quote:is nu makkelijk gezegd, maar als je had was je wel weer blij geweest
Op donderdag 18 december 2003 00:19 schreef Schanulleke het volgende:
Die kutbeker boeit me toch niet als het me uitkomt.
Gewoon kampioen worden, daar gaat het om.AJAX!
quote:dezelfde die nu zeggen dat de beker nix voor stelt staan wel vooraan als ze hem winnen
Op donderdag 18 december 2003 00:27 schreef craziest het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Vorig jaar had ajax niets gepresteerd maar ow wat waren ze goed ze hadden de beker gewonnen. En nu stelt het ineens niets voor
zwak zoiets
quote:Ja daarom iedere prijs die ze kunnen pakken is meegenomen.
Op donderdag 18 december 2003 00:28 schreef AirRaid het volgende:[..]
dezelfde die nu zeggen dat de beker nix voor stelt staan wel vooraan als ze hem winnen
zwak zoiets
Nu liggen ze europees eruit en ook in de nationale beker eruit dus niet lang zeuren op naar zondag tegen Twente uit.
Moeten ze het dan goed maken of anders is het echt tijd voor de stop.
quote:nou waardeloos, ze hebben de beker nochtans vaak gewonnen dus zo waardeloos is het niet.
Op donderdag 18 december 2003 00:30 schreef Linz het volgende:
de beker is meestal gewoon waardeloos voor ajax, europees halen ze sowieso wel.
quote:zou je niet gezegd hebben als ze vandaag gewonnen hadden
Op donderdag 18 december 2003 00:30 schreef Linz het volgende:
de beker is meestal gewoon waardeloos voor ajax, europees halen ze sowieso wel.
quote:ja dat hebben we vandaag gemerkt
Op donderdag 18 december 2003 00:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax is gewoon veruit de beste ploeg van Nederland
quote:Hadden jullie de wedstrijd van afgelopen zondag nog in de benen zitten?
Op donderdag 18 december 2003 00:37 schreef AirRaid het volgende:[..]
ja dat hebben we vandaag gemerkt
quote:tis not funny
Op donderdag 18 december 2003 00:42 schreef Vulcanus het volgende:[..]
Hadden jullie de wedstrijd van afgelopen zondag nog in de benen zitten?
wat een dramatische wedstrijd.
quote:Probleem is dat vooral Ajax dat van zichzelf vind, sorry maar jongens als Sneyder, VdV en consorten, zijn nog lang niet klaar voor het grote werk, echte toppers drukken ook op dit soort wedstrijden een stempel, en dat doen ze nog niet.
Op donderdag 18 december 2003 00:35 schreef Schanulleke het volgende:
Ajax is gewoon veruit de beste ploeg van Nederland, dus dat kampioenschap pakken we slapend.
Klaar.
Ben dr een beetje van geschrokken eerlijk gezegd.
Een van de mooiste:
quote:
Op woensdag 17 december 2003 22:39 schreef Stefkuh het volgende:
YESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!! 6 minuten blessure tijd!!! Overtreding op overtreding die het absoluut niet waren (met de geel voor Seedorf als dieptempunt).. het is de KNJB niet gelukt!!!!!!!!!!!!!!1
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EN-AA-CEE BREDAAAAAAA!!!
baal flink, dat is zeker, maar helaas vind ik dat ajax de laatste tijd duidelijk ondermaats speelt, lijkt bijna wel feyenoord qua presteren atm
quote:Trabelsi is een toegevoegde waarde maar moet niet teveel op geleund worden aangezien die volgend jaar meer dan waarschijnlijk pleite is.
Op woensdag 17 december 2003 23:20 schreef Chadi het volgende:
hopen dat dat een voordeel is ... trabelsi beter pienaar beter .. galasek en hoppa Ajax is niet meer te stoppen.
quote:@Schanulleke:
Ajax is gewoon veruit de beste ploeg van Nederland, dus dat kampioenschap pakken we slapend.
Klaar.
Dat blijkt maar weer ja ![]()
Het was gister echt gewoon kl*te. Verliezen van dat tering Breda voor de 2de keer dit seizoen. Ik baal er echt gigantisch van
Voetbal
AJAX heeft dit gewoon uit handen gegeven. Kijk een goal tegen dat is nog wel mogelijk, maar er moeten gewoon aan onze kant pogingen afgemaakt worden.
Voor mijn gevoel wilde de spelers allemaal wel, maar wilde ze allemaal voor hun zelf gaan. In de laatste 10 min kwam trouwens geen pass meer aan voorin bij de Ajacieden.
Al met al was het wel een leuke wedstrijd, want ik heb me weer lekker kwaad lopen maak op die h*m*s uit Breda.
Sfeer
Over de sfeer dan even maar weer. Mijn mening: Toppie. Ik stond 411 eerste rij, was volgens mij de enige die daar stond. Maar ik vond de sfeer echt goed. Veel gezang pro AJAX en anti BREDA. Maar ook eerste ring Noord was aanwezig. Als al deze mensen nu ook eens gewoon tijdens de competitie wedstrijden komen, dan weten we tenminste zeker dat we kampioen worden. Want zo hoort het VUUR JE CLUB GEWOON AAN! (
)
Drukte
Zoals voorspelt was het natuurlijk niet druk in het stadion, wel jammer. Het was maar voor zon een lage prijs. Waarom dan niet gaan? Waarom niet je club steunen? Dat snap ik dan niet
Maar ja ik zal in ieder geval vandaag nog even met zon humeur rondlopen want ik baal er echt van!!!!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |