Zlatan bracht trouwens wel wat meer sensatie in de ploeg, wat voor meer druk zorgde in de verdediging van Utrecht. En dat is belangrijk zo worden ze bang en maken we ze klein!
Acties voor Para waren geweldig, het kippenvel staat nu nog om mijn armen en voel me vereerd dat ik ook mee kon doen. Trouwens een super gebaar van Nigel naar de Familie van Para!
Tja..over Jol wordt het een en ander nog wel besproken zo te zien. Ik heb mijn mening luidkeels wel van de tribune laten horen en met mij nog wel 1000de andere!
Ik hoop dat de Ajacieden voor woensdag wat fitter zijn, al schat ik NAC niet echt in als een zware tegenstander. Hopelijk pakken we dus een goede revanche op de 4 1 nederlaag van dit seizoen!
Maar ja 1 ding is alweer zeker natuurlijk: we worden gewoon kampioen dit jaar!
quote:4-2 trouwens
Op maandag 15 december 2003 15:43 schreef sugarnieuws het volgende:tekst waar ik het mee eens ben...
Revanche moet er zeker komen, dat lijkt mij duidelijk.
quote:hahah foutje....hmmm ik dacht echt dat het 4 - 1 was geworden, maar ja kan gebeuren
Op maandag 15 december 2003 15:56 schreef F1Bas het volgende:[..]
4-2 trouwens
Revanche moet er zeker komen, dat lijkt mij duidelijk.
[sup]Behalve het doelpunt vieren bij Zuid dan?
is al niet meer nodig
[Dit bericht is gewijzigd door mat_herben op 15-12-2003 16:57]
quote:Hij sloeg een kruis richting de familie van Para!
Op maandag 15 december 2003 16:54 schreef twi het volgende:
Wat deden van der Vaart en de Jong dan richting het publiek / de familie?[sup][sup]Behalve het doelpunt vieren bij Zuid dan?
quote:Ik ben ook zeer benieuwd! Ik hoor alleen maar goede verhalen over hem, maar ja hij moet het eerst maar waar maken. Ik zie er in ieder geval naar uit om hem te zien spelen.
Op maandag 15 december 2003 16:31 schreef methodmich het volgende:
Ben benieuwd of de hype de Ridder inderdaad wat kan laten zien, mocht hij overgeheveld worden.
Die speelt als een gek in het tweede.
Die speelt als een gek in het tweede.
quote:Dat speelde 'ie altijd. Culina lijkt me nou niet echt de speler die Ajax nodig heeft. Aanvallende middenvelders hebben we genoeg. Wat dat betreft zie ik de Ridder ook niet zo zitten. Maargoed, op rechts hebben we niks beters, of we moeten Ikedia terug krijgen.
Op maandag 15 december 2003 17:12 schreef mitt het volgende:
Koeman moet Culina weer eens gaan proberen.Die speelt als een gek in het tweede.
Aan de andere kant, Trabelsi moet er zo langzamerhand toch ook weer aan komen? Dan is de rechterkant gelijk een stuk sterker, als de Jong voor Trabelsi gaat spelen. Let maar op
quote:
Stade Rennes betaalt ruim twee miljoen euro voor Källström. BK Häcken, tussen 1997 en 2002 de eerste profclub van de middenvelder, incasseert liefst negentig procent van de transfersom. Indien Rennes Källström op termijn verkoopt, dan strijkt Djurgårdens zo'n vijftien procent van de eerder genoemde twee miljoen euro op.
MAAR TWEE MILJOEN EURO JONGENS! KOM OP! DAT KAN ER TOCH WEL VANAF!
Desnoods stal je 'm een jaar bij Rennes voor noppes
Wat een megaslechte deals kan dat Djurgardens sluiten trouwens. 90% gaat naar Hacken. En:
TWEE MILJOEN EURO JONGENS!
quote:De ridder is toch rechter aanvaller? Dus hij lijkt me wel handig, en doet het nog goed ook.
Op maandag 15 december 2003 17:16 schreef twi het volgende:[..]
Dat speelde 'ie altijd. Culina lijkt me nou niet echt de speler die Ajax nodig heeft. Aanvallende middenvelders hebben we genoeg. Wat dat betreft zie ik de Ridder ook niet zo zitten. Maargoed, op rechts hebben we niks beters, of we moeten Ikedia terug krijgen.
Aan de andere kant, Trabelsi moet er zo langzamerhand toch ook weer aan komen? Dan is de rechterkant gelijk een stuk sterker, als de Jong voor Trabelsi gaat spelen. Let maar op
en De Jong zal z'n basisplaats wel weer verliezen als Trabelsi terugkomt
quote:Nee, de Ridder neigt meer naar het centrum geloof ik, richting de nummer 10. Voor je het weet heb je allemaal van Persietjes in Ajax 1 lopen, dus ik wil op elke positie (behalve linksachter) graag een speler die op die positie wil / hoort te spelen.
Op maandag 15 december 2003 17:26 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
De ridder is toch rechter aanvaller? Dus hij lijkt me wel handig, en doet het nog goed ook.
Grygera volgend jaar dus naar rechtsback. Alleen Maxwell moet blijven staan, is belangrijk voor de aanval. Alleen de Jong ben ik nou nog niet uit wat z'n favoriete positie is. Weet iemand dat? Ik zou 'm rechtsmidden zetten, want toen 'ie uit bij Celta rechtsback hoorde te staan was 'ie vooral een linie ervoor bezig met ballen.
quote:Als Pienaar terugkomt, Grygera speelt nu namelijk rechtsback. Grygera zal dus z'n basisplek verliezen, al hoop ik dat Koeman Trabelsi toch een paar wedstrijdjes op de bank zet. Om hem maar even te laten voelen dat niet alles vanzelf komt, want met al die belangstelling lijken hij en - vooral - z'n zaakwaarnemer nogal in de wolken te zijn met alles.
Op maandag 15 december 2003 17:28 schreef mitt het volgende:
Culina speelt ook rechtsbuiten in het tweede hoor.en De Jong zal z'n basisplaats wel weer verliezen als Trabelsi terugkomt
En Culina zie ik persoonlijk niet als rechtsbuiten. Weet niet of hij dat zelf ook zo ziet. Maargoed, daarvoor heb ik 'm te weinig zien spelen. FYI, van een rechtsbuiten verlang ik nog steeds dat hij de achterlijn haalt. Tot nu toe is Mitea de enige die dat regelmatig doet. Zolang je op rechts niet zo iemand hebt moet je IMHO geen 4-3-3 spelen. Niet op de manier die Koeman aanhoud in ieder geval.
quote:De Jong is opgeleid als een nummer 4.
Op maandag 15 december 2003 17:30 schreef twi het volgende:[..]
Alleen de Jong ben ik nou nog niet uit wat z'n favoriete positie is. Weet iemand dat?
In Ajax 1 lijkt hij zich vooral op de rechterkant te moeten concentreren en dan vooral als middenvelder of aanvallende back. Puur verdedigend backen gaat hem minder af.
quote:Precies, ik had gehoopt dat de Jong verdedigend een stuk degelijker zou zijn. Tegen een AZ lukt het de Jong nog wel om z'n verdedigende kwaliteiten te camoufleren met goed aanvallend spel, maar die uitwedstrijd in Vigo zit me nog steeds erg, erg dwars.
Op maandag 15 december 2003 17:37 schreef methodmich het volgende:[..]
De Jong is opgeleid als een nummer 4.
In Ajax 1 lijkt hij zich vooral op de rechterkant te moeten concentreren en dan vooral als middenvelder of aanvallende back. Puur verdedigend backen gaat hem minder af.
Op zich vind ik trouwens het eruithouden van Escude voor de Jong (als hij dan toch als 4 is opgeleid) of Grygera door Heitinga wel een moeilijk punt (om maar eens naar een ander onderwerp over te stappen...get, ik lijk wel een vrouw). Het zijn toch grote aankopen geweest en hoewel ze beiden niet enorm goed spelen, spelen ze toch redelijk. Vandaar trouwens ook m'n opmerking dat Koeman Trabelsi na terugkomst wel een paar wedstrijdjes op de bank moet houden ten gunste van Grygera. Maar durft Ronald zoiets wel? Want in principe is Trabelsi de onbetwiste rechtsback natuurlijk...
quote:Van Mitea gaat tenminste dreiging uit, hij is de beste speler die in de buurt komt van de titel 'vleugelspits' die we hebben en er komt nog af en toe een redelijke voorzet uit.
Op maandag 15 december 2003 17:39 schreef mitt het volgende:
Mitea vind ik nu nog totaal ongeschikt voor het eerste.
Heb hem al weken geen goede wedstrijd zien spelen.
Ajax heeft gewoon geen buitenspelers.
zoals er in de tweede helft tegen Utrecht gevoetbald werd vond ik goed, met De Jong en Maxwell als offensieve mensen aan de buitenkant.
En ja, ik ga ook voor Maxwell en de Jong als aanvallende spelers, het 3-5-2 systeem (verdedigend kan Maxwell dan terugschuiven). Maar Koeman wil blijkbaar aan 4-3-3 vasthouden...
Misschien gaat Grygera wel naar links, als Ajax geen buitenspeler kan vinden en 4-4-2 gaat spelen, met Maxwell op linkshalf.
quote:dat zie ik ook gebeuren.
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft er nooit veel moeite mee om aankopen te passeren, indien nodig.Misschien gaat Grygera wel naar links, als Ajax geen buitenspeler kan vinden en 4-4-2 gaat spelen, met Maxwell op linkshalf.
quote:Ten koste van Sneijder of van der Vaart dus...tsja...
Op maandag 15 december 2003 17:46 schreef methodmich het volgende:
Koeman heeft er nooit veel moeite mee om aankopen te passeren, indien nodig.Misschien gaat Grygera wel naar links, als Ajax geen buitenspeler kan vinden en 4-4-2 gaat spelen, met Maxwell op linkshalf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |