quote:Alle bijles is welkom
Op maandag 15 december 2003 14:50 schreef XMN8R het volgende:[..]
We hadden het toch niet over autorijden
of je moet "achteruit inparkeren" bedoelen
![]()
quote:pilletje?
Op maandag 15 december 2003 14:53 schreef XMN8R het volgende:[..]
Oh jee, daar gaat de goed naam van meneer L..
je krijgt er geen betere naam door maar het interesseert je ook niet meer zo veel
quote:*aanvraag-formuliertje fax*
Op maandag 15 december 2003 14:53 schreef Mexoryl het volgende:
Alle bijles is welkom. Ik heb nog veel te leren.
quote:zeg
Op maandag 15 december 2003 14:56 schreef beaverhausen het volgende:[..]
pilletje?
je krijgt er geen betere naam door maar het interesseert je ook niet meer zo veel
je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben wel relaxed-nieuwsgierig.
quote:ik zit op m'n werk, niewsgierige ajuu... ben eigenlijk ook aan t receptionellen, maar dan beetje anders...
Op maandag 15 december 2003 14:58 schreef ajuu het volgende:[..]
zeg
heb je ook altijd vrij
of zit je op school? of...je hoeft niet te antwoorden hoor, maar ik ben wel relaxed-nieuwsgierig.
quote:nee dank je, catherina amalia receptionella, ik heb mijn eigen pilletjes al ingenomen.
Op maandag 15 december 2003 15:01 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ook een pilletje?
quote:receptionisten hebben altijd lekker veel tijd he? of niet?
Op maandag 15 december 2003 15:01 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik zit op m'n werk, niewsgierige ajuu... ben eigenlijk ook aan t receptionellen, maar dan beetje anders...
quote:Wat slik je dan zo al?
Op maandag 15 december 2003 15:09 schreef ajuu het volgende:[..]
nee dank je, catherina amalia receptionella, ik heb mijn eigen pilletjes al ingenomen.
= wel genoeg.
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:10 schreef ajuu het volgende:[..]
receptionisten hebben altijd lekker veel tijd he? of niet?
je bent wel erg gul met het verzinnen van bijnamen voor mij, he meneer ajuu?
quote:wat receptioneer jij dan al zoal?
Op maandag 15 december 2003 15:16 schreef beaverhausen het volgende:[..]
je bent wel erg gul met het verzinnen van bijnamen voor mij, he meneer ajuu?
quote:ik neem voornamelijk de telefoon aan en tik wat boekingen in op de compudinges...
Op maandag 15 december 2003 15:22 schreef ajuu het volgende:[..]
wat receptioneer jij dan al zoal?
quote:
Op maandag 15 december 2003 15:25 schreef beaverhausen het volgende:[..]
ik neem voornamelijk de telefoon aan en tik wat boekingen in op de compudinges...
"met ajjuu...hallo? nee, belt u later maar weer terug...zit nu even te fokken..nee, gewoon alleen..."
quote:en daar heb je geen MSN?
Op maandag 15 december 2003 15:25 schreef beaverhausen het volgende:
ik neem voornamelijk de telefoon aan en tik wat boekingen in op de compudinges...
quote:shhhh, ik probeer nog een beetje professioneel over te komen.....
Op maandag 15 december 2003 15:37 schreef XMN8R het volgende:[..]
en daar heb je geen MSN?
quote:Ok ok, ik hou al op
Op maandag 15 december 2003 13:15 schreef XMN8R het volgende:[..]
doe es niet
Wat ik bedoelde is dat dit werk niet op mijn eigen krachten, wensen en studie is afgestemd, maar dat ik het hier "red" dankzij leuke collega's en het feit dat ik huur moet betalen en dit werk 5 min fietsen van m'n werk is. O ja... en de gedachten dat nieuw werk, en werk dat passend is, niet echt makkelijk te vinden is.
Maar qua creativiteit bloed ik dood. Heb al in maaaaaaaaaaaaanden geen gedicht of verhaal meer geschreven, geen cd hoes gesoept of ander kunstwerk of postertje. Heb al maaaaaanden niet meer aan m'n dagboek gewerkt. Om nog maar te zwijgen over strips die ik gemaakt heb.... 0,0.
Jech. Ik bloed dood.
Iemand een infuusje crea?
quote:*stripje crea-pillen overhandig*
Op maandag 15 december 2003 16:50 schreef Ang3l het volgende:
Ok ok, ik hou al opWat ik bedoelde is dat dit werk niet op mijn eigen krachten, wensen en studie is afgestemd, maar dat ik het hier "red" dankzij leuke collega's en het feit dat ik huur moet betalen en dit werk 5 min fietsen van m'n werk is. O ja... en de gedachten dat nieuw werk, en werk dat passend is, niet echt makkelijk te vinden is.
Maar qua creativiteit bloed ik dood. Heb al in maaaaaaaaaaaaanden geen gedicht of verhaal meer geschreven, geen cd hoes gesoept of ander kunstwerk of postertje. Heb al maaaaaanden niet meer aan m'n dagboek gewerkt. Om nog maar te zwijgen over strips die ik gemaakt heb.... 0,0.
Jech. Ik bloed dood.
(de infuusjes zijn op )
quote:Aaaawww, dan ga je in je vrije tijd gewoon iets doen. Daarmee bedoel ik: wandelen, naar een meuseum, winkelen puur om mensen te kijken, kunstboeken lezen in de bieb, door de natuur lopen, gewoon dingen waarvan je eigenlijk denkt, dat is voor burgelijke Troskompaslezers. Dat helpt echt!
Op maandag 15 december 2003 16:50 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ok ok, ik hou al op
Wat ik bedoelde is dat dit werk niet op mijn eigen krachten, wensen en studie is afgestemd, maar dat ik het hier "red" dankzij leuke collega's en het feit dat ik huur moet betalen en dit werk 5 min fietsen van m'n werk is. O ja... en de gedachten dat nieuw werk, en werk dat passend is, niet echt makkelijk te vinden is.
Jech. Ik bloed dood.
quote:Creatine
Op maandag 15 december 2003 17:00 schreef XMN8R het volgende:[..]
*stripje crea-pillen overhandig*
(de infuusjes zijn op
)
quote:creativiteit stroomt bij mij door de aderen, zowel qua muziek, concepten en tekenen als in het verzinnen
Op maandag 15 december 2003 16:50 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ok ok, ik hou al op
Jech. Ik bloed dood.
ik ga binnenkort een huiskamer restylen in KillBillstyle, en ik ben bezig met twee posters van tori amos .
quote:Fijn om te horen dat er mensen zijn bij wie het nog niet doodbloedt
Op maandag 15 december 2003 17:06 schreef Jerruh het volgende:[..]
creativiteit stroomt bij mij door de aderen, zowel qua muziek, concepten en tekenen als in het verzinnen
.
ik ga binnenkort een huiskamer restylen in KillBillstyle, en ik ben bezig met twee posters van tori amos
.
*pakt creatine stripjes en pillen aan*
O ooow... gaat het nu zoals in Requiem for a Dream?
Hmm, ik moet gewoon een dosisje Eef hebben. Die geeft me altijd wel een energie-boost
quote:Ik ben laatst met Pup naar het ijssculpturenfestival gegaan... is dat Tros genoeg?
Op maandag 15 december 2003 17:03 schreef Waxxer het volgende:gewoon dingen waarvan je eigenlijk denkt, dat is voor burgelijke Troskompaslezers. Dat helpt echt!
![]()
quote:als je dan toch iets wilt doen: maak voor mij eens een poster van tori amos, waarop haar grootse kwaliteit duidelijk zichtbaar is! en gooi al je creativiteit in de strijd!
Op maandag 15 december 2003 17:08 schreef Ang3l het volgende:[..]
Fijn om te horen dat er mensen zijn bij wie het nog niet doodbloedt
*pakt creatine stripjes en pillen aan*
O ooow... gaat het nu zoals in Requiem for a Dream?Hmm, ik moet gewoon een dosisje Eef hebben. Die geeft me altijd wel een energie-boost
die killbillkamer wordt cool! ik mag een gigantische muurschildering maken, in mangastyle .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |