quote:Ik vroeg me gisteren toevallig precies hetzelfde af
Op maandag 15 december 2003 16:39 schreef aldostuta het volgende:
Ik meen in een vorig topic eens iets gelezen te hebben over 24 ringtones, en dan met name een ringtone van de telefoons zoals ze bij CTU overgingen. Heeft iemand enig idee waar ik zo'n ringtone vandaan kan halen?
Wat ik wel opvallend vind, is dat je Jack, David en al die anderen die dus 24 uur aan een stuk in touw zijn, nooit ziet gapen, eten, wegdommelen etc.
En het haar van Michelle zit ook nog steeds zo mooi (die ene losse krul langs haar gezicht), ondanks de bomaanslag. Hoe is 't toch mogelijk?!
quote:Dat valt me ook wel op ja. Maar ja, niemand is geïnteresseerd in het realtime volgen van Jack terwijl ie ff rustig op de wc zit, dus zulke dingen hebben ze maar weggelaten denk ik
Wat ik wel opvallend vind, is dat je Jack, David en al die anderen die dus 24 uur aan een stuk in touw zijn, nooit ziet gapen, eten, wegdommelen etc.
Jack wrijft echter regelmatig de vermoeidheid uit zijn gezicht... En zeg nou zelf: wie is er geinteresseerd in een pissende Tony....
quote:Ik heb niet alle afleveringen gezien en toch kan ik alles makkelijk volgen, na 5 minuten zit ik weer helemaal in een verhaal. Dat ik sommige dingen voorspelbaar vind wil nog niet zeggen dat ik het geen goede serie vind, integendeel.
Op maandag 15 december 2003 15:38 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Hallo? 24 Voorspelbaar? Had jij alle plotwendingen al aan zien komen? Bekijk het eens zo: als alles onvoorspelbaar is, beginnen er weer mensen te roepen dat het onrealistisch is.
quote:Hahaha, hij ff een presidentiele dump leggen
Op maandag 15 december 2003 21:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Of als ze niet in een split screen staan, al lijkt het me wel cool om Palmer in zon Split screen met een krant op de plee te zien zitten, heel moeilijk kijkend, terwijl alle andere figuren in de split screen allerlei relevante dingen doen...
quote:Tuurlijk wil je dat niet echt zien, maar ik zou het wel kunnen waarderen als je iemand de plee deur achter zich ziet dicht trekken ofzo... Is toch heel normaal en laat zien dat het verhaal echt realistisch zou zijn...
Op maandag 15 december 2003 21:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Of als ze niet in een split screen staan, al lijkt het me wel cool om Palmer in zon Split screen met een krant op de plee te zien zitten, heel moeilijk kijkend, terwijl alle andere figuren in de split screen allerlei relevante dingen doen...
Beetje jammer dus...
Hebben jullie trouwens ook dat je telkens een beetje vergeet wat er PRECIES is gebeurd?
en erg slecht van yorin om te knippen in de afleveringen. en waarom zouden ze dat doen? je zou toch zeggen dat er genoeg tijd voor reclame is in een amerikaanse serie O_o
quote:Weet je zeker dat Yorin knipt? En waaraan kon je dat zien dan
Op maandag 15 december 2003 22:00 schreef Wytze het volgende:
Ik ben tot de akelige conclusie gekomen dat Yorin knipt in de afleveringen. Ik zag een fragmentje van de ontvoering van Kate Warner. Dat was stukken langer dan wat je op Yorin zag.Beetje jammer dus...
Hebben jullie trouwens ook dat je telkens een beetje vergeet wat er PRECIES is gebeurd?
quote:Op die manier kon die bij die ene oude vriend van em komen, die in die schuur zat verborgen, achter die dikke muur... ben z'n naam even kwijt... en die stuurde em geloof ik naar Nina... of anders om.. zoiets iig...
Op maandag 15 december 2003 23:21 schreef __Saviour__ het volgende:
Vraagje over het begin van het seizoen:
Jack infiltreerde dus in die bende die CTU opblies, maar wat was de reden van de infiltratie? Die bende had niks met de bom te maken, dus waarom die infiltratie?
En dat Yorin in de afleveringen knipt geloof ik niet, zou wel erg stom zijn, want volgens mij verliezen ze dan kijkers, maar ik zal ze wel eens mailen... De reactie krijg je hier...
quote:Ja, maar waarom dachten ze dat dit naar de bom zou leiden? Dat snap ik niet helemaal.
Op die manier kon die bij die ene oude vriend van em komen, die in die schuur zat verborgen, achter die dikke muur... ben z'n naam even kwijt... en die stuurde em geloof ik naar Nina... of anders om.. zoiets iig...
quote:Yorin knipt vaak in series en films, dus ik kan me best voorstellen dat ze ook in 24 knippen helaas.
En dat Yorin in de afleveringen knipt geloof ik niet, zou wel erg stom zijn, want volgens mij verliezen ze dan kijkers, maar ik zal ze wel eens mailen... De reactie krijg je hier...
quote:Joe
Op maandag 15 december 2003 23:29 schreef Larry101 het volgende:[..]
Op die manier kon die bij die ene oude vriend van em komen, die in die schuur zat verborgen, achter die dikke muur... ben z'n naam even kwijt...
quote:Volgens mij hadden ze een link gevonden tussen Second Wave en die gasten, maar erg zeker weet ik dat niet.
Op maandag 15 december 2003 23:30 schreef __Saviour__ het volgende:[..]
Ja, maar waarom dachten ze dat dit naar de bom zou leiden? Dat snap ik niet helemaal.
Ik las net overigens op de teletekst van onze zuiderburen dat 24 gekozen is door het AFI (Amerikaans Film Instituut) tot EEN van de 10 Top TV series van 2003
quote:één van de topseries? Het is dé topserie van 2003
Ik las net overigens op de teletekst van onze zuiderburen dat 24 gekozen is door het AFI (Amerikaans Film Instituut) tot EEN van de 10 Top TV series van 2003
quote:sorry
Op dinsdag 16 december 2003 11:53 schreef Colplay het volgende:
Wat ik mij nou al de hele tijd afvraag is of die baas van Kim nog een x terug komt in de serie. Want je hebt nooit gezien wat er echt met hem gebeurd is en wat hij nou allemaal druk aan het bellen was.
[Dit bericht is gewijzigd door N1nj4 op 16-12-2003 12:19]
Kan weer niet wachten totdat serie 3 op DVD uit komt!
quote:Die vader van Megan die de moeder vermoord had. Niemand weet toch hoe het afgelopen is met hem??
Op dinsdag 16 december 2003 12:18 schreef N1nj4 het volgende:[..]
sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |