quote:Ooohhh ja jij ging slapen!! Nou, droom zacht, hou je taai, en succes morgen als je weer moet werken
Op maandag 15 december 2003 00:15 schreef ajuu het volgende:[..]
ja weltrusten dus
trusten
quote:I detect not force within you, young paddowan
Op maandag 15 december 2003 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
teach me, oh mighty one
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:14 schreef onetouch het volgende:[..]
snoete zoeg'n
Sorry.... toen ik 18 was heb ik 6 weken vakantiewerk gehad bij de buitendienst van de gemeente, dat is allemaal een beetje blijven hangen
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:00 schreef onetouch het volgende:mensen uit Twente/Achterhoek wel
quote:*toch nog probeert*
Op maandag 15 december 2003 00:17 schreef onetouch het volgende:[..]
I detect not force within you, young paddowan
I'm a very fast learner
*hoopvol kijkt*
*teleurgesteld naar bed gaat en huilend in slaap valt*
quote:in de buitendienst van de gemeente????
Op maandag 15 december 2003 00:17 schreef Waxxer het volgende:
Sorry.... toen ik 18 was heb ik 6 weken vakantiewerk gehad bij de buitendienst van de gemeente, dat is allemaal een beetje blijven hangen
quote:Wij gooiden vroeger een laken over de kooi van de parkiet, om 'm stil te krijgen.
Op maandag 15 december 2003 00:15 schreef Waxxer het volgende:
uh ohhhh..... donderdag was mijn parkiet WEL stil rond deze tijd....
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:19 schreef beaverhausen het volgende:*toch nog probeert*
I'm a very fast learner
*hoopvol kijkt*
*teleurgesteld naar bed gaat en huilend in slaap valt*
quote:Zo sierlijk ging het niet echt. Het was weer de 1e keer sinds 10 jaar dat ik op een paar ijzers stond.
Op maandag 15 december 2003 00:15 schreef onetouch het volgende:[..]
quote:
Op maandag 15 december 2003 00:18 schreef tech het volgende:De lurker revealed:
Welterusten allemaal!
![]()
quote:dan doe je het al met meer regelmaat dan ik
Op maandag 15 december 2003 00:21 schreef ysklontje2000 het volgende:Zo sierlijk ging het niet echt. Het was weer de 1e keer sinds 10 jaar dat ik op een paar ijzers stond.
quote:omdat jij import bent en 8erhoekers denkt te kunnen uitsluiten
Op maandag 15 december 2003 00:23 schreef DennisMoore het volgende:Wrom.
.
quote:Jajaja een verhaal ken je al (dat ik werd uitgescholden bij de rotonde). Zes weken lang schoffelen, onkruid plukken, stoeptegels uit de stoep halen (en de andere, vaste medewerker hoogde de stoep op zodat de tegels weer recht kwamen te liggen), en ik heb in het buitengebied het volgende moeten doen:
Op maandag 15 december 2003 00:20 schreef onetouch het volgende:[..]
in de buitendienst van de gemeente????
what did you do wrong
Een lange weg met jonge boompjes. Die boompjes hebben steun nodig en staan aan een paal met zo'n zwarte, rubberen band. Ik moet voelen of die paal nog goed in de grond stond en of die band nog vast zat. Zo niet, dan legde ik de paal aan de kant van de weg. later liep ik dus weer die hele weg af, dit keer met een gemeente-autootje erbij. En moest ik het spul van de kant van de weg in dat autootje gooien en ik verdiende FL 5,25 per uur. We hebben het dan over 1997. Bij het tankstation waar ik toen al werkte, verdiende ik in een weekend bijna evenveel als dat vakantiewerk in een week. Maarja, tankstation was duitsland he...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |