quote:'k Ben geboren in Enschede. Heb er m'n hele leven gewoond.
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef onetouch het volgende:omdat jij import bent en 8erhoekers denkt te kunnen uitsluiten
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:21 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Wij gooiden vroeger een laken over de kooi van de parkiet, om 'm stil te krijgen.
.
quote:KIJK nou!!! Dat hoop ik ook over een paar maanden te kunnen doen
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
.
quote:ohjah het rotonderverhaal
Op maandag 15 december 2003 00:24 schreef Waxxer het volgende:Jajaja een verhaal ken je al (dat ik werd uitgescholden bij de rotonde). Zes weken lang schoffelen, onkruid plukken, stoeptegels uit de stoep halen (en de andere, vaste medewerker hoogde de stoep op zodat de tegels weer recht kwamen te liggen), en ik heb in het buitengebied het volgende moeten doen:
Een lange weg met jonge boompjes. Die boompjes hebben steun nodig en staan aan een paal met zo'n zwarte, rubberen band. Ik moet voelen of die paal nog goed in de grond stond en of die band nog vast zat. Zo niet, dan legde ik de paal aan de kant van de weg. later liep ik dus weer die hele weg af, dit keer met een gemeente-autootje erbij. En moest ik het spul van de kant van de weg in dat autootje gooien
en ik verdiende FL 5,25 per uur. We hebben het dan over 1997. Bij het tankstation waar ik toen al werkte, verdiende ik in een weekend bijna evenveel als dat vakantiewerk in een week. Maarja, tankstation was duitsland he...
*confession*
quote:je kunt het hebben
Op maandag 15 december 2003 00:25 schreef ysklontje2000 het volgende:En ik ben maar 2 keer keihard op m'n muil gegaan.
Dat krijg me met van die uitgezakte uitleenschaatsen.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:29 schreef onetouch het volgende:[..]
ohjah het rotonderverhaal
![]()
*confession*
Dat voelt alsof het gisteren gebeurd is.... *zucht*
quote:it's a small world
Op maandag 15 december 2003 00:26 schreef DennisMoore het volgende:'k Ben geboren in Enschede. Heb er m'n hele leven gewoond.
quote:half jaartje inmiddels wel geloof ik
Op maandag 15 december 2003 00:30 schreef Waxxer het volgende:
Dat voelt alsof het gisteren gebeurd is.... *zucht*
quote:Da's het voordeel van grasparkieten, die kunnen je vinger er niet afbijten.
Op maandag 15 december 2003 00:28 schreef Waxxer het volgende:KIJK nou!!! Dat hoop ik ook over een paar maanden te kunnen doen
Als ik het nu probeer, zal ik een kootje moeten missen, vrees ik
Dit was trouwens nog niks. Het mannetje dat ik eerst had, ging helemaal met z'n koppie scheef zitten, zodat je 'm in z'n nekje kon kroelen, met je vinger... of met je neus, als ie op je schouder zat. .
quote:Mijn ouders zijn import. Dat geef ik toe.
Op maandag 15 december 2003 00:30 schreef onetouch het volgende:it's a small world
En ik schijn geen accent te hebben (daardoor?) .
quote:Dat ik het verteld heb ja
Op maandag 15 december 2003 00:32 schreef onetouch het volgende:[..]
half jaartje inmiddels wel geloof ik
Maar toen het echt gebeurde, leefden we in de hete zomer van 1997, toen ik nog onschuldig en zonder achterstanden naar de examenklas van de havo ging Maar ik heb zoooveeel bizarre toestanden meegemaakt, dat vergeet je gewoon nooit.
quote:ik ben import, export en schijn een eigen accent te hebben gecreëerd
Op maandag 15 december 2003 00:33 schreef DennisMoore het volgende:Mijn ouders zijn import. Dat geef ik toe.
.
En ik schijn geen accent te hebben (daardoor?)
.
maar wanneer ga je verhuizen?
quote:Cool!!! En hoe zit dat dan met parkietenvrouwtjes? Zal het daarmee ook wel lukken, of zijn ze vaak net zo onhandelbaar als de menselijke?
Op maandag 15 december 2003 00:32 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Da's het voordeel van grasparkieten, die kunnen je vinger er niet afbijten.
.
Dit was trouwens nog niks. Het mannetje dat ik eerst had, ging helemaal met z'n koppie scheef zitten, zodat je 'm in z'n nekje kon kroelen, met je vinger... of met je neus, als ie op je schouder zat.
.
quote:When the time is right.
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef onetouch het volgende:ik ben import, export en schijn een eigen accent te hebben gecreëerd
maar wanneer ga je verhuizen?
quote:Op basis van mijn ervaring met maar liefst één mannetje en één vrouwtje, durf ik daar geen uitspraken over te doen.
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef Waxxer het volgende:Cool!!! En hoe zit dat dan met parkietenvrouwtjes? Zal het daarmee ook wel lukken, of zijn ze vaak net zo onhandelbaar als de menselijke?
quote:Slaap lekker!
Op maandag 15 december 2003 00:37 schreef onetouch het volgende:
ik ga,
Wij gaan ook!! Welterusten allemaal!
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:01 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het icoontje van XMN8R (helemaal nu-ie zo verkleind is) een beetje vindt lijken op een ehm... fallus-achtig iets?.
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
Ja!.. Kan ik het helpen! Wie neemt er nou een klein lulletje als icoon.
[Dit bericht is gewijzigd door XMN8R op 15-12-2003 01:39]
Hij is gister maar op goed geluk op zelfde plek gaan zitten en hoopte dat ik ook weer zou komen
En gelukkig was dat zo, hij is echt mijn type en hij praat heel grappig omdat het een ras amsterdammer is die net na 10 jaar in duitsland te hebben gewoont weer hier woont, en tjah net allebei onze relatie beeindigt na vele jaren, dus dat ik fijn praten
quote:
Op maandag 15 december 2003 01:27 schreef raptorix het volgende:
Pffffffff heb weer eens totaal geen slaap
Goede nieuws is dat ik verliefd ben
Verleden week kwam ik hem tegen en is erg gezellig geworden, helaas raakten we elkaar kwijt bij het jassen ophalenHij is gister maar op goed geluk op zelfde plek gaan zitten en hoopte dat ik ook weer zou komen
En gelukkig was dat zo, hij is echt mijn type en hij praat heel grappig omdat het een ras amsterdammer is die net na 10 jaar in duitsland te hebben gewoont weer hier woont, en tjah net allebei onze relatie beeindigt na vele jaren, dus dat ik fijn praten
Klein voorbeelje van de machines waarmee ik mag spelen:
Prettige week verder
quote:Fijne week, en wel voorzichtig doen he
Op maandag 15 december 2003 01:51 schreef Cazman het volgende:
Mensen ik ben een klein weekje weg. Van Maandag t/m vrijdag wat schooldingetjes doen.Klein voorbeelje van de machines waarmee ik mag spelen:
Prettige week verder
quote:Veel plezier
Mensen ik ben een klein weekje weg. Van Maandag t/m vrijdag wat schooldingetjes doen.Klein voorbeelje van de machines waarmee ik mag spelen:
Prettige week verder
Ik ga slaapje doen, tot morgen
quote:Fotootje is spiegelbeeld. Er staat CAT op en 325.
Prettige week verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |