quote:Jammer. Nou ja, dan download ik het wel ergens
Op zondag 21 december 2003 13:08 schreef FritsFlits het volgende:[..]
Denk niet dat het lukt. Ik heb het meteen in Mpeg2 gecaptured. Bestand is 196MB.
quote:Je mist niets. Yorin knipt er niet in. Heb de aflevering op DVD gezien en de laatste paar minuten op Yorin, en ze zijn gewoon hetzelfde.
Op zondag 21 december 2003 11:20 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanavond weer, wat vliegt een week voorbij
[..]Dat herriner ik me nu opeens weer, afgelopen week was HEEL DUIDELIJK te zien dat Yorin knipt. Jack springt nl. 4 minuten voordat de bom ontploft uit 't vliegtuig, dat moet dus rond 22.56 uur zijn (of eerder, de bom ontploft ff voor 11en). Maar direct erna in de volgende scene met Mike en Palmer komt er een klok in beeld: 22.57 uur. We missen dus zo maar 1 minuut...
quote:Jack heeft er zin in?
Op zondag 21 december 2003 12:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
[afbeelding]
24 weer vanavond!
!
quote:Misschien dat het komt door misschien dat er langer reclame oid hier is.
Op zondag 21 december 2003 16:42 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Je mist niets. Yorin knipt er niet in. Heb de aflevering op DVD gezien en de laatste paar minuten op Yorin, en ze zijn gewoon hetzelfde.
quote:De reclame is niet langer, alleen op andere momenten... De reclame is eerder korter, omdat hier een aflevering maar 55 minuten duurt en geen volledig uur...
Op zondag 21 december 2003 18:30 schreef Shogo het volgende:[..]
Misschien dat het komt door misschien dat er langer reclame oid hier is.
Maar ja! Nog 50 minuten en dan is het weer zo ver!
quote:Jepz
Op zondag 21 december 2003 16:42 schreef CloudStrife het volgende:[..]
Je mist niets. Yorin knipt er niet in. Heb de aflevering op DVD gezien en de laatste paar minuten op Yorin, en ze zijn gewoon hetzelfde.
quote:Jack krijgt ongetwijfeld heel wat politie achter zich aan.
Op zondag 21 december 2003 22:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ben benieuwd of almeida "instanties" achter jack gaat aansturen
quote:Die Carrie zal wel op hem inpraten
Op zondag 21 december 2003 22:57 schreef Ender_Wiggin het volgende:
ben benieuwd of almeida "instanties" achter jack gaat aansturen
Wat zou die 7e commando met Kate Warner willen?
Kim's verhaallijn kan me echt niet boeien, het kon gewoon niet anders dan dat ze weer in de problemen zou komen
quote:Mischien was het de "echte"vriend van haar zus, en die zus (ben haar naam kwijt
Op zondag 21 december 2003 22:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Nou ben ik toch wel erg benieuwd wat die commando met Kate van plan is!
quote:Nee, ik kijk de volgende-week-trailer nooit om spoilers te voorkomen
Volgens mij is Mike niet helemaal te vertrouwen, zagen jullie die valse glimlach in-de-volgende-week-in-24....
quote:Zou ik ook moeten doen
Op zondag 21 december 2003 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Nee, ik kijk de volgende-week-trailer nooit om spoilers te voorkomen
quote:ik heb al vrij lang het gevoel dat de president er eigenlijk alleen voor staat omdat iedereen rondom valse bedoelingen lijkt te hebben (zelfs lynn dus, die werkt volgens mij samen met hem)
Op zondag 21 december 2003 22:59 schreef JimmyJames het volgende:
Volgens mij is Mike niet helemaal te vertrouwen, zagen jullie die valse glimlach in-de-volgende-week-in-24....
Of ze moet binnenkort weer eens gaan douchen
Ik vertrouw ook die Carrie voor geen meter, maar dat zal wel de bedoeling wezen. ![]()
En Kim, tsja... ze zit wel in de buurt van de ontploffing. Vind wel dat ze een hoop dingen mee maakt op één dag, maar goed. Kijken wat ze daarvan brouwen... Voordeel is wel dat nu de politie in de buurt is, die kan vertellen dat Jack nog leeft....
Op naar volgende week!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |