Ex-door Johan Derksen ontdekte voetbal-journalist. Tegenwoordig de grootste vijand van Johan en oh zo goed, volgens zichzelf, ingevoerd.
Houdt van retro-trainingspakjes en kokketeert met zijn zogenaamde wetenwaardigheden.
Spui in dit topic alle Hogo-wetenswaardigheden, zoals hij ook weer wist te melden dan Ben Haverkort ooit in de jeugdopleiding van Ajax zat.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 15-12-2003 01:12]
quote:Ik ook niet, ik vind Youri veel leuker om te horen, en verstandiger...
Op maandag 15 december 2003 01:15 schreef static het volgende:
Ik mag hem niet.
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:15 schreef static het volgende:
Ik mag hem niet.
Wim Jonk, Spelbos, Youri Mulder () en die Borst, ga maar door. Maar hij zorgt wel wat voor controverse en dat is in dat knuffelcultuurtje van Van Gelder wel nodig.
Jack is een leuk verslaggever maar een journalist/presentator van niks, dat is het grootste probleem : zijn gespreksleiding en vragen. Een beetje de voetbalequivalent van Olaf Mol, leuk enthousiast maar altijd maar dat geslijm.
Anders had je best wat kunnen maken van zo'n groepje op zondagavond. Nee, dan leidt die Genee zijn programma toch heel wat beter op RTL5. En daardoor een veel beter programma.
Overigens vind ik Youri steeds beter worden, je ziet echt dat ie probeert het vak van journalist goed uit te voeren.
Nou hij heeft gezegd dat Robben naar Real Madrid gaat, zeker wist hij t zelf.... Kom op zeg!!!!
Daarnaast heeft Borst best veel betrouwbare bronnen, dus hij zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Verdient hij er ook nog een flesje wijn aan........
quote:haha van wijn zal hij best wel houden he... Nou doe maar zo'n weddeschap van emigreren ofzo dan maar..
Op maandag 15 december 2003 01:43 schreef Woffel het volgende:
http://voetbal.fok.nl/index.fok?onderdeel=nieuws&id=4070Daarnaast heeft Borst best veel betrouwbare bronnen, dus hij zou best wel eens gelijk kunnen hebben. Verdient hij er ook nog een flesje wijn aan........
quote:Een SCH figuur dus.
Op maandag 15 december 2003 01:07 schreef golfer het volgende:
Wat een leuke, arrogante, zogenaamd alles wetende, relschopper, vul het verder maar in, is die man toch.
[Dit bericht is gewijzigd door navvy op 15-12-2003 01:58]
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:56 schreef navvy het volgende:
knip
[Dit bericht is gewijzigd door navvy op 15-12-2003 01:57]
quote:ik ook. Die Hugo en Jack zijn zo partijdig als de pest. Youri is naar mijn mening wat objectiever.
Op maandag 15 december 2003 01:15 schreef HeyFreak het volgende:Ik ook niet, ik vind Youri veel leuker om te horen, en verstandiger...
quote:Geef mij maar Johan Derksen!!!!
Op maandag 15 december 2003 01:56 schreef yozd het volgende:[..]
ik ook. Die Hugo en Jack zijn zo partijdig als de pest. Youri is naar mijn mening wat objectiever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |