quote:Ik zit morgen in 411, maar ik denk dat ik of in 410 of 409 ga zitten als die mogelijkheid er is!
Op dinsdag 16 december 2003 16:28 schreef superjoden het volgende:[..]
zit zelf in vak 401 as usual.... viel spass en het wordt weer tijd voor een sprankelende pot want de laatste weken gaat het moeizaam maarja de punten worden gewoon gepakt.... denk dat de meeste spelers en ronald blij zijn als het winterstop is zodat de blessures kunnen genezen...
Ik verwacht geen winst, maar hopen doe ik wel!
Dus bij deze hoop ik de uitslag op 2 - 3
Zelfs beter dan Twente of is dat mijn roze bril?
quote:ik ben het met je eens.... Jong Ajax speelt beter idd.... denk dat het eerste het zondag een stuk moeilijker krijgen...
Op dinsdag 16 december 2003 20:12 schreef F1Bas het volgende:
Jong Ajax speelt de eerste helftZelfs beter dan Twente of is dat mijn roze bril?
quote:Ach ja Psv won er easy en ja feyenoord daar wil ik ons niet meer vergelijken
Op dinsdag 16 december 2003 20:17 schreef superjoden het volgende:[..]
ik ben het met je eens.... Jong Ajax speelt beter idd.... denk dat het eerste het zondag een stuk moeilijker krijgen...
quote:mwah niet zo sterk als die andere maar vond hem niet slecht spelen
Op dinsdag 16 december 2003 20:33 schreef El_Bassie het volgende:
Ik vond Dehli de eerste helft anders niet zo sterk..
Vond vooral O'Brien en Culina de betere, hoop dat O'brien snel terugkeert naar het 1e.
quote:Culina vind ik ook wel een goede speler voor het 1ste
Op dinsdag 16 december 2003 20:39 schreef Bartoli het volgende:[..]
mwah niet zo sterk als die andere maar vond hem niet slecht spelen
Vond vooral O'Brien en Culina de betere, hoop dat O'brien snel terugkeert naar het 1e.
quote:Vindt dat Culina een beetje onderschat is, O'Brien was geblesseerd dus dat die eerst wedstrijd ritme opdoet met het 2e is logisch.
Op dinsdag 16 december 2003 20:44 schreef AirRaid het volgende:[..]
Culina vind ik ook wel een goede speler voor het 1ste
jammer dat Ajax af en toe zo mismakend met zijn spelers omgaat
quote:Pasanen zal het moeilijk krijgen met grygera, escude en heitinga voor zich
Op dinsdag 16 december 2003 20:46 schreef Bartoli het volgende:[..]
Vindt dat Culina een beetje onderschat is, O'Brien was geblesseerd dus dat die eerst wedstrijd ritme opdoet met het 2e is logisch.
En ja Pasanen ook een man voor het 1e maar goed die kan voorlopig niet meer op een plaats in het 1e rekenen of er moeten genoeg blessures komen. Vond Pasanen nochtans niet slecht verdedigen in Ajax 1.
blijft een genot om hem te zien spelen ![]()
ben benieuwd naar morgen, ik zal er weer zijn.
quote:Viel mij ook op!
Op dinsdag 16 december 2003 22:54 schreef mitt het volgende:
Walkerblijft een genot om hem te zien spelen
ben benieuwd naar morgen, ik zal er weer zijn.
quote:Dehli of O'Brien bedoel je?
Op dinsdag 16 december 2003 23:11 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Viel mij ook op!
Hij werd zelfs een keer flink kwaad toen het hem allemaal niet naar de zin ging.
Ben ff zijn naam kwijt maar die gast die linksback speelde deed het helemaal niet slecht. Denk dat Ramzi hem flink onderschatte van te voren.
quote:Walker viel mij op en Vermaelen speelde volgens mij als linksback en deed het erg goed.
Op dinsdag 16 december 2003 23:13 schreef Bartoli het volgende:[..]
Dehli of O'Brien bedoel je?
quote:zou kunnen weet ff niet meer
Op dinsdag 16 december 2003 23:15 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Walker viel mij op en Vermaelen speelde volgens mij als linksback en deed het erg goed.
quote:
Van het Schip wil onderzoek naar mogelijkheden aanvechten beslissing Luijten
Hugo Luijten beging in het duel van Jong Ajax tegen FC Twente een voor Ajax dodelijke fout. In plaats van een inworp gaf hij toen het spel na de onderbreking hervat werd FC Twente een hoekschop. Direct daaruit werd gescoord door FC Twente. Tegenover AT5 liet Van het Schip weten woedend te zijn en te zullen laten onderzoeken of dit aangevochten kan worden. Scheidsrechter Luijten gaf tegenover de Amsterdamse zender toe in de fout te zijn gegaan
quote:zie amstel cup topic naar reacties daarop
Op dinsdag 16 december 2003 23:34 schreef Sjorssie het volgende:[..]
Jammer dat het de 2de helft minder ging, al heb ik dat niet gezien. Alleen het doelpunt en het laatste deel van de wedstrijd.
Wat je vooral ziet bij JONG AJAX is dat ze willen strijden en vechten voor een goed resultaat. Het is voor hun allemaal nieuw en ze willen nog bereiken. Jammer dat het alleen zo moet eindigen, maar ik was in ieder geval onder de indruk
en dan met name de eerste helft.
Ben er vanavond misschien alsnog bij...
quote:Zou ook niet best zijn als ze de tijdens wedstijd van het jaar er niet 200% voor gingen.
Op woensdag 17 december 2003 11:15 schreef sugarnieuws het volgende:
Wat je vooral ziet bij JONG AJAX is dat ze willen strijden en vechten voor een goed resultaat.
BTW hoe oud is Culina eigenlijk? Ik kan me nog herrineren dat hij iets van 4 jaar geleden al een grote belofte was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |