdje niet gescoord hebt, je mist een dot van een kans en een teamgenoot zegt tegen je: "hé, je had em beter aan mij kunnen geven" of "nou, Jan, die had je wel kunnen maken", je dan op dat moment niet op zo'n opmerking zit te wachten. Bij Sneijder lag het wat anders; die ging uit een moeilijke hoek voor eigen succes in plaats van de bal gewoon voor te geven. Verder is het gewoon een arrogant ventje dat denkt dat ie de status van vedette heeft omdat de pers een paar keer positief over em heeft geschreven na de wedstrijd tegen Schotland. Jan is volgens mij een nuchtere kerel die niet (in het openbaar) zeurt als ie op de bank zit en zeker geen "fuck you" en middelvinger naar z'n coach slingert.
quote:
Feit blijft dat zaken in de voetballerij per dag (kunnen) veranderen..
Snap niet zo goed wat je daar mee bedoelt...
  maandag 8 november 2004 @ 14:27:18 #161
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23165520
En volgens mij praat jij gewoon iedereen na.
pi_23165700
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:27 schreef twi het volgende:
En volgens mij praat jij gewoon iedereen na.
Hahaha, inderdaad ja...waarom eigenlijk?
  maandag 8 november 2004 @ 14:40:46 #163
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23165910
Hoe weet je of 'ie inderdaad arrogant is, en denkt dat 'ie de status van een vedette heeft omdat de pers een paar keer positief over 'm heeft geschreven? Heb je 'm wel eens gesproken? Iedereen lult elkaar achterna tegenwoordig hier. Hij heeft twee keer inderdaad een fout gemaakt. Een keer na een gefrustreerd EK, en een keer nadat Sonck 'm (zoals vrij gebruikelijk onterecht) op z'n kloten gaf terwijl hij zelf ook al anderhalf jaar bar weinig laat zien en Sneijder er nog best vaak een vrije trap in schiet. Met dat "Wat nou" is niks mis. Vriendelijk is het niet, maar begrijpelijk wel.

En niemand meld dan bovendien meer dat Sneijder de wedstrijden erna bij een wissel keurig een handje gaf aan Koeman, en ook verder geen problemen maakte met z'n plek op de bank deze week.

Nee hoor, Borst beschuldigt 'm eens over iets waar Hugo zich zelf constant schuldig aan maakt, en 't is gelijk weer waar. Ben wel benieuwd, waarom Sneijder als voetballer dan niet beinvloed mag worden zoals jij beweert, maar dat je er zelf weinig van merkt als je huppelend achter al die schrijvende aarschlikkers met een mening over Sneijder aan loopt.
  maandag 8 november 2004 @ 14:46:51 #164
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_23166080
Ah, het ging dus niet over mij, vond het al een vreemde opmerking.
pi_23167438
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef twi het volgende:
Hoe weet je of 'ie inderdaad arrogant is, en denkt dat 'ie de status van een vedette heeft omdat de pers een paar keer positief over 'm heeft geschreven? Heb je 'm wel eens gesproken? Iedereen lult elkaar achterna tegenwoordig hier. Hij heeft twee keer inderdaad een fout gemaakt. Een keer na een gefrustreerd EK, en een keer nadat Sonck 'm (zoals vrij gebruikelijk onterecht) op z'n kloten gaf terwijl hij zelf ook al anderhalf jaar bar weinig laat zien en Sneijder er nog best vaak een vrije trap in schiet. Met dat "Wat nou" is niks mis. Vriendelijk is het niet, maar begrijpelijk wel.
Ik maak dat op uit wat ik zie; dat "wat nou", "fuck you", die middelvinger of dat mekkeren als ie niet speelt komen op mij als arrogant en asociaal over. Het spijt me dat dit niet origineel genoeg voor je is.
quote:
En niemand meld dan bovendien meer dat Sneijder de wedstrijden erna bij een wissel keurig een handje gaf aan Koeman, en ook verder geen problemen maakte met z'n plek op de bank deze week.
Ja erna, dan is het kwaad al geschied. Hij zal trouwens wel aardig moeten doen want anders speelt ie helemaal niet meer.
quote:
Nee hoor, Borst beschuldigt 'm eens over iets waar Hugo zich zelf constant schuldig aan maakt, en 't is gelijk weer waar. Ben wel benieuwd, waarom Sneijder als voetballer dan niet beinvloed mag worden zoals jij beweert, maar dat je er zelf weinig van merkt als je huppelend achter al die schrijvende aarschlikkers met een mening over Sneijder aan loopt.
Tuurlijk mag Sneijder beinvloed worden, mijn punt is alleen dat hij er niet zo goed mee om kan gaan. En tot die conclusie ben ik zelf gekomen, zonder te huppelen en zonder aarschlikkende schrijvers...ehh...schrijvende aar...laat ook maar
  maandag 8 november 2004 @ 16:02:01 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_23167615
Dan zijn er nog wel heel wat meer spelers asociaal. Poeh, poeh, wat is die Buffel toch een asociale arrogante speler zeg, altijd maar zeuren dat 'ie weg wil als de situatie niet veranderd.

Gaat er bij mij niet in, want ook Buffel is doorgaans als ik 'm hoor gewoon een slimme, vriendelijke en goeie gozer. Spelers willen spelen, anders raken ze gefrustreerd. Dat hier en daar de spelvreugde tot een moetje is geworden bij spelers als Sneijder ben ik met je eens (gisteren ook, moest hij als invaller de vrije trap per se nemen i.p.v. Rosales die 't een keer wilde proberen), maar dat betekent voor mij absoluut niet dat 'ie ineens totaal afgekraakt moet worden.
pi_23167913
Okee, dat zeuren als ie niet speelt is misschien niet zo'n sterk argument. Dat doen er inderdaad veel meer, maar die doen het wel op een wat subtielere manier. Die gaan ook niet gelijk hun gram halen bij de coach, dat deed Buffel gister ook niet.
pi_23168262
quote:
Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef twi het volgende:
Een keer na een gefrustreerd EK, en een keer nadat Sonck 'm (zoals vrij gebruikelijk onterecht) op z'n kloten gaf terwijl hij zelf ook al anderhalf jaar bar weinig laat zien en Sneijder er nog best vaak een vrije trap in schiet.
Als je van daar een vrije trap in een keer op doel schiet, moet je hem maken. Anders krijg je -volledig terecht - verwijten van je medespelers over je heen. Hij nam het risico, dan ook niet janken als Sonck er terecht wat van zegt.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_23228529
Hugo
Life sucks
pi_23228826
Hugo is wel een lul maar hij heeft soms wel weer grappige dingen te zeggen. Hij vindt het ook alleen maar leuk wanneer mensen hem niet mogen....
maar ik mag hem op zich wel...
pi_23266931
Ook Hugo hunkert diep van binnen naar liefde, warmte en erkenning hoor...
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_23307190
quote:
Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Bjoro het volgende:

[..]

die Quick shirts die hij een tijd gedragen heeft waren echt wel oke !!!!
Echt wel!!! Bij Komt dat schot een weekje terug had hij ook supertoffe Quick kleren aan! Enne, kleren maken de man he!
  woensdag 17 november 2004 @ 23:09:54 #173
108514 MM-Murdoch
Mad man Murdoch
pi_23390580
Hij is dit seizoen een stuk minder.
pi_23391289
Als je zo negatief bent moet je oppassen of je na een tijdje nog wel serieus word genomen..

Ik neem hem (de helft van de tijd) iig niet meer serieus..
pi_23479623
Hugo Borst is zó leuk. Ik heb wel eens mijn bedenkingen gehad over hem, maar het is echt iemand die je erbij moet hebben. Ik zie mezelf af en toe wel een beetje in 'm terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')