Mee eens. Maar wat boeit het wat voor kleding die man aan heeft?quote:Op maandag 8 november 2004 12:35 schreef Bensdorp het volgende:
Die man heeft dringend kledingadvies nodig, laten we dat vooropstellen.
Verder is hij van al die voetballeuteraars nog het beste te pruimen. Een echte roddeltante, wel amusant om te horen welke nieuwtjes hij nu weer via sms heeft binnen gekregen. Johan Derksen is een verschrikkelijke man want die neemt het allemaal enorm serieus en die moet z’n oplage vergroten, terwijl Borst meestal zoiets heeft van: ik roep maar wat want het gaat toch nergens over. Wat natuurlijk ook zo is. Z’n stukjes in het AD zijn meestal ook lekker zuur.
Op zich niks, maar Hugo is een ouwe zak en dan vind ik het nogal kinderachtig overkomen.quote:Op maandag 8 november 2004 12:37 schreef JaWi het volgende:
[..]
Mee eens. Maar wat boeit het wat voor kleding die man aan heeft?
die Quick shirts die hij een tijd gedragen heeft waren echt wel oke !!!!quote:Op maandag 8 november 2004 13:00 schreef Bensdorp het volgende:
[..]
Op zich niks, maar Hugo is een ouwe zak en dan vind ik het nogal kinderachtig overkomen.
Maar misschien is het gewoon zijn stijl, of misschien doet ie het wel opzettelijk om Jack van Geld, met z'n casual For Fellows kledinglijn op stang te jagen. Wie zal het zeggen?
Vennegoor reageerde zo omdat ie baalde van z'n gemiste kans, heb je em ooit eerder op zulk gedrag kunnen betrappen of niet? Nee, dat dacht ik al. Sneijder gedraagt zich zo omdat het gewoon een verveldend arrogant mannetje is dat naast z'n schoenen is gaan lopen, wie is er nou het kleine kind!?quote:Op maandag 8 november 2004 12:33 schreef Cheiron het volgende:
Hugo zou nooit naast Sneijder willen zitten in de studio. (terwijl Vennegoor ook een "wat nou" naar zn eigen teamgenoten schreeuwde..), gewoon een klein kind.
"Wat nou!!" zeg je niet als je een kans mist. Overigens was dat bij Sneijer ook het geval ..quote:Op maandag 8 november 2004 13:13 schreef Tommie_Hillfigo het volgende:
[..]
Vennegoor reageerde zo omdat ie baalde van z'n gemiste kans, heb je em ooit eerder op zulk gedrag kunnen betrappen of niet? Nee, dat dacht ik al. Sneijder gedraagt zich zo omdat het gewoon een verveldend arrogant mannetje is dat naast z'n schoenen is gaan lopen, wie is er nou het kleine kind!?
Borst verteld gewoon wat hij weet (en hij weet echt veel van voetbal), dat mensen daar niet tegen kunnen is hun probleem. Ik vind het een goeie kerel, terecht dat ie een eigen topic heeft!!
![]()
Ik kan me goed voorstellen dat als je al een tijdje niet gescoord hebt, je mist een dot van een kans en een teamgenoot zegt tegen je: "hé, je had em beter aan mij kunnen geven" of "nou, Jan, die had je wel kunnen maken", je dan op dat moment niet op zo'n opmerking zit te wachten. Bij Sneijder lag het wat anders; die ging uit een moeilijke hoek voor eigen succes in plaats van de bal gewoon voor te geven. Verder is het gewoon een arrogant ventje dat denkt dat ie de status van vedette heeft omdat de pers een paar keer positief over em heeft geschreven na de wedstrijd tegen Schotland. Jan is volgens mij een nuchtere kerel die niet (in het openbaar) zeurt als ie op de bank zit en zeker geen "fuck you" en middelvinger naar z'n coach slingert.quote:Op maandag 8 november 2004 13:42 schreef Cheiron het volgende:
"Wat nou!!" zeg je niet als je een kans mist. Overigens was dat bij Sneijer ook het geval ..
Vennegoor is een vuile speler, die mag ik toch al niet. Maar dat terzijde.
Snap niet zo goed wat je daar mee bedoelt...quote:Feit blijft dat zaken in de voetballerij per dag (kunnen) veranderen..
Hahaha, inderdaad ja...waarom eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2004 14:27 schreef twi het volgende:
En volgens mij praat jij gewoon iedereen na.
Ik maak dat op uit wat ik zie; dat "wat nou", "fuck you", die middelvinger of dat mekkeren als ie niet speelt komen op mij als arrogant en asociaal over. Het spijt me dat dit niet origineel genoeg voor je is.quote:Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef twi het volgende:
Hoe weet je of 'ie inderdaad arrogant is, en denkt dat 'ie de status van een vedette heeft omdat de pers een paar keer positief over 'm heeft geschreven? Heb je 'm wel eens gesproken? Iedereen lult elkaar achterna tegenwoordig hier. Hij heeft twee keer inderdaad een fout gemaakt. Een keer na een gefrustreerd EK, en een keer nadat Sonck 'm (zoals vrij gebruikelijk onterecht) op z'n kloten gaf terwijl hij zelf ook al anderhalf jaar bar weinig laat zien en Sneijder er nog best vaak een vrije trap in schiet. Met dat "Wat nou" is niks mis. Vriendelijk is het niet, maar begrijpelijk wel.
Ja erna, dan is het kwaad al geschied. Hij zal trouwens wel aardig moeten doen want anders speelt ie helemaal niet meer.quote:En niemand meld dan bovendien meer dat Sneijder de wedstrijden erna bij een wissel keurig een handje gaf aan Koeman, en ook verder geen problemen maakte met z'n plek op de bank deze week.
Tuurlijk mag Sneijder beinvloed worden, mijn punt is alleen dat hij er niet zo goed mee om kan gaan. En tot die conclusie ben ik zelf gekomen, zonder te huppelen en zonder aarschlikkende schrijvers...ehh...schrijvende aar...laat ook maarquote:Nee hoor, Borst beschuldigt 'm eens over iets waar Hugo zich zelf constant schuldig aan maakt, en 't is gelijk weer waar. Ben wel benieuwd, waarom Sneijder als voetballer dan niet beinvloed mag worden zoals jij beweert, maar dat je er zelf weinig van merkt als je huppelend achter al die schrijvende aarschlikkers met een mening over Sneijder aan loopt.
Als je van daar een vrije trap in een keer op doel schiet, moet je hem maken. Anders krijg je -volledig terecht - verwijten van je medespelers over je heen. Hij nam het risico, dan ook niet janken als Sonck er terecht wat van zegt.quote:Op maandag 8 november 2004 14:40 schreef twi het volgende:
Een keer na een gefrustreerd EK, en een keer nadat Sonck 'm (zoals vrij gebruikelijk onterecht) op z'n kloten gaf terwijl hij zelf ook al anderhalf jaar bar weinig laat zien en Sneijder er nog best vaak een vrije trap in schiet.
Echt wel!!! Bij Komt dat schot een weekje terug had hij ook supertoffe Quick kleren aan! Enne, kleren maken de man he!quote:Op maandag 8 november 2004 13:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die Quick shirts die hij een tijd gedragen heeft waren echt wel oke !!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |