quote:ik ook ik ook ik ook
Op zondag 21 december 2003 23:14 schreef Larry101 het volgende:[..]
Wat flauw zeg...
Nu wil ik het weten ook!!!
Daar ben ik erg blij mee. Bij seizoen 1 kwam er nogal een rustige/saaie periode nadat de Gaines-verhaallijn was afgelopen.
quote:Ik ben er nu wat minder zeker van dat het wat wordt tussen Tony en Michelle. Maar tussen Jack en Kate
Op zondag 21 december 2003 23:18 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Tony en Michelle lijkt me leuker... alhoewel 't nu wat lastiger wordt nu Tony lichtelijk anti-Jack is nu en Michelle pro-Jack. Maar ik wil iig snel van die irritante Carrie af!
quote:Ja, straks kunnen we niet slapen...
Op zondag 21 december 2003 23:20 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ga je ons je gedachtengang nog meedelen crazydaisy
quote:Ik denk niet al te groot aangezien hij info wilde hebben die Jack hem niet wilde geven. En de zevende zich nu heeft aangedragen.
Op zondag 21 december 2003 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik ben benieuwd wat de rol gaat worden van die ene gozer (naam ben ik even kwijt) die nu buitengesloten wordt bij CTU.
quote:Yasuf Auda oid toch... Achternaam iig, want die heeft Michelle nog gespelt.... Ik vertrouw hem wel denk ik, zeker als die tape echt nep blijkt te zijn...
Op zondag 21 december 2003 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik ben benieuwd wat de rol gaat worden van die ene gozer (naam ben ik even kwijt) die nu buitengesloten wordt bij CTU.
WAARSCHUWING! IEDEREEN DIE NIET WIL WETEN WIE IK DENK DAT DE 7E COMMANDO IS NIET DE SPOILERTAG LEZEN!
spoiler:
En een mededeling aan de mensen die 24 deel 2 al gezien hebben. Niet laten weten of ik 't juist heb of dat ik lariekoek vertel...
quote:Nu hopenlijk weer wel
Op zondag 21 december 2003 23:20 schreef Larry101 het volgende:[..]
Ja, straks kunnen we niet slapen...
quote:Inderdaad, vond trouwens wel leuk dat sayed ali nog terug kwam, en mede daardoor de serie een tweede hoofdstuk laat beginneen, in tegenstelling tot vele anderen in deze serie.
Op zondag 21 december 2003 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
En de mogelijke grondoorlog is er dan nog. 10.000 to 30.000 doden
Ben benieuwd of Palmer bereid is om zo'n offer te brengen!
Als voorbeeld noem ik maar even Nina...
[Dit bericht is gewijzigd door Larry101 op 21-12-2003 23:25]
quote:Om een of andere reden ben ik blij dat hij nog te horen kreeg dat zijn zoontje nog leeft.
Op zondag 21 december 2003 23:19 schreef __Saviour__ het volgende:
En ook leuk dat Sayed-Ali nog mee blijkt te doen. De laatste weken was ik er bang voor dat hij zo'n niet-meer-interessant-voor-het-verhaal persoon was, net zoals Nina bijvoorbeeld
Niet dat hij er veel aan had
quote:'t was wel goed dat Jack dat verteld ja. Ik denk dan ook dat Sayed de waarheid sprak over de tape tegen Jack.
Om een of andere reden ben ik blij dat hij nog te horen kreeg dat zijn zoontje nog leeft.
*edit uitbreiding vermoeden*:
spoiler:
[Dit bericht is gewijzigd door Kontiki op 21-12-2003 23:32]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |