abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15505113
quote:
Op woensdag 17 december 2003 16:27 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

pffffffff, das echt een pleuriseind lopen

kwartiertje lopen.... das sneller dan van de arena met de auto naar de snelweg was trouwens wel een kutwedstrijd....SQD die op 5 meter staat te dekken maar iedereen haalde een onvoldoende... was wel gezellig zo'n nagenoeg heel leeg vak maar de sfeer in het stadion was wel weer leuk...

[Dit bericht is gewijzigd door superjoden op 18-12-2003 09:59]

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_15505224
zo te zien ,wordt dit een gewoon een k.u.t sesion voor ajax, met een paar hoogte puntjes.

Hopelijk dat ajax wel landskampion wordt kunnen we volgende jaar een beter start maken en verder komen.

Misschien als ajax geen kampion word en psv wel wint de beker zitten we er ook bij, maar deze optie sluit ik liever uit.

Tevens veel succes gewenst van mij kant aan AJAX

pi_15506782
Hm.. kutwedstrijd

Maar zoals sugal al zei, sfeer op 410 was erg lekker! Veel gezongen tot aan het einde en die paar nac'ertjes nauwelijks gehoord, zelfs na hun voorsprong niet...

Alleen wel weer een reden minder voor een feestje... (AC boeit me verder niet zo heel veel, maar met de huldiging 2 jaar terug in mn gedachten is het toch wel jammer...) Blijft alleen t kampioenschap nog over, die moeten we ook wel pakken dan..

Beetje dom trouwens van nac om "helemaal niets" te gaan zingen.. ten eerste heel erg origineel ten tweede staan we gewoon bovenaan de HCE en ten derde... wat hebben hun dan wel? presteer eerst zelf maar eens iets. Het gemiddelde IQ zal daar in het zuiden wel niet al te hoog liggen ofzo...

Heb wel weer wat foto's en filmpjes gemaakt..

pi_15507163
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:00 schreef devv05 het volgende:
Beetje dom trouwens van nac om "helemaal niets" te gaan zingen.. ten eerste heel erg origineel ten tweede staan we gewoon bovenaan de HCE en ten derde... wat hebben hun dan wel? presteer eerst zelf maar eens iets. Het gemiddelde IQ zal daar in het zuiden wel niet al te hoog liggen ofzo...
Het is altijd mooi als 'de aartsrivaal uit het noorden' verliest. En ze weten ook dat de Ajaxieden toch wel happen!
pi_15507279
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:13 schreef FreddyJr het volgende:

[..]

Het is altijd mooi als 'de aartsrivaal uit het noorden' verliest. En ze weten ook dat de Ajaxieden toch wel happen!

Dat happen zal ze dan wel flink tegengevallen zijn, het was ook de enige 2x dat ze hun bek open deden. Wat een kut publiek.
pi_15507645
Zelfs Maxwell deelde in de malaise
Het was bar slecht en dan moet je het ook nog eens op sbs6 zien
Wat een knullige manier van voetbal in beeld brengen.
Geef mij maar gewoon studio sport en zelfs bij RTL5 snappen ze het een stuk beter.
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_15507800
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:13 schreef FreddyJr het volgende:

[..]

Waarom is Ajax 'de aartsrivaal uit het noorden' van NAC?
Voor een Feyenoord kan ik me het voorstellen, voor een club als PSV al minder. Maar NAC
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_15507879
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:37 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Waarom is Ajax 'de aartsrivaal uit het noorden' van NAC?
Voor een Feyenoord kan ik me het voorstellen, voor een club als PSV al minder. Maar NAC

Naja niet aartsrivaal, maar om als NAC zijnde van Ajax te winnen is toch mooi.
  donderdag 18 december 2003 @ 11:43:55 #234
41009 sugarnieuws
Topwebgames.nl / Beltoontop.nl
pi_15507942
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:41 schreef FreddyJr het volgende:

[..]

Das helemaal niet mooi!

Maar ff ontopic. Winnen van een grote club is altijd mooi, wat als Ajax van AC milan wint. Dan is dat toch schitterend! Of alleen al van Feyenoord!

pi_15507957
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:41 schreef FreddyJr het volgende:

[..]

Als je als NAC wint van Dordt'90 is het al mooi...
Waar hebben we het toch over?

Desalwelteplus heeft NAC heel duidelijk laten zien dat SQD niet beter is als Chivu ondanks de "profetische" woorden van Koeman.
Ik vond Sneijder heel erg tegenvallen. Ben benieuwd of Ajax in de winterstop niet een type Galasek erbij haalt, want dat missen we meer dan een rechtsbuiten. Zo gauw Galasek niet speelt draait het voor geen meter.

[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
  donderdag 18 december 2003 @ 11:57:25 #236
41009 sugarnieuws
pi_15508326
quote:
Op donderdag 18 december 2003 11:44 schreef sqlsmurft het volgende:

[..]

Als je als NAC wint van Dordt'90 is het al mooi...
Waar hebben we het toch over?

Desalwelteplus heeft NAC heel duidelijk laten zien dat SQD niet beter is als Chivu ondanks de "profetische" woorden van Koeman.
Ik vond Sneijder heel erg tegenvallen. Ben benieuwd of Ajax in de winterstop niet een type Galasek erbij haalt, want dat missen we meer dan een rechtsbuiten. Zo gauw Galasek niet speelt draait het voor geen meter.

Ik vind dat je gelijk hebt!
We moeten een sterke verdediging hebben. SQD heeft zijn goede en slechte dagen. Maar we moeten zekerheid hebben.

Maar het ligt ook niet aan de verdediging, want 1 goal tegen kan wel weg gewerkt worden. Alleen wordt dat niet gedaan door de aanvallers....dus niet alleen in de verdediging zit wat mis.

Het leek er gister gewoon op dat de motivatie gezakt was naar 0

pi_15509867
Die hele kut beker is niet eens interessant als je nummer 1 of 2 wordt en dat wordt Ajax. Waar het om gaat is het vertoonde spel waar ik me aan erger. Wat is nou een goed seizoen? Als je Kampioen wordt heb je een goed seizoen achter de rug. De beker is slechts een ticket voor de UEFA cup.
pi_15510050
quote:
Op donderdag 18 december 2003 08:42 schreef sugarnieuws het volgende:
Drukte
Zoals voorspelt was het natuurlijk niet druk in het stadion, wel jammer. Het was maar voor zo'n een lage prijs. Waarom dan niet gaan? Waarom niet je club steunen? Dat snap ik dan niet
Hier kan ik ergens wel een verklaring voor vinden hoor. Heb gisteren weer eens bijna 5 uur moeten reizen voor een gigantische kolere partij voetbal. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen zeggen "ik pas daarvoor"...

Sfeer, tja... Ik vond het "Het zijn de Homo's" te vaak klinken, waardoor het een beetje afgezaagd werd. Zat/stond zelf in 412, zelfs daar werd nog meegeblerd... Verder is het niet vaak stil geweest, en dat kunnen ze van NAC niet zeggen. Wie zei er ook weer iets over zingen en winnen?

'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  donderdag 18 december 2003 @ 12:59:46 #239
41009 sugarnieuws
pi_15510254
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:53 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hier kan ik ergens wel een verklaring voor vinden hoor. Heb gisteren weer eens bijna 5 uur moeten reizen voor een gigantische kolere partij voetbal. Ik kan best begrijpen dat sommige mensen zeggen "ik pas daarvoor"...

Sfeer, tja... Ik vond het "Het zijn de Homo's" te vaak klinken, waardoor het een beetje afgezaagd werd. Zat/stond zelf in 412, zelfs daar werd nog meegeblerd... Verder is het niet vaak stil geweest, en dat kunnen ze van NAC niet zeggen. Wie zei er ook weer iets over zingen en winnen?

Ja 5 uur reizen, dat is wel lang! Uiteraard kan ik dan wel begrijpen dat sommige mensen niet gaan. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te gaan als die kans er is. Het maakt voor mij niet uit wat voor wedstrijd, Ajax is gewoon mij nr1 en dat blijft het ook!.

Het zijn de homo's kwam inderdaad vaak langs! Maar daardoor werd het niet afgezaagd! Het is gewoon de bedoeling om niet stil te zijn en zingen voor je club of tegen de andere club. Wil je een andere tekst horen....zet zelf in zou ik zeggen.

Ok zingen en winnen gaat niet altijd op! Maar het gaat om het punt van achter je club staan en dat ook laten horen. Hoe zou jij beter voetballen:
- stadion met mensen helemaal stil
- stadion met mensen die juigen en schreeuwen omdat ze achter hun club staan?

pi_15510354
quote:
Op donderdag 18 december 2003 12:59 schreef sugarnieuws het volgende:

[..]

Ja 5 uur reizen, dat is wel lang! Uiteraard kan ik dan wel begrijpen dat sommige mensen niet gaan. Ik probeer gewoon zoveel mogelijk te gaan als die kans er is. Het maakt voor mij niet uit wat voor wedstrijd, Ajax is gewoon mij nr1 en dat blijft het ook!.

Het zijn de homo's kwam inderdaad vaak langs! Maar daardoor werd het niet afgezaagd! Het is gewoon de bedoeling om niet stil te zijn en zingen voor je club of tegen de andere club. Wil je een andere tekst horen....zet zelf in zou ik zeggen.

Ok zingen en winnen gaat niet altijd op! Maar het gaat om het punt van achter je club staan en dat ook laten horen. Hoe zou jij beter voetballen:
- stadion met mensen helemaal stil
- stadion met mensen die juigen en schreeuwen omdat ze achter hun club staan?

Ik bedoelde ook dat de Nac-supporters alleen wat zongen nadat ze scoorden. "They only sing when they're winning" zeg maar.

Verder kan ik inderdaad op 412 even zelf iets inzetten, ze zullen inderdaad massaal meedoen

In Southern Sun
  donderdag 18 december 2003 @ 13:09:54 #241
41009 sugarnieuws
pi_15510581
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik bedoelde ook dat de Nac-supporters alleen wat zongen nadat ze scoorden. "They only sing when they're winning" zeg maar.

Verder kan ik inderdaad op 412 even zelf iets inzetten, ze zullen inderdaad massaal meedoen

Valt te proberen natuurlijk!
411 onderaan lukte ook niet echt! Volgende keer zit ik dus gewoon weer 411 bovenin of 409/410.
pi_15510645
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:09 schreef sugarnieuws het volgende:

[..]

Valt te proberen natuurlijk!
411 onderaan lukte ook niet echt! Volgende keer zit ik dus gewoon weer 411 bovenin of 409/410.

Hehe, een gast voor ons (zo stoned als een garnaal) probeerde het af en toe, maar kwam niet eens meer uit zn woorden
In Southern Sun
pi_15510907
410 meekrijgen is juist heel makkelijk, gister vaak genoeg ingezet.. maarja wij stonden er dan ook middenin.. kon je trouwens niet gewoon naar 410 toe lopen? stonden alleen in t midden stewards volgens mij..
pi_15510976
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:20 schreef devv05 het volgende:
410 meekrijgen is juist heel makkelijk, gister vaak genoeg ingezet.. maarja wij stonden er dan ook middenin.. kon je trouwens niet gewoon naar 410 toe lopen? stonden alleen in t midden stewards volgens mij..
Zag er minimaal 5 staan aan de rand van 411. Had misschien wel gekund, maar ja...
In Southern Sun
pi_15511027
Ajax!

Jif! Een schoon huis waarin geleefd mag worden!

pi_15511747
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:23 schreef Sydney76 het volgende:
Ajax!

Ach, als je te veel van beide binnen krijgt wordt je behoorlijk ziek hoor
Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
  donderdag 18 december 2003 @ 13:45:50 #247
41009 sugarnieuws
pi_15511782
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:20 schreef devv05 het volgende:
Yup! als je in 410 zit is het niet moeilijk om aan te zetten tot zingen. Hmmm ik zal helemaal onderin en daar stond ook een steward. Dus je kon bij mij niet naar 410. Via 409 had het wel gekund.
pi_15511944
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:

[..]

*proest*

Yup!

Hoi Tony.

pi_15512059
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:45 schreef sugarnieuws het volgende:

[..]

Yup! als je in 410 zit is het niet moeilijk om aan te zetten tot zingen. Hmmm ik zal helemaal onderin en daar stond ook een steward. Dus je kon bij mij niet naar 410. Via 409 had het wel gekund.

Je had gewoon 410 ingang moeten nemen.. Deden vrienden van me met 412 kaarten ook...
quote:
Op donderdag 18 december 2003 13:23 schreef Sydney76 het volgende:
Ajax!

Wat een humor...
  donderdag 18 december 2003 @ 14:01:00 #250
41009 sugarnieuws
pi_15512256
quote:
Je had gewoon 410 ingang moeten nemen.. Deden vrienden van me met 412 kaarten ook...
Hmm ja dat had gekund, maar normaal controleren ze daar ook de kaarten, maar blijkbaar nu niet. Maar er waren ook een paar gasten met mij mee, die niet zo fanatiek waren en juist op 411 wilden gaan zitten. Maar dat deert allemaal niet, ik heb lekker mee gezongen ect.

Alleen zo kl*te wedstrijd. Maar daar kunnen we nu ook niets meer aan veranderen!

quote:
Dat was je toch al?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')