quote:In het ergste geval kan je dan een placenta previa hebben of te wel een voorliggende placenta. Dit houd in dat de placenta voor de baarmoeder mond ligt. Dus het kindje kan dan niet op een natuurlijke wijze geboren worden en moet dus met een keizersnede gehaald worden. Maar zoals ik al zei is dit in het ergste geval en zal ik me met 12 weken nog niet al te druk om maken. En zoals de verloskundige al zei het kan nog veranderen. Je vriendin moet gewoon lekker gaan genieten van de zwangerschap.
Op zondag 14 december 2003 21:50 schreef saai het volgende:
een vriendin van mij is 12 weken zwanger, afgelopen week is ze voor het eerst naar de verloskundige geweest. Hier werd op de echo gezien dat haar placenta nogal onderin ligt?! Er werd gezegd dat dit nog kan veranderen, zo niet dan kan dit problemen met de bevalling geven. Heeft iemand hier wel eens van gehoord en/of ervaring mee?
quote:Bedankt voor de info!
Op zondag 14 december 2003 23:15 schreef Quinny het volgende:
In het ergste geval kan je dan een placenta previa hebben of te wel een voorliggende placenta. Dit houd in dat de placenta voor de baarmoeder mond ligt. Dus het kindje kan dan niet op een natuurlijke wijze geboren worden en moet dus met een keizersnede gehaald worden. Maar zoals ik al zei is dit in het ergste geval en zal ik me met 12 weken nog niet al te druk om maken. En zoals de verloskundige al zei het kan nog veranderen. Je vriendin moet gewoon lekker gaan genieten van de zwangerschap.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |